Derbin vaihteet

derbigirls

Heei! Osaisko joku auttaa kun olen tyttö ja mulla on Derbi drd evo limited edition vuosimallia 2013 ja toimi ihan normaalisti mutta tänään ajoin risteykseen ja oli ykkönen ja olin lähössä liikkeelle niin sammu ja jotenki meni sitten kakkonen päälle.. Sitte koitin laittaa ykköselle ja se ei liiku mihinkään suuntaan siitä kakkosvaihteelta.. Ei ylös eikä ala ja jouduin työntämään sen kotiin ku ei vaihteet toiminu eikä enää edes lähe käyntiin kun on se vaihe päällä.. Osaisiko joku sanoa mikä siinä voisi olla ja paljon mahdollinen korjaus maksaisi.. Kun joku niissä vaihteissa nyt on ja siinä et ei lähe käyntii:/

21

8993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkkeri

      se on derbi, luulitkos että se ajoa kestää?

      • derbigirls

        mm.. no en nyt luullu et se tollee menis mutta ei voi mitään.. pitää vaan korjauttaa.


    • Olenpvjonne

      Derbi... eine kestä

      • derbigirl

        Eikö oikeesti kukaan tiedä mikä siinä voisi olla ja vastata kysymykseeni... :/


    • motoristiman

      Mistäs tiedät, että siellä on kakkonen päällä??Työnsit mopon kotiin, jouduitko pitään kytkimen pohjassa koko ajan? mopoa ei voi työntää vaihde päällä, ellei paina samalla kytkintä! Missä päin oot, voisin laitettasi tutkia hieman..

      • derbigirl

        Oli kytkin pohjassa koko matkan. Ja ajattelin siitä että siellä on kakkonen ku se jotenki pomppas yhen ylemmäs ykköseltä ja vaappa ei ole. Ja tänään kokeilin niin sain käyntiin ku laitto kierroksia heti kauheena samaan aikaan kun polkasin. Ja sitten kokeilin lähtee nii ei jaksanu lähtee liikkeelle joutu juoksee sen kanssa et menee 13km/h ja sitte jakso lähtee eli on isompi ku kakkonen.. Mutta ei vaihteet menny mihinkään suuntaan vaikka yritti vähän ajaa. Ja Oulun lähettyvillä asun.. Soitettiin laatukoneelle niin purkaa sen torstaina ja kattoo mikä on ja tilaa tarvittavat osat ja sitten kun ne tulee nii laittaa mopon takas kasaan.


      • pedarinähty

        PEDOFIILI SPOTTED!


    • AsiaKunnossa

      Mulla on Senda Xtreme -06, ja sama "ongelma", mutta mulla riittää kun polkee sitä vaihdepoljinta ylös ja alas pari kertaa niin saa taas toimintaan. Aluksi se on ihan löysä se poljin mutta siitä vaan pari kertaa ääriasentoon niin korjautuu.
      Tää ongelma tulee yleensä kun pysähtyy ja vasta pysähdyksen jälkeen laittaa vaihdetta alemmas.

      • derbigirl

        Aa joo ku voi olla että mulla kävi just tolleen että vasta sen pysähdyksen jälkeen nii meni varmaan jotenkin jumiin.. Ja mä en saanu sitä toimimaan vaikka kuinka yritin..


    • 40tkmderbi

      Jonnet täällä pätee ettei derbi kestä. Runnot sitä poljinta ees taas nii hakee paikkansa

      • derbigirl

        Mm oon yrittäny jo perjantaista asti :/ Mutta ei toimi..


    • Apriliaperkele

      Koititko liikutella mopoa vähän edestakaisin ja koittaa samalla vaihtaa ykköselle? Oma derbiliakin kiukuttelee välillä vaihteiden kanssa kun yrittää paikallaan vaihtaa vaihteita. Kannattaa totutella antamaan vähän kaasua samalla kun vaihtaa alaspäin.

      • derbigirl

        No en kyllä yleensä/oikeestaan ikinä vaihda vaihteita paikoillaan. Aina pikkuhiljaa vaihtelen niitä alas päin ku vauhti laskee...


    • Bidalotti

      Mun frendin derbin vaihteet kiukuttelee välil ja ne alkaa maagisesti toimimaan ku se pari kertaa polkasee iha vitu lujaa alaspäin vaihepoljint... Jos omistatte derbit nii älkää jättäkö vakioiks eli samanlail ku meitsi elikkä kytkinjouset vahvistattr kampiakseli vahvistatte 94cc bidalotti ja joku hyvänkokone putki ja riittävän iso kaasari kyllä jää jonnejen nelarikemmut ku tikku paskaan

      • Perre3350

        löytyiko vika? mulla nyt sama ongelma.


      • DerbiSlayer69
        Perre3350 kirjoitti:

        löytyiko vika? mulla nyt sama ongelma.

        Vika on se että et osaa ajaa? Ja miks edes


      • DerbiSlayer69
        DerbiSlayer69 kirjoitti:

        Vika on se että et osaa ajaa? Ja miks edes

        Ja miks edes laittaa vapaalle risteyksessä


    • Anonyymi

      No moro, osaisko joku sanoa että mikä on ongelma kun tein derbi drd xtreme 2012 konermpan ja kasaamassa lohkoja. Kun laittaa lohkot paikalleen niin vaihteisto pyörii hyvin muttakun kiristää pultit nii vaihteisto jumittaa. Saa kuitenki pihdeillä pyöritettyä vetoakselia. Kellään kokemusta tai tietoa?

      • Anonyymi

        Sama vika täällä. Ei voi vittu ymmärtää.


      • Anonyymi

        aika myöhässä mut mul sama ylimääräsen prikan ku laittaa sinne vaihteistoon ni toimii


    • Anonyymi

      Mulla on saman tyyppistö vikaa ku ei haluu mennö 2 vaihde tupaa muutakun pienillä kierroksilla, eli jos koitan lähteä liikkelle ykköseltä ja nostan kakkoselle menee aina vaan vapaalle. Joudun yleensä lähtemään liikkeelle 2 vaihteelta koska muuten menee vaa vapaalle ja matka loppuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe