Teuvo-opitkin pitää arvostella!

Niinpäniinpäniinpäniinpä

Raamatun mukaan KAIKKI pitää arvostella ja pitää se, mikä hyvä on. Se on Raamatun luovuttamaton periaate, josta pitää pitää kiinni, varsinkin nykyisin, jolloin monenlaiset ihmisopit, niin myös teuvo-opit kasvavat maasta rikkaruohojen lailla kohisten. Rikkaruohot pitää tunnistaa ja nyhtää pois maasta!

52

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2005astiseurannut

      Nyt sinä valheen henki kyllä ohitit totuuden, mutta mitäpä sillä on väliä, niinhän me kaikki teemme:

      "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

      Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

      Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

      Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

      Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

      • Etsivälöytääkyllä

        Niin, siis sinä siis tunnustat ja myönnät, että Teuvojutut on rikkaruohoa!
        Koita vaan nyt löytää se oma nimimerkkisi. Etsivä löytää!


      • Rikkaruohotveks
        Etsivälöytääkyllä kirjoitti:

        Niin, siis sinä siis tunnustat ja myönnät, että Teuvojutut on rikkaruohoa!
        Koita vaan nyt löytää se oma nimimerkkisi. Etsivä löytää!

        Teuvo ei tuota vertausta esiin tuodessaan ollut käsittänyt, että hän pitää omia juttujaan rikkaruohoina.


      • Etsivälöytääkyllä kirjoitti:

        Niin, siis sinä siis tunnustat ja myönnät, että Teuvojutut on rikkaruohoa!
        Koita vaan nyt löytää se oma nimimerkkisi. Etsivä löytää!

        Ei hän etsimällääkään tainnut löytää - nimimerkkiään.


      • Voiteuvoavoi
        2005astiseurannut kirjoitti:

        Ei hän etsimällääkään tainnut löytää - nimimerkkiään.

        Niin. On se niin vaikeaa, tuo rehellisyys joillekin.


    • Kysyväinen

      Mikä tässä on hyvää ja mikä pahaa:

      "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

      Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

      Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

      "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

      Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi
      samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

      Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

      Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

      Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

      "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

      Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalanlähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

      "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

      "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

      Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

      "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

      Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

      Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

      Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

      "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

      Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

      Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

      Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

      "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

      Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmisto veljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.
      Kaikkein mahtavaimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen Pyhyytensä, His All Holines, Hänen Kaikki Pyhyytensä, His Beatitude, Hänen Autuutensa, Korkeasti Siunattu, Korkeasti Pyhitetty.

      • Niinpäniinpäniinpäniinpä

        Vieläkö sinulla on oma nimimerkkisi hukassa?
        Ai niin, en muistanutkaan, että sinun toimintasi perustuu epärehellisyyteen. ;)
        Niin, se vastaus. Pidettävää on aito Jumalan sana, hylättävää teuvosana.


    • adventistit

      Ei rakas Ellenimme meille sellaista opettanut, että hän itse olisi portto.

      Kyllä tuollainen opettaja oppineen on kirottava, kuten Raamattu kehottaa:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

      • TunnustitTeuvo

        Tunnustit olevasi Ellenin oppilas PorttoTeuvo.


      • Näinainameillä
        TunnustitTeuvo kirjoitti:

        Tunnustit olevasi Ellenin oppilas PorttoTeuvo.

        Teuvo ei malttanut olla pitämättä näppejänsä erossa tästä aloituksesta.


      • Selväero

        Opetat väärin, Teuvo. Ei Raamattu kehota kiroamaan, vaan se ON kirottu. Siinä on selvä ero!


      • Niinpäniinpäniinpäniinpä
        Selväero kirjoitti:

        Opetat väärin, Teuvo. Ei Raamattu kehota kiroamaan, vaan se ON kirottu. Siinä on selvä ero!

        Niinpä!


    • aglikaani

      Emme mekään ole koskaan tuollaista opetusta saaneet, joten meidänkin velvollisuutemme on tuollainen oppi ja sen levittäjä kirottava.

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

      • Pikkasentarkempiole

        Ettei vaan pitäisi olla anglikaani, eikä aglikaani?


      • Pikkasentarkempiole kirjoitti:

        Ettei vaan pitäisi olla anglikaani, eikä aglikaani?

        Tekevälle sattuu, sitä ei kuitenkaan Pyhä Henki tulkinnut synniksi, kun ei käskenyt Saatana lähettämään enkelinsä minua rusikoimaan.


      • Asioitaseuraillut
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tekevälle sattuu, sitä ei kuitenkaan Pyhä Henki tulkinnut synniksi, kun ei käskenyt Saatana lähettämään enkelinsä minua rusikoimaan.

        Selväksi ainakin nyt tuli se, että kirjoittelet myös puskista. Tämän totuudenhan olet tähän asti aina ennen valhetellen kiistänyt, joten jäit kiinni valehtelusta, joka on synti!


    • agrigolalaiset

      Niin kauan kuin olemme oppi-isäämme seuranneet, emme ole koskaan ennen törmänneet tuollaiseen uskonoppiin ja sen julistajaan. Joten helppo on Paavalia uskoa;

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

    • pitää.arvostella

      Ihanko KAIKKI? MAHTAVAA!
      Lähdenkin tänä kesänä tuomariksi nudistilereille, arvostelemaan nudistinaisten missikisoja. KYLLÄ ON SITTEN KIVAA KOKO KESÄ ARVOSTELLA!

      • 2006astiseurannut

        Se sopii kaltaisillesi helppoheikeille, koska siellä arvostellaan näkyvää.

        Tämä on paljon vaikeampaa, koska täällä arvostellaan näkymättömiä.


      • Niinpä.niinpä.niinpä

        Tehän arvostelette "keisarin uusia vaatteita"


    • arkkimunkkilainen

      Se on pakko sanoa, ettemme varmasti olisi arkkimunkkilaisia, jos meille olisi tuollaista uskoa opetettu, ja vaikka emme harrasta kiroilua, nyt täytyy niin tehdä:

      "Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu. "

      • Zemiävaankovasti

        Teuvo. Sulla on vielä hommaa jäljellä. Olethan vasta a-kirjaimen kohdalla. Ei kai vaan mene yötöiksi? No, kahvia vaan, kyllä sä jaksat!


      • 2006astiseurannut
        Zemiävaankovasti kirjoitti:

        Teuvo. Sulla on vielä hommaa jäljellä. Olethan vasta a-kirjaimen kohdalla. Ei kai vaan mene yötöiksi? No, kahvia vaan, kyllä sä jaksat!

        Kyllä Teuvo varmasti jatkaa, sillä onhan hän julistanut tätäkin oppia

        "Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat,
        mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy."


      • Asioitaseuraileva
        2006astiseurannut kirjoitti:

        Kyllä Teuvo varmasti jatkaa, sillä onhan hän julistanut tätäkin oppia

        "Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat,
        mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy."

        Tuohonpa en osaa sanoa muuta kuin, että jos Teuvo rukouksessa ollessaan saa kehotuksen herjata muita, niin silloin rukouksen kohde ei ole Jeesus vaan ihan joku muu.


    • Totuusesille

      Eihän puskissa piileskelevillä vaatteita ole. Ei ole koskaan ennenkään ollut:

      "Ja he olivat molemmat alasti, mies ja hänen vaimonsa, eivätkä he tunteneet häpeää.

      Silloin heidän silmänsä avautuivat, ja he huomasivat olevansa alasti. He sitoivat yhteen viikunanlehtiä ja kietoivat ne vyötärölleen.

      Mies vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi puutarhassa. Minua pelotti, koska olen alasti, ja siksi piilouduin."

      Herra Jumala kysyi: "Kuka sinulle kertoi, että olet alasti? Oletko syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"

    • armossakalliolla

      Meidän armokalliomme on suurempi ja vahvempi kuin tuo kallio, jossa Pullero-norppa kumppaninsa kanssa lepäilee, joten meitä eivät Sunin opit hetkauta, joten mielellämme yhdymme siihen, mihin Paavali on käskenyt meidänkin yhtyä:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

    • baalbeklaiset

      Meille on annettu uskomme lisäksi todella mahtava nimikin, joten emme koskaan halua sunilaiseksi, jolla ei ole tarjolla edes pelastusta, vaan ainoastaan todistus.

      Joten meidänkin puolesta hän saa olla kirottu.

      • Ööhönasti

        B vasta menossa. On sulla hommaa Teuvo!


      • Jeesuksenoma
        Ööhönasti kirjoitti:

        B vasta menossa. On sulla hommaa Teuvo!

        Tuskin se Teuvoa haittaa, sillä Jumalalla ei ole kiire, mutta Saatanalla on.


    • babtistit

      Sanokoon Suni tai Raamatuntutkijat mitä tahansa meidän tosi uskovien upotuskasteesta, niin sellaista ei meille ole opetettu, että se olisikin Saatanasta,
      joten yhdymme ilomielin tähän Paavalin ilosanomaan:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

      • Niinsevaanonpi

        Babtistit ovat Raamatun linjoilla. Kaste kuuluu Jeesukseen uskoville, ei pakanoille.


      • Pitkäänpalstalla
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Babtistit ovat Raamatun linjoilla. Kaste kuuluu Jeesukseen uskoville, ei pakanoille.

        Se vaan on niin, kuin Teuvo Suni on Pyhän Hengen johdatuksessa meille ilmoittanut:

        1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kastekäsk

        Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."


        2. Tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:

        Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.


        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

        Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun.

        Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

        "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

        Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

        Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa.


      • Asioitaseuraileva
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Se vaan on niin, kuin Teuvo Suni on Pyhän Hengen johdatuksessa meille ilmoittanut:

        1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kastekäsk

        Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."


        2. Tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:

        Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.


        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

        Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun.

        Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

        "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

        Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

        Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa.

        Paavalin demonisoiminen on jo vanha vitsi, josta Teuvo aikanaan joutuu tuomiolle. Tässä on juuri sellainen esimerkki, jossa Teuvon asettuminen Raamatun yläpuolelle näkyy hyvin. Se on erittäin raskas rikos Teuvolta.
        Sinun rikoksesi on myös toisen henkilön nimimerkin käyttö.


    • birkittalaissisaret

      Me birkittalaissisaret emme missään yhteydessä kiroile, mutta tuollainen oppi Rosvojen luolista ansaitsee juuri sen, mistä rakas Paavalimme kirjoitti:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

    • branhamilainen

      Ei meidän rakas veljemme, William Marrion Branhamin (1909-1965), koskaan sellaisesta mitään puhunut, että meidänkin jumalanhuonettamme valvoisi joku Vastustaja.

      Joten ilomielin yhdymme Paavalin opetukseen:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

    • Luste eli valhevehnä

      2005 asti seurannut

      15.8.2011 16:35

      Ei mene päivää, ettei huomaisi nimimerkki TeuvoSunin opetuksia vääriksi ja harhaisiksi.

      Hän on torjunut vaatimuksen sheriffistä tälle palstalle. Palsta ei hänen mukaansa tarvitse siivoamista, koska

      Matt. 13:24-30

      Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois. Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?' Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin. Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"

      Mutta Sunin opetus on väärä. Valhevehnä eli rikkavilja eli luste PYRKII ESIINTYMÄÄN vehnänä, vaikkei sitä ole. Sen Jeesus sallii kylvön seassa pellossa olla ja kasvaa.

      Sen sijaan selvä roska, nokkoset, ohdakkeet ja muut rikkakasvit saa kyllä poistaa. Jumalan valtakunnan asukki haluaa, että puutarha kukoistaa. Jumala kehottaa ahkeruuteen puutarhurin työssä. Sunin kirjoitukset eivät ole edes lustetta vaan selvää roskaa. Ne eivät enää edusta ovelaa eksytystä vaan ovat ilmiselvää karkeaa harhaa. saatana on palstanut itsensä Sunin teksteissä kuluneiden vuosien aikana kiistattomasti. Joutaisivat kaikki pois.

      • Komenna hörhöhenkesi vielä istuttamaan kukkasia Hartaanselän tien reunat täyteen, niin kelpaa sinun siellä rinta rottingilla mustia kissoja katsella.

        Aiotko todella rekisteröidä kaikki hörhöhenkesi?


      • harrasselkä

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa


    • Citysisar

      Me olemme karismaattinen moderni seurakunta, jota ei Saatana määräile, joten ilomielin olemme samaa mieltä rakkaan Paavalimme kanssa:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

    • saviseutulainen

      Herää kysymys onko tämän ketjun kirjoittelu ollenkaan uskovien kynästä.
      Emme me tämmöisellä toistemme halveeraamisella ja omaa nokkeluuttamme nostattamalla edistä mitään muuta kuin saamme vihollisen hykertelemään tyytyväisenä, kun on saanut uskovat ja sellaisena itseään pitävät rähisemään keskenään.

    • Me katolilaiset dominikaanit tulimme Suomeen ensimmäisen kerran jo keskiajalla eikä silloinkaan kukaan levittänyt sellaista oppia, että ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet olisivatkin Saatanan toteuttamaa rajua eksytystä.

      Joten mielellämme mekin kannatamme Paavalin tervettä julistusta:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

      • Teuvopuska

        Käry kävi! Nyt sinun on enää turhaa väittää ja valehdella, ettet kirjoittaisi puskasta! Siksipä lopetitkin typerän listan höpöttämisen.


    • Lopetan tämänkin keskustelun tähän, vaikka Pyhä Henki kehotti tässäkin toimimaan, kuten Saatanan palvelijat toimivat:

      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

      • Paljastuipahyvinkin

        Hyvinpä paljastui sinun puskasta kirjoittamisesi! Turhaa on sitä jatkossakaan sinun kieltää.


      • Niinpäniinpäniinpäniinpä
        Paljastuipahyvinkin kirjoitti:

        Hyvinpä paljastui sinun puskasta kirjoittamisesi! Turhaa on sitä jatkossakaan sinun kieltää.

        Niinpä!


    • Asioitaseuraileva

      Ihmisoppien arvostelu ja sitten taas herja ovatkin eri asioita. Ne pitää osata erottaa toisistaan.

    • Asioitaseuraillut

      Arvostelu- ja arviointikyky ovat Jumalan lahjoja joita pitää käyttää, jotta harhaopit voitaisiin tunnistaa.

    • Niinpäniinpäniin

      Ei tällaista saastaa edes kannata arvostella:

      TeuvoSuni

      19.2.2016 10:22

      "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

      Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

      Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

      "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

      Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

      Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

      Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

      Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

      Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

      "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä rykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

      Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

      "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

      "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

      Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

      "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

      Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

      Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

      Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

      "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

      Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

      Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

      Todistukseksi kaikelle tällä Jumala salli roomalaisten tuhota oman temppelinsä vuonna 70

      Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

      "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

      Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.

      Kaikkein mahtavimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille.

    • Eksytystenpaljastaja

      Eksytykset pitää paljastaa. Niin myös teuvoeksytys.

      • Huomioitsija

        Teuvo on onnistunut eksyttää vain itsensä. Hän on trolli. Hänen touhujaan pitkään seuranneena voin näin perustellusti sanoa.


    • Semenioikein

      Oikein!

      • Eiepäilystäkään

        Jumalauta, tuo kommenttisi jää historiaan:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe