Suomessa on 2.3-kertainen määrä VW-konsernin autoja joilla on ajettu yli 400 tkm verrattuna Toyota-konsernin autoihin. Tiedoksi palstalla viihtyville tojotisteille.
Taitaa Mersu kuitenkin olla tuon tilaston ykkönen, etenkin jos lasketaan kaikenikäiset autot.
Volkkareilla ajetaan paljon
85
2459
Vastaukset
- Vwonpaskaa
Volkkarilla ajettu 400tkm kone ainaki vaihettu sadan tonni välein :DDDDDD
- Toyota_Corolla
Näinhän se on. Ensin volkkarissa oli venyvä ketju, mutta nyt sitten katkeava hihna jakopäässä. TOYOTAssa on ikuisesti kestävä ketju jakopäässä. Muutenkin Toyota on lähes ikuinen. noin 30v. vanha Toyota ei ole mikään harvinaisuus, sillä ne kestävät vielä paljon pidempään.
- Taaspelkkääpaskaa
Toyota_Corolla kirjoitti:
Näinhän se on. Ensin volkkarissa oli venyvä ketju, mutta nyt sitten katkeava hihna jakopäässä. TOYOTAssa on ikuisesti kestävä ketju jakopäässä. Muutenkin Toyota on lähes ikuinen. noin 30v. vanha Toyota ei ole mikään harvinaisuus, sillä ne kestävät vielä paljon pidempään.
Toyota on pitkäikäinen jos sitä pidetään tallissa. Kilometrejä tojo kestää vähemmän kuin autot keskimäärin. Kaksi kolmesta tojosta menee paaliin jo ennen 200.000km rajaa.
http://static.iltalehti.fi/autot/mittarigraf2810kj_au.jpg
Ei mitään tyhjää länkytystä kuten tojovaareilla vaan tilastojen kertomaa. - tohjot.paaliin
Taaspelkkääpaskaa kirjoitti:
Toyota on pitkäikäinen jos sitä pidetään tallissa. Kilometrejä tojo kestää vähemmän kuin autot keskimäärin. Kaksi kolmesta tojosta menee paaliin jo ennen 200.000km rajaa.
http://static.iltalehti.fi/autot/mittarigraf2810kj_au.jpg
Ei mitään tyhjää länkytystä kuten tojovaareilla vaan tilastojen kertomaa.Tojot voisi paalata jo tehtaalla.
- Ikinäsaksalaista
Taaspelkkääpaskaa kirjoitti:
Toyota on pitkäikäinen jos sitä pidetään tallissa. Kilometrejä tojo kestää vähemmän kuin autot keskimäärin. Kaksi kolmesta tojosta menee paaliin jo ennen 200.000km rajaa.
http://static.iltalehti.fi/autot/mittarigraf2810kj_au.jpg
Ei mitään tyhjää länkytystä kuten tojovaareilla vaan tilastojen kertomaa.250 000 km ajatussa Toyotassa ei ole vielä yhteenkään moottorissa olevaan ruuviin tarvinnut koskea 10 vuotta vanhassa autossa, kuten itselläni.
Ei ketjuun, ei venttiileihin, ei pumppuun, ei pakoputkeen, ei uusittuja jarrusatuloita. Kenties vesipumppu, mutta ei välttämättä kuten itselläni.
Muutaman VW tuotteen omistaneena, en halua nolata sinua enempää. Olen tosi tyytyväinen käyttäessäsi rahat suomalaisten asentajien työllistämiseen,
- Näino
Paras huijjaa varmasti volkswagen
- KahdeksanKärki
Olihan tuolla A-katsastuksen tilastokin. Mersu kestää eniten kilometrejä kun ajetaan 400 tkm, toisena Volvo, kolmantena Audi, neljäntenä Saab, viidentenä Seat ja kuudentena VW ja BMW. Itäautoista parhaiten sijoittui Mitsubishi kahdeksannella sijallaan.
- ei.huonosti
Kolme VW-konsernin autoa kuuden joukossa.
- fefefe
Ajaahan sitä vaikka Trabantilla miljoona kilometria kun välillä vaan vaihtaa kuluneet ja rikkinäiset osat ehjiin.
- paremmin.sanottuna
Tai Tojolla kun vaihdetaan tekniika ja kori.
- Vwonpaskaa
paremmin.sanottuna kirjoitti:
Tai Tojolla kun vaihdetaan tekniika ja kori.
Kyllä mä ymmärränn että volsun paskas on remottipajoilla yhtää päätä onko millää volsuilla ajettu miiljoonaa öö ehkä tarolla kun siinä on TOYOTA MOOTTORI kun oli paljo kestävämpi kuin vw
- täyttä-kuraa
.Kaikkee paskaa klonksvaagenin paidankuluttajat ne tänne kirjoitteleekin. Miten siihen vokelon sontaan muka kilometrejä kertyy kun korjaamolla koko ajan. Ihme pehmyt aivoja. Volsun sontaan täyspäinen ei erehdy,paitsi joku vajakki.
- Helppoa_kuin
Ai mitenkö? Tietenkin sähköporalla tai tietokoneella. Volkkarin omistajat irrottavat matkamittarin vaijerin vaihdelaatikon puolelta, liittävät sen sähköporaan ja antavat poran laulaa sopivat kilometrit aina ennen katsastusta. Uudempien omistajilla on tietokoneet, joilla OBD-portin kautta naputellaan sopivat lukemat mittariin ennen katsastusta. Helppoa, eikä totta?
- TojoOnPaskakasa
Taidat olla vammainen kun et osaa edes kirjoittaa. Ajat varmaan jollain diesel Avensiksella joka ei kelpaa taksiinkaan kun ei kestä. Nehän porsivat jo pienillä kilometreillä ja ovat karmeita ajettavia.
- ParasMyyEniten
Suomen teillä ajaa tällä hetkellä noin 3800 volkkaria joiden mittarissa on yli puolimiljoonaa kilometriä. Saamoilla lukemilla olevia Tojoja on vain reilut 2000 kpl. Kestävyydestä on turha jutella tämän enempää. Tojo on hyvä auto pieneen ajoon ja tallissa pidettäväksi. Jos autolla tarvitsee ajaa enemmän kuin hakeman saludopaketti kerran viikossa kirkolta niin silloin ostetaan täysin eri auto . Saksalainen tai Volvo, muut ovat harrastelijoille.
- TojoOnPaska
Erittäin harvalla Toyota-kuskilla on talli. Ovat kouluttamattomia ja huonotuloisia.
- MielenrauhaaVolkkarilla
Kun lasketaan VW, Audi, Seat ja Skoda niin näillä ylitetään 2.3-kertaisesti 400 tkm raja verrattuna Tojotaan. Tosin Tojo on vähän huono vertailukohde kun niillä ajetaan niin vähän.
- Zen9
Niin moottiri vahtamalla tai sittd jokin muu paikka pettää
- Ei.enää.avea
Zen9 kirjoitti:
Niin moottiri vahtamalla tai sittd jokin muu paikka pettää
Se maksaa 12.000 € vaihtaa Aveen moottori.
- pissmyass
85286
- PaljonAjava
Mikäs ajaessa kun ajo-ominaisuudet ovat kunnossa.
- hermotmenisi
Semmonen vaan että jos ja kun volkkarit olisivat niin huonoja kuin täällä lukee , niin kaikki me ajettaisiin toyotalla mutta kun ei ajeta, miksi?.
- EiIkinäTojoaEnää
Minä olen ajanut Tojolla liki 100 tkm ja sen kanssa meni oikeasti hermot.
- hyväajaa
Paras ajaa varmasti.
- mainio.ajettava
Tietysti ajetaan koskaon hyvä ajaa.
- elegant
Vain mersulla jaksaa ajaa noi kilometrit, ilman kuulon ja hermojen menetystä!
- UskomatontaSoopaa
Kuinkahan moni on ostanut auton uutena, ja ajanut sillä samalla miljoona kilometriä? Aivan oikein, ei yksikään täällä trollaavista pelleistä.
- Samat_pellet
eivät omista edes ajokorttia saati autoa. Pelkkiä pikkupoikia joista pahin on tuo volsua yli-innokkaasti kehuva ja tojotaa haukkuva selvä trolli. Eihän tuollaista kukaan aikuinen usko.
- ihan.aikuinen
Samat_pellet kirjoitti:
eivät omista edes ajokorttia saati autoa. Pelkkiä pikkupoikia joista pahin on tuo volsua yli-innokkaasti kehuva ja tojotaa haukkuva selvä trolli. Eihän tuollaista kukaan aikuinen usko.
Pahin on päivästä päivään Tojoa kehuva ja Volkkaria haukkuva vähä-älyinen pelle.
- vain.puhdasta.tietoa
Samat_pellet kirjoitti:
eivät omista edes ajokorttia saati autoa. Pelkkiä pikkupoikia joista pahin on tuo volsua yli-innokkaasti kehuva ja tojotaa haukkuva selvä trolli. Eihän tuollaista kukaan aikuinen usko.
Se että noin kaksi kolmesta tojosta paalataan ennen 200.000km täyttymistä ei ole uskon asia. Katsastustilastoista voi sen päätellä. Samat tilastot kertovat myös että yli puolenmiljoonan kilometrin Volkkareita on puolet enemmän kuin Tojoja.
Se on aika sama kuka näistä kirjoittaa ja onko trolli vai ei. Kirjoituksen takana on jokatapauksessa todennettu tietolähde.
- nytonnyt
Varmaan olette kaikki oikeassa. Mistä niistä kukaan tietää. Oma kokemus on kolmesta volkkarista: 1996 mallin Golf oli kiva peli. Vanhan liiton volsu. Sen jälkeen passat ja uudempi golf olivat epäluotettavia ja vikaantuvia. Passat kokoisekseen autoksi ei kestänyt 200 tuhatta, kun korjaamistarve tuli niin suureksi, ettei järkeä pitää. Golfissa oli niin paljon lastentauteja ja heikkolaatuisia komponentteja, ettei järkeä pitää kauempaa. Mutta en tiedä mistä niitä kestäviä volsuja saa ostaa. Mut ihan hienoa, jos joku tietää. Minäkin muistan kun volsu oli tosi hyvä auto. Mutta siitä rupee olemaan 20 vuotta aikaa.
- saksalainenauto
Mulla on ollut kaksi Mk.V Golfia ja ne ainakin olivat vielä hyvin tehtyjä. Uudemmista en tiedä kun edelleen ajeleen tuolla V-sarjaisella.
Korjauskulut 0 euroa ja auton kaikenpuolin ryhdikäs edelleen. - Voiniitähyviäaikoja
Joo oli ne ihan ok autoja 90-luvulla,kun rikkoutuvia varusteita ei juuri ollut ja moottoritkin oli 8v tekniikkaa.Sisälle Golffiin ei tahtonut päästä, kun lukot oli aina jäässä.
- Volkkarilla.ajetaan
VW-konserni on ylivoimainen Toyotaan nähden myös yli 500 tkm ajettujen autojen määrässä Toyotaan nähden.
- kestopeli
Kertoo hyvin kestävyydestä.
- tuhnut.paaliin
VW:llä ajetaan 1.85-kertaisesti 500 tkm verrattuna Tuhnuun. Tosin sinänsä se ei ole saavutus kun Tuhnut eivät kestä.
- kunnon.ominaisuudet
Mikäs ajaessa kun ominaisuudet ovat kunnossa.
Miksette kerro siitä miten VW käytti sodan aikana orjatyövoimaa?
- Ehdottajat_ensin
Kerro sinä miten Japani käytti sodan aikana orjatyövoimaa!
- maammeköyhäjasiksijää
Ehkä tämä ei kerro niinkään eri automerkkien kestävyydestä vaan Suomen autokannan vanhuudesta. Ja maamme köyhyydestä! Mersut hyvin usein niitä vanhimpia, ajetuimpia ja suuripäästöisimpiaä, ja vaihtoarvoltaan vähäisimpiä juuri tämän vuoksi.
- luja.pirssi
VW kestää kilometrejä hyvin.
- mainio.lista
Hyvä lista!
- Klonkskorjaamot
Ja korjataan viisinkertainen määrä...
- kestotestimenestyjä
Ei tarvitse paljon korjailla.
- paras.ajaa
Hyvähän se on ajaa kun on ajo-ominaisuudet kunnossa.
- aina.juhlaa
Eipä viitsisi millään räpsyllä jossa on autolehtien mukaankin heikot ajo-ominaisuudet lähteä pidemmälle reissulle. VW-autoilla pitkäkin matka on yhtä juhlaa.
- ei.lisättävää
Jep, lastaa vw junaan tai laivaan niin pitkäkin matka on mahdollinen.
- juuri.näin.se.menee
Volkkareita ajetaan paljon huoltoon.
- pitkä.huoltoväli
Huoltoon ajetaan 30 tkm välein.
- noutaja.tulee
Samoin takuu 2 vuotta ilman km rajaa, jos isoja vikoja ei tule niin ei ole ongelmia, mutta jos autosta löytyy isompi vika niin sitä ei merkkiliike ota edes vaihdossa takaisin, tästä on mustaa listaa valkoisella, siitä et yli pääse. Tosin jos jaksaa vuosia odotella vikojen korjausta, niin sitten joskus voi saada korjaukset maahantuoja / myyjän piikkiin, mutta silloin on yleensä pitänyt hakea päätös kuluttajariita lautakunnasta. Eli volkkarin kanssa pääsee helposti riitoihin.
- paras.merkki
Persaukisten nettipalstojen valittelua. Hyvin ovat kelvanneet vaihdossa ja hyvällä välirahalla. VW-konsernin tuotteet ovat tänäkin vuonna Suomessa myydyimpiä.
- revi.tästä.urpo
Mä taidan seuraavaksi ottaa yhteyden MV lehteen, se varmaan mielellään julkaisisi mustia listoja, että jos kaupan päälle vielä haukutaan asiakkaat niin täältä kyllä pesee ja linkoaa, minä kun en pelkää ketään enkä mitään, mulle volkkarin konserni on yks kusinen paskakikkare valtameressä.
- omat.kokemukset
Mulle taas Toyota. Yli 10 tonnia tuli maksamaan moottorin vaihto. Muut viat päälle. Hyväksyisi nuokin kertaluonteisesti jos autossa olisi edes ajo-ominaisuudet eikä ruostuisi käsiin mutta Tojossa ei ollut ajo-ominaisuuksia ja ruoste oli ikuinen "ystävä".
- on.se.niin.väärin
Eikö sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin kaksi tylsintä automerkkiä, jos olisit rohkea uskaltaisit joskus kokeilla jotain muuta. Minulla on ollut tasan yksi Toyota, se toimi, mutta sen ohjausgeometria oli aivan hirveä, lisäksi Toyota corollaa tylsempää autoa on vaikea löytää, volkswagen golf samaa sarjaa, hyi.
- valitan
Volkkari oli joskus hyvä auto, mutta tehtaan ahneus pilasi laadun, vaikka tuotekehitykseen laitettin 85 miljardia, ei laatu parantunut vaan heikkeni, miksi hyvästä tehtiin huono sitä en ymmärrä ja siksi hylkäsin Volkswagenin valmistamat autot.
- kansanliike
Näin se maailma menee. Jokainen yksilö tekee omat valintansa ja kukaan ei osta paskaa kahta kertaa. Jos asiakas on pettynyt tuotteeseen niin merkki vaihtuu heti.
Vain hyvää laatua ostetaan aina uudestaan.
Mitä pitäisi päätellä siitä että Volkkari dominoi myyntitilastoja ylivoimaiseen tapaan vuodesta toiseen? Jos volkkari olisi paska niin ei kai kukaan sellaista ostaisi kahta kertaa? Nyt näyttää siltä että melkein kaikki vanhat volkkaristit pysyvät merkissä ja uusia tulee joka vuosi lisää.
Täytyy niissä autoissa jotain hyvääkin olla. - vuodesta.toiseen
kansanliike kirjoitti:
Näin se maailma menee. Jokainen yksilö tekee omat valintansa ja kukaan ei osta paskaa kahta kertaa. Jos asiakas on pettynyt tuotteeseen niin merkki vaihtuu heti.
Vain hyvää laatua ostetaan aina uudestaan.
Mitä pitäisi päätellä siitä että Volkkari dominoi myyntitilastoja ylivoimaiseen tapaan vuodesta toiseen? Jos volkkari olisi paska niin ei kai kukaan sellaista ostaisi kahta kertaa? Nyt näyttää siltä että melkein kaikki vanhat volkkaristit pysyvät merkissä ja uusia tulee joka vuosi lisää.
Täytyy niissä autoissa jotain hyvääkin olla.Näinhän se menee.
- hurraa.hurraa.hurraa
Eiku muut firmat ei hyvitä volkkareista mitään nii on taloudellisista syistä pakko pysyä merkissä, itse tein 8000 euron persneton volkkarin kanssa, mutta eroon siitä romusta oli päästävä hinnalla millä hyvänsä. Hyvää on se, että auton piilevän vian takia saankin koko kauppasumman takaisin takautuvasti, tosin vasta vuosien väännön jälkeen mutta kuitenkin
- sedanistafarkkuun
hurraa.hurraa.hurraa kirjoitti:
Eiku muut firmat ei hyvitä volkkareista mitään nii on taloudellisista syistä pakko pysyä merkissä, itse tein 8000 euron persneton volkkarin kanssa, mutta eroon siitä romusta oli päästävä hinnalla millä hyvänsä. Hyvää on se, että auton piilevän vian takia saankin koko kauppasumman takaisin takautuvasti, tosin vasta vuosien väännön jälkeen mutta kuitenkin
Hemmetin hyvin hyvittävät. 2008-mallisesta 11.800 e hyvitystä 4 vuotta uudempaan farkkuun.
- uusipoloilija
hurraa.hurraa.hurraa kirjoitti:
Eiku muut firmat ei hyvitä volkkareista mitään nii on taloudellisista syistä pakko pysyä merkissä, itse tein 8000 euron persneton volkkarin kanssa, mutta eroon siitä romusta oli päästävä hinnalla millä hyvänsä. Hyvää on se, että auton piilevän vian takia saankin koko kauppasumman takaisin takautuvasti, tosin vasta vuosien väännön jälkeen mutta kuitenkin
Itse vaihdoin juuri loppukesällä Polon uuteen koeajettuani parhaat kilpailijat. Huonoimman vaihtotarjouksen antoi ensimmäisellä kierroksella Volkswagen-myyjä, jolta viimeisenä kysyin. Vastasin saman tien, että eipä tarvitse tuota kirjallisena antaa, kun kaikki muut tarjoavat selvästi enemmän; Siihen asti alinkin hyvitys oli 500 euroa enemmän.
Myyjä kertoi 'ottavansa yhteyttä johtajaan' ja pyysi saada soittaa myöhemmin. Näin tehtiin, ja lopulta välirahan pienennyttyä 1.500 euroa tehtiin kaupat siitä samasta Polosta. Päälle tuli vielä 3 v./60 tkm:n huolenpitosopimus veloituksetta :-)
- nuotinlukija
Volkkareilla ajetaan paljon kolareita, jarimatti näytti nuotit :)
- hehheh5
Ei tuo nyt niin ihmeellistä ole, koska Hiacea ei saa taksina ja ne muutkin tojot on harvinaisempia tolpalla. Jos tilastoja tutkit, niin katsopa niitä 80-luvun autoja jotka on ajossa...
- huhuhuhuh78
Ja miksi ei Hiacea saanut aikanaan taksina?!?!? Olihan niitä, mutta harva kuski halusi tehotonta melulootaa ajella!!!
- HaisuIi
huhuhuhuh78 kirjoitti:
Ja miksi ei Hiacea saanut aikanaan taksina?!?!? Olihan niitä, mutta harva kuski halusi tehotonta melulootaa ajella!!!
Olisikon Haisuliin saanut renkejä....
- huumori.tojo
HaisuIi kirjoitti:
Olisikon Haisuliin saanut renkejä....
Ei saa muihinkaan malleihin.
- eiks.jeh
Mikäs noilla ajaessa kun ominaisuudet ovat kohdillaan.
- paska.vw
Juu Opel on selvä ykkönen laadussa, vw ja laatu ei toteudu.
- toimi.vw.ei.toimi
Volkkareita korjataan paljon, muuten matka katkeaa, suora linja auki korjaamolle niin saavat hinausauton paikalle nopsaan, hyvää palvelua, toisin opel tarjoaa autot jotka on immuuneja korjaamoille, ne toimii.
- laatuapitääolla
Mun Passatilla on ajettu 320 tkm. 1.6 tdi vm. -10. Määräaikaishuollot tehty, 30 tkm huoltoväli ja tuo huolto kustantaa 300-500 euroa. Todella halpa pitää. Ksenoneita on mennyt 1 kpl, vaihdatin molemmat kun mittarissa oli 220 tkm. Juuri muita polttimoita ei edes ole mennyt. Jos mulla olisi ollut tämän ajan tuhnu, niin huoltoja olisi liki tuplat enemmän ja uskaltaisin jopa väittää, että joka huolto olisi vielä kalliimpi. Ainakin meidän toisessa autossa, joka on itä-auto mitsu asx, huoltoväli 20 tkm ja useammassa jo käytetty, eikä yksikään huolto ole ollut alle 400,., viimeisin muistaakseni pöyristyttävät 600.-, konalassa.
- kunrahaakerranon
Tottakai maailman kestävimmällä autolla ajetaan paljon. Itse olen kuitenkin sen verran varakas, että uusi saksalainen premiumi tulee alle aina, kun edellisellä on ajettu reilu 100 tkm. Siitä saa köyhempi juuri sisäänajetun auton itsellensä.
- jaksaa.jaksaa
Eli rahoitat mielelläsi rikollista toimintaa, sillälailla ja myymälävarkaita olet tuomiolle viemässä vaikka tikkarin varastamisesta :)
- koppa.kosla
Hienoa, että pystyy noin toimimaan. Ja mitäpä väliä sillä oikeastaan enää on kun köyhä ostaa kohta laukeavan koslan. Hän joutuu pitämään sitä reikäruosteiseksi saakka kun korjauksiin menee yllättäen ne rahat, jotka voisi käyttää autonvaihtoon. Kierre on valmis ja eikun uutta juuri sisäänajettua herkkua odottamaan.
- testien.testi
Miten se niin kauan kesti kun saksalaisen 100tkm kestotestin (2012) mukaan esim Passatiin tulee yli 40 vikapistettä. Paremmin testeissä pärjänneet saivat pisteen tai kaksi. Vuoden 2015 testissä vähiten pisteitä kertyi A6:lle ja Golf sijoittui myös hyvin, vaikka etuakselistossa havaittiinkin ruostumista.
- Saksalaisen_auton
testien.testi kirjoitti:
Miten se niin kauan kesti kun saksalaisen 100tkm kestotestin (2012) mukaan esim Passatiin tulee yli 40 vikapistettä. Paremmin testeissä pärjänneet saivat pisteen tai kaksi. Vuoden 2015 testissä vähiten pisteitä kertyi A6:lle ja Golf sijoittui myös hyvin, vaikka etuakselistossa havaittiinkin ruostumista.
pitää olla kestotestissä todella susipaska ennenkuin sitä haukutaan. Silti niitä löytyy useampia, mm. Touran ja Audi Q3. Juttu paistaa läpi kun sattumalta osaan kielen ja tunnen muutenkin alan kulttuuria. Muita merkkejä lyödään armotta. Heräsin asiaan kun ensimmäiset Priukset tulivat Saksaan ja niitä verrattiin kulutuksen suhteen Vw Polo Tdi:hin. Autot vietiin tietenkin moottoritielle eli paikkaan jossa piti ajaa täysillä jolloin hybridi ei juuri päässyt systeemistään hyötymään ja kulutti suurinpiirtein saman verran kuin pikku Polo. Tällä perusteella sitten kirjoitettiin saksalaisille ettei hybridiä kannata ostaa. Oikea syyhän oli ettei saksalaista hybridiä ollut olemassakaan eikä kunnollista Vw-hybridiä vieläkään. Muistakaan saksalaismerkeistä en ole luotettavuuden suhteen vielä ollenkaan varma.
- voittajalla
Voittoisaa kulkua.
- kävellen.perille.vw
Tämänkin omistaja olisi halunnut ajaa paljon, ajoi 1600 mailia ja uusi Golf R vuosimallia 2017 sanoi poks. Volkkareiden paljon on suhteellinen käsite, onhan 1600 mailia kävellen ihan helvetin pitkä matka!!!
- korjaus.vw
Niin siis tämä linkki unohtui autoon kun lähdin kävelemään volkkarin hajottua
http://www.autoevolution.com/news/2017-volkswagen-golf-r-that-s-already-broken-is-getting-a-lot-of-attention-112743.html
- Korjaamoiden_onni
Ja korjattu 10 kertaa enemmän niillä kilometreillä
- totuusinformaatio
Trafin avoin data ei tue aloittajan väitettä.
- Datanlouhija
Onko jotain ilmaisohjelmaa millä sen älyttömän määrän avoimen datan rivejä saa auki?
Tai pilkottua sellaiseksi että Excel saa sen auki rivejä hukkaamatta. - ilmaiseksi.näkee
Ihan avoimesti näkee. Toyotan laatu on sikamaisen huono.
- se.stop.ny
Passateilla ei ajata enää. Passatin valmistus lopetettu, ei kauppa käy
https://tekniikanmaailma.fi/keskustelu/aihe/passat-ei-kiinnosta-tuotanto-keskeytetaan/- ave.on.loppu
Ei ole lopetettu. Tiguan ja Golf vievät markkinoita. Toyota Avensiksen valmistus lopetetaan kun kukaan ei osta Suomes ulkopuolella.
- Onhan_niitä_Volkkareita
vanhoina enemmän kuin Toyotia koska vanhat Toyotat lähtevät Afrikkaan uuteen elämään, tuhansia ja taas tuhansia Suomestakin saati miljoonia Euroopasta. Afrikassa ovat sen edes oppineet mikä auto kestää. Muuta eivät sitten paljon ole oppineetkaan.
- vain.junteille
Toyota on hyvä Afrikkalaiselle kun siellä ei ole teitä eikä talvea. Suomessa toyota ruostuu käsiin ja on surkea ajaa. vain syrjäseutujen junteille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585841
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap263697Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2291968Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei271789- 951236
MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna311199Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel289967Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee52962Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.76889Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..35858