WhatsApp - kuis menee???

Nimimerkkiepätietoinen

WhatsApp lopetti kokonaan toiminnan viikonlopun päivityksen jälkeen ja kysyisin, onko ilmiö ainoastaan Lumioissa?
Se on tiedossa, että vanhemmissa Windows-versioissa tuki loppuu vähitellen, mutta 7.8:ssa, eli esimerkiksi Lumia 800:ssa WhatsApp käsittääkseni pitäisi vielä pelata.
Kattelin WhatsAppin palautteista, että toiminta on loppunut muillakin.

Takkuaminen alkoi jokin aika sitten niin, että viesteistä ei aina tullut ilmoitusta ja perillemeno voi välillä kestää puolisen tuntia.

Latasin sovelluksen uudelleen, mutta siitä ei aukea kuin se harmaa taustakuva.

Puhelimessa on vapaata muistitilaa, ettei se siitä anakaan johdu...

8

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kmhh__

      Sama vika täällä

    • Nimimerkkiepätietoinen

      Onko sulla myös sama puhelin? Entä liittymä? Mulla on vaan DNA:n äly 2M, kun en tartte nopeampaa.

    • l520l520

      Mulla pelaa molemmissa Samsung J5 ja Lumia 640XL whatsapp ihan normaalisti, Lumiassa testi hetkellä käytössä 10m laajakaista wifi siis kotona. J5:ssä DNA Prepaid 4G liittymänopeus n.36m
      - J5:n whatsapp päivitetty 18.05
      - Lumia 640XL whatsapp päivitetty 20.05
      Testailin siis noiden välistä viestiliikennettä ja kaikki toimi loistavasti ihan kuin ennenkin

    • kmhh__

      Ei toimi omassa lumia 900, jossa 7.8 käyttöjärjestelmä. Ladattua saa, mutta ei pysty käyttämään

    • ilkka53

      Sama juttu Lumia 800, vain taustskuva ilmestyy. Vika ilmeni la. 21.5. illalla päivityksen jälkeen.

    • fsaah

      Lumia 620 / wp8.1 on takunnut jo pitkään. Aiemmin viesteistä tuli (yleensä) kyllä ilmoitus, mutta sovellusta ei meinannut millään saada auki, kun se kaatui aina heti käynnistyksessä.

      Nyt viimeisimmän pävityksen jälkeen sovellus kyllä käynnistyy hyvin (tai ainakin paremmin), mutta ilmoitukset ei toimi.

      Olettaisin, että wp8-sarjalaisen kohdalla ainakin nuo käynnistysongelmat johtuu (liian) pienestä muistista.

    • Nimimerkkiepätietoinen

      Huomenia!
      Laitoin eilen mailia WhatsApp-supportille ja sain linkin, josta sai ladattua toimivan sovelluksen. Tässä linkki https://www.whatsapp.com/wp
      Vanhat viestit katosivat, mutta yhteystiedot säilyivät.

    • Tupauuno

      Mistähän johtuu, että pariin viikkoon ei ole enää
      voinut soittaa WAppilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe