Ex PUA:n piinapenkki: Voitto/kurppa tunnusti

Ex----------PUA

Arvoisat palstalaiset!

JA niin siinä kävi taas kerran, että Ex PUA ei vain herättänyt kurpparaivoa, vaan oli myöskin 100% oikeassa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14286524/palstakurpan-tunnustus-expualle

Kuten näkyy, on kurppa tunnustanut voittoni nyt täydellisesti, myöntämällä olevansa vanha huora, ja siten samalla minun olleen oikeassa. Näin se menee, ei osumista ja uppoamista ilman raivoa! (Eikä unohdeta tietenkään pakkomiellettä alfasta, sillä palsta on ainoa sijanti jolla kurppa voi olla jonkinlaisessa kontaktissa alfaan).

Samalla saimme havaita, että jo pitkään palstalla jatkunut terminaalinen kurpparaivo (multinikkailua yhdistettynä itte oot-defenssiin ja matkimiseen, mikä on suurinta ihailua) on jotahnut nyt automaattiseen kurpparaivoon.

Jos katsotte ketjua, huomaatte, että siellä ei Ex PUA:aa liiemmin näy, mutta kurppa raivoaa multinikkiensä säestyksellä - tälläkin hetkellä, eritätin todennäköisesti kun luet tätä, paskahousutäti hakkaa päätänsä seinään ja huutaa omassa ketjussaan, ilman että minun tarvitsee tehdä mitään huudatuksen nostattamiseksi.

Kätevää eikö?

Nyt saanko vielä kyseisen vanhan huoran raivoamaan tähän ketjuun, sen jällkeen kurppa voi mennä takaisin hakkaamaan päätänsä seinään omaan ketjuunsa, pois palstalaisten silmistä, sillä onhan se nyt niin rumakin ? :D

94

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyhjääPullistelua

      Niin ne rästikysymykset?

      • VastausVastauksesta

        Meillä oli diili.


      • Ex----------PUA

        Voitin! :D

        PS: Onko kiva hakata päätänsä seinään?


    • häiriö

      Ai missä?

      • sexPUA

        Täällä tietenkin.


      • M33--

        Ei ole täällä.


    • säälittävää

      Maestro vei taas kurppaa! :D

      • Multinikkaavakurppa

        Maestro kehuu nyt itse itseään.

        vinkki: kurppa handlaa ip:t.


      • Ex----------PUA
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Maestro kehuu nyt itse itseään.

        vinkki: kurppa handlaa ip:t.

        Osu ja uppos! :D

        Et kommentoinut sitä faktaa, että vein sinua, johtuuko se siitä että meni jauhot suuhun ja nyt näytät tyhmyytesi syyttämällä toisia siitä mitä teet itse?


      • Multinikkaavakurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Et kommentoinut sitä faktaa, että vein sinua, johtuuko se siitä että meni jauhot suuhun ja nyt näytät tyhmyytesi syyttämällä toisia siitä mitä teet itse?

        Minun ei tarvinnut, koska väitteesi oli absurdi; olet huutanut jo viikkotolkulla olevasi voitolla. Tiesithän, että oikean kuninkaan ei tarvitse julistaa olevansa kuningas?

        Mieti tämän viestin merkitystä hetki.


      • Ex----------PUA
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Minun ei tarvinnut, koska väitteesi oli absurdi; olet huutanut jo viikkotolkulla olevasi voitolla. Tiesithän, että oikean kuninkaan ei tarvitse julistaa olevansa kuningas?

        Mieti tämän viestin merkitystä hetki.

        SInähän täällä olet huutanut viikkotolkulla, joten taas syytät muita siitä mitä teet itse. :D

        Lisäksi sinulla meni jauhot suuhun, koska vastaat aiheen ohitse.


      • MultiNickNolte
        Ex----------PUA kirjoitti:

        SInähän täällä olet huutanut viikkotolkulla, joten taas syytät muita siitä mitä teet itse. :D

        Lisäksi sinulla meni jauhot suuhun, koska vastaat aiheen ohitse.

        No itsehän olet huutanut jo vuosikausia, että paraskin sanoja siellä... Ja minä muuten en huuda, kommunikoin varsin sivistyneesti ja hillitysti... :)

        Ja ne kysymykset:
        - Minkä ikäinen olet?
        - Miksi olet edelleen neitsyt?
        - Miten voit olla noin saatanan tyhmä? :D


      • Ex-----------PUA
        MultiNickNolte kirjoitti:

        No itsehän olet huutanut jo vuosikausia, että paraskin sanoja siellä... Ja minä muuten en huuda, kommunikoin varsin sivistyneesti ja hillitysti... :)

        Ja ne kysymykset:
        - Minkä ikäinen olet?
        - Miksi olet edelleen neitsyt?
        - Miten voit olla noin saatanan tyhmä? :D

        Osu ja uppos! :D


      • ihmetteleee
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Et kommentoinut sitä faktaa, että vein sinua, johtuuko se siitä että meni jauhot suuhun ja nyt näytät tyhmyytesi syyttämällä toisia siitä mitä teet itse?

        Onko tää ex-pua ihastunut tuohon naiseen, jota kiusaa? Näin ulkopuolisen silmin siltä vaikuttaisi.


      • jess4
        Ex----------PUA kirjoitti:

        SInähän täällä olet huutanut viikkotolkulla, joten taas syytät muita siitä mitä teet itse. :D

        Lisäksi sinulla meni jauhot suuhun, koska vastaat aiheen ohitse.

        Ahaa! Aiheen ohi vastaaminen tarkoittaa sitä, että jauhot meni suuhun. No se selittääkin ätmien vastaukset moniin kommentteihin.

        Tämä olikin sitten voitto.


    • MultinikkaavaNickNolte

      Oletko oikeasti noin tyhmä? :D

      • Kylläseon

        On se.


      • HarvoinTarjolla_

        Harvoin on sellaista ihmistä tarjolla, jonka aina uudelleen ja uudelleen onnistuu yllättää typeryydellään, tämän täytyy jo olla jonkinlainen (kyseenalainen) oma ennätyksensä. Ja asiaa todistaakseen, juhlistaakseen, tekee asiasta jatkuvasti uusia aloituksia. Amazing.


      • HarvoinTarjolla_
        HarvoinTarjolla_ kirjoitti:

        Harvoin on sellaista ihmistä tarjolla, jonka aina uudelleen ja uudelleen onnistuu yllättää typeryydellään, tämän täytyy jo olla jonkinlainen (kyseenalainen) oma ennätyksensä. Ja asiaa todistaakseen, juhlistaakseen, tekee asiasta jatkuvasti uusia aloituksia. Amazing.

        Ihan Pulla paralle selvennykseksi, että tämä oli sinusta.


      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Mikäpä olisi parempi osoitus voitosta, kuin omasta tyhmyydestään ja tappiosta raivostunut kurppa, joka nyt raivoaa ja keskustelee itsensä kanssa multinikein.

        Voittoa voiton perään! :D


      • Multinikkaavakurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Mikäpä olisi parempi osoitus voitosta, kuin omasta tyhmyydestään ja tappiosta raivostunut kurppa, joka nyt raivoaa ja keskustelee itsensä kanssa multinikein.

        Voittoa voiton perään! :D

        Passiivisaggressiiviset hymiösi vain riemastuttavat minua, sillä aloitin niiden käytön lisäämisen asteittain muutama päivä sitten, ja jo nyt sinä seuraat perässä kuin Pavlovin Pulla... Väyväy!


      • Hihö
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Passiivisaggressiiviset hymiösi vain riemastuttavat minua, sillä aloitin niiden käytön lisäämisen asteittain muutama päivä sitten, ja jo nyt sinä seuraat perässä kuin Pavlovin Pulla... Väyväy!

        :) hihkui täällä on kivaa nauraa


      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Nyt sitä huutoa ja kurpparaivoklisheitä1 oikein tuhannen multinikin voimin!


      • paskahousutäti
        Hihö kirjoitti:

        :) hihkui täällä on kivaa nauraa

        Mäkin kommentoin itselleni kun mulla ei oo oikeesti kavereita ja mun argumentit ei muuten kanna.


      • Etköedeshäpeää
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Nyt sitä huutoa ja kurpparaivoklisheitä1 oikein tuhannen multinikin voimin!

        Kiva kun viimein tunnustat vuosia käyttämäsi taktiikan. Huomattuhan tuo multinikkauksesi on jo ajat sitten.


      • Ex----------PUA
        Etköedeshäpeää kirjoitti:

        Kiva kun viimein tunnustat vuosia käyttämäsi taktiikan. Huomattuhan tuo multinikkauksesi on jo ajat sitten.

        JA tuleehan sitä huutoa! :D

        Nyt LISÄÄ HUUTOA!


      • huhuhhhh
        Ex----------PUA kirjoitti:

        JA tuleehan sitä huutoa! :D

        Nyt LISÄÄ HUUTOA!

        Sinähän täällä huudat raivoasi ja epävarmuuttasi päivät pääksytysten!


      • kertojaa
        huhuhhhh kirjoitti:

        Sinähän täällä huudat raivoasi ja epävarmuuttasi päivät pääksytysten!

        Ei se sitä ymmärrä. Se on niin tyhmä, ettei ymmärrä syyn ja seurauksen lakia.


    • Hermot menee kurpalta kun joutuu siivoomaan jännämiehen luona ja antamaan sille pilluakin vielä.

      • ketääneivoiomistaa

        jännis ei taida antaa kuin harvoin ja käy panemassa parempaa lihaa muualla


      • Multinikkaavakurppa
        ketääneivoiomistaa kirjoitti:

        jännis ei taida antaa kuin harvoin ja käy panemassa parempaa lihaa muualla

        Avoin suhde on päivän sana.


      • Multinikkaavakurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Avoin suhde on päivän sana.

        Totta! En olisi voinut sanoa enää paremmin, vaikka itse sen sanonkin! ;)


      • Ex----------PUA
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Avoin suhde on päivän sana.

        Ihme, eikö kukaan halua sitoutua sinunlaiseen vanhaan spermaviemäriin? :D

        Henkiset kykysi kun ynnää siihen, niin olet tällöin ehta kehari.


      • MultiNickNolte
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Ihme, eikö kukaan halua sitoutua sinunlaiseen vanhaan spermaviemäriin? :D

        Henkiset kykysi kun ynnää siihen, niin olet tällöin ehta kehari.

        Miten voit olla noin tyhmä? :)


      • Ex----------PUA
        MultiNickNolte kirjoitti:

        Miten voit olla noin tyhmä? :)

        OSu ja uppos! :D

        Missä miehesi on, eikö kukaan halua sitoutua sinunlaiseen vanhaan spermaviemäriin? :D


      • Parasiittimuna
        Ex----------PUA kirjoitti:

        OSu ja uppos! :D

        Missä miehesi on, eikö kukaan halua sitoutua sinunlaiseen vanhaan spermaviemäriin? :D

        En haluu sitoutua, mut sitomisest diggaan. Nuolen joka naisen yhen kerran kiitolliseen tilaan <3


      • apualähellä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        OSu ja uppos! :D

        Missä miehesi on, eikö kukaan halua sitoutua sinunlaiseen vanhaan spermaviemäriin? :D

        Anna vaan kaiken turhautumisen tulla ulos. :) Minä ymmärrän.


    • Trololoooooo

      Tässä taas todiste missä sfääreissä pullan harhaisuus on. Joku luo pullan harha -kuvitelmiin sopivan "kurppa" -hahmon, ja se menee tähän vajakkiin ihan täydestä. Niin kovasti haluaa uskoa omiin teorioihinsa, että kaikki yliammuttu läppä uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. Pullaa on taas huudatettu palstalaisten taholta tosi lahjakkaasti, eikä se edes tajua sitä.

      Vai ehkä se olenkin vain minä - Multinikkaavakurppa - sillä muitahan palstalla ei ole, vai miten se meni? ;)

      • strongwiththisone

        Selittelyn maku ja myötähäpeä. :)


      • ÄrrÄrr

        Pavlovin Pulla väyväyy.


      • Ex----------PUA

        Käytä nyt reppana suosiolla se "se oli vaan trollausta!!!!! byääh!!"-korttisi, niin voin merkitä senkin voitoksi pöytäkirjoihin. :D

        Nyt kun kurppa tajusi maalanneensa itsensä nurkkan, alkaa raivoaminen ja hirveä selittely.

        Kurppa tunnusti minun olleen oikeassa ja täten olen voittanut.

        Vai yritätkö sanoa, että olet vanhan huoran sijaan valehtelevakin vielä?


      • Siksi ExPUA:n kiusaaminen onkin niin kivaa kun siihen uppoo kaikki täydestä. Luulenpa että kaikki muut palstalaiset ovat jo aikoja sitten tajunneet minun olevan trolli, mutta ExPUA se edelleen uskoo, että minä olen 43-vuotias käytetty kurppa :D PUA tekee trollaamisen jo liian helpoksi.


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Siksi ExPUA:n kiusaaminen onkin niin kivaa kun siihen uppoo kaikki täydestä. Luulenpa että kaikki muut palstalaiset ovat jo aikoja sitten tajunneet minun olevan trolli, mutta ExPUA se edelleen uskoo, että minä olen 43-vuotias käytetty kurppa :D PUA tekee trollaamisen jo liian helpoksi.

        JA osu ja uppos! :D Tulihan se sieltä: "Käytä nyt reppana suosiolla se "se oli vaan trollausta!!!!! byääh!!"-korttisi, niin voin merkitä senkin voitoksi pöytäkirjoihin. :D

        Nyt kun kurppa tajusi maalanneensa itsensä nurkkan, alkaa raivoaminen ja hirveä selittely."

        EI mutta onhan se nyt sarkasmia ja trollausta, että raivoava kurppa kutsuu itseään raivoavaksi kurpaksi, ja saa uskomattomia raivareita (meltdown-ketju) aina kun tulee puheeksi ikä ja käyttöaste.

        Ehkä olet vaiin liian tyhmä jopa trollaamaan?


      • RaivoavaKurppa-loggedout
        Ex----------PUA kirjoitti:

        JA osu ja uppos! :D Tulihan se sieltä: "Käytä nyt reppana suosiolla se "se oli vaan trollausta!!!!! byääh!!"-korttisi, niin voin merkitä senkin voitoksi pöytäkirjoihin. :D

        Nyt kun kurppa tajusi maalanneensa itsensä nurkkan, alkaa raivoaminen ja hirveä selittely."

        EI mutta onhan se nyt sarkasmia ja trollausta, että raivoava kurppa kutsuu itseään raivoavaksi kurpaksi, ja saa uskomattomia raivareita (meltdown-ketju) aina kun tulee puheeksi ikä ja käyttöaste.

        Ehkä olet vaiin liian tyhmä jopa trollaamaan?

        Minkä ikäinen olet?


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa-loggedout kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Osu ja uppos! :D

        PS. Matkiminen on suurinta ihailua = alfastatus ja kurpparaivo todistettu.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        PS. Matkiminen on suurinta ihailua = alfastatus ja kurpparaivo todistettu.

        Minkä ikäinen olet?


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Ja taas: Osu ja uppos! :D

        PS. Matkiminen on suurinta ihailua = alfastatus ja kurpparaivo todistettu.


      • NickMultiNick
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Ja taas: Osu ja uppos! :D

        PS. Matkiminen on suurinta ihailua = alfastatus ja kurpparaivo todistettu.

        Miten voit olla noin uskomattoman tyhmä? :)


      • Ex----------PUA
        NickMultiNick kirjoitti:

        Miten voit olla noin uskomattoman tyhmä? :)

        Osu ja uppos! :D Puheenaiheen ja nimimerkin vaihto!

        Onko kiva hakata päätänsä seinään?


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Puheenaiheen ja nimimerkin vaihto!

        Onko kiva hakata päätänsä seinään?

        Missä vanhainkodissa asut?


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Missä vanhainkodissa asut?

        Säynätsalon


      • Ex-----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Missä vanhainkodissa asut?

        Osu ja uppos! :D Puheenaiheen vaihto!

        Onko kiva hakata päätänsä seinään? :D


      • Ex-----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Puheenaiheen vaihto!

        Onko kiva hakata päätänsä seinään? :D

        Terveiset Säynätsaloon täältä Äänekoskelta :)


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Terveiset Säynätsaloon täältä Äänekoskelta :)

        Ja multinikkaamista keskenään = osu ja uppos! :D

        Onko kiva hakata päätänsä seinään? :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Ja multinikkaamista keskenään = osu ja uppos! :D

        Onko kiva hakata päätänsä seinään? :D

        PASSIIVIS-AGGRESSIIVISIA TEKOHYMIÖITÄ!!!


    • Multinikkaavakurppa

      Ikäsi ja käyttöasteesi? :)

      • Multinikkaavakurppa

        Olen 46 -vuotta ja ollut sängyssä lukemattoman miesmäärän kanssa.


      • Multinikkaavakurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Olen 46 -vuotta ja ollut sängyssä lukemattoman miesmäärän kanssa.

        Tottakai minä omat panoni tiedän, mutta kysymys olikin ExPUA:lle.


      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        0% vastausta
        100% puheenaiheen vaihtoa, ja tietysti kurpparaivoklishee, joka ei vain merkitse raivoa, vaan myös suurinta ihailua (mikä sopiikin voittooni) eli matkimista.

        Voitto on minun. :D

        Nyt onkin vielä pakko kysyä sinunlaiselta, vanhalta mälliseltä luuserilta pari kysymystä, että:
        1. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
        2. Onko kiva hakata päätänsä seinään?


      • Multinikkaavakurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        0% vastausta
        100% puheenaiheen vaihtoa, ja tietysti kurpparaivoklishee, joka ei vain merkitse raivoa, vaan myös suurinta ihailua (mikä sopiikin voittooni) eli matkimista.

        Voitto on minun. :D

        Nyt onkin vielä pakko kysyä sinunlaiselta, vanhalta mälliseltä luuserilta pari kysymystä, että:
        1. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
        2. Onko kiva hakata päätänsä seinään?

        1. Oikein hyvin, kiitos kysymästä.
        2. En tiedä, koska en ole kokeillut sitä vielä. Sinulla varmaan omakohtaista kokemusta enemmänkin? :)

        Nooooooin... Nyt on vastattu kysymyksiisi. Mites olisi, jos nyt omasta vuorostasi edes yrittäisit leikkiä jotain miehen tapaista, ja pitää lupauksesi. Eli alahan vastata - minkä ikäinen olet? Miksi olet vieläkin neitsyt? Miten voit olla noin uskomattoman tyhmä?


      • Ex----------PUA
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        1. Oikein hyvin, kiitos kysymästä.
        2. En tiedä, koska en ole kokeillut sitä vielä. Sinulla varmaan omakohtaista kokemusta enemmänkin? :)

        Nooooooin... Nyt on vastattu kysymyksiisi. Mites olisi, jos nyt omasta vuorostasi edes yrittäisit leikkiä jotain miehen tapaista, ja pitää lupauksesi. Eli alahan vastata - minkä ikäinen olet? Miksi olet vieläkin neitsyt? Miten voit olla noin uskomattoman tyhmä?

        1. Se meni hyvin kun todistit minun olleen oikeassa, ja myönsit kaikille olevasi vanha huora joka et saa miestä. No, olet näemmä tyhmäkin sen lisäksi.
        2. Olet niin tyhmä ettet tajua tekeväsi sitä, vaikka teet sitä tässäkin ketjussa ja kuljet perässäni kuin pieni räyskyttävä piski joka tulee vain huudatetuksi ja entistä vihaisemmaksi. :D

        Meni juuri kuten sanoin: automatisoidun kurpparaivon ansiosta kurppaa ei tarvitse huudattaa erikseen, vaan se hakkaa päätäjnsä seiinään vapaaehtoisesti. ;)

        "Nooooooin... Nyt on vastattu kysymyksiisi. Mites olisi, jos nyt omasta vuorostasi edes yrittäisit leikkiä jotain miehen tapaista, ja pitää lupauksesi. Eli alahan vastata - minkä ikäinen olet? Miksi olet vieläkin neitsyt? Miten voit olla noin uskomattoman tyhmä?"

        Ja näin pään seinään hakkaaminen jatkuu! :D

        Noh, pitäähän sillekin päälle huoralla jokin tarkoitus olla, ei sillä että se rumentaisi tai tyyhmistyttäisi sinua yhtään enempää. :D


      • sexpua
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        1. Oikein hyvin, kiitos kysymästä.
        2. En tiedä, koska en ole kokeillut sitä vielä. Sinulla varmaan omakohtaista kokemusta enemmänkin? :)

        Nooooooin... Nyt on vastattu kysymyksiisi. Mites olisi, jos nyt omasta vuorostasi edes yrittäisit leikkiä jotain miehen tapaista, ja pitää lupauksesi. Eli alahan vastata - minkä ikäinen olet? Miksi olet vieläkin neitsyt? Miten voit olla noin uskomattoman tyhmä?

        Älkää hei viitsikö kiusata 12-vuotiasta aloittajaa :( Aikuiset ihmiset pienen lapsen kimpussa...


      • Ex----------PUA
        sexpua kirjoitti:

        Älkää hei viitsikö kiusata 12-vuotiasta aloittajaa :( Aikuiset ihmiset pienen lapsen kimpussa...

        Minkä ikäinen olet ja miten paljon sinua on käytelty?

        Mutta siinä olet o ikeassa, että kurpat täällä ovat jo TOOOOOSI AIKUISIA, eivät vain henkisesti. :D


      • Nuorten_turva
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja miten paljon sinua on käytelty?

        Mutta siinä olet o ikeassa, että kurpat täällä ovat jo TOOOOOSI AIKUISIA, eivät vain henkisesti. :D

        Aikuisten maailmassa me emme puhu käyttämisestä, vaan seksi aloitetaan kun on turvallisessa ja rakastavassa parisuhteessa, jossa on molemminpuolinen kunnioitus. Sinun ei tulisi tuossa iässä vielä ajatella seksuaalista kanssakäymistä. Suosittelen sinulle nuorten palstaa, jossa saat ikäistäsi juttuseuraa ja voitte keskustella kasvamiseen liittyvistä asioista yhdessä :)

        terveisin Seija K.
        Nuorten Turva Ry.


    • Logiikka

      Kurppa voitti koska myönsi sinun olleen oikeassa.

    • Asiaankylllästynyt

      Expua on voittanut alatyylisten solvausten suoltamisessa kanssakirjoittelijoille ja muiden palstakiusaamisessa. Tyyppi on kunnostautunut myös pakonomaisessa hokemisessa ei missään muussa.

    • Riiiiiiiiiii

      Tyyppi väittelee keksityn, koko hommasta parodiaa heittävän vitsinimimerkin kanssa, jonka on "voittanut". Tämän on pakko olla pohjanoteeraus....
      Tai sitten me muut olemme niitä joita kusetetaan ja homma paljastuu kymmenvuotiseksi sosiologiseksi kokeeksi - tule jo kaapista. Mihin yliopistoon teet tutkimusta ja milloin väittelet?
      t. multinikki

      • Ex----------PUA

        Kuten kirjoitin edellä:

        "Käytä nyt reppana suosiolla se "se oli vaan trollausta!!!!! byääh!!"-korttisi, niin voin merkitä senkin voitoksi pöytäkirjoihin. :D

        Nyt kun kurppa tajusi maalanneensa itsensä nurkkan, alkaa raivoaminen ja hirveä selittely."

        Nolottaako? :D

        Ei mutta onhan se mestarillista trollausta, saada itsensä naurunalaiseksi eikä trollauksen kohdetta.

        Eikun!

        Trollauksenhan piti mennä päinvastoin!

        Näyttää siltä, että joka tapauksessa olen voittanut ja kurppa hävinnyt. :D


      • Kerrokerrokerro
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Kuten kirjoitin edellä:

        "Käytä nyt reppana suosiolla se "se oli vaan trollausta!!!!! byääh!!"-korttisi, niin voin merkitä senkin voitoksi pöytäkirjoihin. :D

        Nyt kun kurppa tajusi maalanneensa itsensä nurkkan, alkaa raivoaminen ja hirveä selittely."

        Nolottaako? :D

        Ei mutta onhan se mestarillista trollausta, saada itsensä naurunalaiseksi eikä trollauksen kohdetta.

        Eikun!

        Trollauksenhan piti mennä päinvastoin!

        Näyttää siltä, että joka tapauksessa olen voittanut ja kurppa hävinnyt. :D

        Oletko oikeasti noin tyhmä?


      • Etköedeshäpeä

        Mitä olet voittanut?

        1.Palstan alatyylisimmän kirjoittelijan maineen
        2.Palstan pahimman riidankylväjän maineen

        Joka päivä purat pahaa oloasi palstalla ja haet riitaa epätoivoisella vimmalla muita nimitellen.


      • Ex----------PUA
        Kerrokerrokerro kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin tyhmä?

        Osu ja uppos! :D

        Nolottaako?;)

        AI niin, sinä trollaat, ja siksi raivoat. :O


    • Kaikkikäyaina

      Missä nää kaikki spermaviemärit luuraa?
      Muaki panettaa!

    • Hihö

      Hih Hih tämähän on hauska palsta...

    • Fanisitäälläkin

      Ja tuskinpa jäi viimeiseksi kerraksi, kun maestro rankaisi vanhaa haaskaa. :D

    • kotiarestiin

      Ei kai jäänyt ei ;)

    • minätässäihantosi

      Hyvin nämä politiikot ajaa huomiota minuun ;) en sentään ole rikollinen.

    • Muhentaja

      Ex------pua on itse kurppa.

      • Ex----------PUA

        Tyylipuhdas itte oot-defenssi. :D


      • pisteetpaikoilleen
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Tyylipuhdas itte oot-defenssi. :D

        Tarkoititko itte oot -defenssi?

        Väliviivaa ennen tarvitaan lisäksi välilyönti, jos yhdyssanan määriteosana on sanaliitto. Nyt siinä lukee "oot-defenssi".

        Sinua olisi helpompi ymmärtää, jos oppisit kirjoittamaan oikein.


    • narsistipulla

      Narsisti kehuu täällä itseään omina faneinaan. Sairaalloisen heikko itsetunto kaipaa kuviteltuja kannattajia.

      • haista.hanska

        Kyllä Ex-PUA:lla on oikeita faneja, kuten esim. minä. 8)

        P.S. mikä Ex-PUA:n avauksista on osunut ja uponnut pahiten? :D


      • Huomattu.on
        haista.hanska kirjoitti:

        Kyllä Ex-PUA:lla on oikeita faneja, kuten esim. minä. 8)

        P.S. mikä Ex-PUA:n avauksista on osunut ja uponnut pahiten? :D

        Se on kiva, että tykkäät itsestäsi expua.


      • haista.hanska
        Huomattu.on kirjoitti:

        Se on kiva, että tykkäät itsestäsi expua.

        Paranoia on näköjään täällä edelleen valloillaan. :D


      • erkkisukka
        haista.hanska kirjoitti:

        Kyllä Ex-PUA:lla on oikeita faneja, kuten esim. minä. 8)

        P.S. mikä Ex-PUA:n avauksista on osunut ja uponnut pahiten? :D

        "Kyllä Ex-PUA:lla on oikeita faneja, kuten esim. minä. 8)"

        Onko teidän välillä jotakin homoeroottista?


      • haista.hanska
        erkkisukka kirjoitti:

        "Kyllä Ex-PUA:lla on oikeita faneja, kuten esim. minä. 8)"

        Onko teidän välillä jotakin homoeroottista?

        Homokortti käytetty! Mikä ala-astetasoinen lällättely seuraavaksi? :D


      • lollero8
        haista.hanska kirjoitti:

        Homokortti käytetty! Mikä ala-astetasoinen lällättely seuraavaksi? :D

        Taso pitää pitää samana kuin ketjun aloitusviestissä.


      • Ex----------PUA
        lollero8 kirjoitti:

        Taso pitää pitää samana kuin ketjun aloitusviestissä.

        Ja siinäkin sinä epäonnistut. :D

        Miksi sinulla ei ole kavereita, onko se siksi että olet homofoobinen vanha kurppa joka pelkäät miehiä? Se ainakin on syynä miksi sinulla ei ole miestä. Ei ole ollut, ja tuskinpa koskaan tulee olemaankaan. :)


      • eiymmärrä

        "Miksi sinulla ei ole kavereita, onko se siksi että olet homofoobinen vanha kurppa joka pelkäät miehiä?"

        Ei, en tiedä mistä se johtuu. Mutta miten kaverittomuuteni tähän liittyi?

        Entäs mikset sinä ole onnellinen? Missä vaiheessa elämässäsi alkoi alamäki ja miksi?


    • sexiapua

      Mää en nyt ymmärrä.. Onko tää jokin leikki vai onko jokin järkevä syy sille, että aikuiset ihmiset riitelee 12-vuotiaan aloittajan kanssa :(

      • RaivoavaKurppa-ei-kir

        Pieni korjaus: ExPUA täytti 12 vuonna 1970 :)


      • loimulohhi
        RaivoavaKurppa-ei-kir kirjoitti:

        Pieni korjaus: ExPUA täytti 12 vuonna 1970 :)

        Ja minä olen joulupukki.


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa-ei-kir kirjoitti:

        Pieni korjaus: ExPUA täytti 12 vuonna 1970 :)

        Onko ikäkriisi, haaskalla? :D

        "Yhyyy määpäs sanon Ex PUA:aa vanhaksi kun se sanoo mua...IITE OOT VANHAAA!!!!! WÄHÄÄ!!! :("

        Ei mutta tuo olisi 12 vuotiaidenkin mielestä lapsellista, joten ainakin henkisesti olet nuori.


      • harakkaa_
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Onko ikäkriisi, haaskalla? :D

        "Yhyyy määpäs sanon Ex PUA:aa vanhaksi kun se sanoo mua...IITE OOT VANHAAA!!!!! WÄHÄÄ!!! :("

        Ei mutta tuo olisi 12 vuotiaidenkin mielestä lapsellista, joten ainakin henkisesti olet nuori.

        Ahaa, sinulla on siis ikäkriisi. Ymmärrän, ymmärrän...


    • psykiatri638

      Lasin huurteeseen ilmestyi tänään avaruusaluksen kuva. Se näytti myös linnulta. Silloin tajusin että kaikki järjestyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe