Mistä asioista kannattaa ensitreffeillä keskustell

IWannaKnow

Eli mistä asioista kannattaa ensi treffeillä keskustella?

12

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävällinennn

      olla oma itsensä

      • esitä.olevasi.parempi

        Sinun neuvo ei ole toimiva niille miehille jotka eivät ole omina itsenään naisten mieleen.
        Suurimman osan miehistä on pakko feikata että saa sen jalan oven väliin.


    • areyoudum

      Maailmanrauhan nykytilasta tietenkin.

    • IWannaKnow

      Heittäkää nyt jotain enemmän.... C'mon

    • kokojanäkövarallisuus

      Kullin koosta, vitun kosteudesta, rahavaroista, omaisuudesta, perinnöistä. yms....

    • 611166616161

      Ei ainakaan olla oma itsensä, vaan kaikki pelimiesmanööverit käyttöön. Muuten ei jatkoa heru.

    • IWannaKnow

      Eikö teillä oo yhtäään parempaa tekemistä kun perseillä täällä kasvottomana???

    • IWannaKnow

      Suomalainen on just teidänlainen. Maksaa 50 euroa, jotta naapuri ei saa satasta

    • Naiselli

      Ensitreffeillä ei kannata puhua ainakaan entisistä suhteista. Ei nimittäin tunnu kovin romanttiselta, jos mies on kiinnostunut puhumaan eksästään meidän treffeillämme.

    • neuvori

      Ei siihen ole mitään yhtä reseptiä. Yhdestä sun toisesta aiheesta voi kokeilla jutella, mutta olennaista on sitten kuulostella, kiinnostaako aihe toista. Esimerkiksi urheilu, elokuvat, musiikki, kirjat, taide, harrastukset, matkustaminen jne. ovat sopivia aiheita niille, joita ne kiinnostaa, mutta jos niistä puhuu sellaiselle, jota ei kiinnosta, tappaa toisen tylsyyteen. Hankalaksi asian tekee se, että jotkut kokevat kohteliaaksi esittää kuitenkin kiinnostunutta.

      Esimerkki siitä, milloin fiksu vaihtaa aihetta ja pölvästi jatkaa.

      A: Katsoitko jalkapallon Islanti-Englanti pelin?
      B: En
      A: Oli kyllä katsomisen arvoinen!
      B: Joo varmaan, mutta en seuraa urheilua.

      Fiksu:

      A: Niin no eihän se kaikkia tietenkään kiinnosta. Mikäs sinua kiinnostaa?

      Pölvästi:

      A: Minusta on kivan rentouttavaa katsoa. Jalkapalloa varsinkin, kun olen itse pelannut. Penskana aloitin Perärusilan palloseurassa ja sitten koko kouluajan pelasin. Kakkosdivisioonaan asti päästiin, mutta sitten.... plaa plaa... ja kerran pelimatkalla kälä kälä...

    • rompsu

      "Sinun neuvo ei ole toimiva niille miehille jotka eivät ole omina itsenään naisten mieleen."
      Tässä tuli jo neuvo jos haluaa olla jotain muuta itsensä hinnalla saavuttaakseen jotain, ja olla sitä muuta sen saavutuksen ajan...

      Toinen vaihtoehto on olla oma itsensä ja löytää nainen joka sitä haluaa.

      Perustreffeillä ei ole mitään mistä kannattaa keskustella- paitsi jos pelaa panos-hyöty peliä- kun ihminen haluaa oikeasti toisen ihmisen. Itse suosittelen keskutelemaan siitä mistä toinen on kiinnostunut tai haluaa puhua jos itsellä ei välähdä isompia....aivotonta on miettiä jokin käsikirjoitus ja edetä sen mukaan vaikka toinen jo eka repliikistä näyttäisi että wtf. Sitten väkisin vaan ne opetellut jutut ja repliikit :D

      Itse sanon mieluummin että ompa hyvää jäätelöä tai näytät kivalta. Tai kävin viime kesänä/lapsena paikassa x ja haluaisin uusia kokemuksen sun kanssa. Tai tuntuu hyvältä ja hassulta olla sun kanssa tässä täällä tänään.

      Ole ihminen ihmiselle. Jos haluat olla jotain muuta tai jollekin muulle niin sinulla on strateginen ongelma - jonka voi aina ratkaista , mutta joka ei kestä aikaa - ja tsemppiä oikean tiesi löytämiseen :)

    • oikeavastaus

      Helpompi on sanoa, mistä ei kannata keskustella. Eli ei kannata kertoa liian henkilökohtaisista asioista, kuten seksielämästä tai sen puutteesta. Ei myöskään mistään negatiivisista asioista. Jos sinulla on jotain sairauksia tai omituisia tapoja, pidä turpa kiinni sellaisista. Niitä ehtii tilittää myöhemmin, sitten kun nainen tuntee sinut paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe