Honor 6 ja Marshmallow!

Honor_6

Nyt se on vihdoin saatavilla. Asensin sen vähän aikaa sitten. Jos ei jaksa odottaa OTA-päivityksiä. niin se on C432B820. Löytyy jos laittaa Googleen Honor 6 B820.
Vihdoinkin. Nyt vaan tutkimaan Marshmallow:ta!

7

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honor_6

      Itku pitkästä ilosta :-) Ei ilmeisesti vielä lopullinen versio. Oisko "official" beta versio ?? Tästä puuttuu jotakin ominaisuuksia esim. paikallisen päivityksen vaihtoehto päivittäjä --> valikko ja esim. alasveto valikosta ikoneita etc. Tähän tulee ilmeisesti OTA-päivityksenä lopullinen versio ?? Kompassi tästä jo löytyy ja muita uutuuksia. Odotetaan vielä lopullista versiota ja käytellään tätä..

      • Honori

        Kyllä tämä lopulliselta versiolta vaikuttaa. Eli ihan normaali 6.0 eikä mikään beta. Taitaapi muutenkin jäädä viimeiseksi päivitykseksi tälle puhelimelle tämä


      • Honor_6
        Honori kirjoitti:

        Kyllä tämä lopulliselta versiolta vaikuttaa. Eli ihan normaali 6.0 eikä mikään beta. Taitaapi muutenkin jäädä viimeiseksi päivitykseksi tälle puhelimelle tämä

        Eikö pitänyt olla 6.0.1 ? Tästä puuttuu ominaisuuksia kuten myöskin Lollipop Betasta. Valmis versio korjasi. Aika näyttää! Eikö tässä ole moniajo ? Miten sen saa käyttöön ? Oon varmaan vahingossa saanut ruudun 2:n osaan ? Onneksi on custom ROM:it jos ei enää päivitetä..


      • Honor_6
        Honor_6 kirjoitti:

        Eikö pitänyt olla 6.0.1 ? Tästä puuttuu ominaisuuksia kuten myöskin Lollipop Betasta. Valmis versio korjasi. Aika näyttää! Eikö tässä ole moniajo ? Miten sen saa käyttöön ? Oon varmaan vahingossa saanut ruudun 2:n osaan ? Onneksi on custom ROM:it jos ei enää päivitetä..

        Googlettamalla löytyi tuo moniajo. Elikä jos joku ei vielä tiedä niin: vedetään kahdella sormella ylöspäin navigointipalkista. Ilmeisesti ei voi moniajaa kun vaan tiettyjä aplikaatioita (näkyy näytössä). Ikkunan kokoa voi myös säätää..


      • Honor_6
        Honori kirjoitti:

        Kyllä tämä lopulliselta versiolta vaikuttaa. Eli ihan normaali 6.0 eikä mikään beta. Taitaapi muutenkin jäädä viimeiseksi päivitykseksi tälle puhelimelle tämä

        Eilen tuli mulle B860 OTA:na. Edelleen puuttu ominaisuudet joista kirjotin aikasemmin. Varmaankin lopullinen versio. Tulisi ainakin vielä Nougat!


    • Globetelintulevaasiakas

      Kuulema joku oli saanut jo OTA:na. Mulle ei tullut! Mulla kyllä tästä puuttuu ominaisuuksia. Esim. pikavalikosta 4G, Verkon nopeus (löytää kyllä missä valikossa on mutta ei ole siellä kumminkaan) ja paikallinen päivityksien asennus etc. Asensin tän C432B820:n C900B524:n (??) ollessa ohjelmisto versiona. Onko jokin mennyt pieleen asennuksessa ?? Olen koittanut palauttaa tehdasasetukset mutta ei mitään vaikutusta..

    • wewewew

      Oletteko testailleet Honor6 Marshmallow?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe