Jäi vain hirveä ikävä sinua M

EnTiedäMitäTeeen

En tiedä, miten voin elää ilman sinua... Kukaan ei ole koskaan ollut minulle niin tärkeä kuin sinä.

Kaikki meni koko ajan pieleen muista syistä.

Haluaisin sanoa sinulle, kuinka ihana olet ja kuinka kova ikävä minulla on, mutta en enää viitsi häiritä elämääsi.

52

3297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin_miehen_mielestä

      Parempi kertoa jos on mahdollista. Myöhemmin joudut jossittelemaan ja kenties kadut ettet kertonut asioita ajallaan.

      Ainut mikä voi kärsiä tästä on ylpeytesi, mutta se on pieni hinta ja nöyryys tekee hyvää meille kaikille.

    • Työpaikannaiselle

      Parempi häiritä,koska haluan sinut.

      • Kakkosvaimoksi

        Vaiko kokonaan?


      • Työpaikannaiselle
        Kakkosvaimoksi kirjoitti:

        Vaiko kokonaan?

        EI kaksois elämää.Vain sinä.


      • Kakkosvaimoksi
        Työpaikannaiselle kirjoitti:

        EI kaksois elämää.Vain sinä.

        Taidamme jo aika pahasti elää kaksoiselämää, mutta miten tästä eteenpäin?


      • KerroJooko

        Työpaikannaiselle, minkä nimistä naista kaipaat? Alkukirjain tai tuntomerkkejä?


    • Pienikulkia

      Oliko aloitus naiselta miehelle vai mieheltä jollekkin M alkuiselle naiselle?
      Ota vain rohkeasti yhteyttä, jos hän ei vastaa niin sitten tiedät ettei hän kaipaa sinua, vaikka uskonkin että hän kaipaa sinua ihan yhtäpaljon..... Itse ainalin kaipaan erästä miestä ja toivon hänen ottavan minuun vielä yhteyttä. ....

    • sejotaetmuista

      Jos tämä olisi minulle, täytyisi todeta, ettet pysty lopettamaan häiriötä, kun vilahtelet ajatuksissani vähän väliä :)
      Toivon edelleen tapaamista.

      • ei_tule

        tapahtumaan tässä elämässä mikään tapaaminen, nuija.


    • 875-43

      Missä päin suomea? Laittakaa vähän suuntaa ja oman nimen eka kirjain.

      • VoiVittuSentään

        Peräti oman nimen eka kirjain ???


      • nytpelottelee
        VoiVittuSentään kirjoitti:

        Peräti oman nimen eka kirjain ???

        Ja tällä ulosannilla, ethän ole kukaan tietämäni. Ethän, ethän, ethän.


    • M-naiselta

      Jos olisi mulle niin haluan, että häiritset. Pyydä vaikka kahville tai ihan minne vaan. Asiat ei saisi jäädä näin tai muuten ollaan molemmat surullisia. Oot tärkeä.

      • aikaaonkulunutpaljon

        Lähdetkö huomenna saunaan ja uimaan. Rentoutumispaikan tiedätkin, mitä tarkoitan.


    • seonseehto

      Saat häiritä jos tunnet vielä lämpimästi minua kohtaan.

    • EnTiedäMitäTeeen

      Miehelle meni tää...

      • kylmääkylmää

        kerroitko ikinä, että hän oli sinulle kaikista tärkein koskaan? ainakin minulle tuollaisella on paljon merkitystä. jos on semmoinen olo, että on joku mies vaan, niin alkaa semmoinen automaattinen tunteiden kylmetys.


      • voiteidänjuttuja

        Kuinkahan moni nainen saatikka mies oikeasti pystyy tuosta vaan toiselle sanomaan, että olet tärkein ihminen koskaan. Italialaiset ja espanjalaiset pystyy siihen siis sanoilla.


      • oiskonytnoinkaan

        oisko vähän kapea käsitys suomalaisista? ja italialaisista ja españalaisista. ;)
        elämä on lyhyt ja täälläpäin suomea sen ymmärtää moni!


    • ottaisipahän

      Ota vaan yhteyttä niin ei se ole sen vaikeampaa.

    • Juutree

      Feikki aloitus,

      • MitenNiiiin

        Miten niin? Millä perusteella ja miksi olisi?


      • Jhgfderty

        Koska oot se tyyppi, joka rupes kaipailee m naista heti sen jälkeen ku laitoin täällä reilu puol vuotta sitte viestejä hänelle. sen jälkee oot eSiintynyt minuna kaipaillen m naista. Nykyisin muka kaikki kaipailee vaa m naista eikä ketää muuta.


      • Hihihihihih

        Niin, ja tää aloitushan tosiaan meni naiselta M-kirjaimella alkavalle miehelle, kuten tuolla ylempänäkin lukee... :D


    • senkin

      Matti Katti Mehukatti, miauuuu

    • suhteilusotkuja

      Ainahan voi ikävöidä itsekseen. Mutta toinen voiton vei en pysty vaihtamaan sori. Olenhan jo pyydellytkin anteeksi sulta. Yritä pärjätä!

    • etsäviitsi

      viitsitsäetkösäviitsi. pah.

    • Ajattelenjateen

      Jos ei mitään saa sanottua niin se on nalli itsellensä otsaan. Karua mutta totta.

    • Parasolento

      M on ketä olen koskaan tuntenut.

      • nlkjlklk

        Olento??


      • verkkokaupastaparasta

        Marko?


    • kusetustakokohomma

      Trollit ne vaan vartioi.

    • taitaaolla

      M:llä kysyntää

    • ollaankotietoisia

      Niin näkyy olevan tuo M haluttu tapaus kun näin moni Kaipailee. Saanut näymmä useamman sekaisin. Mitähän se antaa? Taitaa olla oikea haaremin omistaja? Kun vaan ei olisi sama josta kylillä huudellaan juttuja! Kannattas vähän rauhoittua. Jutut vaan paranee! Kuinkahan monta se hämmentää?

    • M644

      Milloin treffataan Saara? Ajattelen Sinua päivittäin....yt. M

    • tuuvieota

      Ei ole kutsua tai mitään muutakaan tullut perille asti.
      Trollejahan nämä aloitukset on pakko olla.

    • tuskinmullekuitenkaan

      No mä M jätin yhden naisen viime kuussa kun hän oli hän ja jotain puuttui, vähän jäi auki mutta eipä rohjennut hän juttelemaan asioita halki. Sry silti. Aikamme meni ja jatketaan eteenpäin, vanhoja turha vatvoa kun se on vain taantumuksellista.
      Mitä parhainta jatkoa hänelle ja myötätuulta elämään.

    • tiutau1

      Missähän tämä M vaikuttaa

      • lentävällämatolla

        Nepalissa nähty viimeksi.


      • EnTiedäMitäTeeen

        Etelässähän hän vaikuttaa.


      • jokuMolen
        EnTiedäMitäTeeen kirjoitti:

        Etelässähän hän vaikuttaa.

        Jo, stadilainen olen mutta jonkun aikaa olenbunkkaillut muutaman metrin pohjoisemmassa.


    • hienouteliaana

      Voisiko ap kuvata, millainen henkilö tämä M on? Jotain piirteitä? :)

      • EnTiedäMitäTeeen

        Hän on paras! Ja ihanin! :)


      • toiveikkaana

        Oivoi..oisinkohan? Toiveajattelua.. Tää palsta sekottaa ihmiset


      • EnTiedäMitäTeeen

        No kerro jotain piirteitä itsestäsi, niin voin sitten kertoa, täsmääkö.


      • toiveikkaana

        Solakka, keskivertoa hieman pidempi


    • Hän on nainen , blondi , pituus noin 160 cm. Olen tummin vaateisin pukeutunut mies ja parta. Yritän laitaa asiat selviksi, mitkä kevät on meille tuonut. Katsotaan löytyykö ratkaisu, jos hän on lukemassa tätä.

    • varopakkomiellettä

      Aina voi elää ilman ketään tai mitään. Ei siihen voi kuolla jollet ole itse niin tyhmä ja tapa itseäsi.

      • Juus00031

        Myös Kuin


    • J-theman

      Kyllä se on J-mies ja katse.

    • hetkenhuumaakai

      Mistä muista syistä? Eikö me vaa nyt sitten sovittu toisillemme? Hyvät muistot jäi sinusta m olit ihana ja mukava. Ensin kaduin päätöstäni mutta nyt olen jo nähnyt että kaikki meni ihan hyvin. Sulla jo uusi katottuna. Tiedän sen ja siihen tyydyn. Toivon että löysit paremman kuin minut jouduin hieman vaikeaan tilanteeseen kanssasi ja hädissäni keksin pieniä valheita. Jäin sinulle osasta kiinnikin mutta et siitä minua rankaissu kiitos siitä. Toivon että uusi kaverisi osaa olla rehellisempi sinulle. Hyvää kesää teille!

      • kiinnostunut_mies

        Toivottavasti olet hän. Minulla ei ole toista naista. Tiedän rakkauskohteeni. Minulle on erittäin vaikea selittää tunteitani, mutta puhumalla kerron. Haluan selvittää tapaukseni pääsemällä vapaaksi tai jäädä kanssasi. Haluan sinun ymmärtävän kaiken.

        Voit valita saanko rakkauden vai jäänkö ilman. Kunnioitan valintasi jokatapauksessa. Miedän on vähän pakko selvittää välejä ja saada kaipauksen loppumaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe