BREAKING: Palstatotuudet popularisoituvat

Ex----------PUA

Arvoisat palstalaiset, tässä se tulisi:

"Lauri Tähkän esikoista luultiin tämän tyttöystäväksi"

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001183363.html

Mitä tämä tarkoittaa, on siis sitä, että palstatotuudet popularisoituvat.

Ihmiset pitävät jo itsestäänselvyyteenä, että tunnettu YTM nai nuoren naisen joka voisi olla hänen tyttärensä, ikänsä puolesta.

Tämä tarkoittaa sitä, että palstatotuudet myönnetään ja hyväksytään.

Samalla kurppapropaganda vetelee viimeisiään, kun ahdasmieliset ja miesten oikeutta omaan kehoonsa ja vaputta valintaan rajoittavat uskomukset rupeaa olemaan jo "bustattuja myyttejä". Myös nuoret naiset saavat nyt naida ilman ryhmäpainetta vanhempia miehiä, joita he niin kovin haluavat.

Samalla tasojen mukaan naimistakin tapahtuu,kun vanhempi mies ja nuorempi nainen jonka MA:t ovat samalla tasolla, vihdoinkin pääsevät yksiin.

Tämä myöskin kannustaa naisia siihen, että he pariutuvat parhaina vuosinaan, sillä kuten toinen avaus tänään osoitti, on paras tapa pitää YTM, se että nait hänet parhaimpina vuosinasi.

55

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha.vaiva

      Naapurin mies sanoi katselleensa ennen kuin tunnisti, että mikä pari on liikkeellä, kun kuljin aikuisen poikani kanssa kylällä. Tyttären kaveri meni isänsä kanssa autokauppaan ja myyjä luuli heitäkin pariksi. Ei ihmisten ajatuksia aina ymmärrä. Turha vedellä niistä kovin raflaavia teorioita.

      • SamojaTäällä

        Jotkut vaan näkevät pariskunnan kaikissa mahdollisissa kaksin kulkevissa ihmisissä. Esimerkiksi aloittajan kaltaiset ihmiset.


      • Johan nykyään kaikki miehetkin on homoja, kun yhdessä aikaansa viettävät tai matkustelevat. Ihmisten mielissä siis. Joku pakko parittamisen tarve? :)


    • KerropaMeille

      Mitkä olivat ne itseäsi koskevat diagnoosit?
      Sinulle oli myös rästikysymyksiä.

      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Rästikysymys = matkiminen on suurinta ihailua-kurpparaivoklishe, eli raivostuit!

        Liekö ikäkriisi syynä. ;)

        Rästikysymyksestä tulikin mieleeni: Minkäikäinen olet ja miten moni mies on käytänyt sinua?


      • KerropaMeille
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Rästikysymys = matkiminen on suurinta ihailua-kurpparaivoklishe, eli raivostuit!

        Liekö ikäkriisi syynä. ;)

        Rästikysymyksestä tulikin mieleeni: Minkäikäinen olet ja miten moni mies on käytänyt sinua?

        Nollavastaus yhdistettynä typerään kekkulointiisi.
        Sinulle on jo vastattu, itse et ole.


      • Ex----------PUA
        KerropaMeille kirjoitti:

        Nollavastaus yhdistettynä typerään kekkulointiisi.
        Sinulle on jo vastattu, itse et ole.

        Matkiminen jatkuu, kun kurpparaivo ja alfastatus vahvistuu. :D

        Kylläpäs sitä huoraa risoo kun palstatotuus on taas totta.

        Tuo ei ole ketjun aihe, jos et vastaa ketjun aiheeseen, niin asiattomana keskustelijana sinä et ole kukaan vaatimaan mitään muilta.

        Samoin, kurppa sanoi että valehteli vastauksensa, joten minulle ei silloin olla vastattu. Ja mitä sitten vaikka olisikin? Et sinä ole vastannut, vaadin vastauksen jokaiselta kurpalta, sillä seon minun kysymys, ei teidän, vaikka te raivoissanne matkittekin - mikä on voitto minulle koska se on ihailua ja osoittaa että kysymykseni on uponnut. :)

        Siispä, rästikysymys: Minkäikäinen olet ja miten moni mies on käytänyt sinua?


      • Pulllallepuhuja
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Matkiminen jatkuu, kun kurpparaivo ja alfastatus vahvistuu. :D

        Kylläpäs sitä huoraa risoo kun palstatotuus on taas totta.

        Tuo ei ole ketjun aihe, jos et vastaa ketjun aiheeseen, niin asiattomana keskustelijana sinä et ole kukaan vaatimaan mitään muilta.

        Samoin, kurppa sanoi että valehteli vastauksensa, joten minulle ei silloin olla vastattu. Ja mitä sitten vaikka olisikin? Et sinä ole vastannut, vaadin vastauksen jokaiselta kurpalta, sillä seon minun kysymys, ei teidän, vaikka te raivoissanne matkittekin - mikä on voitto minulle koska se on ihailua ja osoittaa että kysymykseni on uponnut. :)

        Siispä, rästikysymys: Minkäikäinen olet ja miten moni mies on käytänyt sinua?

        Pullalla napsuu ja taikina kohoaa <3


      • Ex----------PUA
        Pulllallepuhuja kirjoitti:

        Pullalla napsuu ja taikina kohoaa <3

        Osu ja uppos: nimimerkin ja puheenaiheen vaihto, kurpparaivo on taas uskomattoman rajua! :D

        Rästikysymys: Minkäikäinen olet ja miten moni mies on käytänyt sinua?


      • VarissuonKurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos: nimimerkin ja puheenaiheen vaihto, kurpparaivo on taas uskomattoman rajua! :D

        Rästikysymys: Minkäikäinen olet ja miten moni mies on käytänyt sinua?

        Miksi sinulla on neitsyys yhä tallella? En voi ymmärtää, miksei 58-vuotias mies ole koskaan päässyt nussimaan?


      • Ex----------PUA
        VarissuonKurppa kirjoitti:

        Miksi sinulla on neitsyys yhä tallella? En voi ymmärtää, miksei 58-vuotias mies ole koskaan päässyt nussimaan?

        Osu ja uppos taas! :D Kurppa välttelee kysymystä, mutta toistaa klisheistä täysin ennalta-arvattavaan tapaan.

        Ja sitten lisää raivoa pönttöön, ja siihen kiusalliseen kysymykseen:

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käytänyt sinua?


      • VarissuonKurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos taas! :D Kurppa välttelee kysymystä, mutta toistaa klisheistä täysin ennalta-arvattavaan tapaan.

        Ja sitten lisää raivoa pönttöön, ja siihen kiusalliseen kysymykseen:

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käytänyt sinua?

        Olen 29-vuotias vanha huora. Arvaa kuinka moni mies on käyttänyt minua niin minä sitten kerron kuinka lähelle osuit arvauksessasi.


      • 5plus19
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Rästikysymys = matkiminen on suurinta ihailua-kurpparaivoklishe, eli raivostuit!

        Liekö ikäkriisi syynä. ;)

        Rästikysymyksestä tulikin mieleeni: Minkäikäinen olet ja miten moni mies on käytänyt sinua?

        "Ihailua - eli raivostuit"

        Nuohan ovat vastakohtia. Ei kukaan raivoissaan oleva ihminen ihaile henkilöä jolle on raivostunut.


      • Ex----------PUA
        VarissuonKurppa kirjoitti:

        Olen 29-vuotias vanha huora. Arvaa kuinka moni mies on käyttänyt minua niin minä sitten kerron kuinka lähelle osuit arvauksessasi.

        OOlet siis vanha huora kuten sanoin = voitto on minun. :D

        Pitihän se arvata, että tiedät olevasi jo täysin käytöstäpoistettu, samalla kun miesten MA vain nousee, joten voidaan sanoa että totuus sattuu.

        Miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • Ex----------PUA
        5plus19 kirjoitti:

        "Ihailua - eli raivostuit"

        Nuohan ovat vastakohtia. Ei kukaan raivoissaan oleva ihminen ihaile henkilöä jolle on raivostunut.

        Matkinen on suurinta ihailua, ja myöskin kurpparaivoklishee.

        Aina kun se tapahtuu, se tarkoittaa sitä että otan asian voittona, ihailuna ja raivostumisena.

        Mutta eihän tyhmä kurppa sitä ole tajunnut, vaan heittelee minulle helppoja koppeja. :) Voitko kuvitella miten palstalaiset nauravat sille, kun minä jopa sanon mitä se tekee, ja se vain jatkaa pään hakkaamista seinään? :D :D :D Mikä kehari!


      • VarissuonKurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        OOlet siis vanha huora kuten sanoin = voitto on minun. :D

        Pitihän se arvata, että tiedät olevasi jo täysin käytöstäpoistettu, samalla kun miesten MA vain nousee, joten voidaan sanoa että totuus sattuu.

        Miten moni mies on käyttänyt sinua?

        Arvaa kuinka moni mies on käyttänyt minua niin minä sitten kerron kuinka lähelle osuit arvauksessasi.


      • Ex----------PUA
        VarissuonKurppa kirjoitti:

        Arvaa kuinka moni mies on käyttänyt minua niin minä sitten kerron kuinka lähelle osuit arvauksessasi.

        Miten moni mies on käyttänyt sinua, vanha huora? :D


      • VarissuonKurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Miten moni mies on käyttänyt sinua, vanha huora? :D

        Arvaa


      • Ex----------PUA
        VarissuonKurppa kirjoitti:

        Arvaa

        Miten moni mies on käyttänyt sinua, vanha huora? :D


      • VarissuonKurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Miten moni mies on käyttänyt sinua, vanha huora? :D

        Luulin että haluat oikeasti tietää vastauksen, mutta ei sitten. Kerron nimittäin oikean vastauksen heti kun olet sanonut yhden arvauksen.


    • Mua ei onneksi vielä tituleerattu mieheni äidiksi tai mummoksi, vaikka vanhempi olenkin. Sairaalassa kyllä kerran eräs hoitaja isälleni kommentoi, että siellä tyttärenne huonessa on istunut aamusta iltaan joku nuori mies ja monena päivänä. Mitähän se siellä istuskelee. Johon isäni vastasi, että se on tyttären avomies. Hoitaja hieman nolostui ja jaaaha jaaha asia selvä. :)

      Voihan olla, että mielessään kuitenkin epäilevät.

      • Ex----------PUA

        Niin tosiaan, noin käy yleensä jos mies on vanhemman naisen kanssa, että siltä kysellään että miksikös sinä äitisi tänne toit? Että pitääkö aikuista miestä äiskän pitää yhä kädestä. :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Niin tosiaan, noin käy yleensä jos mies on vanhemman naisen kanssa, että siltä kysellään että miksikös sinä äitisi tänne toit? Että pitääkö aikuista miestä äiskän pitää yhä kädestä. :D

        Yleensä kait vähän isommalla ikäerolla, kun meillä. Nykyään ei enää kukaan ihmettele, kun miehellä on parta eikä karvaton babyface. Hiukan silmän vieriin uurrettakin jo tullut (raskas työ vaatii veronsa), mutta olihan se alku aikoina tosi nuoren jolpin näköinen ja olikin tietty jolppi vielä. Ihmekkös se jos ihmetteli hoitajakin. :)


      • Ex----------PUA
        sönkkö kirjoitti:

        Yleensä kait vähän isommalla ikäerolla, kun meillä. Nykyään ei enää kukaan ihmettele, kun miehellä on parta eikä karvaton babyface. Hiukan silmän vieriin uurrettakin jo tullut (raskas työ vaatii veronsa), mutta olihan se alku aikoina tosi nuoren jolpin näköinen ja olikin tietty jolppi vielä. Ihmekkös se jos ihmetteli hoitajakin. :)

        Tahtoo siis sanoa, että olet hypergaminen?


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Tahtoo siis sanoa, että olet hypergaminen?

        Saman verran kuin miehetkin, jotka ottaa nuoremman tyttömäisen naisen. :)


      • Ex----------PUA
        sönkkö kirjoitti:

        Saman verran kuin miehetkin, jotka ottaa nuoremman tyttömäisen naisen. :)

        "Kyllähän miehetkin"-defenssi paljastaa että olet siis.

        Taas palstatotuus todistettu.

        Samoin, miehet eivät ota naisia, naiset ottavat miehiä.

        Vanhemman miehen MA on samalla tasolla kuin nuoremman naisen.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        "Kyllähän miehetkin"-defenssi paljastaa että olet siis.

        Taas palstatotuus todistettu.

        Samoin, miehet eivät ota naisia, naiset ottavat miehiä.

        Vanhemman miehen MA on samalla tasolla kuin nuoremman naisen.

        Tästä me on ennenkin käännetty ja väännetty. Kuka ottaa ja kenetkin ja silloin kävi niin hassusti, että sinäkin menit sanoissasi solmuun. :)

        Mä ajattelen olevani "sukupuoleton" eli siis vain ihminen joka ei ole sukupuolensa orja tai vanki (sukupuoli ei määrittele mahdollisuuksia, rajoituksia yms.), elän ja teen asioita sen mukaan mitä osaan ja mihin mulla on rahkeissa varaa. Niin tekee myös mieheni. Ilmeisesti siksi meillä ei ole noin vaikeeta. :)

        Tästä syystä myös pystyn tekemään asioista, joita yleensä miehet tekee. En näe asiassa hypergamiaa, näen vain valintoja. Nuo teidän hypergamia yms. jutut on liian orjallisesti sukupuolitettu eli jaettu sukupuolille ikään kuin velvotteiksi tai geneettisiksi ominaisuuksiksi. Asiahan ei kuitenkaan ole noin mustavalkoista.

        Naiset rakentaa, ajaa autoja, sijoittaa, ostaa arvo omaisuutta, tykkää nuorista miehistä, pärjää, tekee uraa, pystyy itsenäisiin valintoihin ja päätöksiin. Hypergamisen muotin mukaan nainen on aivoton ja kyvytön reppana, joka ei itse kykene mihinkään. No minä en ole sellainen. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Tästä me on ennenkin käännetty ja väännetty. Kuka ottaa ja kenetkin ja silloin kävi niin hassusti, että sinäkin menit sanoissasi solmuun. :)

        Mä ajattelen olevani "sukupuoleton" eli siis vain ihminen joka ei ole sukupuolensa orja tai vanki (sukupuoli ei määrittele mahdollisuuksia, rajoituksia yms.), elän ja teen asioita sen mukaan mitä osaan ja mihin mulla on rahkeissa varaa. Niin tekee myös mieheni. Ilmeisesti siksi meillä ei ole noin vaikeeta. :)

        Tästä syystä myös pystyn tekemään asioista, joita yleensä miehet tekee. En näe asiassa hypergamiaa, näen vain valintoja. Nuo teidän hypergamia yms. jutut on liian orjallisesti sukupuolitettu eli jaettu sukupuolille ikään kuin velvotteiksi tai geneettisiksi ominaisuuksiksi. Asiahan ei kuitenkaan ole noin mustavalkoista.

        Naiset rakentaa, ajaa autoja, sijoittaa, ostaa arvo omaisuutta, tykkää nuorista miehistä, pärjää, tekee uraa, pystyy itsenäisiin valintoihin ja päätöksiin. Hypergamisen muotin mukaan nainen on aivoton ja kyvytön reppana, joka ei itse kykene mihinkään. No minä en ole sellainen. :)

        Toisin sanoen nainen pystyy melkoisesti moneen asiaan kuten miehetkin, jos tahtoo ja haluaa. Eikä käperry mihinkään olen avuton, heikko ja riippuvainen suojukseen ja jää odottamaan, että mies kiitää kädet ojossa apuun. Monille naisille on tärkeää tehdä ja toimia itse. Ei ottaa tuota olen pieni reppana nainen, tule ja tee puolestani asennetta. usein kuitenkin tekevälle naiselle löytyy tekevä mies, jossa molemmat arvostavat toistensa tekevyyttä ja kyvykkyyttä mennä eteenpäin yks yhteen yhdessä. Eikä jakaa hommia siten, että istu sinä minä vaan vetelen perässä. :)

        toiset miehet taas tuntuu nauttivan ritarin roolista, kun saa boostailla sitten kuinka on ostanut talot ja turkit naiselleen. Pienelle reppanalle koristeelleen.


      • Pthyi21
        sönkkö kirjoitti:

        Toisin sanoen nainen pystyy melkoisesti moneen asiaan kuten miehetkin, jos tahtoo ja haluaa. Eikä käperry mihinkään olen avuton, heikko ja riippuvainen suojukseen ja jää odottamaan, että mies kiitää kädet ojossa apuun. Monille naisille on tärkeää tehdä ja toimia itse. Ei ottaa tuota olen pieni reppana nainen, tule ja tee puolestani asennetta. usein kuitenkin tekevälle naiselle löytyy tekevä mies, jossa molemmat arvostavat toistensa tekevyyttä ja kyvykkyyttä mennä eteenpäin yks yhteen yhdessä. Eikä jakaa hommia siten, että istu sinä minä vaan vetelen perässä. :)

        toiset miehet taas tuntuu nauttivan ritarin roolista, kun saa boostailla sitten kuinka on ostanut talot ja turkit naiselleen. Pienelle reppanalle koristeelleen.

        On hupsua ajatella, että nainen pääsisi kosketuksiin maailman kanssa vain miehen kautta, ja että naisen ainoa keino saavuttaa päämääränsä (olivat ne sitten sosiaalisia, taloudellisia tai jotain muuta) olisi naida mies, jolla nämä ominaisuudet olisivat jo hankittuina.


      • Tällainen "sukupuolettomuus" sitten on monille se mörkö, joka sotkee vanhanaikaisen nais- ja mies sukupuoliroolit ja kasvatusopit. Naisen kuuluu ja miehen kuuluu lässytykset ovat vahvasti sidoksissa tähän nk. hypergamia, status, raha yms. jaaritukseen.

        Nykyään niin monet asiat on tehty kummallekin sukupuolelle mahdolliseksi, että vain laiskat pakenee jonkun sukupuolen taakse piiloon ja odottaa, että toi tekee koska on mies tai nainen. Miehen kuuluu tehdä aloite, miehen kuuluu ostaa juomat, miehen kuuluu jne. Tai naisen kuuluu olla mekossa ja maalissa, naiset kuuluu shoppailemaan ja puhumaan pullapitkosita jne.

        Paskanmarjat, kaikkien kuuluu tehdä itse asioita oman elämänsä teen eikä odttaa, että kyllä ne muut tulee ja tekee, kun vaan istun tässä perseelläni ja kaikki tapahtuu. :)


      • Pthyi21 kirjoitti:

        On hupsua ajatella, että nainen pääsisi kosketuksiin maailman kanssa vain miehen kautta, ja että naisen ainoa keino saavuttaa päämääränsä (olivat ne sitten sosiaalisia, taloudellisia tai jotain muuta) olisi naida mies, jolla nämä ominaisuudet olisivat jo hankittuina.

        Niin on tätä juuri yritän kertoa ja sehän juuri onkin asian ongelma ja ydin, että mies joka ei tätä tajua, ei tajua myöskään iroittautua ikeestään. :)

        Ne hokee tätä omaa jargoniaan ja pyörii edelleen niiden naisten ympärillä joita ne niin kovin vihaa, kun niiden takia tarvii tehdä kaikki saatanan asiat ja työt. Eikö ole aika ristiriitaista? :)


      • Ex----------PUA
        sönkkö kirjoitti:

        Tästä me on ennenkin käännetty ja väännetty. Kuka ottaa ja kenetkin ja silloin kävi niin hassusti, että sinäkin menit sanoissasi solmuun. :)

        Mä ajattelen olevani "sukupuoleton" eli siis vain ihminen joka ei ole sukupuolensa orja tai vanki (sukupuoli ei määrittele mahdollisuuksia, rajoituksia yms.), elän ja teen asioita sen mukaan mitä osaan ja mihin mulla on rahkeissa varaa. Niin tekee myös mieheni. Ilmeisesti siksi meillä ei ole noin vaikeeta. :)

        Tästä syystä myös pystyn tekemään asioista, joita yleensä miehet tekee. En näe asiassa hypergamiaa, näen vain valintoja. Nuo teidän hypergamia yms. jutut on liian orjallisesti sukupuolitettu eli jaettu sukupuolille ikään kuin velvotteiksi tai geneettisiksi ominaisuuksiksi. Asiahan ei kuitenkaan ole noin mustavalkoista.

        Naiset rakentaa, ajaa autoja, sijoittaa, ostaa arvo omaisuutta, tykkää nuorista miehistä, pärjää, tekee uraa, pystyy itsenäisiin valintoihin ja päätöksiin. Hypergamisen muotin mukaan nainen on aivoton ja kyvytön reppana, joka ei itse kykene mihinkään. No minä en ole sellainen. :)

        Sukupuoli ei ole sinun mielipiteesi mukaan määräytyvä seikka, vaan se "annetaan" sinulle jo syntyessä.

        Joku voi luulla olevansa napoleon, joku mies taas nainen, ja nainen taas mies, mutta mielisairaus nyt on jokin mitä me terveet emme ota vakavissaan muutenkaan.

        "Tästä syystä myös pystyn tekemään asioista, joita yleensä miehet tekee. En näe asiassa hypergamiaa, näen vain valintoja. Nuo teidän hypergamia yms. jutut on liian orjallisesti sukupuolitettu eli jaettu sukupuolille ikään kuin velvotteiksi tai geneettisiksi ominaisuuksiksi. Asiahan ei kuitenkaan ole noin mustavalkoista.

        Naiset rakentaa, ajaa autoja, sijoittaa, ostaa arvo omaisuutta, tykkää nuorista miehistä, pärjää, tekee uraa, pystyy itsenäisiin valintoihin ja päätöksiin. Hypergamisen muotin mukaan nainen on aivoton ja kyvytön reppana, joka ei itse kykene mihinkään. No minä en ole sellainen. :)"

        Kyllä olet.

        Tyypillinen totuus sattuu-tapaus, jossa rationalisointihamsterilla pyritään muuttamaan piinallisten tosiasioiden tila.

        SItä kutsutaan myös itsepetokseksi.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Sukupuoli ei ole sinun mielipiteesi mukaan määräytyvä seikka, vaan se "annetaan" sinulle jo syntyessä.

        Joku voi luulla olevansa napoleon, joku mies taas nainen, ja nainen taas mies, mutta mielisairaus nyt on jokin mitä me terveet emme ota vakavissaan muutenkaan.

        "Tästä syystä myös pystyn tekemään asioista, joita yleensä miehet tekee. En näe asiassa hypergamiaa, näen vain valintoja. Nuo teidän hypergamia yms. jutut on liian orjallisesti sukupuolitettu eli jaettu sukupuolille ikään kuin velvotteiksi tai geneettisiksi ominaisuuksiksi. Asiahan ei kuitenkaan ole noin mustavalkoista.

        Naiset rakentaa, ajaa autoja, sijoittaa, ostaa arvo omaisuutta, tykkää nuorista miehistä, pärjää, tekee uraa, pystyy itsenäisiin valintoihin ja päätöksiin. Hypergamisen muotin mukaan nainen on aivoton ja kyvytön reppana, joka ei itse kykene mihinkään. No minä en ole sellainen. :)"

        Kyllä olet.

        Tyypillinen totuus sattuu-tapaus, jossa rationalisointihamsterilla pyritään muuttamaan piinallisten tosiasioiden tila.

        SItä kutsutaan myös itsepetokseksi.

        Millä perusteella väität, että olen? Mitä esität väitteellesi todisteeksi?

        Se mikä ei ole totta ei satu(minuun ei satu, tiedän mitä olen ja mitä en ole), siitä huolimatta asiasta saa varmaan keskustella ja pyrkiä oikaisemaan asioita joita pitää virheellisinä? :)

        Niin, sukupuoli jokaisella on jo syntyessä. Sukupuoli-identiteetti on tärkeä. Mutta onko sukupuolien roolittaminen pakollista? Ei ole. Eikö mieli saa silti olla vapaa tekemään mitä ihminen suinkin kykenee ja haluaa? Kyllä saa.

        Tasa-arvo on sitä, että ihmiset eivät mene sukupuolen taakse ja valikoi sukupuolen mukaan tehtäviä, vaan kykyjensä. Ihminen voi kehittyä, jokainen yksilö voi kehittyä. Miksi pitäisi nähdä sukupuolet rajoitteena jollekin asialle?


      • Ex----------PUA
        sönkkö kirjoitti:

        Millä perusteella väität, että olen? Mitä esität väitteellesi todisteeksi?

        Se mikä ei ole totta ei satu(minuun ei satu, tiedän mitä olen ja mitä en ole), siitä huolimatta asiasta saa varmaan keskustella ja pyrkiä oikaisemaan asioita joita pitää virheellisinä? :)

        Niin, sukupuoli jokaisella on jo syntyessä. Sukupuoli-identiteetti on tärkeä. Mutta onko sukupuolien roolittaminen pakollista? Ei ole. Eikö mieli saa silti olla vapaa tekemään mitä ihminen suinkin kykenee ja haluaa? Kyllä saa.

        Tasa-arvo on sitä, että ihmiset eivät mene sukupuolen taakse ja valikoi sukupuolen mukaan tehtäviä, vaan kykyjensä. Ihminen voi kehittyä, jokainen yksilö voi kehittyä. Miksi pitäisi nähdä sukupuolet rajoitteena jollekin asialle?

        Osoitin sen jo edellisissä viesteissämme.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osoitin sen jo edellisissä viesteissämme.

        Aijaa, en huomannut. Ja olen edelleenkin eri mieltä kanssasi. :)

        Olenko siis mieletäsi mielisairas?


    • Säolet

      Idiootti.

      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Tekikö totuus kipiää? ;)


      • Säolet
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Tekikö totuus kipiää? ;)

        Ei tee. Olen jo pidemmän aikaa tiennyt että olet täys idiootti.


      • Ex----------PUA
        Säolet kirjoitti:

        Ei tee. Olen jo pidemmän aikaa tiennyt että olet täys idiootti.

        Osu ja uppos! :D


      • Multinikkaavakurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Minkä ikäinen olet, ja miksi olet vieläkin neitsyt? :)


      • vartijamies
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet, ja miksi olet vieläkin neitsyt? :)

        Itse veikkaan että suurin syy ExPUA:n neitsyydelle on se hänen aspergerin oireyhtymä ja siihen liittyvä täydellinen tilannetajun puute. Eilenkin jouduin poistamaan hänet Itäharjun Prismasta, jossa hän työnsi urheiluosastolla myytävää pesäpallomailaa persereikäänsä ja samalla huusi "Naisasialooseri! Kovempaa! UUUUH!!!"


      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Kurpparaivoa tuhannen multinikin voimin. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Ei tuollaisen vanhan panopuun pitäisi enää tuolla iällä hakata noin päätänsä seinään, verenpainetaudin kanssa hirveän kohtalokas yhdistelmä. :D :D :D


    • ytminikintakaa

      Ottamatta sen enempää kantaa MA-teoriaan.
      On muakin luultu vaaralliseks venäläismafiosoks ja parittajaks, kun oon hengannu mallitason nuorten naisten kans. Näin siis tultiin mulle kertomaan. Oltiin vaan bilettämässä ja "vähän" paremmin pukeutuneita kuin tää tavallinen farkku- ja verkkarikansa. Kertoo lähinnä tämän takapajuisen ja lattaotsaisen kansan yksinkertaisuudesta ja silkasta tyhmyydestä, että uskotaan ensimmäiseen ajatukseen mikä päähän pälkähtää ainoana totuutena koko maailmankaikkeudessa. Eikö oikeesti tule edes toista ajatusta päähän? Samaan aikaan eräs amerikkalaistunut suomalainen maailmankansalainen ystävineen ei tällaista mielikuvaa ollut saanut. Kävivät nimittäin juttusilla ja kysyivät, ollaanko joku polttari- tai muu juhlaporukka? Ei ollut kuulemma käynyt mielessäkään, et oltais jotain gängstä-jengiä. Itseasiassa nauroivat ääneen ja huolella koko ajatukselle ja kyselivät, et onko suomalaiset oikeesti noin tyhmiä. No, se siitä. Ihmiset on pääsääntöisesti ihan vitun tyhmiä.

      Mut mites ExPualla viikonloppu? Oliko kiirusta naisrintamalla?

      • Ex----------PUA

        Tuo alku viestissäsi kuvaa mielestäni hyvin sitä, että mikä vaikutus on rahalla, ulkonäöllä ja statuksella.

        Ulkonäköä voi muokata siten, että se kielii statuksesta, kuten sinulle kävi.

        Itselleni on jotain vastaavia käynyt, sillä pukeudun usein aika hyvin ja omaperäisesti baariin (tästä tuli eräs nainen antamaan taas koehtlaisuuden).

        Ja usein ihmiset ovat niin harmaatamassaa, että pienikin poikkeus herättää uteliaisuutta, etenkin joukkosieluisessa ja pinnallisessa sukupuolessa. Me suomalaiset olemme pohjimmiltamme aika junttia kansaa.

        "Mut mites ExPualla viikonloppu? Oliko kiirusta naisrintamalla?"

        Menihän se ihan ok.

        Aikaa tuli taas vietettyä säätöni kanssa, mutta välissä pääsin juoksemaan juoksuja.

        Itse asiassa tapahtui eräs tapaus, josta on palstalla pitänytkin kysyä.

        Siinä nimittäin on taas naisten sielunmaailman ja toistaalta miesten solidarisuuden rajojen koettelu olllut kyseessä.

        Eräs kuuma kissa pelasi kanssani ollessaan toisen miehen kanssa, silmäpeliä. Ja esim. jos mies sanoi hänelle jotain, hän pyöritteli silmiään ja katsoi taas minua jne. Heidän lähtiessä, hän loi vielä pitkän katseen suoraan silmiini, ja hymyili.

        En toiminut koska solidarisuus muita miehiä kohtaan, sen lisäksi, että tilanne oli melko hämmentävä, että oliko kyseessä hänen miehensä vaiko joku satunnainen muija joka pyrki kurottautumaan uudelle oksalle kesken kaiken?( Joka tapauksessa kaikesta tästä huolimatta hän viihtyi miehen seurassa ja he lähtivät yhdessä tuumin).

        Mietin, että menikö tässä solidarisuuteni liian pitkälle, jo ihan itseni kannalta?


      • 1601
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Tuo alku viestissäsi kuvaa mielestäni hyvin sitä, että mikä vaikutus on rahalla, ulkonäöllä ja statuksella.

        Ulkonäköä voi muokata siten, että se kielii statuksesta, kuten sinulle kävi.

        Itselleni on jotain vastaavia käynyt, sillä pukeudun usein aika hyvin ja omaperäisesti baariin (tästä tuli eräs nainen antamaan taas koehtlaisuuden).

        Ja usein ihmiset ovat niin harmaatamassaa, että pienikin poikkeus herättää uteliaisuutta, etenkin joukkosieluisessa ja pinnallisessa sukupuolessa. Me suomalaiset olemme pohjimmiltamme aika junttia kansaa.

        "Mut mites ExPualla viikonloppu? Oliko kiirusta naisrintamalla?"

        Menihän se ihan ok.

        Aikaa tuli taas vietettyä säätöni kanssa, mutta välissä pääsin juoksemaan juoksuja.

        Itse asiassa tapahtui eräs tapaus, josta on palstalla pitänytkin kysyä.

        Siinä nimittäin on taas naisten sielunmaailman ja toistaalta miesten solidarisuuden rajojen koettelu olllut kyseessä.

        Eräs kuuma kissa pelasi kanssani ollessaan toisen miehen kanssa, silmäpeliä. Ja esim. jos mies sanoi hänelle jotain, hän pyöritteli silmiään ja katsoi taas minua jne. Heidän lähtiessä, hän loi vielä pitkän katseen suoraan silmiini, ja hymyili.

        En toiminut koska solidarisuus muita miehiä kohtaan, sen lisäksi, että tilanne oli melko hämmentävä, että oliko kyseessä hänen miehensä vaiko joku satunnainen muija joka pyrki kurottautumaan uudelle oksalle kesken kaiken?( Joka tapauksessa kaikesta tästä huolimatta hän viihtyi miehen seurassa ja he lähtivät yhdessä tuumin).

        Mietin, että menikö tässä solidarisuuteni liian pitkälle, jo ihan itseni kannalta?

        "Eräs kuuma kissa pelasi kanssani ollessaan toisen miehen kanssa, silmäpeliä. Ja esim. jos mies sanoi hänelle jotain, hän pyöritteli silmiään ja katsoi taas minua jne. Heidän lähtiessä, hän loi vielä pitkän katseen suoraan silmiini, ja hymyili."

        Moni parisuhteessa oleva nainen käyttäytyy juuri noin ja se kertoo heistä ihan kaiken.


      • Ex----------PUA
        1601 kirjoitti:

        "Eräs kuuma kissa pelasi kanssani ollessaan toisen miehen kanssa, silmäpeliä. Ja esim. jos mies sanoi hänelle jotain, hän pyöritteli silmiään ja katsoi taas minua jne. Heidän lähtiessä, hän loi vielä pitkän katseen suoraan silmiini, ja hymyili."

        Moni parisuhteessa oleva nainen käyttäytyy juuri noin ja se kertoo heistä ihan kaiken.

        Jep, juurikin niin. Ja tästä syystä sitä ei oikein viitsi tehdä tuossa tilanteessa aloitteita, ja toisaalta, muutenkaan tukea naista tuollaisissa hankkeissa.


    • Multinikkaavakurppa

      Ikäsi on? Käyttöasteesihan tiedämmekin olevan jo pyöreä nolla. :)

      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D Sinun ikäsi on 46 = muumio ja käyttöasteen sinunlainen spermavieemäri voi vain toivoa olevan nollan. :D


        Vituttaako kun miesten MA nousee iän myötä, ja sinunlainen eltaantunut ja mällinen muumio joutaa ongelmajätteen sekaan?

        PS: Matkiminen on suurinta ihailua, ja todistaa alfastatuksenni.


      • Hauhauräärrr
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Sinun ikäsi on 46 = muumio ja käyttöasteen sinunlainen spermavieemäri voi vain toivoa olevan nollan. :D


        Vituttaako kun miesten MA nousee iän myötä, ja sinunlainen eltaantunut ja mällinen muumio joutaa ongelmajätteen sekaan?

        PS: Matkiminen on suurinta ihailua, ja todistaa alfastatuksenni.

        Pullahan käy päälle kuin yleinen syyttäjä eikä tajua, kuinka helposti käy koukkuun joka kerta :D Normaalin puheen saa katkaistua kuin kelloa kilisyttämällä, ja Pavlovin Pulla tulee räyhäämään ;D


      • 5plus10
        Hauhauräärrr kirjoitti:

        Pullahan käy päälle kuin yleinen syyttäjä eikä tajua, kuinka helposti käy koukkuun joka kerta :D Normaalin puheen saa katkaistua kuin kelloa kilisyttämällä, ja Pavlovin Pulla tulee räyhäämään ;D

        Tätä olenkin ihmetellyt, että miksi ExPUA ei osaa jättää kurppia omaan arvoonsa.


      • Multinikkaavakurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Sinun ikäsi on 46 = muumio ja käyttöasteen sinunlainen spermavieemäri voi vain toivoa olevan nollan. :D


        Vituttaako kun miesten MA nousee iän myötä, ja sinunlainen eltaantunut ja mällinen muumio joutaa ongelmajätteen sekaan?

        PS: Matkiminen on suurinta ihailua, ja todistaa alfastatuksenni.

        Miten voit olla noin saatanan tyhmä? :D


      • Ex-----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Kurpparaivoa tuhannen multinikin voimin. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Ei tuollaisen vanhan panopuun pitäisi enää tuolla iällä hakata noin päätänsä seinään, verenpainetaudin kanssa hirveän kohtalokas yhdistelmä. :D :D :D

        Ai niin, se rästikysymmys: Vituttaako kun miesten MA nousee iän myötä, ja sinunlainen eltaantunut ja mällinen muumio joutaa ongelmajätteen sekaan?


      • mitäseonsultapois
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Kurpparaivoa tuhannen multinikin voimin. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Ei tuollaisen vanhan panopuun pitäisi enää tuolla iällä hakata noin päätänsä seinään, verenpainetaudin kanssa hirveän kohtalokas yhdistelmä. :D :D :D

        Ai niin, se rästikysymmys: Vituttaako kun miesten MA nousee iän myötä, ja sinunlainen eltaantunut ja mällinen muumio joutaa ongelmajätteen sekaan?

        Sivusta kommentoin että harvan miehen "arvo" nousee vanhetessa. Älä sekoita julkkiksia taviksiin.
        Väestöliiton mukaan 90% parisuhteista ikäerolla /-5vuotta kumppanien välillä. Yleisin ikäero on 3 vuotta mies vanhempi. Ei siis mitään käppänöitä vaan ihan omanikäisiä kumppaneita suurimmalla osalla pareja.

        Tottakai on pareja suuremmalla ikäerolla. Muista myös että toisinkin päin. Tiedän pareja joissa naiset kymmenen vuotta vanhempia kuin puolisonsa. Ei mitenkään ihmeellistä, mutta harvemmin kovin paljon vanhempi kumppani.

        Se että sinä haluat kovasti painaa vanhempia naisia maahan ja huudat päivät pitkät palstalla jalkaa polkien kiukuissasi ei auta asiaa. Vanhemmat naiset löytävät edelleen kumppaneita ja rakastavat ja rakastelevat kuten ovat tehneet aikojen sivu.


      • 342
        mitäseonsultapois kirjoitti:

        Sivusta kommentoin että harvan miehen "arvo" nousee vanhetessa. Älä sekoita julkkiksia taviksiin.
        Väestöliiton mukaan 90% parisuhteista ikäerolla /-5vuotta kumppanien välillä. Yleisin ikäero on 3 vuotta mies vanhempi. Ei siis mitään käppänöitä vaan ihan omanikäisiä kumppaneita suurimmalla osalla pareja.

        Tottakai on pareja suuremmalla ikäerolla. Muista myös että toisinkin päin. Tiedän pareja joissa naiset kymmenen vuotta vanhempia kuin puolisonsa. Ei mitenkään ihmeellistä, mutta harvemmin kovin paljon vanhempi kumppani.

        Se että sinä haluat kovasti painaa vanhempia naisia maahan ja huudat päivät pitkät palstalla jalkaa polkien kiukuissasi ei auta asiaa. Vanhemmat naiset löytävät edelleen kumppaneita ja rakastavat ja rakastelevat kuten ovat tehneet aikojen sivu.

        Ex---pua projisoi omaa kurppaantumisenpelkoaan noilla spedeilyillään.. :p


    • sexPUA

      Virtahevon elkeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe