Suuri ero naisissa

haiskahtaa_kusetukselle

Seksi omassa parisuhteessa mättää ainakin mun mielestä...jos satun saamaan niin usein pitää leperrellä ja lämmittää naista pitkiäkin aikoja eikä välttämättä lämpene siltikään. Eli jos joskus kumppani sattuu olemaan sillä päällä niin saattaapi saadakkin pikaisesti piparia. Nappaa ehkä kerran neljästä yrityksestä. Kun tuon sisältää vuoteen saan 4-5 krt vuodessa seksiä. Kun taas menee ravintolaan niin voi riittää yksi tanssi ja tarjottu juoma ja pillunsaanti on varmaa ja kyyti kuumaa. Miksi naiset ylipäänsä haluaa suhteeseen? onko tarkoituksena vain lapsen saanti ja turvattu talous kun mies tuo rahaa kotiin ja antaa sitä kumppanille...seksi on monelle naiselle toissijaista ja olen sentään ollut suhteessa kolme kertaa ennen nykyistä parisuhdettani.

13

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisiko.vika.muualla

      Naiset pitävät seksistä ja ajattelevat sitä ihan yhtä paljon kuin miehetkin - jopa enemmänkin. Valtaosalle miehistä naisilta kuulemani palautteen perusteella tuntuu olevan tärkeää vain oma orgasmi. Seksin pitää olla tyydyttävää ja nautinnollista myös naiselle. Oletko ajatellut asiaa siitä näkökannasta, että vika ei olisikkaan kumppanissasi.

      • haiskahtaa_kusetukselle

        Ei ole koskaan naiseni valittanut seksin laadun suhteen...olen pyrkinyt ottamaan huomioon kumppanin halut ja toiveet...tyytyväinen on ollut tietääkseni.


    • lovehurts123

      Tutkimuksien mukaan nainen jaksaa olla seksuaalisesti kiinnostunut samasta miehestä pari vuotta, minkä jälkeen ei pahemmin enää kiinnosta. Mies taas on tässäkin suhteessa erilainen, sama nainen jaksaa kiinnostaa aina vaan, vuodesta toiseen. On se sääli.

      • Seksuaalisestiaktiivinen

        Naisena voin jotenkin samaistua tuohon... Valitettavasti. Mutta poikkeuksiakin on, jos kipinää löytyy ja toinen on haluttava ulkonäöllisesti, tunteet voimakkaat ja suhteen eteen tehdään töitä niin kyllä myös haluttaa. Kiihkeä suuteleminen ja läheisyys on tärkeää, ei niinkään se mitä itse akti sisältää. Itse olen seurustellu neljästi ja kahden kanssa seksin suhteen ollut huikeaa, kahden muun kanssa ei kiinnostanut kuin kuukauden pari...


    • omavalinta

      Jaa a. Itse olen saanut aina seuraa kun,olen halunnut. Harvemmin, mutta joskus otan jonku panon. Ongelma on se että nauttiakseni seksistä haluan tuntea miehen,paremmin että voin rentoutua ja nauttia.
      Seksiä olen aina harrastanut kohtalaisen paljon pitkissä parisuhteissa olen avoin ja kokeilunhaluinen, sekä fyysisestikin mukiinmenevä.
      Minulle mies ei koskaan ole ollut rahantuoja tai lasten siittäjä.
      Taitaa vaan olla niin että kiltit ja kivat miehet ovat juurikin näiden riivinrautojen kanssa naimisissa. Lasten siittäjiä ja rahallisen turvan tuojia joita nainen ei muuten arvosta pätkääkään. Lisäksi nämä perheenäidit ovat järkiään rumia ja lihavia. Miehillekin riittää se tuttu ja turvallinen muija kun tietää ettei se eukko siitä mihinkään lähde. Eivät pysty elämään ilman miestään lasten takia ja rahan takia.
      Säälittää miehet. Ettekö oikeasti halua mitään muuta elämäänne? Ymmärrän täysin miksi käytte vieraissa, että jaksatte omaa harmaata elämäänne, ilman todellista läheisyyttä ja rakkautta.
      Itse en ole tusinatavaraa joten odotan myös mieheltä tiettyä tasoa, henkistäkin. Mutta koskaan en,ole ajatellut tarvitsevani miehen vain siirtämään lasta tai rahoittamaan elämääni. Olen itsenäinen nainen ja haluan tasavertaisen kumppanin itselleni.

    • Totaalisentotta

      Täällä tuntuu olevan pallo hukassa kuinka naisten kanssa toimitaan. Ensinnäkin parisuhteessa ei seksiä vongata, vaan ilmoitetaan naiselle, että pano on silloin ja silloin. Jos ei passaa niin ovesta.

      Näin toimien on kaikki toiminut aina oikein hyvin. Nainen ei kunnioita nössöjä ja siksi se seksikään ei maistu. Nainen haluaa olla nainen ja nauttia. Alistuminen on naisen nautinnon keskeisin tekijä. Ilman sitä hän kokee vain olevansa panopuu.

      • "... ei seksiä vongata, vaan ilmoitetaan naiselle, että pano on silloin ja silloin. Jos ei passaa niin ovesta."

        Tuon kun nykyinen miesystäväni sanoisikin minulle, niin vastaisin hänelle, että menes katsomaan mikä sukunimi siellä postiluukussa lukee ja kun menet, niin vie samalla ryysysi mennessäsi ja laita ovi hiljaa kiinni perässäsi.


      • Totaalisentotta
        Corniche kirjoitti:

        "... ei seksiä vongata, vaan ilmoitetaan naiselle, että pano on silloin ja silloin. Jos ei passaa niin ovesta."

        Tuon kun nykyinen miesystäväni sanoisikin minulle, niin vastaisin hänelle, että menes katsomaan mikä sukunimi siellä postiluukussa lukee ja kun menet, niin vie samalla ryysysi mennessäsi ja laita ovi hiljaa kiinni perässäsi.

        Naisista osan käyttöarvo ei ole kummoinen. Heillä on pahanlaatuinen asennevamma, eivätkä he ymmärrä mitä vaatimuksia laadukas naisellisuus asettaa. Sääli heitä, heistä ei koskaan ole tasa-arvoiseen suhteeseen.


      • Totaalisentotta kirjoitti:

        Naisista osan käyttöarvo ei ole kummoinen. Heillä on pahanlaatuinen asennevamma, eivätkä he ymmärrä mitä vaatimuksia laadukas naisellisuus asettaa. Sääli heitä, heistä ei koskaan ole tasa-arvoiseen suhteeseen.

        Koska olen tarpeeksi hyvä sängyssä ja muutenkin, niin sovinistimies kestää pientä suhteen epämukavuutta kotona vain siksi, että saa minulta seksiä.


    • tasa_tilanne

      Niin, satuin taannoin sanomaan seskiaktin aikana että on sun pillu hiukan löystynyt...En ehtinyt kunnolla satsia ruiskimaan naiseni sisään kun jo muijan posket punoitti ja kysy että mitä sanoit. Totta vaikka vähän ikävästi sanottu...avopuolison pillu oli melko tiukka vielä vuosia synnytyksen jälkeen, alkoi tuntua löysältä siinä 35 - 38 vuoden iässä. Mutta niinhän se muijakin on kommentoinut mun veitikkaa...ei enää seiso tuntia eikä niin tanassa kuin joskus enkä minäkään ole suuttunut, tosihan se on. Nuoruusvuosien viriiliys on takana ja naiseni pillun tiukkuus. Joka tapauksessa pillun puristus vielä riittää hyvin lastin lypsyyn. Uskalsin siis sanoa tuon koska ollaan oltu yhdessä yli 23 vuotta ja totuttu kuulemaan toisiemme suusta lähes mitä vaan. Kaikkea ei saa ottaa vakavasti. Avopuoliso kyllä tietää mitä tarkoitin joskus lurahti mehut nopeastikin kun oli vielä tiukkaa.

      • Osta naisellesi geishakuulat lahjaksi. Hieman kun naisesi harjoittelee lantiopohjan lihaksia, niin puristus on pian sitä luokka, että et todeksi uskoisi. :)


    • Naisetolkaarohkeita

      Minä taas ihmettelen miehiä kun he aina (kaikki jotka tunnen) valitsevat jonkun kiltin pienen hiirulais-naisen joka ei halua seksiä. Miehet pelkäävät naisia jotka haluavat seksiä!!! Turhaa sitten tulla valittamaan ettei nainen halua. Jos miehellä on tarpeeksi munaa, niin he valitsevat rohkean seksuaalisesti vapautuneen naisen. Myös he voivat olla hyviä perheenäitejä jne. Itselläni on kolme lasta kahden miehen kanssa. Itse heitin heidät ulos kun he juoksivat nuorempien naisten perässä. Moni "kunnollinen" nainen ei niin tekisi. Kärsisi vain hiljaa.

    • Jotyin

      Kyselet että mitä naiset haluaa parisuhteelta.... No mitä itse haluat, olet jo moneen kertaan parisuhteeseen mennyt? Onko itselläsi niitä lapsia? Ja oletko sinäkin mennyt siihen halpaan että olet halunnut ''hyvän, turvallisen suhteen, jotain pysyvää, haluan olla onnellinen...''
      Tuohon halpaan naisetkin menevät. Ja useat naiset haluavat lapsia ja sitten niille edes jokseenkin pysyvän ja turvallisen kodin. Olisihan se vastuutonta tehdä lapsia turvattomiin oloihin. Mutta se parisuhde muuttuu nopeasti pelkäksi tuhkaksi ja sen kanssa sitten vaan on elettävä.
      Ja parisuhteen solmiminen ei takaa seksinsaantia loppuelämän ajaksi tai niin kauan pili pelaa. Nainen kyllästyy seksiin saman miehen kanssa useimmiten hyvinkin äkkiä. Naimisissa oleville miehille tämä on yllätys. Seksi siis ei huvita sen oman miehen kanssa, seksi ylipäätään kyllä, jonkun toisen kanssa huvittaisi.
      Usein naiset ovat kuitenkin sellaisia etteivät petä helposti, he vaan yrittävät vakuutella itselleen ettei seksi ylipäätään kiinnosta enää. He siis tuomitsevat itsensä vapaaehtoiseen selibaattiin mikä on sääli. Miksi naisen pitäisi olla ilman seksiä vain siksi, ettei oman äijän kanssa huvita?
      Ap, kulje sinä vain siellä baareissa, on hyvä että sinunlaisiasi mieshuoria on olemassa. Vapaat ja miksei ei-vapaatkin naiset tarvitsevat sinunlaisiasi jakelijoita. Heidän joukossaan todennäköisesti on vaimosi kaltaisia äijäänsä kyllästyneitä. Olet kultaakin kalliimpi mieshuora ja annat vielä ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe