En halua kuolla yksin

masentunut12356

Olen -98 tyttö ja olen kyllästynyt olemaan jatkuvasti yksin. Tunnen olevan muukalainen muiden ihmisten keskellä ja en osaa ottaa keneenkään. Olen yrittänyt liikaa ja olen tosi väsynyt. Elämällä ei ole mulle enää mitään väliä, mutta en halua kuolla yksin. Mitä teen?

8

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anon669

      Moi. Oon vähän samankaltaisessa tilanteessa sun kanssa, ja luulen, että mulla ois hyvä ratkaisu meidän ongelmaan. Ootko koskaan harkinnut tekeväs itsemurhasopimusta kenenkään kanssa? Ei tarvis yksin kuolla :)

    • obi1

      älä viel lähe tohon "join me in death" hommaan. oot täys ikänen, sul on lupa käyä baareissa tutustumas ihmisiin, sä voit alkaa nettideittaan,mennä puistoon pussikaljalle tai mihin vaan missä ihmiset kesällä liikkuu. silleen sä voit tutustua elämäs mieheen. se voi olla että se ei himasta tuu hakeen ,jos sä et heitä verkkoja ees vesille. kannatan elämän aloittamista tossa iässä. se loppuu aikanaan ja voin lohduttaa, että meistä ihan jokainen lähtee aikanaan. yksin. sitä ei kannata tos iäs alkaa murehtii. ennemmin laitat kaasun pohjaan ja elät täysillä. on se ikä sulla eessä,tollaset kymmenen vuotta kun porskutat menee, niin on sit kiikkustuolis jotain muisteltavaa. elän ainakin.mielellään ihan huvikseni ja loppuun asti. nauti elämästä. se on sen tarkoitus.tsemppiä!!! :)

    • Hei

      Kirjoituksesi koskettaa. Missään tapauksessa ei kannattaisi miettiä kuolemaa vaan keskittyä nyt parantamaan oloasi muilla tavoin. Millaista apua olet saanut? Ulkopuolisuuden tunne on monille tuttuakin tutumpaa. Silti on mahdollista rakentaa yhteys muihin ihmisiin, jopa hengenheimolaisiin. Ei kannata luovuttaa vaikkei elämä juuri nyt tuntuisi hyvältä. Asiat voivat oikeasti muuttua. Elämällä on sinulle paljon tarjottavaa. Ole sitkeä! Olet ansainnut ihania tuokioita, elämisen arvoisen elämän!

      Lämmöllä
      pappi Elisabet

    • juustopaaro

      Toivottavasti et oo tehnyt itsellesi mitän. Mulla on joskus kauuan sitten ollut myös itsemurha ajatuksia. Älä stressaa turhaa elämästä. Yritä käydä luonnossa kävelyllä, taide parantaa usein.

    • hauhauvuhvuh

      koira on ratkasu kaikkeen.

    • äitiarmias

      Älkää vain tehkö itsemurhaa siellä on kaksi päämäärää toisella puolella eikä sieltä enää pääse pois ja on paljon kauheampaa kuin täällä kauniissa maailmassa ja täällä on lääkärit ja muut auttavat tahot. Menkää seurakuntaan sieltä saa tukea ja ystäviä. Rukoilkaa elämä voi olla vielä tosi ihanaa aikanaan.

    • Kommentoitähänjotain

      Täältä saat kaverin

    • Ei ole pakko olla yksin..Se on täysin omavalinta, jos ei halua laittaa minulle postia ja kirjoitella minulle elämästään, itsestään ja toiveistaan. Voin olla ystävä ihmiselle..
      Toisessa ketjussa minut haukuttiin kun halusin tutustua. Mites lie täällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe