Mikä kello miehen ranteessa?

EiTyöHukkaanMene

Sanonta kuuluu kello miehen tekee. Minun mieheni ranteessa komeilee Voutilainen. Luulempa että se nimi ei tällä kylällä sano kellekkään mitään.
Kysynkin kylämme naisilta että mikä kellomerkki miehenne ranteessa komeilee ja toki miehet voi tähän kysymykseeni itsekkin vastata.
Kysyn asiaa siksi että kello kertoo miehestä paljon. Itseäni arvostavana naisena en lähtisi miehen matkaan jonka ranteessa ei olisi viisarikelloa.
Luulen tietäväni että suurimmalla osalla Kiuruvetisistä miehistä ei ole rannekelloa ollenkaan ja niillä lopuilla korkeintaan siinä ranteessa komeilee leijona tai vastaava rihkama kello. Korjatkaa jos olen väärässä ja todellakin toivon olevani.

44

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellokauaskuuluu

      Minulla on kaksikivinen kello puntissa. Aamulla tuppaa seisomaan kyllä. Aika moni on matkaan lähtenyt, vaikka en käytä rannekelloa.

    • Lantafrendi

      Mikähän lie ritsapillu tämä ketjun aloittaja? Tulehan tyttö takaisin sitten kun karvat alkaa kasvamaan!

    • Rautapata

      Aatamin kaksikivinen, jos sitä ei yöllä vedä, niin se aamulla seisoo.

    • Rannekekello

      Tuo aloittaja jos joskus sattuisi saamaan oikein kunnolla sitä kaksikivistä kelloa, niin tietäisi mikä se on parempaa, kuin joku rannekello.

    • melkonenasukas

      Melkonen rahan perään oleva eukko
      mutta niinhän ne ovat kaikki
      Kello juttu kyllä ihan uutta.

      • Tarja121

        Miehelläni tissot mutta olen koittanut nalkuttaa että vaihtaisi vähän laadukkaampaan.
        Breitling,Omega,rolex..Olisivat seksikkäitä.


    • hyrrrrrkylmä

      Olkoot mikä tahansa kello mutta jos ukko muuten yök niin ei kellot auta paitsi jollekkin maksunaiselle

    • siemprelapoyadura

      Vae että Voutilainen? Minun ukon ranteeseen iskeety Kämäräenen ja ei niitä sitte parriin vuoteen oo näkynykkää.

    • Tuuuliainen

      IWC. Mieheni on sivistynyt,fiksu ja laatutietoinen. Koulutettu ja hänellä on hyvä työ.
      Ei me kaikki vetiset juntteja olla: )

      • Serkumpiherkumpi

        Kyllä te vetiset olette ihan umpijuntteja, vaikka olisi minkalainen koulutus, työ tai kello ranteessa. Mukavahan se on itse kuvitella olevansa parempi kuin onkaan, mutta kun serkusten lapset on serkusten lapsia.


      • kuolinnauruun

        Missä Kiuruvedellä on hyvä työ
        Oot siis ukkos siivellä eläjä jolle tärkeempää status kuin rakkaus


    • Assiit_järjestykseen

      Miun miehein kakskivinen on paras. Se käykiin ain kaks jopa tuntii kerrallansa. Siin on kai akku joka latautuu nopiaan ku kello käy mont kertaa vuorokaujes ;-)

    • jartsii

      Rolex daytona 18 karaatinen 115grammaa.Mikäpä on ollu parempi sijoitus kuin arvo kello, kaikkihan sen meistä tietää kulta pitää arvonsa niin kuin näinäkin aikoina.

      • EiTyöHukkaanMene

        Asiaa. Kello niin kuin autokin on hyvä sijoitus ja myös kertoo omistajastaan paljon. Rolex daytonaa ei ihan joka pojalla ranteessa ole.
        Mukava lukea että tälläisiäkin laatukelloja kiuruvetisten ranteissa komeilee: )


      • Meikäläiselle_riittää

        Tavallinen Öyster Perpetual Datejust, tosin osaksi valkokultainen. Ei anna omistajastaan niin öykkärimäistä vaikutelmaa kuin keltakultainen tekisi. Silti he jotka tietävät, arvostavat. Varakkuus täytyy minun mielestäni osata näyttää niin etteivät tyhmät edes tajua.


      • jartsii
        Meikäläiselle_riittää kirjoitti:

        Tavallinen Öyster Perpetual Datejust, tosin osaksi valkokultainen. Ei anna omistajastaan niin öykkärimäistä vaikutelmaa kuin keltakultainen tekisi. Silti he jotka tietävät, arvostavat. Varakkuus täytyy minun mielestäni osata näyttää niin etteivät tyhmät edes tajua.

        Harvoin ihmiset huomaavat tai edes ymmärtävät rannekellon päälle se on alle viis kertaa kun joku maininnut 20 tonnin tiukusta et jotain erikoisempaa ranteessa.
        En kyllä kaipaakaan huomiota....hyvä niin


      • KämäräisJussi

        Ei sitä muiden tarvitse huomatakkaan. Sehän on sama ostaa rantarolexi jos huomiota haluaa.
        Todellinen kellomies tuntee laadunpäälle.


    • Tätiyhtylästä

      Kiuruvetisillä miehillä on korkeintaan lidlistä osamaksulla ostettu prologue!

    • jartsii

      No joo edellinen kommentoija on oikeassa,en asu kiuruvedel ja olen viel maajussi.Eikä kaikki tämänkään ammattiryhmän harjoittajat kulje pelkästään paskahaalareissa.

    • EiTyöHukkaanMene

      Valmistujais lahjaksi kelloja ostavat muistakaapa sitten olla tarkkana mitä ostatte.
      Leijona tai Tissot ei ole niitä kaikkien fiksuimpia valintoja tähän tarkoitukseen jos ei välttämättä halua pahoittaa valmistuneen mieltä.

      • taunotyömies

        Siinä se vasta lapsen mieli pahoittuu, jos ostat hänelle lahjaksi kellon!
        Alle kaksikymppisistä korkeintaan 1,6478 % käyttävät rannekelloa.
        On mielikuvituksen puutetta jos ei muuta annettavaa keksi.
        Jupit ja herranretkut näyttelevät ja kehuvat kalliita kellojaan, autojaan
        ja muita leikkikalujaan, pätemisen tarpeeseen.
        Kunnon työmies ei tarvitse minkäälaista kelloa, ajan voi päätellä
        auringosta ja aamulla voi nousta ylös, kun silmät aukeaa!
        Anna valmistuvalle vaikkapa 1000 euron lahjakortti, niin minä teen.
        ps. Akkojen pitää näköjään kehua ukkojensa kelloja ja muita
        turhakkeita, kun ei ole muuta kehuttavaa!


      • EiTietoMinnekäänHäviä

        LEIJONA-kello ei ole tusinatavaraa. Jo ennen "sotia" mainostettiin,
        "Kun poika varttuu mieheksi, ostaa isä hänelle LEIJONA-kellon".
        Räleksit ja ruleksit on humpuukkia !


      • Rapakonhulda

        Vuoden paras vitsi" Kun poika varttuu mieheksi, ostaa isä hänelle LEIJONA-kellon"
        hhahahhahahhahaahahha Tuo vitsi takaa kuuliossa varmat naurut!


    • rolexitomaava

      Rolex on miehelläni, kuin myös itselläni.

      • riäkkönen

        Minä ostin "ällämallin" Mersun, hinta 579.000 euroa. Siinä tuli
        kylkiäisinä kolme tosi hienoa kelloa, "MERSUX!


      • EiTyöHukkaanMene
        riäkkönen kirjoitti:

        Minä ostin "ällämallin" Mersun, hinta 579.000 euroa. Siinä tuli
        kylkiäisinä kolme tosi hienoa kelloa, "MERSUX!

        Kiva kuulla: )Uusi mersu on hyvä sijoitus. Meidänkin perheellä musta citymaasturi mersu. Ei ole helppoa meilläkään: )


      • katteellinen
        EiTyöHukkaanMene kirjoitti:

        Kiva kuulla: )Uusi mersu on hyvä sijoitus. Meidänkin perheellä musta citymaasturi mersu. Ei ole helppoa meilläkään: )

        Älä kerro satuja, en mä jaksa kuunnella!
        Mikä on rekkari?


    • kullitettuon

      Onko alotuksen takana kenties Kiuruveden tai lähiseudun kellokauppias..::::))))))

      • toivossahyväellee

        Taitaakin olla autokauppias tai muuten autohullu. Sehän meinas
        tässä aiemmin uudistaa koko körttikylän autokannan, haluskohan
        se ostaa meille kaikille uuden auton?


      • Kemppainen12

        Tuskin. Itse se jokaisen on ostettava. Asiaa puhuu aloittaja.


      • Kamppinen13

        Kysynpä, mikä kohta aloittajan autoasiassa oli asiaa?
        HUUHAATA KOKO JUTTU, EI EDES TOTUUDEN SIEMENTÄ!


      • Kamppinen14

        Luultavasti se että laatukellon omistaja on yleensä menestyvä ja sivistynyt ihminen.


    • TosiKöyhä

      Musta Casio

      • Pientäneuvoasulle

        Musta casio dikitaali!! Oikeesti!!!!!!!! Ihtes häpäset jos se ranteessa kylillä liikut. Osta edes se leijona jos muuhun ei ole varaa ja kelloa pidät.


    • KessunaPaloin

      Vieläkö Vuotilainen on hengissä ?

      Onko ruvennut kelloja tekemään ?

      Oltiin armeijassa samaan aikaan ja silloin tuntui että eleli toisten rahoilla " viimeistä edellistä päivää " - jos tiedät mitä tarkoitan !

      • Lahtinenuuno

        Aloittaja tarkoittanee kelloseppä kari voutlaista jonka rakentama kello valittiin maailman hienoimmaksi.
        halvin voutilainen merkkinen rannekello irtoaa 70 000 eurolla ja kalleimmista malleista joutuu pulittamaan vaivaiset 6000 00 euroa että harvemmin niitä kiuruvedellä kenenkään ranteessa näkyy.


    • KitizenKurko

      Mulla on Kitizen. Saanks pildee? Oon hetero. Paksu aisa. Toijota alla.

      • Pörrö1

        Ei irtoo Citizenillä, eikä riisikupilla. Annan ystävän neuvon. Vaihda autosi edes turvalliseen länsimaiseen..


    • 4567899087

      Kunnon Hemmo ei kelloo tarvihe, hän mittaa aktiajan kilometreissä, eikä
      minuuteissa, laitan kalliit kellorahat mieluimmin viiniin, naisiin ja
      turhuuteen ja nautin täysillä elämästä, turha rauta ruostuu ranteessa!

    • komeusonpuolruokaa

      Johan joku veti tuonkin tähän
      Eipä tuu ensin kelloja katottuja eikä juuri autokaan,että se siitä

    • MattiKT

      Vapaa ajalla toki laatukello mutta työelämässä kestävä työkello. Minulla se on legendaarinen seiko skx 007. Muuten tag heuer.

      • Monacoman

        Tag heuer monaco on kiva!! Ja tyhmät köyhät ei meikä pojan varallisuutta tajuu!!


    • Juuvaan

      Kello? :D ei tulis ekana mieleen kelloa katsella. Ehkäpä kaikki muu ratkaisee :)

    • Rolexranteessa

      Aurinkorannalta mustalta mieheltä halvalla huijattu rolex...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe