Avoanopin lumoissa

ValvottujaÖitäPukkaa

Miten hoitaa tilanne jossa mies ihastuu avoanoppiin, tai oikeastaan tuntee häntä kohtaan aivan sairaan järjetöntä seksuaalista vetovoimaa. Hän on minua vain 15 vuotta vanhempi(46v) hyvänäköinen, muodokas ja ikäiseksekseen hyvin säilynyt sensuelli nainen. Hän on mielestäni flirttaillut minulle siitä asti kun hänen hiukan vanhempi miehensä eli avokkini isä sai aivoinfraktin ja halvaatui toispuolisesti, se tapahtui 3 vuotta sitten. Olen huomannut katseita ja vihjailevia hymyjä hänen puoleltaan, itse olen koittanut hillitä itseni. Avovaimoni ja minun sukupuolielämä on kriisissä, vaimon halut ovat pitkään olleet nollissa ja eikä minunkaan haluissani ole ollut hurraamista, olen pistänyt sen talon rakentamisen piikkiin. Synnytys jätti avokkiini jälkensä, roikkuvat pienet rinnat ja orastavaa selluliittiä reidet ja peppu piukassa, sängyssä kääntyy heti selkä kun mennään nukkumaan jollei hän odota niinkauan että olen jo nukahtanut hänen kömpiessään vuoteeseemme. Olin kaksi viikkoa sitten anoppilassa kylässä tyttärentyttären kanssa kun vaimoni oli laivareissulla ystäviensä kanssa ja avoappi oli sairaalassa jossa kävimme kolmistaan katsomassa häntä. Huomasin jo sairaalan hississä että hänen tuli lähelleni ja katsoi minua erikoisesti hymyillen puhuen samalla kaipaavansa lämmintä turvallista kainoloa johon käpertyä kun menee iltaisin nukkumaan. En vieläkään oikein tiedä miten kaikki tapahtui senjälkeen kun tytär laitettiin heillä nukkumaan väliuniaan, jossain vaiheessa nimittäin löysin itseni nuolemassa vaimoni äidin rintoja ja märkää pimpsaa, se tapahtui saunan pukuhuoneen lattialla. Olin kuin transsissa kunnes äkkiä heräsin häneen äänekkääseen ääntelyynsä, lopetin touhuni ja aloin selittelemään sekä pyytelemään anteeksi häneltä tapahtunutta. Hän katsoi minua totisena ja sanoi että et tainnut tietää mistä juuri jäit ilman sekä asetti raskaat upeat rintansa rintaliiveihin sekä pikkuhousut takaisin jalkaansa. Itselläni oli kaikki vaatteet päällä mutta tunsin että olin lauennut alushousuihini, olin edelleen kuin taivaassa kun hän poistui pukuhuoneesta, peseydyin ja menin keittiöön kädet vielä täristen. Join heillä vielä kupin pari kahvia kun odoteltiin pikkutytön heräämistä, mutta siitä mitä äskettäin pukuhuoneessa tapahtui ei puhuttu sanallakaan, tosin hän suuteli minua ja tytärtäni poskelle kun lähdimme pois. Olen nyt vakavissani miettinyt että miten pystyn menemään heille kylään tai miten reagoin kun hän tulee meille suraavaksi. Haluan häntä järjettömästi mutta tiedän että suhde häneen johtaisi vain katastrofiin jonka seurauksia en halua edes ajatella, meillä on hänen tyttärensä kanssa edellisjouluna valmistunut omakotitalo ja 120 tuhatta lainaa jäljellä. Sisimmissäni jotenkin toivonkin ettei tätä olisi tapahtunut mutta kuitenkin aavistan että hän määrää tahdin ja sen miten tässä loppupeleissä tulee käymään.

1

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukuparas

      Olin vähän samassa tilanteessa n 20 sitten. Appiukko oli vaihtanut hiippakuntaa ja vaimoni lähti lasten kanssa kesäksi yhdysvaltoihin n 2 kuukaudeksi. Mökillä ollessamme sitten vain yksi iltapäivä mentiin yhdessä saunaan ja siitä se se lähti. Vielä nytkin me nautimme toisistamme silloin tällöin vaikka anoppi nyt jo 75 v ja minä 51.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe