Mäntsälän Lava

wissyyy

Sika kallis Baari hämmästyin ostaessani Wissy Pullon 3,5,egee toiste en maksa juon vessasta vettä

ymmärrän et yrittäjä haluaa mahdollisimman suuren katteen tuo on kuitenkin jo liikaa

rahapula ei minua kurita, periaate kysymyksessä en tue rosvoja

36

3267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isottorvet

      Onpahan katteet vissyllä! Ahneiksi ovat heittäytyneet Mäntsälässä. Lipun hinnatkin pomppasivat eurolla ylöspäin vaikka yksi artisti esiintymässä. Onkohan rahat lopussa.

      • Tjaatjaa

        Jep ja asioikaapa sinne lavan viereen siirretyssä narikassa...kallista sekin palvelu on


    • ÄinäänMiäs

      Kurkkaa Isotorvi Oy Taloussanomat

      Vapaassa pudotuksessa.

      • Vapaapudotus55

        Torvet asialla.


      • kohdillaaaan

        Näkyi olevan 39%--- nyt yritetään väkisin olla tanssjian rahapussilla


    • ÄinäänMiäs

      Liikevaihdosta suli 60T.

      25 tanssi-iltaa

      liput 15 e

      Tanssijakato ca 160 kävijää per ilta

      Indikaattorit eivät silti todista sitä että yrittäjillä menisi huonosti

    • ÄinäänMiäs

      Virheet maksaa; agenttitoimiston välirahat ja turhat rempat.

      Entinen glamour on poissa.

      • TanssivaTauno

        Remppaamisen pitää olla järkevää. Ihmisille on tärkeintä hyvä fiilinki ei turhat tilpehöörit.


    • Humppaveikko55

      Vanhan tanssinpitäjän jälkeen ollut pelkkää alamäkeä. Ja se matka näkyy jatkuvan.

    • ÄinäänMiäs

      Pitkänen kuului aikanaan kalustoon.

      • Humppaveikko55

        Reilu mies oli Pitkänen. Nämä uudet rasvaletit ovat ihan toista maata.


    • ÄinäänMiäs

      Wanhan Mäntsälän aikana Sillanpään Jartsan ja Anna Erikssonin yhteiskeikalla menetin poikuuden siinä tasanteella joka oli sen mäen päällä.

      • BumBumBuum

        Syytä Sillanpäätä.


    • ÄinäänMiäs

      Tähän olen kasannut listan aakkosjärjestyksessä niistä Mäntsälän mummoista joita panisin:

      • Listahukassa

        Tyhjää täynnä.


    • ÄinäänMiäs

      Mäntsälän eukoilla ei ole muuta liikuntamuotoa kuin käydä Mäntsälässä lauantaisin ja heinäkuussa sunnuntaisin.

      Omaa kivaa voi järjestää Kaalimadon sauvoilla jotka ovat muhkean pulleita ja reilusti muotoiltuja.

      15 vuoden takuulla.

    • ÄinäänMiäs

      Pitkäsen kanssa ihmeteltiin siinä huvimajassa kerran ennen Pitkäsen iltamien alkua kun ruotsalainen yleispuukko Mora lensi korkeassa kaaressa aidan yli läheiseen pusikkoon.

    • ÄinäänMiäs

      Todennäiköisyys saada Mäntsälästä pillua on noin 2,4%.

      Kävin siellä nimittäin aikanaan 44 kertaa ja kerran natsas.

      Yleinen maan taso on 3 %.

      Jos tuohon olisi lisätty ovensuukysely; olisiko tulos ollut lähellä nollaa, nimeänne häpeävät?

    • ÄinäänMiäs

      Mäntsälän muumiot muistan parhaiten siitä kuinka he pieremällä pieri.

    • ulosottomiäs

      Ilmeisesti vanha omistaja myi pois juuri oikealla hetkellä.

      Ei noita numeroita millään voitolliseksi käännetä. Backaksen tulo markkinoille lienee se lopullinen isku.

      Lavoja taitaa olla tanssijoiden määrään suhteutettuna muutama liikaa Vetelä-Suomessa.

      Taitaa olla Mäntsälän lava se seuraava drop -out kesälavojen kisoissa.

      Harmi sinänsä. Mäntsälässä on ollut mukavan hämyinen tunnelma.

      Parasta oli uuden omistajan idea valaista spot valoilla naisrivistö. Nyt näki todella hyvin kuka niistä oli kauniita ja ketkä rumia. Josko uusi omistaja palauttaisi ne naisrivistön valaistuksen takaisin.

      Jos veikkaan oikein Pesonen ostaa konkurssipesän pois kuleksimasta muutamalla eurolla vuoden kahden sisään.

      Maksaako Pesonen välirahaa bändien agenteille ? Ei taida maksaa vaan pyrkii neuvottelemaan suoraan bändien kanssa. Se tanssibändin agentin väliraha sitten kertyykin aika isoksi kun koko kesä soitellaan pari kertaa viikossa.

      • tuhontietäkuljen

        Backas ei vaikuta mitenkään etelän lavabisnekseen. Kuka siellä edes käy? Minä en ainakaan.
        Mäntsälä on kulkenut tuhontietä Pitkäsen myytyä lavan.Rahat upotetaan lavan turhiin uudisteluihin ja itse tanssiminen unohdetaan. Siihen luultavasti uudet pitäjät pyrkivätkin. Tanssijoilla ei tienaa.
        Saas nähdä kuka sen ostaa lopulta.


    • ÄinäänMiäs

      Menossa vasaran alle.

    • ÄinäänMiäs

      Odotan päivää jolloin Mäntsälän lavan kunniakujalla paljastetaan Antero Pitkäsen nimeä kunnioittava

      Vapaussodan muistomerkki

    • ÄinäänMiäs

      Heinon Pepe sano että ne Mäntsälän Öljymäen muijat ei koskaan ole löytäneet kauttaviiva löydä sitä oikeaa.

      On se sitten vittumainen mies.

    • ÄinäänMiäs

      Boleron tahtii kengitin tammaa jonka Mäntsälästä hankin anno domini 2002,

      ikäihmisten kanssa on slow motion.

      Ja lotion.

    • ÄinäänMiäs

      Älkää kutitelko niitä muijia klitasta vaan sen alta.

    • Tanssija57

      Ei varmaan kauhean hyvin mene kun niinkin oleelliset paikat kuin toiletti tilat ovat aivan kamalassa kunnossa!! Vie ison osan paikan viihtyvyydestä!! Emme mene enää sinne tanssimaan emmekä myöskään järjestä mitään tilaisuutta ennen kuin saniteetti tilat ovat siistit ja kunnolliset!!

    • ÄinäänMiäs

      Mää sanon teille ihan suaraan että jos kolmas maailmansota ei syty ens talvena niin mä olen TapparanMiäs!

    • Ennenvanhaan

      Mäntsälän lava unohtanut tanssijat. Ruokaa ja viinaa ja terassia ja diskoilua ja muuta teatteria tyrkytetään kansalle. Pitkäsen aikaan oli toisin. Vanha kunnon tanssilava silloin.

    • ÄinäänMiäs

      Piiiitkäneee oli aina naistenhaulla sormipillulla siinä huvimajassa, tietoa on.

    • ÄinäänMiäs

      Muistuttaako Piiiitkäneee Frankesteinia vai Frankenstein Piiiitkäääästääää?

    • Mäntsälämielessä

      Pönkkä ovella ensi keväänä.

      • VähimaanTy

        sekö sarjamurhaaja-paloittelija


    • Kvalitet

      Siis täysin mennyt pieleen koko lava. Ne rasvaletti-omistajat ovat niin perkeleen rahanhimoisia, että emme mene sinne koskaan enää. Jo niiden olemus ja portilla seisovat audit ällöttävät. Siis ihmiset, boikotoimaan nyt Mäntsälän lavaa kunnes tämä rikastumista odottava parivaljakko häipyy ja vie lavan konkkaan. Mitä tulee tanssijoihin, naiset ovat alempaa sutturasakkia ja miehet kömpelöitä, huonosti itsestään huolta pitäviä köntyksiä. Ja molemmat ryhmät haisevat hielle tai Valintatalon hajuvedelle. Ei kannata maksaa moisesta pääsylippua. Sen sijaan itse käytän joko New Yorkista tai Roomasta/Pariisista ostamani yksilöllisiä tuoksuja, joita ei edes saa Suomesta. Siksi käynkin tanssimassa laatupaikoissa.

      • entinenkävijä

        Sinänsä sääli -vanha perinteikäs paikka -keskeinen sijainti.
        Helppo ja nopea tulla esim Helsingin ja Lahden suunnasta

        Kilpailevaa toimintaa on vaan nyt niin paljon, että tuolla tyylillä ei pärjää mitenkään

        Pitäiskö Pesosen ostaa tämäkin ...vaan eipä niitä nimekkäitä esiintyjiä riitä jokapaikkaan ,,ja muut ei oikein vedä.


      • PitkäsenAntsaRok

        Ei ole mäntsälän miehillä mitään tajua tanssipaikan pyörittämisestä. Tänäänkin diskoa luvassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe