Huhhuh! ihanat miehet rannalla ja keskustassa!

qweras

Kesä lähestyy, ja kuumat Rovaniemeläisten jätkät ja miehet ovat trimmanneet itsensä rantaleijoniksi. Ketkä ovat hoteimpia rantojen kunkkuja?

35

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoiuytrew

      Keskustassa ja sitten hengasin hetken myös seksikään miehen seurassa, joka tuntuu kerta kerralta viehättävämmältä. Ei sillä lailla, että hänestä mitään tahtoisin, vaan sellaisella etäisellä tavalla. Joidenkin seksikkään ihmisten viehkeyden huomaa heti, se ikään kuin tulee silmille, mutta toisissa on niin sanottua piilotettua kauneutta: Se kuoritutuu esiin pikkuhiljaa. Enkä nyt tarkoita sitä kuuluisaa sisäistä kauneutta, vaikka toki ihmisen ulkomuodossa on aina mukana myös pala persoonaa, vaan pikemminkin olemusta. Tietysti on myös niin, että hieno persoona saa ajan myötä ihmisen näyttämään ulkoisestikin viehättävältä ja päinvastoin, mutten tällä kertaa puhu oikeastaan siitä. Vaikkei jotakuta tuntisi ollenkaan, vaikkei hänen kanssaan edes puhuisi koskaan, voi hänessä olla tätä hiljaista kauneutta, jonka aistimiseen tarvitaan useampi näkemiskerta.

    • åpoiuytrew

      Seksikäs mies, jolla on shortseissa kunnon pullotus etumuksessa. Mikään kukkakeppi seventees-show tyyppi ei kiinnosta

    • qweras

      Sitten kun ollaan jo todellakin tekemisissä itsevarmuus sängyssä, hyväntuulisuus, matala ääni. Hyvä suutelija saa housut märäksi alta aikayksikön!

    • 323787xx

      Ketjun aloittaja on nimimerkki , joka kirjoittelee muutenkin
      aika paljon GAY-aiheisille sivustoille .

    • 323787xx323787xx

      jos näin on 323787xx joka lukee muutenkin aika paljon GAY-aiheisille sivustoille.

    • nahkuli

      Se jolla on eniten massia

    • ågjbåieskåg

      Kunnossa jo vuosia, koska treenaan päivittäin. Naisia pyörii ympärillä toisinaan ihan riesaksi asti. Mutta positiivista on, että voi vaihtaa naista jos alkaa liiaksi kyllästyttämään. Olen varmasti kaikkien naisten unelmamies kun otan paidan pois päältäni keskustan uimarannalla.

      • H-boys

        Tällaisia nämä homojen jutut ovat !


    • ågjbåieskåg

      Onhan täällä Heteroita

    • Ällöttää

      Kunpa kaikki miehet älyäis treenata itsensä rantakuntoon! Esim tuo läskikasa joka kotona makaa.

      • kärsimyshedelmä

        Okko nä suivaantunut ukolles kun uskalsi mainita sun fyysisen olemuksen luotaantyöntävyydestä.


    • ågjbåieskåg

      Kävin tuossa Hienosto V.I.P Ravintolassa Keskustassa. Se oli vai tarkoitettu hyvin sivistyneelle ihmiselle ja rikkaille keski- ja yläluokan jengeille ja Kyllä Täällä käy myös aikasta komeita miehiä, kauniita naisia ja seksikäitä viehettäviä ihmisiä. Tässä paikassa ei hyväksytä homoseksuaaliset, rasistit rikolliset, uskovaiset ja mamuja.

    • jgp9uwesjf

      Liikunasta saa seksikään kroppan. Tottakai liikuntaa saa ja pitää harrastaa ja omaa seksikästä kehoaan saa muokata juuri niissä määrin kuin itse kokee seksikkäältä, hyväksi ja sopivaksi, mutta näin mentaalivalmentajan ja urheiluhierojan korvaan kuulostaa (silmään näyttää?) siltä, että sun asenne ja suhtautuminen itseesi kaipais enemmän treeniä kuin sun pakarat. Itseään pitää osata arvostaa ja rakastaa minkä kokoisena tahansa, ja muutos parempaan hyvinvointiin lähtee todellakin pään sisältä. Tsemppiä kuitenkin tulevaan koitokseen, treeneihin ja nähdään sokkona rannalla tai keskustassa

    • Hyvämielikuvitus

      "Hienosto V.I.P ravintolassa Rovaniemellä " ? ?
      Missä Rovaniemellä on kyseinen paikka ? Taisit unta nähdä .

    • varmaankin

      Jos se kävi Hulibumpassa?

    • ågjbåieskåg

      Teidän Hulibumba ei ole hotelli ja eikä yökerho, vaan se on räkälä.
      Rovaniemeltä löytyy hyviä mestoja. VIP (engl. Very Important Person, suom. hyvin tärkeä henkilö) on termi, jolla tarkoitetaan henkilöä, jota kohdellaan paremmin kuin muita. VIP-henkilöitä ovat muun muassa poliitikot, valtionpäämiehet tai filmitähdet. VIP-henkilöille on rakennettu omat tilat, joissa he voivat nauttia erikoispalveluista. Esimerkiksi sohva, johon voi lepuuttaa jalkansa on VIP-palvelu. VIP-tiloja on rakennettu muun muassa Rovaniemelle. Punainen matto on VIP-henkilöiden eräänlainen ”symboli”.
      Myös keikoilla on VIP-vieraita. VIP-vieraat pääsevät paikkoihin joihin muu yleisö ei pääse, esimerkiksi artistien luokse. Yleensä tätä kutsutaan backstage-passiksi. VIP-tiloja on esimerkiksi myös autonäyttelyissä joihin sisältyy esimerkiksi VIP-Hotellia, joka on yleensä muita siistimpi ja sinne tarvitaan VIP-passi. VIP-sviittejä on taas hotelleissa niihin sisältyy oma sisäänkäynti.

      • lahosuojattu

        Rovaniemellä... V.I.P. höh.. taidat uneksia.. melo... kemijärvelle.


      • qweras
        lahosuojattu kirjoitti:

        Rovaniemellä... V.I.P. höh.. taidat uneksia.. melo... kemijärvelle.

        Niimpä, jospa sinä uneksit ja melo Kemijärvelle. Minäpä en tee sitä, anteeksi vaan.


    • bubbapeppu

      VIP = vitun ihmeellinen paska

    • perussuomalainen55

      VIP = Varaton impotentti paskahousu

    • VIP.Bumpa

      HULIBUMPAKO räkälä ?
      Siisti suusi .
      Ainoa paikka , jossa on toimintaa iltaisin .
      Bumpassa on sohva johon voi nostaa jalat (VIP) .

      • qweras

        Höpö höpö, jokaisessa suomen räkälässä on joku johon voi nostaa jalat.
        Bumpassa oli joskus striptease esityksiä ja silloin oli hyvät meininki ja jatkoilta sai heiltä lemmenpuuhia kotia asti.


    • Torsti-Petteri

      Pitkäaikainen miesystäväni petti minua irakilaisen teinipojan kanssa. Olimme uimassa ja hän vetäytyin viereltäni, näin hänet poistumassa paikalta korskean nuorukaisen kanssa. Olen järkyttynyt. Per-Håkan ja minä olimme kuin aurinko ja kuu, toisiimme kietoutuneita. Minun mielenterveyteni ei kestä tätä surua.

    • Per-Håkan

      Älä huoli rakkaani me noudamme sinut mukaamme paratiisiin. Allah on antanut armon ja me voimme elää yhdessä häntä palvoen. Musa sanoi että meidän ei tarvitse pelätä Syyriassa vainoa. Torstanteri, tulet olemaan ikuisesti minun itäisessä paratiisissamme.

    • kristittyhaaremi

      Te, jotka uskotte, älkää antako ihmisten nauraa toisilleen, olkoonpa, että he ovat näitä parempia: älkööt miehet ja naiset naurako toisille naisille, vaikka olisivatkin parempia kuin nämä. Älkää etsikö vikoja toisistanne älkääkä kutsuko toisianne pilkkanimillä. Rauha olkoon teidän kanssamme, kaikkien oikeamielisten Allahin orjien kanssa.

    • åpoiuytrew

      Mulla on lukuisia panoja ja vakipanoni ja jätkien kanssa. Autossa on oleet ikkunat huurussa useammankin kerran. Ollaan pikapantu mm. K-Supermarketin parkkihallissa.

    • Itseolen32vuotias

      Itse olen 32 vuotias nainen joka tutustui baarireissulla nuoreen 18 vuotiaaseen bodari mieheen. Mies ihastui minuun ja ehkä hieman itsekin ihastuin . Ikäero hieman painaa mieltä. Puumanainen olen. Tiedän ettei tästä vakavaa suhdetta voi tulla.. Siis tunnustus ihastuin 14 vuotta nuorempaan

    • valtsunranta28vnainen

      Olen naimisissa. Harrastamme mieheni kanssa kimppakivaa ja parinvaihtoa. "Yksin" emme periaatteessa käy vieraissa, mutta minulla on suhteita minua n.5vuotta ja yli nuorempiin miehiin. Käyn ottamassa heiltä poskeen rannalla(olen hyvä siinä hommassa,kehuja on tullut). Mieheni ei tiedä näistä nuorista miehistä mitään. Olen pyöreä, mutta ihan hyvän näköinen nainen. Minä myös välillä myyn itseäni vanhemmille miehille ja mieheni tietää tästä. Käytämme rahat matkustamiseen

      • Aikuistu

        Voi poika rukka , tuollaisiako ovat päiväunesi ?
        Joku luulee vielä homoksi !


    • sovinistinen

      jos tää kysymys koskis "kuumia naisia pienissä vaatteissa", ai että tää paikka ois täynnä feminazeja valittamassa kuinka miehet on sikoja.

    • Itseolen32vuotias

      Onneks, eipä ole näkynyt homoseksuuaIisia ihmisiä. itse olen heteronainen ja minä tunne vetoa heteromiehiin

    • sovinistinen016

      kuumia naisia pienissä vaatteissa ja heteromiehet ovat kiimassa

    • qetu

      Lähtisitkö kanssani salille tai rannalle kiusaamaan kehojamme, Nainen?
      Laittaisimmeko toistemme lihakset
      huutamaan poltteesta?
      Veisimmekö toisemme epämukavuusalueelle, äärirajoille
      ja ylikin?
      Jakaisimmeko yhteisen tuskan, saman tunteen ja flown?
      Tuntisimmeko samaa euforiaa ja tyydytystä voitetusta treenistä?
      Kävisimmekö yhdessä suihkussa ja pesisimme toisemme hellästi puhtaiksi kivusra ja tuskastasta?
      Hyväilisimmekö toisemme raukeiksi ja nukahtaisimmeko toistemme tuoksuun iho ihoa vasten?
      Heräisimmekö toistemme rakastaviin katseisiin?
      Jakaisimmeko yhteisen intohimon, tuskan ja päämäärän, what ever it takes?

    • valtsunranta28vnainen

      Houkutteleva kutsu. ;)

      • xxxggbb

        Miksi siihen on kirjoitettu sana "nainen " ?
        Ilmiselviä homojen höpötyksiä näkyy olevan .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe