20 000 onecoin huijattua Suomessa

Sompoijjaat sillä tavalla että kotisuomessakin on 20452 ihmistä jotka tähän kusetukseen on laittanut vähiä rahojaan.

Ootteko tunkit ylpeitä tästä tuloksesta? Häh?

Näillä ihmisillä olisi ollut tärkeämpiä kohteita vähille rahoilleen!

Hävetkää tunkkarit!!!

30

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeajattelutapa

      Eiköhän kuule tampio ole niin että jokainen on laittanut ihan omasta tahdostaan rahoja tuohon. Jos meinaat että ihmiset on pakotettuja niin silloin en ymmärrä tuota sinun tapaa ajatella asioita.

      • No mutta hyvä ystävä eihän tässä pakottamisesta ole kysymys. Vaan HUIJAAMISESTA. Siitä tässä on kysymys!

        T.Avotampio


      • ihmeajattelutapa
        Avotampio_ kirjoitti:

        No mutta hyvä ystävä eihän tässä pakottamisesta ole kysymys. Vaan HUIJAAMISESTA. Siitä tässä on kysymys!

        T.Avotampio

        Edelleen hyvä ystävä jokainen on itse laittanut rahaa tähän. Uskon että joakinen jolla on rahaa laittaa tähän on itse rahoistaan vastuussa ja siitä mihin sen laittaa.
        Sitä minä en ymmärrä että täällä vouhkataan että sponsori joutuu maksamaan takaisin. Miksi sponsori sen joutuisi maksamaan. Ei ne rahat ole sponsorille menneet vaan Onecoinille. Onko tuossa jotain epäselvää.
        Samoin se on jokaisessa yrityksessä.

        Mitä huijaukseen tulee. Onko jossain todistettavasti kerrottu tämän olevan huijaus? Minä en edelleenkään ole nähnyt missään sellaista viestiä. Tämä on tuomittu huijaukseksi ainoastaan teidän vastustajien päässä. Et silleen poijaat


      • ihmeajattelutapa kirjoitti:

        Edelleen hyvä ystävä jokainen on itse laittanut rahaa tähän. Uskon että joakinen jolla on rahaa laittaa tähän on itse rahoistaan vastuussa ja siitä mihin sen laittaa.
        Sitä minä en ymmärrä että täällä vouhkataan että sponsori joutuu maksamaan takaisin. Miksi sponsori sen joutuisi maksamaan. Ei ne rahat ole sponsorille menneet vaan Onecoinille. Onko tuossa jotain epäselvää.
        Samoin se on jokaisessa yrityksessä.

        Mitä huijaukseen tulee. Onko jossain todistettavasti kerrottu tämän olevan huijaus? Minä en edelleenkään ole nähnyt missään sellaista viestiä. Tämä on tuomittu huijaukseksi ainoastaan teidän vastustajien päässä. Et silleen poijaat

        No tota noin ... hämmensit minut kysymykselläsi "onko jossain kerrottu tämän olevan huijaus".

        No sovitaanko näin että MISSÄÄN EI OLE KERROTTU näin? Sopiiko näin?

        Mutta jokainen voi itse päätellä onko tämmöinen härpäke huijausta vai rehellistä peliä seuraamalla näiden sivujen kirjoituksia! Kaikki julkaistu viittaa hämäräperäiseen toimintaan. Mikään julkaistu ei viittaa rehelliseen toimintaan!

        Mutta sen sijaan kaikki julkaistu materiaali viittaa selkeästi ponzi-huijaukseen!

        Ja sponsori joutuu maksamaan siksi, että on huijannut ihmisen selkeään ponzi-huijaukseen! Siitä joutuu ensin LINNAAN ja sitten JOUTUU MAKSAMAAN!

        Poijjaat! Taasen!

        T.Avotampio


      • ihmeajattelutapa
        Avotampio_ kirjoitti:

        No tota noin ... hämmensit minut kysymykselläsi "onko jossain kerrottu tämän olevan huijaus".

        No sovitaanko näin että MISSÄÄN EI OLE KERROTTU näin? Sopiiko näin?

        Mutta jokainen voi itse päätellä onko tämmöinen härpäke huijausta vai rehellistä peliä seuraamalla näiden sivujen kirjoituksia! Kaikki julkaistu viittaa hämäräperäiseen toimintaan. Mikään julkaistu ei viittaa rehelliseen toimintaan!

        Mutta sen sijaan kaikki julkaistu materiaali viittaa selkeästi ponzi-huijaukseen!

        Ja sponsori joutuu maksamaan siksi, että on huijannut ihmisen selkeään ponzi-huijaukseen! Siitä joutuu ensin LINNAAN ja sitten JOUTUU MAKSAMAAN!

        Poijjaat! Taasen!

        T.Avotampio

        Nyt edelleen palaan siihen että jokainen lähtee omasta vapaasta tahdosta mukaan. Et voi tuota väittää. Eikö näin ole? Sponsori ei joudu maksamaan siitä kenellekkään yhtään mitään.

        Tuo on ihan typerä teidän vastustajien keskuudessa kiertävä päähän pinttymä siitä että sponsori olisi maksuvelvollinen tai ylipäätänsä joutuu linnaan.

        Sponsori on esitellyt tämän ja jokainen ihminen jolla on rahaa laittaa tuohon on saanut mahdollisuuden tutustua tähän sekä ottaa selvää ja päättää ihan itse lähteekö mukaan vai kokeeko tämän huijaukseksi. Ei sponsori ole sitä päätöstä tehnyt.
        Kuten jo itsekkin kirjoitit että jokainen voi itse päätellä onko tämä härpäke huijausta vai rehellistä peliä.

        Et näin taas.


      • UunoCoin
        ihmeajattelutapa kirjoitti:

        Nyt edelleen palaan siihen että jokainen lähtee omasta vapaasta tahdosta mukaan. Et voi tuota väittää. Eikö näin ole? Sponsori ei joudu maksamaan siitä kenellekkään yhtään mitään.

        Tuo on ihan typerä teidän vastustajien keskuudessa kiertävä päähän pinttymä siitä että sponsori olisi maksuvelvollinen tai ylipäätänsä joutuu linnaan.

        Sponsori on esitellyt tämän ja jokainen ihminen jolla on rahaa laittaa tuohon on saanut mahdollisuuden tutustua tähän sekä ottaa selvää ja päättää ihan itse lähteekö mukaan vai kokeeko tämän huijaukseksi. Ei sponsori ole sitä päätöstä tehnyt.
        Kuten jo itsekkin kirjoitit että jokainen voi itse päätellä onko tämä härpäke huijausta vai rehellistä peliä.

        Et näin taas.

        Juuri noin sanoisi sponsori joka on ensin pää märkänä kusettanut hyväuskoisia mukaan.


      • Tietoatietämättömille
        UunoCoin kirjoitti:

        Juuri noin sanoisi sponsori joka on ensin pää märkänä kusettanut hyväuskoisia mukaan.

        Vastuu itsestään on kuitenkin jokaisella ja velvollisuus miettiä lähteekö vai ei, siis elämä on jopa päivittäin valintoja täynnä.
        Minulle suosittelija sanoi, että lähde ensin sillä satasella, niin saat katsella rauhassa missä olet mukana ja niin tein. Toki sain myös hyvän videotykityksen aiheesta ja myös verkoston rakentamisesta jota en ollut tehnyt koskaan aiemmin.

        Suosittelija myös korosti, että me suosittelemme ostamaan koulutusta ja jos vain suinkin mahdollista, niin rakentamaan OneCoinille maailman suurinta verkostoa ja jos on siinä hyvä niin ei tarvise taloudellista puolta huokailla.

        No verkoston rakentaminen oli minulle ennestään vieras elementti, mutta oli yllätys huomata kuinka muutamat kaverit hyvin vähällä innostuivat ja halusivat mukaan ja suurinosa sellaisia, jotka eivät aiemmin ole voineet sietää verkostomarkkinointia.
        Ilmeisesti nuo maksuttomat tokenit myös koulutuksen päälle kiinostivat ja pian huomasin, että olin saanut palkkioita tililleni ja kotiutin 200€ Nordeaan ja ostin lopuilla verkostopalkkioillani Pro Trader päivityksen, siis olin selkeästi voitolla, ei huonosti.

        Siis itseäni ja monia muita hämmentää valtavasti puheet siitä, että olemme muka tulleet huijatuiksi ja olemme äärimmäisen tyhmiä ja niinhän ei todellakaan ole, vaan olemme mukana laillisessa touhussa ja mukana on myöskin ihmisiä eri viiteryhmistä erityisesti henkilöistä, joilla on hieman ylimääräistä rahaa.

        Toki tiedän, että eräät ovat ostaneet tycoon premium paketin heti ensimmäiseksi, mutta tuntien tyypit, niin ei paljon kukkarossa tunnu, että jokainen taaplaa tyylillään ja yleensä näillä herroilla on myös kavereita jotka seuraavat samoin panoksin.

        Tämä näyttää siis niin erilaiselta systeemiltä mitä te täälä yritätte luoda, siis suorastaan valheelliselta vääristelyltä ja keskittytte ainoastaan kolikon ympärille, kun tämänhetkinen vaihe on verkoston rakentaminen ensin sisäisille ja sitten avoimille markkinoille ja siinä on tämähetkinen business, ei kolikkojen myynnissä.


      • Tietoatietämättömille kirjoitti:

        Vastuu itsestään on kuitenkin jokaisella ja velvollisuus miettiä lähteekö vai ei, siis elämä on jopa päivittäin valintoja täynnä.
        Minulle suosittelija sanoi, että lähde ensin sillä satasella, niin saat katsella rauhassa missä olet mukana ja niin tein. Toki sain myös hyvän videotykityksen aiheesta ja myös verkoston rakentamisesta jota en ollut tehnyt koskaan aiemmin.

        Suosittelija myös korosti, että me suosittelemme ostamaan koulutusta ja jos vain suinkin mahdollista, niin rakentamaan OneCoinille maailman suurinta verkostoa ja jos on siinä hyvä niin ei tarvise taloudellista puolta huokailla.

        No verkoston rakentaminen oli minulle ennestään vieras elementti, mutta oli yllätys huomata kuinka muutamat kaverit hyvin vähällä innostuivat ja halusivat mukaan ja suurinosa sellaisia, jotka eivät aiemmin ole voineet sietää verkostomarkkinointia.
        Ilmeisesti nuo maksuttomat tokenit myös koulutuksen päälle kiinostivat ja pian huomasin, että olin saanut palkkioita tililleni ja kotiutin 200€ Nordeaan ja ostin lopuilla verkostopalkkioillani Pro Trader päivityksen, siis olin selkeästi voitolla, ei huonosti.

        Siis itseäni ja monia muita hämmentää valtavasti puheet siitä, että olemme muka tulleet huijatuiksi ja olemme äärimmäisen tyhmiä ja niinhän ei todellakaan ole, vaan olemme mukana laillisessa touhussa ja mukana on myöskin ihmisiä eri viiteryhmistä erityisesti henkilöistä, joilla on hieman ylimääräistä rahaa.

        Toki tiedän, että eräät ovat ostaneet tycoon premium paketin heti ensimmäiseksi, mutta tuntien tyypit, niin ei paljon kukkarossa tunnu, että jokainen taaplaa tyylillään ja yleensä näillä herroilla on myös kavereita jotka seuraavat samoin panoksin.

        Tämä näyttää siis niin erilaiselta systeemiltä mitä te täälä yritätte luoda, siis suorastaan valheelliselta vääristelyltä ja keskittytte ainoastaan kolikon ympärille, kun tämänhetkinen vaihe on verkoston rakentaminen ensin sisäisille ja sitten avoimille markkinoille ja siinä on tämähetkinen business, ei kolikkojen myynnissä.

        No kuulepas JURMU, me yritämme "täälä" tuoda ihmisten huomioon sen seikan että tuon verkoston takana on TYHJÄÄ, EI MITÄÄN!!!

        Voit rakentaa verkostoa vaikka käytettyjen postimerkkien hallitsijoiden perusteella, tai sitten niiden kanssa joilla on tyhjäksi syötyjä tonnikalatölkkejä roskiksessaan, whatever.

        Pointti on se, että kaiken tämän takana EI OLE MITÄÄN!

        Millä vitulla tän sais menemään JAKELUUN?

        Tätä verkostoa rakennetaan TYHJÄN päälle. Älkää kukaan lähtekö siihen mukaan.

        Poijjaat!! Taasen!

        T.Avotampio

        PS. Hahaa, taidan tosiaan perustaa verkoston jossa vaihtovaluuttana on tyhjä Rainbow-merkkinen tonnikalatölkki! Perustan webbisivun jossa päivittäin tyhjäksisyödyn purkin arvo vaihtelee ja niitä voi myös ostaa! Tulevaisuudessa näet tyhjäksisyötyjen tonnikalapurkkien arvo nousee huomattavasti!!!


      • ihmeajattelutapa
        UunoCoin kirjoitti:

        Juuri noin sanoisi sponsori joka on ensin pää märkänä kusettanut hyväuskoisia mukaan.

        Kukaan ei ole kusettanut ketään mukaan vaan jokaiselle on annettu mahdollisuus miettiä lähteekö mukaan vai ei. Ei kenenkään pää märkänä tarvitse ketään kusettaa. Miksi pitäisi? Teillä on niiin kieroutunut ajattelutapa että taitaa teillä olla ne kuumimmat paikat. Alkaa paineet nousta selvästi.


      • ihmeajattelutapa
        Avotampio_ kirjoitti:

        No kuulepas JURMU, me yritämme "täälä" tuoda ihmisten huomioon sen seikan että tuon verkoston takana on TYHJÄÄ, EI MITÄÄN!!!

        Voit rakentaa verkostoa vaikka käytettyjen postimerkkien hallitsijoiden perusteella, tai sitten niiden kanssa joilla on tyhjäksi syötyjä tonnikalatölkkejä roskiksessaan, whatever.

        Pointti on se, että kaiken tämän takana EI OLE MITÄÄN!

        Millä vitulla tän sais menemään JAKELUUN?

        Tätä verkostoa rakennetaan TYHJÄN päälle. Älkää kukaan lähtekö siihen mukaan.

        Poijjaat!! Taasen!

        T.Avotampio

        PS. Hahaa, taidan tosiaan perustaa verkoston jossa vaihtovaluuttana on tyhjä Rainbow-merkkinen tonnikalatölkki! Perustan webbisivun jossa päivittäin tyhjäksisyödyn purkin arvo vaihtelee ja niitä voi myös ostaa! Tulevaisuudessa näet tyhjäksisyötyjen tonnikalapurkkien arvo nousee huomattavasti!!!

        Rauhoitu hyvä veli paineet nousee. Ei tämä nyt niin vakava asia ole. Meinaatko että tyhjää on. Samoin kuin teidän kommentitko? Nehän on vain ilmaa. Tampio jos totta puhutaan sinäkin olet alkanut toistamaan liikaa itseäsi.Alkaa kuule uskottavuus menemään. Taannoin ajattelin että ei tuo Tampio nyt niin yksinkertainen olekkaan mutta olin väärässä valitettavasti. Uskottavuus on tähän palstaan mennyt jo ajat sitten. Onko teitä vastustajia täällä kenties ehkä viisi mutta samat ihmiset kirjoittelee eri nimimerkeillä. Mut huijauksessa ei olla mukana ja ihan itse on lähdetty mukaan kuten muutkin.


      • Greenwood
        Tietoatietämättömille kirjoitti:

        Vastuu itsestään on kuitenkin jokaisella ja velvollisuus miettiä lähteekö vai ei, siis elämä on jopa päivittäin valintoja täynnä.
        Minulle suosittelija sanoi, että lähde ensin sillä satasella, niin saat katsella rauhassa missä olet mukana ja niin tein. Toki sain myös hyvän videotykityksen aiheesta ja myös verkoston rakentamisesta jota en ollut tehnyt koskaan aiemmin.

        Suosittelija myös korosti, että me suosittelemme ostamaan koulutusta ja jos vain suinkin mahdollista, niin rakentamaan OneCoinille maailman suurinta verkostoa ja jos on siinä hyvä niin ei tarvise taloudellista puolta huokailla.

        No verkoston rakentaminen oli minulle ennestään vieras elementti, mutta oli yllätys huomata kuinka muutamat kaverit hyvin vähällä innostuivat ja halusivat mukaan ja suurinosa sellaisia, jotka eivät aiemmin ole voineet sietää verkostomarkkinointia.
        Ilmeisesti nuo maksuttomat tokenit myös koulutuksen päälle kiinostivat ja pian huomasin, että olin saanut palkkioita tililleni ja kotiutin 200€ Nordeaan ja ostin lopuilla verkostopalkkioillani Pro Trader päivityksen, siis olin selkeästi voitolla, ei huonosti.

        Siis itseäni ja monia muita hämmentää valtavasti puheet siitä, että olemme muka tulleet huijatuiksi ja olemme äärimmäisen tyhmiä ja niinhän ei todellakaan ole, vaan olemme mukana laillisessa touhussa ja mukana on myöskin ihmisiä eri viiteryhmistä erityisesti henkilöistä, joilla on hieman ylimääräistä rahaa.

        Toki tiedän, että eräät ovat ostaneet tycoon premium paketin heti ensimmäiseksi, mutta tuntien tyypit, niin ei paljon kukkarossa tunnu, että jokainen taaplaa tyylillään ja yleensä näillä herroilla on myös kavereita jotka seuraavat samoin panoksin.

        Tämä näyttää siis niin erilaiselta systeemiltä mitä te täälä yritätte luoda, siis suorastaan valheelliselta vääristelyltä ja keskittytte ainoastaan kolikon ympärille, kun tämänhetkinen vaihe on verkoston rakentaminen ensin sisäisille ja sitten avoimille markkinoille ja siinä on tämähetkinen business, ei kolikkojen myynnissä.

        Entä kaverisi,ovatko he myös voitolla?


      • NäinKunTeetteNiinIhanSam
        ihmeajattelutapa kirjoitti:

        Rauhoitu hyvä veli paineet nousee. Ei tämä nyt niin vakava asia ole. Meinaatko että tyhjää on. Samoin kuin teidän kommentitko? Nehän on vain ilmaa. Tampio jos totta puhutaan sinäkin olet alkanut toistamaan liikaa itseäsi.Alkaa kuule uskottavuus menemään. Taannoin ajattelin että ei tuo Tampio nyt niin yksinkertainen olekkaan mutta olin väärässä valitettavasti. Uskottavuus on tähän palstaan mennyt jo ajat sitten. Onko teitä vastustajia täällä kenties ehkä viisi mutta samat ihmiset kirjoittelee eri nimimerkeillä. Mut huijauksessa ei olla mukana ja ihan itse on lähdetty mukaan kuten muutkin.

        Mites wincapitassa kävi? Yli 7miljoonan oikeudenkäyntikulut veronmaksajille ja vitullinen määrä kaikenlaisia atteja elätettäviksi. Maksakaa verot(muutkin myyntialan yrittäjät maksavat!) ja vetäkää itsenne narunjatkoksi pyramidin kaatuessa, älkääkä kuormittako muiden kukkaroa.
        Tämä kun toteutuu on sen jälkeen itselleni ihan sama paljonko haluatte koutuksesta maksaa, ettekä johda ketään harhaan kuten maaorava tommi, joka antaa ymmärtää, että jokin valuutta olisi edes olemassa.


      • ihmeajattelutapa kirjoitti:

        Rauhoitu hyvä veli paineet nousee. Ei tämä nyt niin vakava asia ole. Meinaatko että tyhjää on. Samoin kuin teidän kommentitko? Nehän on vain ilmaa. Tampio jos totta puhutaan sinäkin olet alkanut toistamaan liikaa itseäsi.Alkaa kuule uskottavuus menemään. Taannoin ajattelin että ei tuo Tampio nyt niin yksinkertainen olekkaan mutta olin väärässä valitettavasti. Uskottavuus on tähän palstaan mennyt jo ajat sitten. Onko teitä vastustajia täällä kenties ehkä viisi mutta samat ihmiset kirjoittelee eri nimimerkeillä. Mut huijauksessa ei olla mukana ja ihan itse on lähdetty mukaan kuten muutkin.

        No siis ... annas kun vedän vähän henkeä ensin ;-)

        > Taannoin ajattelin että ei tuo Tampio nyt niin yksinkertainen olekkaan mutta olin väärässä valitettavasti

        Kyllä, todellakin olit väärässä. Minä olen hyvin yksinkertainen ihminen.

        >Tampio jos totta puhutaan sinäkin olet alkanut toistamaan liikaa itseäsi

        Niin, en enää keksi muuta kuin toistaa samoja asioita jotta uudet ihmiset eivät lähtisi tähän mukaan. Tottahan on, että jokainen tekee päätöksensä itse. Mutta minä näen että teidän puheenne tuotto-odotuksista on täyttä roskaa, sillä mitään tuottoa ei sijoitukselle tule!

        Ainoa keino (toistan taas itseäni!) on hankkia lisää jäseniä. Ja juuri tämän minä näen SYVÄKSI huijaukseksi!!

        Oletko itse koijari kertonut keräämillesi jäsenille, että saat siivun heidän sijoituksistaan ja että jos he haluavat päästä osingoille, niin heidän pitää itse kerätä pyramidiin uusia jäseniä.

        >Tampio jos totta puhutaan sinäkin olet alkanut toistamaan liikaa itseäsi

        (laitoin ton kostoksi uudestaan ;-)

        Joo, toi edelläkin kirjoittamani on ollut täällä palstoilla jo useaan otteeseen, mutta kirjoitin sen TAAS uudestaan.

        Kyllähän tässä pitää henkeä vedellä välillä että tosiaan jaksaa NÄITÄ SAMOJA juttuja polkea uudestaan ja uudestaan, kun EI MEE JAKELUUN, KELES ...

        > Mut huijauksessa ei olla mukana ja ihan itse on lähdetty mukaan kuten muutkin

        Ota huomioon, että jos koijaat tähän mukaan kavereitasi, joiden sijoituksista saat siivun, olet MUKANA HUIJAUKSESSA! Ja saat aikanaan RIKOSSYYTTEEN kuten kävi wincapitassa!

        Muista tämä, koijari!

        Poijjaat! Taasen!

        T.Avotampio


      • ihmeajattelutapa
        Avotampio_ kirjoitti:

        No siis ... annas kun vedän vähän henkeä ensin ;-)

        > Taannoin ajattelin että ei tuo Tampio nyt niin yksinkertainen olekkaan mutta olin väärässä valitettavasti

        Kyllä, todellakin olit väärässä. Minä olen hyvin yksinkertainen ihminen.

        >Tampio jos totta puhutaan sinäkin olet alkanut toistamaan liikaa itseäsi

        Niin, en enää keksi muuta kuin toistaa samoja asioita jotta uudet ihmiset eivät lähtisi tähän mukaan. Tottahan on, että jokainen tekee päätöksensä itse. Mutta minä näen että teidän puheenne tuotto-odotuksista on täyttä roskaa, sillä mitään tuottoa ei sijoitukselle tule!

        Ainoa keino (toistan taas itseäni!) on hankkia lisää jäseniä. Ja juuri tämän minä näen SYVÄKSI huijaukseksi!!

        Oletko itse koijari kertonut keräämillesi jäsenille, että saat siivun heidän sijoituksistaan ja että jos he haluavat päästä osingoille, niin heidän pitää itse kerätä pyramidiin uusia jäseniä.

        >Tampio jos totta puhutaan sinäkin olet alkanut toistamaan liikaa itseäsi

        (laitoin ton kostoksi uudestaan ;-)

        Joo, toi edelläkin kirjoittamani on ollut täällä palstoilla jo useaan otteeseen, mutta kirjoitin sen TAAS uudestaan.

        Kyllähän tässä pitää henkeä vedellä välillä että tosiaan jaksaa NÄITÄ SAMOJA juttuja polkea uudestaan ja uudestaan, kun EI MEE JAKELUUN, KELES ...

        > Mut huijauksessa ei olla mukana ja ihan itse on lähdetty mukaan kuten muutkin

        Ota huomioon, että jos koijaat tähän mukaan kavereitasi, joiden sijoituksista saat siivun, olet MUKANA HUIJAUKSESSA! Ja saat aikanaan RIKOSSYYTTEEN kuten kävi wincapitassa!

        Muista tämä, koijari!

        Poijjaat! Taasen!

        T.Avotampio

        "Oletko itse koijari kertonut keräämillesi jäsenille, että saat siivun heidän sijoituksistaan ja että jos he haluavat päästä osingoille, niin heidän pitää itse kerätä pyramidiin uusia jäseniä."

        Tottakai olen kertonut että on mahdollisuus pyytää ihmisiä mukaan ja bonuksista mitä siitä saa. Miksi jättäisin kertomatta? Ymmärrän mitä ajat takaa mutta sehän on jo laissa kielletty että jos ilman mitään vastiketta kerätään ihmisiä mukaan ja niiden maksusta saat itsellesi palkkion.
        Okei nyt varmaan vedät esiin tämän plagiointi kortin joka on teidän keksimä asia. Mut silti tässä saa vastinetta ja sinäkään et sille voi mitään.
        Et se siitä huijaamisesta.

        "Ota huomioon, että jos koijaat tähän mukaan kavereitasi, joiden sijoituksista saat siivun, olet MUKANA HUIJAUKSESSA! Ja saat aikanaan RIKOSSYYTTEEN kuten kävi wincapitassa"

        Tämähän on käytäntö joka verkostomarkkinointi yrityksessä että kasvatetaan verkostoa. Oli sitten kyseessä Amway, Zinzino ja moni muu. No miksi tähän yhteen yritykseen nyt takerrutaan niin kovaa. Niin Zinzinon kanssa saitte nenillenne aika pahasti että siitä ei kukaan teistä enää kehtaa puhua.

        Wincapita oli alustaasti tuomittu kaatumaan mut Onecoin ja Wincapitalla ei ole mitään yhteistä. Onko sinun mielestä?

        No olkoon tämä nyt tässä niin saadaan sinunkin paineet tasaantumaan.


      • ihmeajattelutapa
        NäinKunTeetteNiinIhanSam kirjoitti:

        Mites wincapitassa kävi? Yli 7miljoonan oikeudenkäyntikulut veronmaksajille ja vitullinen määrä kaikenlaisia atteja elätettäviksi. Maksakaa verot(muutkin myyntialan yrittäjät maksavat!) ja vetäkää itsenne narunjatkoksi pyramidin kaatuessa, älkääkä kuormittako muiden kukkaroa.
        Tämä kun toteutuu on sen jälkeen itselleni ihan sama paljonko haluatte koutuksesta maksaa, ettekä johda ketään harhaan kuten maaorava tommi, joka antaa ymmärtää, että jokin valuutta olisi edes olemassa.

        Kerroppa nyt mitä yhteistä on Wincapitalla ja Onecoinilla. Voin sanoa ettätuon vertaaminen on yhtä tyhmää kuten te sanotte kun verrataan Bitcoinia ja Onecoinia.

        Verojen maksusta sen verran että tottakai pitää maksaa verot sehän on ihan selvä asia. Toivottavasti myös Bitcoinilla rahaa tehneet on muistaneet tuon asian. Valitettavasti he eivät ole varmaankaan muistaneet tuota veroasiaa.
        Voi voi kumpa kaikki yrittäjät hoitaisivat veronsa kunnolla niin Suomi olisi huomattavasti parempi maa asua. Yrittäjissäkin on tunnollisia ja vähemmän tunnollisia.
        Anteeksi nyt vertasin taas Bitcoinia Onecoiniin.

        Turhaa sitä hyvää narua pilata ja eiköhän ne elätettävät löydy jostain ihan muualta.


      • ihmeajattelutapa kirjoitti:

        Kerroppa nyt mitä yhteistä on Wincapitalla ja Onecoinilla. Voin sanoa ettätuon vertaaminen on yhtä tyhmää kuten te sanotte kun verrataan Bitcoinia ja Onecoinia.

        Verojen maksusta sen verran että tottakai pitää maksaa verot sehän on ihan selvä asia. Toivottavasti myös Bitcoinilla rahaa tehneet on muistaneet tuon asian. Valitettavasti he eivät ole varmaankaan muistaneet tuota veroasiaa.
        Voi voi kumpa kaikki yrittäjät hoitaisivat veronsa kunnolla niin Suomi olisi huomattavasti parempi maa asua. Yrittäjissäkin on tunnollisia ja vähemmän tunnollisia.
        Anteeksi nyt vertasin taas Bitcoinia Onecoiniin.

        Turhaa sitä hyvää narua pilata ja eiköhän ne elätettävät löydy jostain ihan muualta.

        No, sekä wincapita että onecoin olivat ponzihuijauksia. Bitcoin on toimiva kryptovaluutta. Onecoin ei sen sijaan ole mikään kryptovaluutta eikä mitään muutakaan, sitä ei ole olemassa. Se on huijaus.

        Wincapitalla ja onecoinilla on yhteistä seuraavat asiat:
        -Mitään liiketoimintaa ei ole, ei toimitiloja, yrityksen toimintasuunnitelmaa tai liikeideaa, toimihenkilöitä, pääkonttoria, ei mitään. Molemmat olivat Gibraltarille tms. veroparatiisiin rekisteröityjä pöytälaatikkofirmoja
        -Järjestelmään maksettuja rahoja käytetään aiemmin liittyneiden sijoitusten kasvattamiseen
        -Rahoja on vaikea nostaa pois järjestelmästä, ainoa keino saada tuottoja on hankkia lisää ihmisiä järjestelmään
        -Toimijat ovat hyvin salamyhkäisiä eivätkä kerro toiminnastaan julkisesti mitään. Tietoja saa vain tunkituspalavereista tms. hurmoskokouksista, ja näissä ilmiotetut tiedot ovat keskenään ristiriitaisia. Katso esim. Parhialan viimeisimmät videot youtubesta. Täysin ristiriidassa sen kanssa mitä rutjakkeen uusimmissa videoissa sanotaan
        -Varallisuuden kasvattamisen taustalla oli wincapitassa keksitty valuuttakauppa, jota lopulta ei koskaan käyty. Onecoinissa se on keksitty kryptovaluutta, jota oikeasti ei ole olemassa, ja joka on verrattavissa monopolipelin leikkirahaan.

        Poijjaat!

        T.Avotampio


      • TyhmyydenHuippu
        ihmeajattelutapa kirjoitti:

        "Oletko itse koijari kertonut keräämillesi jäsenille, että saat siivun heidän sijoituksistaan ja että jos he haluavat päästä osingoille, niin heidän pitää itse kerätä pyramidiin uusia jäseniä."

        Tottakai olen kertonut että on mahdollisuus pyytää ihmisiä mukaan ja bonuksista mitä siitä saa. Miksi jättäisin kertomatta? Ymmärrän mitä ajat takaa mutta sehän on jo laissa kielletty että jos ilman mitään vastiketta kerätään ihmisiä mukaan ja niiden maksusta saat itsellesi palkkion.
        Okei nyt varmaan vedät esiin tämän plagiointi kortin joka on teidän keksimä asia. Mut silti tässä saa vastinetta ja sinäkään et sille voi mitään.
        Et se siitä huijaamisesta.

        "Ota huomioon, että jos koijaat tähän mukaan kavereitasi, joiden sijoituksista saat siivun, olet MUKANA HUIJAUKSESSA! Ja saat aikanaan RIKOSSYYTTEEN kuten kävi wincapitassa"

        Tämähän on käytäntö joka verkostomarkkinointi yrityksessä että kasvatetaan verkostoa. Oli sitten kyseessä Amway, Zinzino ja moni muu. No miksi tähän yhteen yritykseen nyt takerrutaan niin kovaa. Niin Zinzinon kanssa saitte nenillenne aika pahasti että siitä ei kukaan teistä enää kehtaa puhua.

        Wincapita oli alustaasti tuomittu kaatumaan mut Onecoin ja Wincapitalla ei ole mitään yhteistä. Onko sinun mielestä?

        No olkoon tämä nyt tässä niin saadaan sinunkin paineet tasaantumaan.

        "Okei nyt varmaan vedät esiin tämän plagiointi kortin joka on teidän keksimä asia. Mut silti tässä saa vastinetta ja sinäkään et sille voi mitään"

        Luulin jo, että olen nähnyt kaikki eri bulgarialaisen kusetuksen ja aivopesun muodot, mutta ei.

        Kuka sinut on aivopessyt`? Suomalainen sponsorisi vai joku muu? Kuinka kehtaat tuoda tyhmyytesi noin räikeästi esiin ja vahvistaa sen, minkä jo tiedämme - CoiNistit ovat harvinaisen hölmöä sakkia.

        Väität siis, että plagiointi on keksitty juttu? Huh huh. Minä taas väitän, että samalla varmuudella, kuin törkeä plagiointi on aukottomasti todistettu, että moni suomalainen tulee vielä selvittelemään osallistumistaan pyramidihuijaukseen eri oikeusasteissa.

        Mutta vielä kerran, ihan oikeasti - kuka voi olla noin tyhmä, että uskottelee itselleen, että plagiointi on keksitty juttu? Vaikka se on todistettu 100% pitävästi.

        Siinä meillä oikein varsinaiset "liikemiehet" - kaupustelevat plagioituja "koulutuksia" toisilleen ja leikkivät piszniz-miehiä.... voi elämän kevät. Ja Bulgariassa painetaan pää märkänä leikkirahaa näytöille...

        No, teidän nauru hyytyy ikävällä tavalla, kun kyseinen alkeellinen pyramidiviritys kaatuu omaan mahdottomuuteensa.


      • Kylläseonpoijaat
        Avotampio_ kirjoitti:

        No, sekä wincapita että onecoin olivat ponzihuijauksia. Bitcoin on toimiva kryptovaluutta. Onecoin ei sen sijaan ole mikään kryptovaluutta eikä mitään muutakaan, sitä ei ole olemassa. Se on huijaus.

        Wincapitalla ja onecoinilla on yhteistä seuraavat asiat:
        -Mitään liiketoimintaa ei ole, ei toimitiloja, yrityksen toimintasuunnitelmaa tai liikeideaa, toimihenkilöitä, pääkonttoria, ei mitään. Molemmat olivat Gibraltarille tms. veroparatiisiin rekisteröityjä pöytälaatikkofirmoja
        -Järjestelmään maksettuja rahoja käytetään aiemmin liittyneiden sijoitusten kasvattamiseen
        -Rahoja on vaikea nostaa pois järjestelmästä, ainoa keino saada tuottoja on hankkia lisää ihmisiä järjestelmään
        -Toimijat ovat hyvin salamyhkäisiä eivätkä kerro toiminnastaan julkisesti mitään. Tietoja saa vain tunkituspalavereista tms. hurmoskokouksista, ja näissä ilmiotetut tiedot ovat keskenään ristiriitaisia. Katso esim. Parhialan viimeisimmät videot youtubesta. Täysin ristiriidassa sen kanssa mitä rutjakkeen uusimmissa videoissa sanotaan
        -Varallisuuden kasvattamisen taustalla oli wincapitassa keksitty valuuttakauppa, jota lopulta ei koskaan käyty. Onecoinissa se on keksitty kryptovaluutta, jota oikeasti ei ole olemassa, ja joka on verrattavissa monopolipelin leikkirahaan.

        Poijjaat!

        T.Avotampio

        Suuria arvailuja ja olettamuksia taas jälleen kerran Tampion toimesta. Todellisia faktoja heitit. Paskat sinä et tiedä faktoista mitään.

        >moni suomalainen tulee vielä selvittelemään osallistumistaan pyramidihuijaukseen eri oikeusasteissa.<

        Meinaatko kuten esim Zinzinossa ,Amwayssa, lyonesissa. Missä näiden oikeuden käynnit on. Näitäkin te olette väittäneet pyramidikusetukseiksi. Onko ne? Ei ilmeisesti ole kun edes tutkintaa ei ole aloitettu vaikka te jo täällä tuomioita olette jakaneet.

        Nuo sinun lässytykset on niin loppuun kuluneita. Tämäkin jo kertoo siitä että alkaa olemaan tampionkin paukut vähissä.
        Poltat pian loppuun itsesi. Reppana


      • ellaittanu
        ihmeajattelutapa kirjoitti:

        Edelleen hyvä ystävä jokainen on itse laittanut rahaa tähän. Uskon että joakinen jolla on rahaa laittaa tähän on itse rahoistaan vastuussa ja siitä mihin sen laittaa.
        Sitä minä en ymmärrä että täällä vouhkataan että sponsori joutuu maksamaan takaisin. Miksi sponsori sen joutuisi maksamaan. Ei ne rahat ole sponsorille menneet vaan Onecoinille. Onko tuossa jotain epäselvää.
        Samoin se on jokaisessa yrityksessä.

        Mitä huijaukseen tulee. Onko jossain todistettavasti kerrottu tämän olevan huijaus? Minä en edelleenkään ole nähnyt missään sellaista viestiä. Tämä on tuomittu huijaukseksi ainoastaan teidän vastustajien päässä. Et silleen poijaat

        Emmääkään laittanu. Ei jokainen laittanu.


    • CrystalBall

      Tyhmyyttähän ei ole Suomessa säädetty rangaistavaksi. Tyhmien ihmisten hyväksikäyttö sen sijaan on ja sitä paitsi se on äärimmäisen halveksuttavaa. Juuri tällaisten paatuneiden hyväksikäyttäjien takia tulee aina välillä mieleen, että häpeäpaalut pitäisi palauttaa torin laidalle näitä tyyppejä varten.

      • VantaanOraakkeli

        Tervaa ja höyheniä.


    • AntiPyramiidi

      Kyllä suomeen aina tuon verran mahtuu tyhmiä..

      Käsittämätöntä typeryyttä, täytyy olla asiat huonosti, kun pitää toivo laittaa pyramidipeliin..

    • Rujathousuissa

      Ihmeajattelija torveaa kovin tuttua slogania. ”Kukaan ei ole kusettanut ketään mukaan vaan jokaiselle on annettu mahdollisuus miettiä lähteekö mukaan vai ei.”
      Winkkarin tapauksessa huudeltiin, että eihän klubiin pitänyt sijoittaa enempää kuin perse kestää hävitä. Näinhän luki säännöissä.

      Aikanaan kun Onecoin on nurin ja torvelolla Tycoon-paketti kourassa, joka maksoin 5500 erkkiä, puheet kyllä muuttuvat. Sitten huudellaan virkavaltaa apuun. Miksi poliisi ei kieltänyt sijoittamasta, miksi ei heti aloitettu tutkintaa? Huudellaan, että meitä on petetty ja viranomaiset ovat juonessa mukana.

      Onneksi sponssin vastuuta eivät tällaiset puolivillaiset huutelut liittymisen vapaaehtoisuudesta lainkaan vähennä. Voitolla olleilta kerätään voitot pois ja suurimmat sponssit saavat syytteen petoksesta; näinhän sitä kävi Winkkarissakin.

      • ihmeajattelutapa

        "Ihmeajattelija torveaa kovin tuttua slogania. Kukaan ei ole kusettanut ketään mukaan vaan jokaiselle on annettu mahdollisuus miettiä lähteekö mukaan vai ei.”

        Aivan totta.

        "Winkkarin tapauksessa huudeltiin, että eihän klubiin pitänyt sijoittaa enempää kuin perse kestää hävitä. Näinhän luki säännöissä."

        Käsittääkseni tuokin on totta.

        "Sitten huudellaan virkavaltaa apuun. Miksi poliisi ei kieltänyt sijoittamasta, miksi ei heti aloitettu tutkintaa? Huudellaan, että meitä on petetty ja viranomaiset ovat juonessa mukana."

        Virkavaltako sinulle antaa neuvoja mihin saat laittaa rahaa ja mihin ei. Nyt ymmärrän taidat olla holhouksen alla. Siksi sinä et ymmärrä että rahaa voi ja pitää käyttää.


    • vaikuinka

      Onko tässä OneCoinissa mukana niitä samoja huijareita joita oli siinä ternimaitokapseli kusetuksessa?

      • toucheeeeee

        Kaikilla pääjehuilla on taustaa useista eri verkostokusetuksista. Se jo yksistään pitäisi riittää herättämään epäilykset.

        Valitettavasti huijauksiin meneminen ei ole rangaistava teko, mutta tyhmää se on. Siksipä tähän värävätäänkin enimmäkseen sitä hiukan heikommin koulutettua tuulipukukansaa, sitä jengiä, joka hyppii pyramidista toiseen ja on joka kerta aiiiiiivan varma äkkirikastumisesta. Sitä porukkaa, joka ei viittisi tehdä mitään, mutta miljoonia pitäisi tulla, sitä kateellisinta porukkaa, joille paras ja tehokkain myyntipuhe on vinkata, että "aatteles jos naapuris tienaa vuoden päästä tällä satoja tuhansia ja sä jäät nuoleen näppejäs..".

        Turha nyt alkaa änkätä, että "kyllä minä tunnen erään professorin, joka on tässä mukana sadallatuhannella eurolla ja niin on viisas". Yksittäisiä korkeamminkoulutettuja on mukana kyllä, mutta esim. Vaasan seudulla isoin osa kusetetuista on juurikin sitä "amisporukkaa".


      • EPohjanmaa
        toucheeeeee kirjoitti:

        Kaikilla pääjehuilla on taustaa useista eri verkostokusetuksista. Se jo yksistään pitäisi riittää herättämään epäilykset.

        Valitettavasti huijauksiin meneminen ei ole rangaistava teko, mutta tyhmää se on. Siksipä tähän värävätäänkin enimmäkseen sitä hiukan heikommin koulutettua tuulipukukansaa, sitä jengiä, joka hyppii pyramidista toiseen ja on joka kerta aiiiiiivan varma äkkirikastumisesta. Sitä porukkaa, joka ei viittisi tehdä mitään, mutta miljoonia pitäisi tulla, sitä kateellisinta porukkaa, joille paras ja tehokkain myyntipuhe on vinkata, että "aatteles jos naapuris tienaa vuoden päästä tällä satoja tuhansia ja sä jäät nuoleen näppejäs..".

        Turha nyt alkaa änkätä, että "kyllä minä tunnen erään professorin, joka on tässä mukana sadallatuhannella eurolla ja niin on viisas". Yksittäisiä korkeamminkoulutettuja on mukana kyllä, mutta esim. Vaasan seudulla isoin osa kusetetuista on juurikin sitä "amisporukkaa".

        Jos olet Vaasasta niin pitäishän sun nyt omasi tuntea. Suomesta ei tyhmempää kansaa löydy kuin vaasalaiset on. Itseään täynnä olevia paskoja. Vaasalaiset luulee olevan niin kansainvälistä porukkaa kun vähän heittää ruotsia sekaan kun puhuu. Opettelisivat edes sen ruotsin kunnolla. Kyseiset ihmiset on niin katteellista porukkaa ja suomen suurimmat huijarit asuu Vaasassa. On jos jonkilaista yrittäjää. Laitetaan yritys nurin ja perustetaan pokkana uusi ja jätetän kaikki maksamatta. Vaasalaiset on homeperseitä.

        Niin ja tuo Amisporukka mistä niitä nyt yllätäin on Vaasaan tullut? Siellähän on niin pirun fiksua ja kouluttautunutta porukkaa. Omasta mielestä.

        Jos joku luulee että miljoonat tulee tekemättä niin ampukoon itsensä.


      • jussipaitajuntit

        EPohjanmaa nyt ei sen paree oo ;)


      • kunnonkusetusta

        Tampereella ne kaikkein kovimmat verkostokusettajat ovat olleet. Terveystuotteita muka myytiin ja itse vedettiin steroideja. No kaikkihan tietää kuinka siinä leikissä ennen pitkää käy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe