Ihastus/ystävä katkaisi välit...

Ihastuminenonperseestä

Mikä siinä on että kun oikein kunnolla ihastuu ja tietty varattuun niin välit menee poikki?Toinen ei halua olla missään tekemisissä oltiin sentään todella hyvät ystävät kunnes hän ihastui minuun ja minä häneen mutta mutta...Olen yrittänyt lähestyä ja jutella mutta hän tyrmää minut täysin on suorastaan töykeä.Tiedän että se satuttaa kun toista ei voi saada mutta katkasta välit nyt kokonaan:(Olen menettänyt hänet näitten p..erkl... tunteiden takia?Onko muille käynyt samoin?Mitä tehdä?

20

1668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realiteetit

      Jos hän olisi ihastunut sinuun niin ei teidän välit olisi menneet eli hän ei ole sinuun ihastunut. Ihastumisesi on täysin yksipuolista. Kannattaa tunnustaa realiteetit itselle.

      • Realiteetit

        Ai niin ja jos hän tyrmää sinut niin se tarkoittaa, että hän ei ole sinusta kiinnostunut eikä hän ole sinuun ihastunut.

        Ymmärrätkö? Olet yksipuolisesti kiinnostunut ja haluat uskotella itsellesi ja muille, että myös hän on sinusta kiinnostunut, mutta todellisuudessa hän ei ole sinusta kiinnostunut. Et vain kykene myöntämään itsellesi etkä muille, että hän ei ole sinusta kiinnostunut.

        Kannattaa siis hyväksyä tosiasiat ja jättää hänet rauhaan jos hän näin tahtoo.


    • Ihastuminenonperseestä

      Pitänee korjata tuo epäselvä aloitus teksti...siis minä olen se varattu ja hän sinkku niin mahtava ihminen on kyseessä etten halua häntä menettää vaikka ihastusta on ilmassa.On järkyttävää katseltavaa kuinka hän on onneton ja riutuu silmissä...En saa mitään kontaktia häneen vaikka näen häntä yms.Ei tämä helppoa ole mullekkaan ja miehelleni en ole puhunut mitään sillä ero siitä tulisi luulisin...

      • Hyiolkoon

        Minkä ikäinen mies olitkaan? Mieshän sinä olet, vai mitä? Jeps, kannattaa lesbojen ignoreerata kaikki tuollaiset vallanhaluiset miehet.


      • Hanne___

        Selvä provo.


    • Kierränkaukaa

      Anna sen ihmisen mennä, sullahan on mies siinä, mitä sä haikailet vapaan naisen perään ja yrität pitää ihastunutta löysässä hirressä? Hyi hemmetti mitä käytöstä, huomiohakuisuus paistaa läpi. Hän on onnellisempi kun ei joudu jäämään tilanteeseen.

    • kääntöpuoliasiasta

      Oletko miettinyt, että olet voinut itse antaa ristiriitaisia viestejä omasta kiinnostuksestasi ja sitä kautta houkutellut häntä avautumaan omista tunteistaan. Kun et sitten vastannutkaan 'odotetulla' tavalla, hän on ollut niin pettynyt tai kokenut tulleensa harhaanjohdetuksi, että on halunnut katkaista välit. Asiat on harvoin yksioikoisia!
      Jos taas hänellä on toiveissa luoda intiimi ihmissuhde eikä näe toivoa sun kanssasi, niin miksi hän tuhlaisi aikaansa suhun?!

    • Ihastuminenonperseestä

      Ystäviä oltiin ensin n.2vuotta ihastuneita/ystäviä sen jälkeen n.vuoden että siis 3 vuotta kaivosta alas kun olen miehen kanssa...?Niin että ystävyys ei merkannu mitään ja minä en ole mitään kun olen parisuhteessa toistaiseksi miehen kanssa?Onko nyt niin että lesbo ei voi olla ystävä bi:in kanssa kun tunteet tulee kuvioihin..olen hieman hämmentynyt asiasta että millään muulla ei muka ole merkitystä jos toista ei saa.En ole mielestäni loukannut häntä kuin olemalla sitä mitä olen...en minä häntä hylkäis jos hän vaikka haluis olla transun kanssa..ei mulla ole varaa olla mustasukkainen tms...lopetan tähän umpikuja.Kiitos vastanneille!

      • normaali.ihminen

        Narsisti. Voisitko ystävällisesti lopettaa huomiohuoraamisen ja mennä vittuun?


      • Plördäke

        En kyllä enää tiedä mistä tässä on kyse, kun tulee niin sekavaa settiä tähän jo. Ja mistä se transukn tähän juttuun jo vedettiin?


      • Beentheredonethattt

        Ehkä aloittaja haki sitä että seksuaalisuuden eri muodot yms.eivät saisi vaikuttaa ystävyyteen eikä nyt nää jostain syystä kokonaiskuvaa..Veikkaan että tämä ihastus/ystävä on rakastunut ja hänellä on niin paha olla tämän toisen seurassa ettei se "ystävyys"ole enää mahdollista.Aloittajalle vinkkinä että anna ajan kulua...pelkäämpä ettet voi tehdä asialle mitään.


    • Leskenlehtinen

      Muutamalla leballa vissiin hampaan kolossa jotain..;)Kyllä tän foorumin taso on laskenu hävettävän naurettavaksi.Eikö näitä valvota ollenkaan tai sensuroida?Täysin kuollu mesta ei ihme ettei tänne enää kukaan kirjottele paitsi 13-15 veet..:)

    • TiedänTunteen

      Tottakai hän on päättänyt etäännyttää itsensä sinusta, koska sattuu liikaa katsoa vierestä. Hän oli ihastunut sinuun ja sinäkin ilmeisesti häneen. Hän näkee sinut toisen kanssa ja pohtii miksi maailma on niin pas*a paikka, että hänen ihastumisensa ei riitä sinua saamaan itselleen.

      Tiedän tunteen koska itse riudutin itseäni katsomalla sivusta, kuinka ihastukseni (joka oli myöntänyt, että hänelläkin hieman tunteita minua kohtaan) oli kiinnostunut muista ja jahtasi muita. Oli pakko ottaa askelia toiseen suuntaan (vaikkei sekään helppoa ollut), että oma olo helpottuisi. Ystävyys, joka sisältää tunteita, muttei sen suuntaisia tekoja on todella raskas kokemus. Ei hänkään varmasti olisi ystävyydestänne halunnut luopua, mutta näki sen ainoana keinona jaksaa eteenpäin elämässä.

      • highpriestess

        Eipä tuota olisi paremminkaan voinut purkaa auki. Samaistun täysin tähän selitykseen ja uskon sen olevan ap:n tapauksessakin lähellä totuutta. Muutenkin tuntuu, että kaikenlainen tunteista puhuminen on tyhjänpäiväistä, jos teot ei vastaa sanoja. Turha jauhaa skeidee ihastuksen tunteista, jos samalla huomio on muualla. Se on, niin kuin joku aiemmin viittasikin, narsistista ihailun kalastelua. Langan päässä roikottaminen on ala-arvoista. Jokaisella täällä valuu tiima lasissa koko ajan. Vaikka jokaisen omalla vastuulla onkin huolehtia omasta elämästä, on mun mittapuun mukaan moraalista laiskuutta ja rappiokäyttäytymistä antaa ymmärtää tuntevansa jotain mitä ei kuitenkaan tunne tai minkä tietää, ettei koskaan muutu tekojen asteelle. Vähän vastuuta myös toisista, kiitos!


    • Plootu

      Suojelee itseään ja ottaa etäisyyttä. Jos ei toivoa ole muusta niin on osattava luovuttaa. Riutuminen on kamalinta. Anna toiselle aikaa selvittää päänsä.

    • Surullinen999

      Niin katkaisi mullakin. Meillä sentään oli ystävyyttä takana vuosia, sitten ihastuttiin ja alettiin suhdekin. Aivan totaalisen yllättäen jän halusi nyt lopettaa kaiken. Olen shokissa. Luulin että meidän välillä oli jotain upeaa.

    • Plootu

      Mutta on se pirun vaikea olla vaan ystävä jos on kovasti tunteita. Pakko se on ensin parannella oma sydän ennenkuin voi alkaa ns. ystäväksi. Antakaa armoa itsellenne ja toisillenne tunteiden kanssa.

    • Iwanttobreakfree

      Sivuhuomio: mä en ymmärrä, miksi exien tai saavuttamattomien kanssa pitäisi yrittää olla ystävä. Miksei voi vaan todeta, että siinä se oli, kiitos ja jää hyvästi?!

      • bitchplease

        Toi on ihan hiton hyvä pointti! Se, et pitää yrittää olla "ystävä" on sitä, ettei vaan itsekkäistä syistä halua päästää irti toisesta. Vielä pahempaa, jos aloittaa uuden suhteen ja yrittää samaan aikaan olla "ystävä" kiimaisen eksänsä kanssa. Siis jotakin rajaa jo ihmiset...miettikää muidenkin tunteita kuin omianne!!! Mun mielestä se on niin, että jos parisuhde päättyy, niin se kanssa päättyy sitten kokonaan. Erikseen tietty yhteishuoltajuudet&parisuhteet, jotka on kuihtuneet kaverisuhteiksi. Mut jos on rakastanut toista, eikä ole yhteisiä lapsia, niin semmoisia eksiä ei raahata perässä eron jälkeen. Piste.


      • surusilmäne

        Siksi että ihastus alkoi ystävyydestä. Monen vuoden jälkeen. Tulemme väkisin näkemään koska elämässä liikaa yhdistäviä tekijöitä. Pakko olis olla välit. No hän jätti minut. Et katotaanmiten käy.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe