Vag kannnatta vaihtaa pois

Mittatäyttyi

Imettelen miten kukaan enään ajaa vag autoilla.ottakaa selvää kuinka paljon on ketju vikaisia 1.2tsi moottoreita tai turbo vikoja . Öljyn kulutus saa olla 1dl/1000km ja ei tehdä takuuseen mitään . Nyt kannattaa myös katsastajan olla hereillä kuinka kauan katlysaattorit kestää.päästöistä taitaa olla vag autoissa eniten hylkyjä kaikista autoista.

13

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuusvaihdokeista

      Ongelma vain on se, että mikään autoliike ei enää huoli Vikawagenia vaihdossa.

    • ristusmitäpaskoja

      Mä en noista sakemannien vehkeistä niin välitä. Jos jonkun saksalaisen ostaisin, niin se olisi Porsche. Mitään muuta saksalaista en huolisi.
      Tässä vähän aikaa sitten katselin Ylöjärvellä, että nyt on joku tulipalo tuolla edessä. Semmonen sankka valkoinen savupilvi näkyi, mikä haittasi muuta liikennettä. Kun tulin kohdalle, niin savu oli jo hälvennyt, ja mikäs muukaan siihen tien päälle oli jäänyt kuin sokota, VW-konsernin tekele. Nekin on yksiä niitä teillemme eniten levinneitä.

    • YTrumbaako

      Toyotakauppiaan paineet kasvaa ja myyntikamppista pitää koitaa tädä täältä käsin kun varsinaiset myyntitaidot ei riitä, hienoa.

    • Kaikenkokenutt

      Volkkarin TSI moottorit eivät todellakaan ole mistään kestävimmästä päästä ja selvähän se on kun pienistä koneista otetaan paljon vääntöä ja tehoa, huonolaatuisilla osilla.

      Ei todellakaan hyvää mainosta ja kun useilla käyttäjillä alkaa koneet hajoamaan niin kyllä se tieto vääjäämättä etenee. Tässä tapauksessa huonosta laadusta.

      • perseestä

        Samanlaista alimitoitettua paskaa käytetään beemereissäkin.


    • vaihtakaajopalstaa

      Ja kauppa kuitenkin käy trolleista huolimatta. Ihmeellistä, kun tuo trollien mollaaminen ei vaikuta mitenkään autokauppaan. Olette nähtävästi väärällä palstalla. Täällä on meitä noin viisikymmentä vakinaista, joihin ei teidän synkkyys auta. Kukaan muu ei nähtävästi lue palstaa, koska viesti ei uppoa, tai vw on liian hyvä tuote trollien mielipiteistä huolimatta. Ja kaupaksi menee ja joitakin se vituttaa suunnattomasti.
      Kannattaisi nyt vaihtaa vaikka Mitsun palstalle etsimään parempia käännytettäviä, kun se ei täällä tehoa.

      • ei.ne.vaihda

        Kysehän on nimenomaan siitä, että niitä vituttaa kun kauppa käy. Vilkaise Skodan palstaa, Octavia mallien ykkönen niin trollit asuu siellä. Eihän näitä palstoja lue kuin promille autonostajista ja niistä promille uskoo edes jotain.


    • hyvääkesääkaikille

      Aloitus oli taas provo. Narahti, kun laittoi väärin ton sallitun öljynkulutuksen. Pitää olla 1 LITRA PER 1000 km. Se on valmistajan ohjeen mukaan "normaali" arvo.
      VAG-kulkineen öljyt voi vaihtaa helposti myös itse. Minä vaihdoin volsun öljyt siten, että annoin volsun pois ja otin tilalle uuden Nissanin. Sen mukana tuli 4 litraa moottoriöljyä. Enkä ole lisännyt vielä ensimmäiseen 30 tuhanteen. Et jos sua kiinnostaa semmoinen konepellin alla möyriminen, niin silloin Nissan ei ole auto Sinulle.

      • osssssovwviat

        Asialinja


    • voiRöllikkää

      Entä ne 99% VW:stä joissa ei noita ongelmia ole? Parasta kyytiä niillä saa omassa luokassaan, ihan testatusti ja todistetusti.
      Onko röllillä heittää faktoja kuinka monessa VW:ssä on Suomessa kyseisiä ongelmia?

    • yhdessäkö_yritätte

      Toinen trolli yritti auttaa toista , kun ensimmäinen ei ymmärtänyt tilavuusmittoja.
      Toinen oli selvinnyt kuudennelle luokalle yhdeksän kouluvuoden jälkeen ja oli pakoitettu paikkaukseen.
      Pahus, kun viestiin tähänkin viestiin liittyy tuo matematiikka, joka ei ole näköjään trolllien vahvuusaluetta.

    • eitiennyttrolli

      Yksi trolli ei tiennyt , että porsche on vw tuote.

    • Metallimiestietää

      Vikawagen kelpaa enää vain Kuusankoskelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe