"yksinhuoltaja" Lauri Tähkä

Aikuinen.18v

Julkaistu: 21.5. 8:06 Iltasanomissa Jarkko Suo (Lauri Tähkä) väittää, ettei tyttäriensä ole tarvinnut yksinhuoltajaisänsä tekemisiä hävetä.

Ehkä ei ole aiemmin, mutta nyt on kyllä jo aihetta:

"Tähkällä on liitostaan 17- ja 18-vuotiaat tyttäret. Julkkiksen lapsen rooli ei välttämättä ole aina kaikkein helpoimpia, mutta Tähkän tytärten ei ole tarvinnut isänsä takia hävetä."

On toi tyyppi yksinhuoltajuudellaan kerännyt säälipisteitä kyllästymiseen asti. Kotona asuvien lasten paapominen sujuu tältä artistilta niin hienosti... plaa plaa...

Voihan Turun Paattinen, nämähän lapset ovat aikuisia naisia! 17- ja 18-vuotiaat!

Ei taida tietää isä tää, ettei tyttäret ole lapsia enää :)

Mikä tyyppi tämä mies oikein on?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001183363.html

14

3385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiittyyköTurkuun

      Vittuako sinä ruikutat. Anna onnellisen perheen olla.

      • tähkä.paskaa.musaa

        laurilla on komia kasvohalvaus. jätti entisen bändinsä textarilla, ja alkoi ahneena rahastaa.


    • myötähäpeä

      Eiköhän tämä Tähkä juuri siellä Turussa ole. Kyllä tuon ikäiset naiset vaan aikuisia naisia olekin.

    • mamukoolet

      Etkö osaa suomea, "ei ole tarvinnut" tarkoittaa mennyttä aikaa eli ovat tietenkin olleet lapsiakin.

    • SuoJarkko

      Onhan sitä aikaa mennytkin, mutta
      "Hän kertoo nauttivansa nyt täysin rinnoin kotona yksinhuoltajaisänä olemisesta uuden levyn valmistelun ohessa."
      tämä tuossa iltasanoman jutussa on nimenomaan tätä aikaa. Että kotona yksinhuoltajaisänä olemisella huomiota kerjää.
      Aikuisia naisia mitään huoltaa tarvitse. Nyt häpeävät jo, kuten kommenttikin paljastaa.
      Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :)

      • AnnaTähkänPerheenOlla

        Älä älähtele.


      • onkomuistisilyhyt

        En voi käsittää ko. artistin esilläoloa. Levymyynti EI vedä,eikä laulelma-iltoihin ole tunkua. Siitä huolimatta turku antoi tälle hyväveljelle framilta paikan tuotoksiensa myyntiin,ja mainosti vielä tähkän puolesta kaikin käytettävissä olevin keinoin! No eikun turkulaiset äänestämään sankoin joukoin Matti Vanhasta seuraavissa presidentinvaaleissa,koska Matti aikoinaan tokaisi (muistaakseni YLE:n lähetyksessä - ULLATUS ULLATUS) jossain turhakkeiden festareilla,että saapui sinne ainoastaan ja vain ostaakseen l.t:n cd:n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • onkomuistisilyhyt
        AnnaTähkänPerheenOlla kirjoitti:

        Älä älähtele.

        Tarkoitukseni oli KYLLÄ kommentoida nimim. "AnnaTähkänPerheenOlla" kommenttia,mutta tämä sivusto HEITTI kommenttini SuoJarkon kirjoitukseen.Sananvapaus on näköjään kaventumaan päin muuallakin kuin TS:ssa (=ketosen propagandaposti)?! Jk. Hyvää kesänjatkoa Sinulle SuoJarkko!!!


      • ihankäsittämätöntä

        Miten joku voi kertoa samassa jutussa menneestä ja nykyhetkestä, vähemmästäkin yksinkertaisen turkulaisen naisihmisen pää menee sekaisin.


    • että.silleeen

      Jos Tähkä asuu tytäriensä kanssa ja on perheestään pääasiallisesti yksin vastuussa rahallisesti, siis kustantaen elämisen... mitä muutakaan hän on kuin yksinhuoltaja isä?
      Missä kohtaa se vanhemmuus loppuu? Huoltajuus loppuu silloin kun ei enää vastaa lapsiensa hyvinvoinnista rahallisesti ja mukulat tulee omillaan toimeen. Kuka sitt minkin ikäisinä.
      Minä olen 28v. ja hilkuti kilkun... tulen omillani juuri ja juuri tällä hetkellä toimeen.
      Velkaa olen Emolleni, jotta yleensäkin sain aloitettua yritykseni... ja maksan takaisin sitten kun (jos)kykenen. Emo tiesi jo lainaessaan mulle; riskit!

      Joten minä en ihmettele Tähkän sanomisia... yksinhuotajuudestaan. Kukin isä t. äiti kykyjensä ja haluukkuutensa mukaan... auttaa mukuliaan aikuisuuteen!

      Tähkällä on tulossa uusi "levy" josta Morsian esitettiin Voice of Finlandiassa... ja sanoitus... "voi hyvää päivää, vaan"... ei juurikaan kaupallisuus kuulu ja näy! Nyyhky.

      Ja toisessa jonka textin jo näin ..."saat miehen ...mutt puolikkaan vaan..." kuka hitto jotain matkarakastajaa itselleen haluaa? Mutt sinäänsä hyvä, ett kertoo rehellisesti ettei siitä puolisoksi koskaan tuu olemaan, tarkoitan siis laulun sanomaa.
      Enkä Tähkää itseään; sillä tuskin nyt sentään... yks yhteen itsestään kertoo.
      Ja onhan sillä miehellä muutama hyvä vanha levytys, joista ainakin minä oon pitänyt.

    • TähkäFani

      Täällä kateelliset haukkuu Tähkää, kun taitaa olla niin suosittua nyt. Mikäs siinä kun hommansa osaa. Olis varmaa kannattanu antaa Tähkälle se tarpeeks isompi siivu siitä palkasta niin ei olisi tarvinut aikoinaa yhtyettä hajottaa. Hyvin löyty toinen yhtye, joka tyytyy vähempäänkin ja menestystä tulee! :) '' Kun mä oon vähä ajatellut. Syysmyrskyissä miettinyt sua. Keväthangilla haaveillut. Jos tulevana suvena sä olisit mun morsian... '' Lauri Tähkän biiseissä on ihan selvästi sanomaa yhtälailla, jos osaa kuunnella. Ja melkeen jokaisesta biisistä on jotain '' rakkauteen '' liittyvää, kun kuuntelee niitä ihan oikeasti. Ei se väärin oo, jos osaa laulaa aiheesta, joka selvästi vetoaa moniin ihmisiin. Rakkaus on tosi hyvä aihe! :)

    • rääkyvä.rääväsuu

      Jarrrkko on sellainen tyyppi joka rääkyy ärrrräpäitä siinä missä muut artistit laulaa.

    • iidukka5

      KYLLÄ ihmiset ovat läpinäkyvän kateellisia!!:) Ilkeys ei ole hyvästä varsinkaan itselle. Myönnä pois, että Tähkä on komea, karismaattinen, hyvä laulaja ja hyvä perheen isä.

    • suomenarvostelukriitikko

      olen Journalisti-Suomenarvostelukriitikkona, ja eritoten hyvin tarkasti ihmisen tekemisiin, sanomisiin, esityksiin jne "tuijottavana" naisihmisenä seurannut Lauri Tähkää/Jarkko.t.Suota. Pitäen häntä oikein hyvänä laulajana, tulkitsijana, esiintyvänä taiteilijana ja myös persoonallisuutena ja isänä,, joka rohkenee ilmaista omat mielipiteensä, ja elämis tapansa .. Arvostuksella häntä kohtaan Liisa Jeromaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe