Läski nainen avautuu

eikösolekinihanaa

169

2826

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätasa-arvo

      En oikein ymmärrä miten naisilla on kanttia valittaa ainoasta kriteeristä mitä miehillä on naisille, älä ole lihava.
      Pitäisikö miesten hyväksyä ihan mitä vain naiselta?
      Samalla kun nainen valittaa että mies ei ole tarpeeksi pitkä, komea, matala-ääninen, tuuheahiuksinen, ei ole tarpeeksi statusta/koulutusta/rahaa, ei ole tarpeeksi sosiaalinen, ei ole tarpeeksi hauska. Lista jatkuu.

      • Bi-nainen

        ^Siinä puhuu syvän kokemuksen ääni? Eipä taida.

        Ylipainoisena kurppana voin todeta, että kyllähän sitä miehilläkin kaikenlaisia kriteerejä on (eri miehillä erilaisia), mutta normaalipainoisuus ei ole mitenkään välttämättä yksi niistä (vaikka olisi preferenssikin). Tärkeämpiä ovat esim. että hymyilee miehelle ja osoittaa muutenkin tykkäävänsä.

        Tämmöistä menoa tuolla todellisessa elämässä.

        Ai niin, vaihtelee ne kriteerit naisillakin.


      • lkröjewqqlörrew
        Bi-nainen kirjoitti:

        ^Siinä puhuu syvän kokemuksen ääni? Eipä taida.

        Ylipainoisena kurppana voin todeta, että kyllähän sitä miehilläkin kaikenlaisia kriteerejä on (eri miehillä erilaisia), mutta normaalipainoisuus ei ole mitenkään välttämättä yksi niistä (vaikka olisi preferenssikin). Tärkeämpiä ovat esim. että hymyilee miehelle ja osoittaa muutenkin tykkäävänsä.

        Tämmöistä menoa tuolla todellisessa elämässä.

        Ai niin, vaihtelee ne kriteerit naisillakin.

        B-luokan äijät tietty joutuu panemaan läskejä muttei se tarkoita että tilanne oliis heidän ideaalinsa.


      • voihirveäää
        lkröjewqqlörrew kirjoitti:

        B-luokan äijät tietty joutuu panemaan läskejä muttei se tarkoita että tilanne oliis heidän ideaalinsa.

        Voi raukkoja. Siitä varamaan kovin kärsivät. On se niin hirveää saada läheisyyttä, rakautta ja nautintoa jotalin ISOKOKOISELTA ihmiseltä. Voih, mitä tuskaa!


      • Naisasialooseri1

        Mies on isokokoinen, nainen on vain läski. Ihmettelen vain miten yksikään nainen voi olla läski, koska hoikkana pysyminen on naiselle maailman helpoin asia


      • rrhrthtrhrt
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Mies on isokokoinen, nainen on vain läski. Ihmettelen vain miten yksikään nainen voi olla läski, koska hoikkana pysyminen on naiselle maailman helpoin asia

        Samaa olen miettinyt itsekin. Jos painaa noin paljon mitä aloituksen kuvissa niin tuon läskimäärän ylläpitämiseen pitää jatkuvasti jaksaa syödä todella paljon.
        Rahaakin säästyisi jos vähentäisi syömisen määrää.


      • Bi-nainen
        rrhrthtrhrt kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt itsekin. Jos painaa noin paljon mitä aloituksen kuvissa niin tuon läskimäärän ylläpitämiseen pitää jatkuvasti jaksaa syödä todella paljon.
        Rahaakin säästyisi jos vähentäisi syömisen määrää.

        Miks pitäis syödä vähän, kun ruoka on hyvää. Ihan nautinto siinä kuin seksikin! Jakssa paremmin pannakin kun syö kunnolla. ;) Hyvän ruuan myöstä myös aivokemiat toimii paremmin ja elämä yleensä on iloisempaa.


    • miksi.nainen.avautuu
      • melaa.mekkoon

        Näin se on ihan joka asiassa ja kaikki ne on samanlaisia, parempi siis vain panna ilman mitään turhia sitoutumisia


    • ei.kai.vaan.hypergamia

      Tuo nainen kelpaa aivan varmasti yhtä lihaville miehille, mikä ongelma?

    • mies.mies-

      tuommoista voisi panna takaapäin. Nätti kasvot ja varmaan kiva luonne mutta miksi nainen ei laihduta koska se ei vaikeeta ole.

      • älä.edistä.hypergamiaa

        Jos et itse ole noin ylipainoinen niin miksi alentuisit sekaantumaan tuollaiseen naiseen?


    • helgamies

      Lihava tatuoitu nainen.. ei kiitos.

    • Maximus_Nussimus

      Kyllä minä panisin niin että läskit flätisee.

    • ei.jaksa

      Se panee läskin kanssa, joka haluaa. Muut olkoot hiljaa ja antakoot toisten ihmisten elää elämäänsä läskeinä, vanhoina, rumina, tyhminä tai millaisia meistä kukin nyt sattuu olemaan.

    • Eräkettu

      Millon nää emakot tajuaa että meillä jätkillä ei kiinnosta ne naisen suhteet omaan kehoonsa..

      Nainen pitää olla vetävä, kaunis että se seksi olis tyydyttävää..

      • Nuo ovat täysin mielipideasioita, kauneus, vetävyys, seksin tyydyttävyys.

        Ja kyllä, toisia miehiä kiinnostaa, mitä nainen ajattelee.


      • hehhehh
        Nainen_28v kirjoitti:

        Nuo ovat täysin mielipideasioita, kauneus, vetävyys, seksin tyydyttävyys.

        Ja kyllä, toisia miehiä kiinnostaa, mitä nainen ajattelee.

        99,9% miehistä haluaisi hoikan timmin naisen.
        Uskottele vain itsellesi jotain muuta jos siitä tulee parempi mieli.


      • helgamies
        Nainen_28v kirjoitti:

        Nuo ovat täysin mielipideasioita, kauneus, vetävyys, seksin tyydyttävyys.

        Ja kyllä, toisia miehiä kiinnostaa, mitä nainen ajattelee.

        Hoikan ja hyvännäköisen naisen ajatukset toki kiinnostavat.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Nuo ovat täysin mielipideasioita, kauneus, vetävyys, seksin tyydyttävyys.

        Ja kyllä, toisia miehiä kiinnostaa, mitä nainen ajattelee.

        En minäkään aloittajan kanssa samaa mieltä ole siitä, että ulkonäkö olisi ainoa naisen avu. Siitä huolimatta miesten kauneusihanne on aika yhteneväinen, eikä lihavuus paranna naisen viehättävyyttä paitsi harvalukuisten läskifetisistien parissa.

        Vai pitäisikö sanoa, että "se vain tapahtuu" tai "kemiaa" on pääsääntöisesti hoikkien naisten kanssa. :-)


      • helgamies kirjoitti:

        Hoikan ja hyvännäköisen naisen ajatukset toki kiinnostavat.

        Hoikka ja hyvännäköinen eivät ole synonyymeja.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        En minäkään aloittajan kanssa samaa mieltä ole siitä, että ulkonäkö olisi ainoa naisen avu. Siitä huolimatta miesten kauneusihanne on aika yhteneväinen, eikä lihavuus paranna naisen viehättävyyttä paitsi harvalukuisten läskifetisistien parissa.

        Vai pitäisikö sanoa, että "se vain tapahtuu" tai "kemiaa" on pääsääntöisesti hoikkien naisten kanssa. :-)

        En minäkään pidä artikkelin naista viehättävänä, mutta se ei tarkoita sitä, ettei mikään muu kuin laiha mallikaunotar voisi olla seksikäs.

        Yhtälailla ajatustasolla tykkään treenatusta miehestä, mutta myös ei niin treenattu kroppa voi olla todella hot.

        Väitättekö että isompien naisten kanssa olevilla miehillä on kaikilla joku läskifetissi? XD


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        En minäkään pidä artikkelin naista viehättävänä, mutta se ei tarkoita sitä, ettei mikään muu kuin laiha mallikaunotar voisi olla seksikäs.

        Yhtälailla ajatustasolla tykkään treenatusta miehestä, mutta myös ei niin treenattu kroppa voi olla todella hot.

        Väitättekö että isompien naisten kanssa olevilla miehillä on kaikilla joku läskifetissi? XD

        Isompien naisten kanssa olevat miehet on tehneet kompromissin kun on tajunneet että muuten saapia olla ilman. Sitten tuohon "Hoikka ja hyvännäköinen eivät ole synonyymeja.", jos pitäisi ottaa sika säkissä niin kyllä minä ohuemman säkin valitsisin.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Isompien naisten kanssa olevat miehet on tehneet kompromissin kun on tajunneet että muuten saapia olla ilman. Sitten tuohon "Hoikka ja hyvännäköinen eivät ole synonyymeja.", jos pitäisi ottaa sika säkissä niin kyllä minä ohuemman säkin valitsisin.

        Jos ajattelee noin kusipäisesti niin saa ollakin yksin. :)

        Valitettavasti mut on kasvatettu uskomaan siihen ettei ulkoiset asiat mittaa ihmisarvoa.


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Jos ajattelee noin kusipäisesti niin saa ollakin yksin. :)

        Valitettavasti mut on kasvatettu uskomaan siihen ettei ulkoiset asiat mittaa ihmisarvoa.

        Ei se ole ihmisarvojuttu vaan se että millainen kroppa on itseä kiinnostava. Ihan oikein tuolla jossain mainitsi että jotkut miehet tykkää tuhdimmista ja se on ihan ok mutta pitää olla okk myöskin jos joku tykkää hoikemmista ihan samoin kuin että jotkut naiset tykkää roinabodareista. Ihmisenä kaikki ovat lähtökohtaisesti yhtä arvokkaita mutta kyllä minä parsisuhteeseeen kumppaniksi hoikan mieluummin ottaisin.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        En minäkään pidä artikkelin naista viehättävänä, mutta se ei tarkoita sitä, ettei mikään muu kuin laiha mallikaunotar voisi olla seksikäs.

        Yhtälailla ajatustasolla tykkään treenatusta miehestä, mutta myös ei niin treenattu kroppa voi olla todella hot.

        Väitättekö että isompien naisten kanssa olevilla miehillä on kaikilla joku läskifetissi? XD

        Ei ole, mutta usein se "iso tyttö" on ollut viehättävä muilta ominaisuuksiltaan. Mukava luonne, kauniit silmät, kiva tukka jne...

        Sitä paitsi moni lihoo iän myötä eikä kumppania sen takia jätetä, jos muuten menee hyvin.


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ei ole, mutta usein se "iso tyttö" on ollut viehättävä muilta ominaisuuksiltaan. Mukava luonne, kauniit silmät, kiva tukka jne...

        Sitä paitsi moni lihoo iän myötä eikä kumppania sen takia jätetä, jos muuten menee hyvin.

        Sekin on oikeastaan aika epäreilua kun pitkä mies ei voi alkaa estottomasti lyhenemään pariuduttuaan kun taas nainen voi ihan hyvin lihoa eikä sitä tuomitse kukaan.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Sekin on oikeastaan aika epäreilua kun pitkä mies ei voi alkaa estottomasti lyhenemään pariuduttuaan kun taas nainen voi ihan hyvin lihoa eikä sitä tuomitse kukaan.

        Mutta se pitkä mies lihoo tilastojen mukaan vielä todennäköisemmin kuin se nainen. Eli naisilla on tässä asiassa vielä huonommat kortit kädessä. Ihmekös sitten, että naiset useammin aloittavat avioeroprosessin.


      • Eräkettu

        Pointtina oli se että me jätkät ollaan aika visuaalisia olentoja

        Jotku eukot ne luulee edelleenkin että nuo naismaku tutkimukset tuottaa jonku pintaa syvemmän tuloksen..

        "Tunnen naisia, jotka paastoavat ennen treffejä ja panikoivat parisuhteessakin kilojaan. Täysin turhaan, olen sanonut. Ja sitten tulee vastaan tutkimus, jonka mukaan naisen ylipaino herättää eniten tyytymättömyyttä seksiä harrastaessa. Ei edes naisen suhde omaan kehoonsa, naisen itsetunnon puute, vaan naisen ylipaino."

        Tuo viiminen lause..
        Osottaa että naiset ei vieläkään ymmärrä miehiä ei sitte yhtään..


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mutta se pitkä mies lihoo tilastojen mukaan vielä todennäköisemmin kuin se nainen. Eli naisilla on tässä asiassa vielä huonommat kortit kädessä. Ihmekös sitten, että naiset useammin aloittavat avioeroprosessin.

        Naisiahan ei pieni massu tunnu siinä määrin haittaavan kuin miehiä, tekee vain nallekarhumaiseksi niin siinä mielessä mieshän vain paranee sitten ja kun se pituus ei muutu miksikään niin nainenhan vain voittaa mitä edemmäs liitto etenee toisin kuin mies joka luuli saavansa kurvikkaan venuksen joka sitten sitten aikaa myöten muuttaakin kurvinsa ulospäin pullistuviksi.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Ei se ole ihmisarvojuttu vaan se että millainen kroppa on itseä kiinnostava. Ihan oikein tuolla jossain mainitsi että jotkut miehet tykkää tuhdimmista ja se on ihan ok mutta pitää olla okk myöskin jos joku tykkää hoikemmista ihan samoin kuin että jotkut naiset tykkää roinabodareista. Ihmisenä kaikki ovat lähtökohtaisesti yhtä arvokkaita mutta kyllä minä parsisuhteeseeen kumppaniksi hoikan mieluummin ottaisin.

        Mikä on roinabodari, entä parsisuhde?

        Lähinnä mua rassaa, jos lihava on haukkumasana. Samallahan laihaa sitten voisi haukkua luurangoksi tai anorektikoksi ja sekin olisi väärin.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Naisiahan ei pieni massu tunnu siinä määrin haittaavan kuin miehiä, tekee vain nallekarhumaiseksi niin siinä mielessä mieshän vain paranee sitten ja kun se pituus ei muutu miksikään niin nainenhan vain voittaa mitä edemmäs liitto etenee toisin kuin mies joka luuli saavansa kurvikkaan venuksen joka sitten sitten aikaa myöten muuttaakin kurvinsa ulospäin pullistuviksi.

        Oletko koskaan tullut miettineeksi, miksi naiset ilmoittavat pitävänsä pulleista miehiestä? Siksi, että ylipainoisen miehen rinnalla ylipainoinen nainenkin näyttää vähän pienemmältä ja sirommalta. Ei se johdu siitä, että oikeasti pitäisivät läskistä.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ei ole, mutta usein se "iso tyttö" on ollut viehättävä muilta ominaisuuksiltaan. Mukava luonne, kauniit silmät, kiva tukka jne...

        Sitä paitsi moni lihoo iän myötä eikä kumppania sen takia jätetä, jos muuten menee hyvin.

        Ei aavistustakaan miksi ihmiset eroavat, mutta tuskinpa lihoaminen on ainoa syy, enemmänkin siihen johtaneet ja siitä seuranneet syyt.


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mikä on roinabodari, entä parsisuhde?

        Lähinnä mua rassaa, jos lihava on haukkumasana. Samallahan laihaa sitten voisi haukkua luurangoksi tai anorektikoksi ja sekin olisi väärin.

        Roinabodari on kasvuhormooneja popsiva salillakävijä ja parsisuhteessa oli kirjoitusvirhe, piti olla parisuhde siinä ja eihän lihava ole haukkumasana vaan vastine laihalle. Minä käsittäisin vastaavuudet lähinnä näin:

        Lihava - Laiha
        Läski - luuranko, anorektikko


      • helgamies
        Nainen_28v kirjoitti:

        Hoikka ja hyvännäköinen eivät ole synonyymeja.

        Nehän käsitellä ja lausekkeena


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei aavistustakaan miksi ihmiset eroavat, mutta tuskinpa lihoaminen on ainoa syy, enemmänkin siihen johtaneet ja siitä seuranneet syyt.

        Niinpä.


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Oletko koskaan tullut miettineeksi, miksi naiset ilmoittavat pitävänsä pulleista miehiestä? Siksi, että ylipainoisen miehen rinnalla ylipainoinen nainenkin näyttää vähän pienemmältä ja sirommalta. Ei se johdu siitä, että oikeasti pitäisivät läskistä.

        Noinhan se kyllä taitaa olla. Kun menee prismaan ja mies on pitkä & leveä niin lyhyt & pyöreä nainen voi vipeltää siellä varjossa eikä kukaan huomaa ja onhan siinä sitten hyvä tuulensuojakin.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Naisiahan ei pieni massu tunnu siinä määrin haittaavan kuin miehiä, tekee vain nallekarhumaiseksi niin siinä mielessä mieshän vain paranee sitten ja kun se pituus ei muutu miksikään niin nainenhan vain voittaa mitä edemmäs liitto etenee toisin kuin mies joka luuli saavansa kurvikkaan venuksen joka sitten sitten aikaa myöten muuttaakin kurvinsa ulospäin pullistuviksi.

        Onpas sulla ihana näkemys parisuhteesta. Miettiä vain toisen lihomista. Kyllä siinä pitkissä suhteissa on monta muutakin kompastuskiveä kuin tuo!


      • Ikis__M kirjoitti:

        Roinabodari on kasvuhormooneja popsiva salillakävijä ja parsisuhteessa oli kirjoitusvirhe, piti olla parisuhde siinä ja eihän lihava ole haukkumasana vaan vastine laihalle. Minä käsittäisin vastaavuudet lähinnä näin:

        Lihava - Laiha
        Läski - luuranko, anorektikko

        Joo ei mitään sontaa sovi vedellä, mutta tuskin mua haittaisi jos mies lähtisi salille kaveriksi. Lihakset oikeissa paikoissa on todella seksikästä.


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Onpas sulla ihana näkemys parisuhteesta. Miettiä vain toisen lihomista. Kyllä siinä pitkissä suhteissa on monta muutakin kompastuskiveä kuin tuo!

        En minä sitä nyt varmaan hirveästi miettisi kun katsoisin jo etukäteen sen oloisen ettei ihan mahdottomaksi turpoa, käynti anoppilassa paljastaisi paljon. Totta kyllä tuokin että mitä edemmäs homma etenisi varmaan sitä enemmän vähenisi ulkoisten seikkojen merkitys ja sisäiset jutut alkaisi merkitsemään enemmän.


      • 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mikä on roinabodari, entä parsisuhde?

        Lähinnä mua rassaa, jos lihava on haukkumasana. Samallahan laihaa sitten voisi haukkua luurangoksi tai anorektikoksi ja sekin olisi väärin.

        Ja et ole koskaan kuullut tai nähnyt naisten kutsuvan miehiä kukkakepeiksi, pätkiksi jne?

        Tyypillistä naisten kaksinaismoralismia. Miehet eivät saisi rajoittaa kiinnostustaan hoikkiin ja oikeista paikoista muodokkaisin, mutta samaan aikaan naiset rajoittavat kiinnostuksensa raamikkaisiin ja nallekarhumaisiin.

        Ja lihavuudesta pääsee sentään eroon, kun taas pituutta ei saa lisää.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Noinhan se kyllä taitaa olla. Kun menee prismaan ja mies on pitkä & leveä niin lyhyt & pyöreä nainen voi vipeltää siellä varjossa eikä kukaan huomaa ja onhan siinä sitten hyvä tuulensuojakin.

        Näin. :-)


      • 12121212 kirjoitti:

        Ja et ole koskaan kuullut tai nähnyt naisten kutsuvan miehiä kukkakepeiksi, pätkiksi jne?

        Tyypillistä naisten kaksinaismoralismia. Miehet eivät saisi rajoittaa kiinnostustaan hoikkiin ja oikeista paikoista muodokkaisin, mutta samaan aikaan naiset rajoittavat kiinnostuksensa raamikkaisiin ja nallekarhumaisiin.

        Ja lihavuudesta pääsee sentään eroon, kun taas pituutta ei saa lisää.

        Mä en henkkoht tajua tota karhumaista. Oon aina tykännyt sellaisista urheilullisista ja poikamaisista.

        Kenenkään ei tarvitse katsella tai olla sellaisen kanssa joka ei sytytä. Pointtini oli se etteivät kaikki miehet pidä vain laihoista naisista. Lihava ei tarvitse olla mutta ei mustakaan mitään lautaa ikinä tule ja silti miehiä riittää, jos jaksaa itse aktivoitua.


      • kurpparaivohälytys
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mikä on roinabodari, entä parsisuhde?

        Lähinnä mua rassaa, jos lihava on haukkumasana. Samallahan laihaa sitten voisi haukkua luurangoksi tai anorektikoksi ja sekin olisi väärin.

        Entä nämä reilusti ylipainoisen synonyymit, mitä mieltä:
        ihravuori
        liikkuva lihatiski
        siiderivalas
        Ja pari englanniksi:
        land whale
        fat fuck
        blob


      • lklklkkl
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mä en henkkoht tajua tota karhumaista. Oon aina tykännyt sellaisista urheilullisista ja poikamaisista.

        Kenenkään ei tarvitse katsella tai olla sellaisen kanssa joka ei sytytä. Pointtini oli se etteivät kaikki miehet pidä vain laihoista naisista. Lihava ei tarvitse olla mutta ei mustakaan mitään lautaa ikinä tule ja silti miehiä riittää, jos jaksaa itse aktivoitua.

        Aika harvalle naiselle ei riitä miehiä seksiin varsinkinjos itsekin vielä "aktivoituu" niin täytyy olla jo suohirviöidensuohirviö jos ei seksiä saa


      • lklklklkm
        lklklkkl kirjoitti:

        Aika harvalle naiselle ei riitä miehiä seksiin varsinkinjos itsekin vielä "aktivoituu" niin täytyy olla jo suohirviöidensuohirviö jos ei seksiä saa

        siis riittää


      • 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mä en henkkoht tajua tota karhumaista. Oon aina tykännyt sellaisista urheilullisista ja poikamaisista.

        Kenenkään ei tarvitse katsella tai olla sellaisen kanssa joka ei sytytä. Pointtini oli se etteivät kaikki miehet pidä vain laihoista naisista. Lihava ei tarvitse olla mutta ei mustakaan mitään lautaa ikinä tule ja silti miehiä riittää, jos jaksaa itse aktivoitua.

        Väännetään rautalangasta.

        Suositut miestyypit:
        - atleettinen, raamikas (erityisesti 20-30v naisten suosima)
        - nallekarhumainen (erityisesti 30-40v naisten suosima)
        - hongankolistaja
        Epäsuositut miestyypit
        - lyhyt, pieni
        - laiha, hintelä

        Suositut naistyypit:
        - hoikka, "missi/malli"
        - naisellisen muodokas (kilot pepussa ja reisissä, silti kapea vyötärö eikä isoa vatsaa)
        Epäsuositut naistyypit:
        - ylipainoinen omenavartalo, kilot ylhäällä ja keskellä
        - miehen tyyppinen vartalo, laihaläski, ei naisellisia muotoja

        Itse olet kirjoittanut omaavasi latinovartalon, siis naisellisen muodokas. Jos geenisi olisivat erilaiset ja kilot eri paikassa, et pystyisi valkkaamaan urheilijamiehiä alati kasvavaan fuckbuddylistaasi.


      • kurpparaivohälytys kirjoitti:

        Entä nämä reilusti ylipainoisen synonyymit, mitä mieltä:
        ihravuori
        liikkuva lihatiski
        siiderivalas
        Ja pari englanniksi:
        land whale
        fat fuck
        blob

        Ei herätä yhtään mitään. Ei kuulu omaan sanavarastoon.


      • 12121212 kirjoitti:

        Väännetään rautalangasta.

        Suositut miestyypit:
        - atleettinen, raamikas (erityisesti 20-30v naisten suosima)
        - nallekarhumainen (erityisesti 30-40v naisten suosima)
        - hongankolistaja
        Epäsuositut miestyypit
        - lyhyt, pieni
        - laiha, hintelä

        Suositut naistyypit:
        - hoikka, "missi/malli"
        - naisellisen muodokas (kilot pepussa ja reisissä, silti kapea vyötärö eikä isoa vatsaa)
        Epäsuositut naistyypit:
        - ylipainoinen omenavartalo, kilot ylhäällä ja keskellä
        - miehen tyyppinen vartalo, laihaläski, ei naisellisia muotoja

        Itse olet kirjoittanut omaavasi latinovartalon, siis naisellisen muodokas. Jos geenisi olisivat erilaiset ja kilot eri paikassa, et pystyisi valkkaamaan urheilijamiehiä alati kasvavaan fuckbuddylistaasi.

        Kuka ylipäätään miettii muita ihmisiä jonain fuckbuddyina?
        Musta tuollainen kummallinen asenne kertoo ihmisestä jotain. Ei arvosta toist eikä varmaan itseäänkään.

        Jos fuckbuddy on sellainen johon ei ole mitään henkilökohtaista suhdetta ja josta ei noin muuten välitä hevonhäntää niin en koe mulla ikinä sellaista miessuhdetta olleen. Jos en välitä miehestä tipan tippaa niin en lähde edes mitään seksiä harrastamaan. Kyllä nyt JOTAIN tykkäämistä pitää olla.

        Jos fuckbuddy on sellainen mies, jonka kanssa viettää aikaa ja jonka harrastaa myös seksiä, mutta on silti sitoutumaton, niin sitten mulla on ollut sellainen, mutta en sitä sellaisena pidä.


      • 12121212 kirjoitti:

        Väännetään rautalangasta.

        Suositut miestyypit:
        - atleettinen, raamikas (erityisesti 20-30v naisten suosima)
        - nallekarhumainen (erityisesti 30-40v naisten suosima)
        - hongankolistaja
        Epäsuositut miestyypit
        - lyhyt, pieni
        - laiha, hintelä

        Suositut naistyypit:
        - hoikka, "missi/malli"
        - naisellisen muodokas (kilot pepussa ja reisissä, silti kapea vyötärö eikä isoa vatsaa)
        Epäsuositut naistyypit:
        - ylipainoinen omenavartalo, kilot ylhäällä ja keskellä
        - miehen tyyppinen vartalo, laihaläski, ei naisellisia muotoja

        Itse olet kirjoittanut omaavasi latinovartalon, siis naisellisen muodokas. Jos geenisi olisivat erilaiset ja kilot eri paikassa, et pystyisi valkkaamaan urheilijamiehiä alati kasvavaan fuckbuddylistaasi.

        Lisättäköön vielä että suomalaiseksi naiseksi mulla onkin ns. Muodot oikeissa paikoissa, mistä olen erittäin hyvilläni. ^^ Mitään muita geenejä ei kyllä ole kuin suomalaisia ja suomenruotsalaisia.

        En edelleenkään ole varma mikä on palstapoikien mielestä "lyhyt mies" mutta liika laihuus kyllä on selkeä turn off.


      • kurpparaivohälytys
        Nainen_28v kirjoitti:

        Ei herätä yhtään mitään. Ei kuulu omaan sanavarastoon.

        Tosin on tainnut koko tämä ketju osua ja upota? :D


      • kurpparaivohälytys kirjoitti:

        Tosin on tainnut koko tämä ketju osua ja upota? :D

        Sulla tais osua ja upota jotain sinne minne aurinko ei paista.


      • kurpparaivohälytys
        Nainen_28v kirjoitti:

        Sulla tais osua ja upota jotain sinne minne aurinko ei paista.

        Itte oot -defenssi. :D


      • Hkgugzkcöbä
        Nainen_28v kirjoitti:

        Lisättäköön vielä että suomalaiseksi naiseksi mulla onkin ns. Muodot oikeissa paikoissa, mistä olen erittäin hyvilläni. ^^ Mitään muita geenejä ei kyllä ole kuin suomalaisia ja suomenruotsalaisia.

        En edelleenkään ole varma mikä on palstapoikien mielestä "lyhyt mies" mutta liika laihuus kyllä on selkeä turn off.

        Mikä tarve palstanaisilla on aina kehua ulkonäköään? Siitä puhe, mistä puute?! Miten kaikilla sattuukin olemaan ihan täydellinen kroppa?


      • Naisasialooseri1
        Nainen_28v kirjoitti:

        Lisättäköön vielä että suomalaiseksi naiseksi mulla onkin ns. Muodot oikeissa paikoissa, mistä olen erittäin hyvilläni. ^^ Mitään muita geenejä ei kyllä ole kuin suomalaisia ja suomenruotsalaisia.

        En edelleenkään ole varma mikä on palstapoikien mielestä "lyhyt mies" mutta liika laihuus kyllä on selkeä turn off.

        Tuskin on oikeissa paikossa, vaan sinulla on roikkuva maha ja tissit sekä selluliittiperse ja reidet. Mitä enenmmän nainen täällä kehuu ulkonäköään, sitä heikompi se oikasti on. Jos haluat todistaa muuta niin voit postata tänne kuvan kropastasi kuten itsekin olen tehnyt.


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Tuskin on oikeissa paikossa, vaan sinulla on roikkuva maha ja tissit sekä selluliittiperse ja reidet. Mitä enenmmän nainen täällä kehuu ulkonäköään, sitä heikompi se oikasti on. Jos haluat todistaa muuta niin voit postata tänne kuvan kropastasi kuten itsekin olen tehnyt.

        Huom. Ikää 28. Aika huonosti ois saanu itseään kohdella jotta kaikki vetäs maata kohti tuolla tavalla.

        En ole nähnyt kenenkään kroppakuvaa palstalla.


      • Hkgugzkcöbä kirjoitti:

        Mikä tarve palstanaisilla on aina kehua ulkonäköään? Siitä puhe, mistä puute?! Miten kaikilla sattuukin olemaan ihan täydellinen kroppa?

        Totesin täällä juuri että mulla on tavallinen kroppa. Sillä pienellä erolla että olen muodokas imartelevalla tavalla. Täydellistä vartaloa en ole koskaan nähnyt, en edes pornossa.


      • lyhytmieskysyy
        Nainen_28v kirjoitti:

        Lisättäköön vielä että suomalaiseksi naiseksi mulla onkin ns. Muodot oikeissa paikoissa, mistä olen erittäin hyvilläni. ^^ Mitään muita geenejä ei kyllä ole kuin suomalaisia ja suomenruotsalaisia.

        En edelleenkään ole varma mikä on palstapoikien mielestä "lyhyt mies" mutta liika laihuus kyllä on selkeä turn off.

        Mikä on sinun mielestäsi lyhyt mies?


      • lyhytmieskysyy kirjoitti:

        Mikä on sinun mielestäsi lyhyt mies?

        Ei kai sitä voi kiveen kirjoittaa, mutta olen itse 170, joten alle 170 varmaan. Ei tietenkään meinaa, että jos mies on 169cm niin juoksen karkuun heti.


      • kurpparaivohälytys
        Nainen_28v kirjoitti:

        Ei kai sitä voi kiveen kirjoittaa, mutta olen itse 170, joten alle 170 varmaan. Ei tietenkään meinaa, että jos mies on 169cm niin juoksen karkuun heti.

        Mutta hiivit vaivihkaa takavasemmalle? :)


      • kurpparaivohälytys kirjoitti:

        Mutta hiivit vaivihkaa takavasemmalle? :)

        Tiedän monta syötävää 170 miestä joten tuskin se pari senttiä sitä seksikkyyttä veisi.


      • kurpparaivohälytys
        Nainen_28v kirjoitti:

        Tiedän monta syötävää 170 miestä joten tuskin se pari senttiä sitä seksikkyyttä veisi.

        Syöt miehiä? En mä halua tulla syödyksi, vaikka seksikäs olenkin. 8/


      • kurpparaivohälytys kirjoitti:

        Syöt miehiä? En mä halua tulla syödyksi, vaikka seksikäs olenkin. 8/

        En usko sua. Miksi seksikäs mies raivoaa täällä kurpista? Milffifetissi?


      • kurpparaivohälytys
        Nainen_28v kirjoitti:

        En usko sua. Miksi seksikäs mies raivoaa täällä kurpista? Milffifetissi?

        On mulla kyllä fetissi, mutta ei milfetissi... 8)
        Ja enhän minä täällä raivoa, vaan valistan. 8)


      • kurpparaivohälytys kirjoitti:

        On mulla kyllä fetissi, mutta ei milfetissi... 8)
        Ja enhän minä täällä raivoa, vaan valistan. 8)

        Eipäs yritetä olla mukava, ei sovi tolle nikille.


      • kurpparaivohälytys
        Nainen_28v kirjoitti:

        Eipäs yritetä olla mukava, ei sovi tolle nikille.

        Ei mahda mitään, kun mun mukava ja kerrassaan valloitava multipersoona tulee välillä esille, vaikka kuinka yritän pitää sen kurissa. 8/


      • kurpparaivohälytys kirjoitti:

        Ei mahda mitään, kun mun mukava ja kerrassaan valloitava multipersoona tulee välillä esille, vaikka kuinka yritän pitää sen kurissa. 8/

        Miksi pitäisi peittää :P?

        Lähinnä vaan ihmettelen kun yleensä tulee vaan kukkoilua :D:)


      • kurpparaivohälytys
        Nainen_28v kirjoitti:

        Miksi pitäisi peittää :P?

        Lähinnä vaan ihmettelen kun yleensä tulee vaan kukkoilua :D:)

        No eihän sitä nyt pidä täällä sukupuolten välisen sodan tantereella alkaa liikaa hempeilemään, pitää pysyä skarppina ja keskittyä valistustyöhön. Jos on heikko, niin vihollinen voi murtautua puolustuksen läpi. >:(


      • kurpparaivohälytys kirjoitti:

        No eihän sitä nyt pidä täällä sukupuolten välisen sodan tantereella alkaa liikaa hempeilemään, pitää pysyä skarppina ja keskittyä valistustyöhön. Jos on heikko, niin vihollinen voi murtautua puolustuksen läpi. >:(

        Sydämensärkijäksi mua on syytetty mutta vihollinen on uusi juttu :D

        Sitä kun kummallisesti monasti jättää nää poika-tyttö vastakkain asettelut ala-asteelle. ;)


      • kurpparaivohälytys
        Nainen_28v kirjoitti:

        Sydämensärkijäksi mua on syytetty mutta vihollinen on uusi juttu :D

        Sitä kun kummallisesti monasti jättää nää poika-tyttö vastakkain asettelut ala-asteelle. ;)

        No sinä et ehkä kuitenkaan ole päävihollinen, vaan se palstan radikaali kurppaosasto. Eikä 26-30-vuotias nainen edes ole vielä minun kriteereillä kurppa. Kurppaantuminen tapahtuu yleensä siinä 30 ja 40 ikävuoden välillä.
        Mutta joo, kun minua hallitsee juuri nyt se minun hyvä multipersoona, niin kai tässä on sitten aselepo tällä hetkellä. Paha multipersoona saattaa toki ottaa vallan takaisin hetkenä minä hyvänsä, ja silloin aselepo varmaan rikkoutuu.


      • kurpparaivohälytys kirjoitti:

        No sinä et ehkä kuitenkaan ole päävihollinen, vaan se palstan radikaali kurppaosasto. Eikä 26-30-vuotias nainen edes ole vielä minun kriteereillä kurppa. Kurppaantuminen tapahtuu yleensä siinä 30 ja 40 ikävuoden välillä.
        Mutta joo, kun minua hallitsee juuri nyt se minun hyvä multipersoona, niin kai tässä on sitten aselepo tällä hetkellä. Paha multipersoona saattaa toki ottaa vallan takaisin hetkenä minä hyvänsä, ja silloin aselepo varmaan rikkoutuu.

        Joo nyt niinku istutaan nuotiolla taistelun tauottua ja aamun sarastaessa hiivitään omiin leireihin.

        Musta tuntuu että oon nuorentunu vuosia eron jälkeen, joten en tunne itteeni yhtään kurpaksi!

        Samapa se on miehellä että pappautuminen alkaa ennemmin tai myöhemmin. Joku hankkii farkun vaikka ei oo ees perhettä koska se vaan on niin fiksua ja joku kaljuuntuu...


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo nyt niinku istutaan nuotiolla taistelun tauottua ja aamun sarastaessa hiivitään omiin leireihin.

        Musta tuntuu että oon nuorentunu vuosia eron jälkeen, joten en tunne itteeni yhtään kurpaksi!

        Samapa se on miehellä että pappautuminen alkaa ennemmin tai myöhemmin. Joku hankkii farkun vaikka ei oo ees perhettä koska se vaan on niin fiksua ja joku kaljuuntuu...

        :) Jos farkulla tarkoitetaan autoa, niin se on mukavia ajaa. Varsinkin Volvon ja Toyotan uudemmat mallit.


    • Eräkettu

      On se jännää että naisilta ei yleensä saa mitään kannanottoja oikeisiin asioihin niinkuin politiikka, hintojen nousu jne..

      Mutta heti kun puhutaan jostain läskeistä, fatshamingeistä ja muista ulkonäkö jutuista niin kommenttiloota on täynnä naisia..

      Kyllä huomaa että jätkillä ja eukoilla on hieman erilaiset intressit..

      • helgamies

        Naisen henkinen elämä pyörii kiimavitun ympärillä.


      • karhunpalveluksia

        Tuo aloituksen kuvan läski nainen oli saanut naisilta ylistäviä kommentteja, ei voi muuta kuin nauraa :D


      • hahhhahahhaa
        karhunpalveluksia kirjoitti:

        Tuo aloituksen kuvan läski nainen oli saanut naisilta ylistäviä kommentteja, ei voi muuta kuin nauraa :D

        Naiset tekee juuri tuota ja sen lisäks vielä ukot vonkaa pesää ni siksi ne kuvittelevat itsestään liikoja.


      • Bi-nainen
        karhunpalveluksia kirjoitti:

        Tuo aloituksen kuvan läski nainen oli saanut naisilta ylistäviä kommentteja, ei voi muuta kuin nauraa :D

        Miten ei olis saanut, kun noin hottis beibsi on. Panisin, mutta se ei ole vain ulkonäöstä kiinni (vaikka sekin on kieltämättä upea), vaan vaikuttaa hyvältä tyypiltä myös muuten. Fiksu ja sinut itsensä kanssa. Noi 2 viimeistä on muuten aika tärkeitä kriteereitä.


      • Niyuu

        Jos sinä eräkettu keskustelussa yrität vaikuttaa älykkäältä ja alat puhua ''politiikasta'' , niin viisas nainen vaikenee koska ei halua loukata sinua. Siinä syy!
        Tekoälykkyys paljastuu välittömästi, tiedä se! Tekoälykkäät keskustelunavaukset vain huvittavat ja paljastavat puhujansa pelkäksi itsetuntovaurioiseksi ressukaksi.


      • Eräkettu
        Niyuu kirjoitti:

        Jos sinä eräkettu keskustelussa yrität vaikuttaa älykkäältä ja alat puhua ''politiikasta'' , niin viisas nainen vaikenee koska ei halua loukata sinua. Siinä syy!
        Tekoälykkyys paljastuu välittömästi, tiedä se! Tekoälykkäät keskustelunavaukset vain huvittavat ja paljastavat puhujansa pelkäksi itsetuntovaurioiseksi ressukaksi.

        Puhuin nyt yleensäki...

        Naiset tuntuu olevan enemmän keskittyneitä hömppäjuttuihin.

        En mie mitään älykästä yritä esittää... Niitä kavereita löytyy ihan tarpeeksi vapaan taiteen tutkinnon omaavista pikku nisteistä..

        Yritän ajatella käytännönjärjellä asioita. "pragmaattisesti"...


    • Se että miehen ainoa kriteeri olisi että nainen ei saa olla lihava on täyttä roskaa.

      Tiedän monia miehiä, jotka pitävät rehevämmistä naisista.

      Joku joskus oli sitä mieltä että minun pitäisi lihottaa itseäni että olisin mahdollisimman seksikäs.

      Ei voi yleistää kuka tykkää ja mistä. Pyöreämmillekin on ottajansa!!!

      • ei.parempaa.naiselle

        Toivottavasti myös pyöreiden naisten miehet ovat pyöreitä.


      • atännä
        ei.parempaa.naiselle kirjoitti:

        Toivottavasti myös pyöreiden naisten miehet ovat pyöreitä.

        Miksi?


      • ei.parempaa.naiselle kirjoitti:

        Toivottavasti myös pyöreiden naisten miehet ovat pyöreitä.

        Ei miehen vartalon muodolla ole mitään tekemistä naismieltymyksen kanssa.
        Pätee myös toisin päin.

        Mulla on monta kaveria, jotka ovat hyvässä kunnossa mutta pitävät siitä, jos miehellä on vähän mahaa. Eivät siis saa kiksejä timmeistä, vaikka ovatkin itse sellaisia.


      • atännä kirjoitti:

        Miksi?

        Sukupuolten välisen tasa-arvon takia. Sitähän naiset itse julkisesti vaativat, mutta ovat silti hypergamisia.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei miehen vartalon muodolla ole mitään tekemistä naismieltymyksen kanssa.
        Pätee myös toisin päin.

        Mulla on monta kaveria, jotka ovat hyvässä kunnossa mutta pitävät siitä, jos miehellä on vähän mahaa. Eivät siis saa kiksejä timmeistä, vaikka ovatkin itse sellaisia.

        "Mulla on monta kaveria, jotka ovat hyvässä kunnossa mutta pitävät siitä, jos miehellä on vähän mahaa."

        Johtuu siitä että miehessä ja naisessa arvostetaan eri asioita. Naisissa tärkeintä on ulkonäkö ja yleensä myös nuoruus, siksi koska nuoret naiset ovat kauniimpia kuin vanhat.

        Miehissä tasoa nostavat komean ulkonäön lisäksi myös status ja raha.

        Siksi joillan lyhyillä, rumilla ja läskeilläkin miehillä voi olla kaunis ja nuori nainen, kunhan statusta ja rahaa on riittävästi.


      • super-atm kirjoitti:

        "Mulla on monta kaveria, jotka ovat hyvässä kunnossa mutta pitävät siitä, jos miehellä on vähän mahaa."

        Johtuu siitä että miehessä ja naisessa arvostetaan eri asioita. Naisissa tärkeintä on ulkonäkö ja yleensä myös nuoruus, siksi koska nuoret naiset ovat kauniimpia kuin vanhat.

        Miehissä tasoa nostavat komean ulkonäön lisäksi myös status ja raha.

        Siksi joillan lyhyillä, rumilla ja läskeilläkin miehillä voi olla kaunis ja nuori nainen, kunhan statusta ja rahaa on riittävästi.

        Ei ole kysymys siitä. On kysymys siitä että se on heistä seksikästä. Ja kuultuani niin monelta naiselta että pieni maha miehellä on seksikästä en todellakaan yhdistä tätä ominaisuutta rahaan tai muuhun statukseen.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei ole kysymys siitä. On kysymys siitä että se on heistä seksikästä. Ja kuultuani niin monelta naiselta että pieni maha miehellä on seksikästä en todellakaan yhdistä tätä ominaisuutta rahaan tai muuhun statukseen.

        Hahahaha :D Tottakai läski mies kelpaa naiselle paremmin jos on paljon rahaa. Sinullekin kelpaa sen takia vähän lihavampi mies, koska olet itse lihava. Et pidä lihavaa miestä seksikkäävä, vaan syy on siinä että et tahdo tuntea pienemmän miehen rinnalla itseäsi isoksi virtahevoksi. Naiset ei tykkää olla isompia kuin miehet. Ei naisten itsetunto sellaiseen riitä.


      • super-atm kirjoitti:

        Hahahaha :D Tottakai läski mies kelpaa naiselle paremmin jos on paljon rahaa. Sinullekin kelpaa sen takia vähän lihavampi mies, koska olet itse lihava. Et pidä lihavaa miestä seksikkäävä, vaan syy on siinä että et tahdo tuntea pienemmän miehen rinnalla itseäsi isoksi virtahevoksi. Naiset ei tykkää olla isompia kuin miehet. Ei naisten itsetunto sellaiseen riitä.

        Itseasiassa mulla ei ole mitään sitä vastaan että mies on pienempikokoinen kuin minä. Jees toki jos pituutta olisi se n.170 kuten itselläkin.

        En todennäköisesti pitäisi lihavaa miestä järin seksikkäänä riippumatta siitä miltä itse näytän. Onneksi kuitenkin ulkonäkö on vain osa diiliä joten ei miehen lievä ylipaino ole mikään ongelma. Liika ylipaino olisi koska en halua pelätä sydänkohtausta koko ajan.

        Raha ei edelleenkään motivoi. Jos haluaisin imeä mieheltä rahaa, niin tiedän keneltä sitä lähtisin pyytämään, mutta en.


      • Normi..mies
        Nainen_28v kirjoitti:

        Itseasiassa mulla ei ole mitään sitä vastaan että mies on pienempikokoinen kuin minä. Jees toki jos pituutta olisi se n.170 kuten itselläkin.

        En todennäköisesti pitäisi lihavaa miestä järin seksikkäänä riippumatta siitä miltä itse näytän. Onneksi kuitenkin ulkonäkö on vain osa diiliä joten ei miehen lievä ylipaino ole mikään ongelma. Liika ylipaino olisi koska en halua pelätä sydänkohtausta koko ajan.

        Raha ei edelleenkään motivoi. Jos haluaisin imeä mieheltä rahaa, niin tiedän keneltä sitä lähtisin pyytämään, mutta en.

        Joku sydänkohtauksesta murehtiminen on vaan selitys miksi ei läski mies kelpaa. Länsimaissa suurinosa alkaa olemaan läskejä mutta eliniän odote on näilläkin jo huomattavan pitkä kuin esim 50 vuotta sitten ihan normaali vartaloisilla ihmisillä. Toisinsanoen et vain hyväksy ylipainoa. Älä selittele sitä millään sydänkohtaus kortilla. Ei senpuoleen. Itse olen normaalivartaloinen mies enkä rumuuttani kelpaa naisille tällaisenakaan joten mun kortit on ykshailee olenko hoikka vai läski. Eipähän tarvi katsella mitä suuhunsa laittaa vaan sentakia mitä naiset musta ajattelisi.


      • läskithyi
        Normi..mies kirjoitti:

        Joku sydänkohtauksesta murehtiminen on vaan selitys miksi ei läski mies kelpaa. Länsimaissa suurinosa alkaa olemaan läskejä mutta eliniän odote on näilläkin jo huomattavan pitkä kuin esim 50 vuotta sitten ihan normaali vartaloisilla ihmisillä. Toisinsanoen et vain hyväksy ylipainoa. Älä selittele sitä millään sydänkohtaus kortilla. Ei senpuoleen. Itse olen normaalivartaloinen mies enkä rumuuttani kelpaa naisille tällaisenakaan joten mun kortit on ykshailee olenko hoikka vai läski. Eipähän tarvi katsella mitä suuhunsa laittaa vaan sentakia mitä naiset musta ajattelisi.

        Läskille sopii toinen läski. Miksi normaali painoisen (BMI) naisen pitäisi haluta läskiä miestä?


      • Normi..mies kirjoitti:

        Joku sydänkohtauksesta murehtiminen on vaan selitys miksi ei läski mies kelpaa. Länsimaissa suurinosa alkaa olemaan läskejä mutta eliniän odote on näilläkin jo huomattavan pitkä kuin esim 50 vuotta sitten ihan normaali vartaloisilla ihmisillä. Toisinsanoen et vain hyväksy ylipainoa. Älä selittele sitä millään sydänkohtaus kortilla. Ei senpuoleen. Itse olen normaalivartaloinen mies enkä rumuuttani kelpaa naisille tällaisenakaan joten mun kortit on ykshailee olenko hoikka vai läski. Eipähän tarvi katsella mitä suuhunsa laittaa vaan sentakia mitä naiset musta ajattelisi.

        Todellakin olen huolissani puolison terveydestä jos on huonot elintavat. Kyllä kummasti kiinnostaa esim. Yhteisten lasten takia.


    • Syökääitsennekuoliaaksi

      Läskit ämmät hyi vittu!

      EI siinä mitään nautintoa ole nussia läskiä PORSASTA:

      • autuasta

        Jos reaktio on noin voimakas vastenmielisyys, tuskin olet koskaan kokeillut. Et siis tiedä saako siitä mitään nautintoa.


      • Tuu tänne niin pesen sun suun saippualla, pönttö.


      • näinkö.kävi
        Nainen_28v kirjoitti:

        Tuu tänne niin pesen sun suun saippualla, pönttö.

        Osui ja upposi?


      • helgamies

        Visuaalisesti kyllä on arveluttava homma.


      • yyyyyyhhhhhhhhoooooooo

        ENTÄ PORSINUTTA YYYYYHHHHOOOOO PORSASTA??????


      • näinkö.kävi kirjoitti:

        Osui ja upposi?

        Taisi herja osua tuohon artikkelin naiseen, ei minuun.

        Porsaita äidin oomme kaikki, sinä ja minä.


      • Reitevä_ja_persevä

        On se kiihottavaa ja nayttävää kun läskitissit pyörii ja hytkyy jyystön aikana.


    • treenaava.mies
      • atännä

        Hei, sillä on mun peppu! ;D


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Hei, sillä on mun peppu! ;D

        Pah, etpä ole saanut peppukuvaa palstalle postattua lukuisista pyynnöistä huolimatta, ei siis uskota.


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        Pah, etpä ole saanut peppukuvaa palstalle postattua lukuisista pyynnöistä huolimatta, ei siis uskota.

        Lähetän ens jouluna. Nöf :)


      • atännä kirjoitti:

        Hei, sillä on mun peppu! ;D

        Tuskin on.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Lähetän ens jouluna. Nöf :)

        Kannattaa lähettää nyt ennen kuin lihot lisää.


      • SLimBeautu
        super-atm kirjoitti:

        Tuskin on.

        hahah!


    • Setä_tykkää

      Ihan namu. Paitsi nuo töhryt.

    • Naiset voivat miettiä omalta kohdaltaan sitä, että olisiko kivaa, jos oma mies alkoisi kutistumaan parisuhteessa. Viiden vuoden jälkeen olisi yhtä pitkä kuin nainen ja kymmenen vuoden päästä viisi senttiä lyhyempi. Kahdenkymmenen vuoden päästä kymmenen senttiä lyhyempi.

      • 22eiii

        Moni mies ei nyt lyhene, mutta lihaksisto kutistuu ja tukka lähtee, joten eipä tuo nyt mikään ihme ole. Pitkän parisuhteen aikana ihminen muuttuu aika paljon ulkoisesti. Jos suhde on läskittömyyden tai jonkin muun ulkoisen seikan varassa, se ei tule kestämään.


      • 22eiii kirjoitti:

        Moni mies ei nyt lyhene, mutta lihaksisto kutistuu ja tukka lähtee, joten eipä tuo nyt mikään ihme ole. Pitkän parisuhteen aikana ihminen muuttuu aika paljon ulkoisesti. Jos suhde on läskittömyyden tai jonkin muun ulkoisen seikan varassa, se ei tule kestämään.

        Toisaalta jos toisen seksuaalinen viehättävyys ja se että oma ja toisen kroppa ei miellytä, niin eipä tuolloinkaan parisuhteen kestävyys ole kovinkaan hääppöinen.


      • helgamies
        22eiii kirjoitti:

        Moni mies ei nyt lyhene, mutta lihaksisto kutistuu ja tukka lähtee, joten eipä tuo nyt mikään ihme ole. Pitkän parisuhteen aikana ihminen muuttuu aika paljon ulkoisesti. Jos suhde on läskittömyyden tai jonkin muun ulkoisen seikan varassa, se ei tule kestämään.

        "Jos suhde on läskittömyyden tai jonkin muun ulkoisen seikan varassa, se ei tule kestämään."

        Näinhän se on, että puolet avioliitoistakin loppuu naisen lihavuuden takia, koska miehet ovat sikoja;)


      • 22eiii
        helgamies kirjoitti:

        "Jos suhde on läskittömyyden tai jonkin muun ulkoisen seikan varassa, se ei tule kestämään."

        Näinhän se on, että puolet avioliitoistakin loppuu naisen lihavuuden takia, koska miehet ovat sikoja;)

        Jos puolet avioliitoista päättyisi naisen ulkonäön rapistumiseen, kovin olisi heppoista suomalaisen miehen rakkaus. Siihen en sentään usko.


      • 9ja10
        22eiii kirjoitti:

        Moni mies ei nyt lyhene, mutta lihaksisto kutistuu ja tukka lähtee, joten eipä tuo nyt mikään ihme ole. Pitkän parisuhteen aikana ihminen muuttuu aika paljon ulkoisesti. Jos suhde on läskittömyyden tai jonkin muun ulkoisen seikan varassa, se ei tule kestämään.

        "Jos suhde on läskittömyyden tai jonkin muun ulkoisen seikan varassa, se ei tule kestämään."

        Niin kuten miehen status, raha ja resurssit. Nämä ovat yleensä suuressa osassa naisten valinta kriteereitä. Turhaa alkaa tekpyhäksi. Koska suurin osa naisista preferoi näitä asioita miehessä ja suhteita naiset päättävät ihan sen takia jos näitä ei ole tarpeeksi tai näiden taso laskee liikaa.


      • helgamies kirjoitti:

        "Jos suhde on läskittömyyden tai jonkin muun ulkoisen seikan varassa, se ei tule kestämään."

        Näinhän se on, että puolet avioliitoistakin loppuu naisen lihavuuden takia, koska miehet ovat sikoja;)

        Mihin unohtui se palstatoitotus että naiset ovat aina jättäjän roolissa?


      • atännä
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mihin unohtui se palstatoitotus että naiset ovat aina jättäjän roolissa?

        Lihavat naiset jättävät aina miehensä? ;)


      • huonomuistivaimikä
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mihin unohtui se palstatoitotus että naiset ovat aina jättäjän roolissa?

        Ei se ollut aina. Se oli vain 80% avioliitoissa. Muista suhdemuodoista ei taida olla tilastoja.


      • helgamies
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mihin unohtui se palstatoitotus että naiset ovat aina jättäjän roolissa?

        Ei se ole unohtunut, ja se on fakta. Mutta mikä tuossa ikäisekseen kovin elähtäneessä yh-naisessa oikein kiihottaa palstan naisia?


      • helgamies kirjoitti:

        Ei se ole unohtunut, ja se on fakta. Mutta mikä tuossa ikäisekseen kovin elähtäneessä yh-naisessa oikein kiihottaa palstan naisia?

        Provoaloitus.


      • 12121212

        Hyvä huomio.

        "No lihotaan molemmat" ei mene tasan koska miehillä ja naisilla on erilaiset mieltymykset. 30-40v tienoilla moni nainen alkaa tykkäämään hieman pulleista nallekarhumiehistä.

        Vastine sille jos nainen lihoo ja menettää vyötärönsä, porraspepun, tissien kiinteyden, jne on se jos mies lyhenee, hartiat kaventuvat ja miehen tulot/status laskevat.

        Mitäpä jos tehdäänkiin niin että vähennetään rahan tienaamista, asutaan pienemmässä kämpässä ja kulutetaan yli jäävä aika kuntosalilla niin että pysytään timmeinä? Ei taitaisi tulla kauppoja.

        Naiset tottuvat nuorina saamaan helpolla mitä haluavat kussakin elämänvaiheessa, ja kun ulkonäön eteen pitäisikin tehdä jotain, aletaan vollottamaan sovinismista.


      • 3113
        12121212 kirjoitti:

        Hyvä huomio.

        "No lihotaan molemmat" ei mene tasan koska miehillä ja naisilla on erilaiset mieltymykset. 30-40v tienoilla moni nainen alkaa tykkäämään hieman pulleista nallekarhumiehistä.

        Vastine sille jos nainen lihoo ja menettää vyötärönsä, porraspepun, tissien kiinteyden, jne on se jos mies lyhenee, hartiat kaventuvat ja miehen tulot/status laskevat.

        Mitäpä jos tehdäänkiin niin että vähennetään rahan tienaamista, asutaan pienemmässä kämpässä ja kulutetaan yli jäävä aika kuntosalilla niin että pysytään timmeinä? Ei taitaisi tulla kauppoja.

        Naiset tottuvat nuorina saamaan helpolla mitä haluavat kussakin elämänvaiheessa, ja kun ulkonäön eteen pitäisikin tehdä jotain, aletaan vollottamaan sovinismista.

        Naiset on taas kun eivät kuulisikaan eipä ne yleensäkään keskity kuin itseensä, huomaa jo ihan tämänkin ketjun kommenteista


      • helgamies
        Nainen_28v kirjoitti:

        Provoaloitus.

        Mutta mikä tuossa ikäisekseen elähtäneessä yh-naisessa oikein kiihottaa palstan naisia? Ehkä palstan naiset näkevät siinä itsensä ja pyrkivät näin kieltämään todellisuuden.


      • helgamies kirjoitti:

        Mutta mikä tuossa ikäisekseen elähtäneessä yh-naisessa oikein kiihottaa palstan naisia? Ehkä palstan naiset näkevät siinä itsensä ja pyrkivät näin kieltämään todellisuuden.

        En koe tuohon naiseen tämän artikkelin perusteella oikein mitään hengenheimolaisuutta.

        Oma kokemukseni miesten naismausta ei vaan ole niin yksioikoinen kuin artikkeli / tämä ketju antaa ymmärtää.


      • 19548
        Nainen_28v kirjoitti:

        En koe tuohon naiseen tämän artikkelin perusteella oikein mitään hengenheimolaisuutta.

        Oma kokemukseni miesten naismausta ei vaan ole niin yksioikoinen kuin artikkeli / tämä ketju antaa ymmärtää.

        Oletko mies? Osaatko lukea ajatuksia?


      • 19548 kirjoitti:

        Oletko mies? Osaatko lukea ajatuksia?

        Luulisi sukupuolen selvinneen jo kaikille lukutaitoisille. Ajatusten lukija, en. Jutellut monista asioista miesten kanssa, kyllä. Uskonko siihen että kaikki miehet aina valehtelevat, en. Uskonko siihen, että miehet aina sanovat, mitä haluan kuulla, eivät sano, koska eivät sano.


    • Karvamuna-

      Jos nainen haluaa olla lihava niin nainen on hullu eikä sitten sovi parisuhteeseen. Jos nainen ei halua huolehtia kropastaan niin eise halua huolehtia parisuhteesta.

    • Ei tuo nyt niin läski ole, itseasiassa ihan viehättävä nainen

    • Jijit

      Kyllä tuossa on selittelyn makua. Lihava on lihava eikä se totuus muuksi muutu. Aina kun joku totuus lyö päin naamaa, silloin alkaa selittely ja itsensä lohduttelu.
      Vaan itse olen pannut merkille että lihavia miehiä on yhtä paljon kuin lihavia naisiakin. Se, että lihaviin naisiin kiinnitetään enemmän huomiota, johtuu naisten-täytyy-olla-kauniita ajatuksesta. Myös monien naisten säälittävä itsehäpäisytaipumus liittyy tähän: Voi kyllä mä oon sitte lihava....
      Läskit äijät ovat todellisuudessa yhtä iljettäviä kuin läskit naiset. Tämä on totuus. Ja ruumiinrakenteen takia läskiäijien liikkuminen on vaivalloisempaa lihavien naisten.
      Tietenkin palstapoikien lihavia naisia kohtaan tuntema inho johtuu heidän tarpeestaan purkaa vihaansa ja se heille suotakoon. Jokin reitti siihenkin täytyy olla. Parempi näin kuin se, että lyö nyrkillä jonkun naisen sairaalakuntoon.

      • Bi-nainen

        Eihän se ole totuus, vaan ihan sun mielipide. Olen usein sanonut, että viehättävyys alkaa siinä kun normaalipaino loppuu eli tykkään että ihmisessä on mistä ottaa kiinni, oli sitten mies tai nainen. Se ei tarkoita, että jokainen läski olisi hottis, tai ettei hoikkakin voisi viehättää, mutta useammin viehättää paksumpi kuin ohuempi. Itsekin olen nykyään hyvässä halikunnossa, mutta tykkäsin pyöreämmistä jo silloin kun olin itse hoikka ja lihaksikas.

        Ja mikä sitten on kenenkin näkökulmasta läski ja mikä ei. Usein ihmiselle se oma koko on normi, ja muut näyttää siihen verrattuna laihoilta tai läskeiltä.

        Näin siis ihmisillä, joilla on elämää muuallakin kuin internetissä ja seksiä muiden kuin oman käden kanssa.


      • helgamies
        Bi-nainen kirjoitti:

        Eihän se ole totuus, vaan ihan sun mielipide. Olen usein sanonut, että viehättävyys alkaa siinä kun normaalipaino loppuu eli tykkään että ihmisessä on mistä ottaa kiinni, oli sitten mies tai nainen. Se ei tarkoita, että jokainen läski olisi hottis, tai ettei hoikkakin voisi viehättää, mutta useammin viehättää paksumpi kuin ohuempi. Itsekin olen nykyään hyvässä halikunnossa, mutta tykkäsin pyöreämmistä jo silloin kun olin itse hoikka ja lihaksikas.

        Ja mikä sitten on kenenkin näkökulmasta läski ja mikä ei. Usein ihmiselle se oma koko on normi, ja muut näyttää siihen verrattuna laihoilta tai läskeiltä.

        Näin siis ihmisillä, joilla on elämää muuallakin kuin internetissä ja seksiä muiden kuin oman käden kanssa.

        Aha, läskifetissi.


      • Jijit

        Nimim bi-nainen.
        Kyllä se on totuus. Totuus näkyy jo kokovartalopeilistä tai vaikkapa näyteikkunasta kun kävelee kadulla. Ja se todentuu kun menee vaa'alle. Se tuntuu makkaroina vartalossa. Se tuntuu kun niveliä pakottaa kun ne rasittuvat ylipainon alla. Se tuntuu puuskutuksena kun nousee rappusia. Se tuntuu kun sokeriarvot nousee.
        Tämä ei ole mielipidekysymys, se on tosiasia.
        Ja toistan, läskiäijät ovat yhtä rumia kuin läskit naiset.


      • Naisasialooseri1

        Eivät ole. Lihava mies on miehekäs ja seksikäs nallekarhu. lihava nainen toki on ruma suohirviö.


    • Minua hieman huvitti, kun lukaisin tuon linkissä mainitun K&T-lehden teettämän kyselytutkimuksesta tehdyn artikkelin.
      http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/seksi/seksitutkimus-naisen-ylipaino-syo-miehen-seksihaluja

      Tutukimuksessa kysyttiin "mihin he ovat selvästi tyytymättömimpiä seksin harrastamisen kannalta." Artikkelin mukaan miehillä läpi ikäjakauman oli selkeimpänä kumppanin ylipaino, mutta myös selkeänä toisena kohtana oli miehillä riittävä hellyyden puute.

      Naisilla eniten tyytymättömyyttä aiheutti hellyyden puute jota seurasivat hoikempi, osaavampi ja ketterämpi rakastaja, sekä miehen tuoksu.

    • normisettiä

      En jaksanu lukee näitä mut mitä luin nii en ymmärrä miks haukutaan normaali kokoisia ihmisiä ja varsinkaan ku ne ei näytä ollenkaan pahalta.. taitaa olla nykypäivänä nuo täydellisyyden etsijät olla vähän hakoteillä :D
      ps. tiedän mitä ajattelet minusta..mutta olet väärässä :D

      • Siinä tapauksessa meillä on hieman erikäsitys siitä mikä on normaalipainoinen ihminen ja mikä on hieman ylipainoinen ja pyylevä.

        Tosin voisi kyllä kommentoida, että mitä minä hoikkana luikkuna tiedän normaalipainosta. :)


      • normisettiä

        Joo ja en vaan ymmärrä et miten se liikuttaa luun kolistelioita jos toiset tykkää pehmeestä ja se on MINUSTA ihan OK jos toiset tykkää hakata luita tosiaan vasten :)


      • jjhkl
        normisettiä kirjoitti:

        Joo ja en vaan ymmärrä et miten se liikuttaa luun kolistelioita jos toiset tykkää pehmeestä ja se on MINUSTA ihan OK jos toiset tykkää hakata luita tosiaan vasten :)

        Läski on läski eikä se siitä selittelemällä normaali painoiseksi muutu.


      • helgamies

        Linkin nainen on selkeästi lihava ja tietää sen itsekin.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Siinä tapauksessa meillä on hieman erikäsitys siitä mikä on normaalipainoinen ihminen ja mikä on hieman ylipainoinen ja pyylevä.

        Tosin voisi kyllä kommentoida, että mitä minä hoikkana luikkuna tiedän normaalipainosta. :)

        Normaali ja ihanne ovat kaukana toisistaan.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Normaali ja ihanne ovat kaukana toisistaan.

        :) Näinpä.

        Jos kaupungilla liikkuessani näen suurimman osan ihmisistä olevan lihavia, niin oletan normaalipainon olevan tuo lihava.

        Jos näen kaupungilla liikkuessani suurimman osan olevan laihoja, niin oletan normaalipainon olevan laiha.

        Näin sitä hauskasi menevät odotukset sitten ristiin, kun kaikku puhuu, että "haen normaali painoista kumppania". :D


      • pete_pjn kirjoitti:

        :) Näinpä.

        Jos kaupungilla liikkuessani näen suurimman osan ihmisistä olevan lihavia, niin oletan normaalipainon olevan tuo lihava.

        Jos näen kaupungilla liikkuessani suurimman osan olevan laihoja, niin oletan normaalipainon olevan laiha.

        Näin sitä hauskasi menevät odotukset sitten ristiin, kun kaikku puhuu, että "haen normaali painoista kumppania". :D

        Taidatkos tuota paremmin sanoa. :-)


    • ex-palstalainen

      Muuten ihan hyvältä vaikutti mutta ei kiitos leimoille iholla. Joten siksi ei kiitos, vaikka kroppa onkin makuuni.

    • Kun on tarpeeksi hypermobiili, niin taipuu kyllä pulleanakin aikamoisiin mutkiin. :)

      Mutta noin muuten lukematta linkin sisältöä, kuvat vain vilaisin voisin sanoa, että rohkea mimmi.

    • Normivartaloinen

      35-vuotiaana miehenä sanon että ei kiitos.
      Ei ikinä enää pyöreitä naisia mulle.

      Syökää ja juokaa vähän kohtuullisemmin ja liikkukaa, seksikin paranee.

      Terveysvaikutukset myös myöhemmin ovat merkittävät.

      • Sama mulla toisinpäin, oman kokemuksen mukaan ylipainoisessa miehessä näen aivan liikaa riskitekijöitä, joten ei kiitos.


      • Binoche

        Just näin!
        Jos nainen menee sänkyyn ylipainoisen äijän kanssa, aamulla on kuin liito-orava!
        En ikinä ottaisi sitä riskiä, hyi hitto!


      • Binoche kirjoitti:

        Just näin!
        Jos nainen menee sänkyyn ylipainoisen äijän kanssa, aamulla on kuin liito-orava!
        En ikinä ottaisi sitä riskiä, hyi hitto!

        Ai meinaat, että siinä Ois LitistyMisVaara?.... ;D


      • atännä
        Binoche kirjoitti:

        Just näin!
        Jos nainen menee sänkyyn ylipainoisen äijän kanssa, aamulla on kuin liito-orava!
        En ikinä ottaisi sitä riskiä, hyi hitto!

        Vai liito-orava, voihan siinä joutua tahtomattaan lahnaksikin. :)
        Ei kaikki ylipaino ole epämiellyttävää. Jos toisaan ei enää jaksa kannatella yläkroppansa kun toinen on alla, niin sitten on jo huonompi juttu :)


      • atännä kirjoitti:

        Vai liito-orava, voihan siinä joutua tahtomattaan lahnaksikin. :)
        Ei kaikki ylipaino ole epämiellyttävää. Jos toisaan ei enää jaksa kannatella yläkroppansa kun toinen on alla, niin sitten on jo huonompi juttu :)

        Miehenkin ylipaino saattaa vaikuttaa seksiin todella paljon. Esim. Maha on tiellä. Ei sekään ole seksikästä. Tietysti näin vain mun mielestä.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Vai liito-orava, voihan siinä joutua tahtomattaan lahnaksikin. :)
        Ei kaikki ylipaino ole epämiellyttävää. Jos toisaan ei enää jaksa kannatella yläkroppansa kun toinen on alla, niin sitten on jo huonompi juttu :)

        No sinullahan oli Hulk-lihakset, joten yhtä hyvin voit kannatella miestä.


    • PidänKyllä

      Minä pidän rehevistä naisista, kuten moni muukin. Lantion pitää kyllä olla vyötäröä leveämpi. Mutta oikeasti kasvot ja varsinkin mitä niiden takana on taitavat olla tärkeintä.

      Itse olin joskus otettu kun vartaloani tai ulkonäköäni kehuttiin. Nykyään loukkaannun, koska on minulla sielukin, kai. Ehkä se on vain niin paska ettei sitä kannata mainita.

    • en-pidä-en

      Tuolla naisella oli lihavan miehen maha. Ei sytytä. Läskit muuttuu sukupuolettomiksi. Siinä ei isot tissit auta mitään, koska ei sitä tissien alapuolista osaa voi oikein peittääkään. Noissa kuvissa siihen on pyritty, mutta sieltä se vilkkuu, äijämäinen kaljamaha.

    • Leila31

      Itse en koskisi lihavaan mieheen tikullakaan! Yök.
      Miten sen läskimahan alta löytää pilin?
      En nimittäin harrasta vuorikiipeilyä.

      • Naisasialooseri1

        Lihava mies on miehekäs nallekarhu,lihava nainen taas on kuvottava suohirviö. Kaloreita kyttäävä sikspäkkiä höyläävä mies on neitimäinen homppeli.

        Ja jos 31 tarkoittaa ikääsi niin sinulla tuskin on varaa esittää vaatimuksia miehelle muutenkaan


    • NormaaliPainoKiihottaa
      • OySuomiAbNousuun

        Puoli miljoonaa tuollaista voisi hyvin päästää tänne Suomeen tai vaihtaa päittäin paikallisiin status ja resurssi haukkoihin. Se olisi Suomen pelastus.


    • manitountie

      Miksei tähän painojuttuun voisi suhtautua niin että joo naiset haluavat olla lihavia suhteessa mutta ihan sama koska MGTOW ja minua ei naisten vaatimukset kiinnosta!

      • Vuni

        Minua taas ei kiinnosta sinun ja mgtowin vaatimukset.


      • Vuni kirjoitti:

        Minua taas ei kiinnosta sinun ja mgtowin vaatimukset.

        Olet ymmärtänyt täysin väärin. Mgtow ei vaadi naisilta yhtään mitään. Sinua häiritsee että mies tekee juuri niin kuin itse haluaa, eikä alistu naisten ja yhteiskunnan odotuksiin ja vaatimuksiin.


    • Naisasialooseri1

      Läski mikä läski. 20 kiloa hoikempana olisi varmasti pantavan näköinen.

    • Naisasialooseri1

      99% Miehistä pitää läskejä naisia kuvottavina ja haluavat hoikan ja timmin naisen. Vai kuinka monella YT-miehellä on läski nainen?

      • onhan.noitakin

        Entisellä Bondilla on ainakin.


    • LäskitOnHelppoja

      Läskillä on ongelma joka olisi hemmetin helposti hoidettavissa. Laihdutus on hyvinkin yksinkertaista nimimerkillä joskus 15kg ylimääräistä omannut. Ainoa vaan että läskiys on naisen ainoa markkina arvoa alentava seikka. Kun itse miehenä olen ruma vaikka olenkin sopusuhtainen en kelpaa silti naisille. Tuokin nainen on kaunis kasvoiltaan mutta positiivista hänen laiskuudessaan on se että saisin todennäköisesti häneltä pillua. Läskit ovat aina olleet helppoja mutta jos nainen on vähänkin normaalivartaloinen on pillun saanti sellaiselta huomattavan vaikeaa. Toisinsanoen en näe tarvetta moittia hänen rumuuttaan koska läskit naiset ovat ainoita joilta saan. Jos läski taas päättää laihduttaa loppuu hänen "mielenkiintonsa" minuun samantien.

    • Valkattu

      Se ei vane joka valkkaa

    • ssssdgh

      Eihän tuo jutun nainen ole edes läski, vaan normaali suomi nainen.
      Mut sen verran on kokemusta ja yritystä isoista että ei niitä isoja voi normaali munasena panna.

    • Tuiran_kossu

      Minusta on hienoa, että kerrotte itsestänne ja ominaisuuksistanne avoimesti kaikille lukijoille. Tehkää kuitenkin yksi palvelus:

      LOPETTAKAA TUO "AVAUTUA" sanan käyttö muussa kuin konkreettisessa merkityksessä. Pseudoeroottinen naistenlehtien iholletuleva makustelusana. Vittusaatana.

    • läski_on_läski

      hyi helvetti!! oksennukset lentää yrjönä pois suustani! kuvottava läski ämmä

    • HoikkaHerra

      Ylipainossa ei ole vain visuaalinen puoli, vaan alan miettimään, että miksi henkilö lihoittaa itseään tuolla tavoin, onko hän jotenkin päästään sekaisin? Normaali ihminen huomaa, jos massa alkaa kertyä selvästi ylipainoon viittaavaan. Paino ei tule hetkessä, vaan vaattii vuosien mättöä roskaruualla. Se ei nykypäivänä ole normaalia. Tälläisellä naisella on sairas suhtauminen ruokaan ja syömiseen, joka todennäköisesti on iso osa elämässä, jopa kaiken muun edellä.

      Pieni ylipaino on ok tai se jos vartalo ei ole kiinteä uhreilun vähyyden johdosta. Miettivätkö ylipainoiset miksi vanhat vaatteet kiristävät puolen vuoden tai vuoden päästä, taas pesukone kutistanut? Tai ettei mahdu kääntymättä jostain ahtaamassa raosta kulkemaan. Rappusten kävely hengästyttää ja muu fyysistä toimintaa vaativa, jatkuvasti nälkä ja pakko napostella ruokaa ja herkkuja. Sinä olet sairas, lopeta se ruuan sisään ahtaminen!

      • ex-lihava

        HoikkaHerra, en sanoisi että se on mikään "mielisairaus" ihmisillä, jotka antavat itsensä lihoa.. Mutta varmasti siinä on henkisiä asioita takana. Osa on saattanut olla jotenkin masentuneita, osalla saattaa olla muita syitä. Yleinen on varmastikin se, että ruokaa käytetään lohdukkeena tai tunteiden säätelyä hoidetaan syömällä, ja tämä tarve saattaa ylittää sitten sen itsestä huolehtimisen tarpeen.

        Osa ei pidä itsestään huolta, koska suhde omaan kehoon on oikeastaan monimutkainen tai huono, ja tämmöinen ihminen voi tietyllä tavalla "blokata" muutokset omassa kehossaan pois, jolloin hän ei osaa huolehtia siitä.
        Tämä oli minun syyni. Olin lapsena ollut hieman pyöreä, minulle huomauteltiin tästä läpi lapsuuteni (hyvää tarkoittaen useimmiten), mutta ei konkreettisesti autettu tekemään muutoksia. Ja en lapsena omannut tarpeeksi työkaluja tehdä itse asialle jotain.. Tuli tunne, että en pysty siihen enkä pysty hallitsemaan kehoani, ja toisaalta että kehoni on vääränlainen. Kapinoin koko teini-ikäni ja blokkasin kehoni kokonaan pois mielestäni. Sitten koin seksuaalista väkivaltaa teini-ikäisenä, joka omalta osaltaan vahvisti tätä monimutkaista kuvaa omasta kehosta.

        Sitten kun yritin laihduttaa, se ei ollut edes teknisesti helppoa, ja kävi ilmi, että sairastin kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka vaikeutti laihtumista.
        Mutta onnistuin silti vuosien taistelujen jälkeen laihtumaan.

        Mulla kesti vuosia, että pääsin pisteeseen, jossa pystyin tekemään jotain painolleni ilman, että alitajuntaisesti sabotoin sitä. Kesti myös vuosia, että tajusin lihovani. Olin hoikempana aina kuvitellut olevani sen kokoineni, mikä oli painavimmillani. Se oli jääny lapsuudesta. En ymmärtänyt sitä heti, koska se oli niin sisäistettyä. Ja tavallaan lihotin itseni siihen minkälaisena olin itseni aina nähnyt.

        Toki lihavuuteeni vaikutti myös alttius lihomiseen, joka varmasti oli perinnöllistä osaksi.

        Totuushan on se, että monilla, joilla on Pitkäaikaisia paino-ongelmia, jonkinlainen terapia ois tarpeen, jotta saisi ymmärrettyä syitä siihen, miksi ei reagoi kehonsa muutoksiin ja miksi syö. Ei siksi, että he olisivat SAIRAITA, vaan siksi, koska laihtuminen on hyvin pitkälti Henkinen prosessi.
        Pelkkä "laihtuminen on helppoa" toteamukset ja kauhistelu eivät auta. Laihtumisessa ihmisen suurin este on oma mieli. Ja sen voittaminen on työlästä.


    • gfdsgfdsgfdsg

      Mies saa olla lihava. (Hintelä, lyhyt, ruma, ujo, tyhmä, tylsä, mitäänsanomaton, työkyvytön, epäsosiaalinen... Siinä 1000 x pahempia epätäydellisyyksiä..)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe