Kysymys sinimerkkisille....

ja muillekki järkeville ihmisille. Mikä on teidän mielestänne Kokkolan mukavin ja viihtyisin uimaranta? Jk. Vinkujat pysykööt poissa!

241

2736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älämorkkaa

      Heti uusi chättäilyviesti huh huh. Kuules neuvon sinua jättämään turkoosit, siniset, rekatut ja nickiesi nimmarit pois avauksistasi ja lopetat provoilemisen teidän rekisteröityjen erinomaisuudella ja siirryt Kokkola chattiin leikkimään seurustelua niin täällä Kokkolanpalstalla voi joku muukin sanoa enemmän kuin pari kommenttia päivässä. Sinullahan on kymmeniä entisiä palstoja tuhansin kommentein, jotka ovat täyttämättä, joten täytä ne ensin ennenkuin avaat aina uuden samankaltaisen höpöttelysaitin.

      • Ja sinä neropatti olet valittanut täällä ettet pysty avauksen perusteella päättelemään mistä ja kenen avauksesta on kyse. Lue nyt taas tuo otsikko kuten olisi kait kantsinu tehä tuon poistattamasi ketjun suhteen jo aiemmin.

        Olen ihan varma että olet Kokkolan palstan ainut lukutaidoton. Mitä jos hakisit täältä juuri sinulle kohdennetun foorumin, tyyliin 'mikä avuksi meille lukihäiriöisille ressukoille'...


      • älämorkkaa
        toljanter kirjoitti:

        Ja sinä neropatti olet valittanut täällä ettet pysty avauksen perusteella päättelemään mistä ja kenen avauksesta on kyse. Lue nyt taas tuo otsikko kuten olisi kait kantsinu tehä tuon poistattamasi ketjun suhteen jo aiemmin.

        Olen ihan varma että olet Kokkolan palstan ainut lukutaidoton. Mitä jos hakisit täältä juuri sinulle kohdennetun foorumin, tyyliin 'mikä avuksi meille lukihäiriöisille ressukoille'...

        Sinä solvasit muita keskustelijoita vinkujiksi ja käskit pysymään poissa. Sinä syrjit kaikkia muita paitsi itseäsi ja sinistä väriä. Älä morkkaa!


      • Sinulla on ongelma..ja ei ihan pienikään. Mitä jos purkaisit tuota pahaa oloasi vaikka tuolla mielenterveyspalstalla.


      • älämorkkaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sinulla on ongelma..ja ei ihan pienikään. Mitä jos purkaisit tuota pahaa oloasi vaikka tuolla mielenterveyspalstalla.

        Hei sinähän oletkin järkyttävä solvaaja miten sinä kehtaat loukata kunniaani! Haastan sinut oikeuteen solvauksestasi onneksi olet rekisteröity, joten asianajajani voi ottaa sinuun pikaisemmin yhteyttä. Ja poistetulle toljanterille tiedoksi minä en ole koskaan poistattanut täältä ainuttakaan palstaa minä vain havainnoin ja huomaan kaiken mitä Kokkolan palstalla tapahtuu ja kommentoin asiaa, koska trollaamisviestinne eivät kuulu Kokkolanpalstalle vaan chattiin. Mitäs te kaksi muuten piruilette minulle ottaako totuus kipeää!


    • eka.vinkuja

      Miten perustelet että kaikki rekisteröityneet käyttäjät ovat järkeviä? Mukavin ja viihtyisin uimaranta riippuu kuka sitä käyttää ja sen käyttötarkoituksesta. Johonkin aikaan käydessä samainen ranta voi olla viihtyisä ja toisinaan ei. Riippuu ketä siellä milloinkin tekee mitäkin. Muuttuva maailma.

      • Tuo on kyllä hyvä näkökulma. Itse kammoan uimarantaa mikä on tupasen täynnä.


    • Taas on hävinnyt sivu

      • No joku sai tyydytyksen. Jos päivä hänellä siitä parani, niin suotakoon se.


      • järkyttävä.viesti

        Se mustamies oli liian törkeä viesti, jossa lapset nauravat ja nimittelevät, ei pitäisi liittää lapsia rasismiin ymmärräthän sen.


      • järkyttävä.viesti kirjoitti:

        Se mustamies oli liian törkeä viesti, jossa lapset nauravat ja nimittelevät, ei pitäisi liittää lapsia rasismiin ymmärräthän sen.

        Ei kai se kommentti liittyny siihen ku kirjoitin iik taas on ampiaisia täällä. ? Ampiaisia on ihan liian lähellä taloja.... en pidä ampiaisista yhtään.


      • älämorkkaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        No joku sai tyydytyksen. Jos päivä hänellä siitä parani, niin suotakoon se.

        Asiattomat viestit poistetaan halusit sitten tai et. Muistatko vielä miten sinä käskit asiattoman viestisi poistajaa vetäämään käteen ja palstasi sai kaksi kertaa kenkää ei ne kuule unohdu varsinkaan ylläpidolta, että jatka vaan kettuilua niin pian koko profiilisi poistetaan älä yhtään epäile.


    • Itse kävin lapsena ja nuorena Ykspihlajan rannalla kesäisin.. :)

      • Mä uiskentelin Halkokarilla ja Laajalahdessa. Ton Halkokarin uimarannan muistan kyllä niin kivisenä. :8 Olikos tuol Pihlajassa jo silloin oikein uimapaikka? Mä en käyny siellä koskaan muksuna.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä uiskentelin Halkokarilla ja Laajalahdessa. Ton Halkokarin uimarannan muistan kyllä niin kivisenä. :8 Olikos tuol Pihlajassa jo silloin oikein uimapaikka? Mä en käyny siellä koskaan muksuna.

        Kyllä oli uimapaikka. :) Minä en tietty uinut, kun en osaa.. Mutta keräsin rannalta kauniita kiviä ja tutkin kaloja.. :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kyllä oli uimapaikka. :) Minä en tietty uinut, kun en osaa.. Mutta keräsin rannalta kauniita kiviä ja tutkin kaloja.. :D

        Tarkoitatko tuota Lahdenperän uimarantaa? Onko siinä ollut aina uimaranta...:P

        Noista kivistä ja kaloista..mäkin tykkäsin niistä ja tykkään vieläki. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkoitatko tuota Lahdenperän uimarantaa? Onko siinä ollut aina uimaranta...:P

        Noista kivistä ja kaloista..mäkin tykkäsin niistä ja tykkään vieläki. :)

        Kai se oli Lahdenperä juu.. :)


      • Tänä kesänä opettelette sitten meikän mieliksi uimaan kumpikin tai meitsillä ei oo muuta vaihtoehtoa kuin ilmoittaa teidät Bambipimatsun uimakouluun.. Hemmetti että se osaa räpättää.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Tänä kesänä opettelette sitten meikän mieliksi uimaan kumpikin tai meitsillä ei oo muuta vaihtoehtoa kuin ilmoittaa teidät Bambipimatsun uimakouluun.. Hemmetti että se osaa räpättää.. ;-D

        No en mä kokonaa uimataidoton ole. En vaan ole mikään huippu-uimari..mä oon vähän niinku vesietana. :))


    • uimaräpylä

      Laajalahti olisi komea paikka, kunhan sitä vähän kohennettaisiin. Kioskikin oli joskus muinoin.

      • Juu se on nätti paikka. :) Pientä siistimistä se kyllä kaipaisi. Viime kesänä katoin että se laudoista tehty kävelyjuttu oli jo vähän kurjassa kunnossa.


    • Maajussin kamun kamu vinkkasi viime kesänä eräästä mahtavasta rantsusta jossa oltiin sitten nelistään. Meikä ei ollu eläissään sellaista paikkaa ennen nähnyt: hiekkaa oli kilometrikaupalla ja me siellä ainoina vaan. Tytsiki jouduttiin viemään sieltä kantamalla pois kun se ei muuten olis suostunu lähtemään.. ;-D

      • Katos Butsi.. :)) Se teidän ranta on siis täällä..Ööh..ettet vaa ollu Kalajoella.. ;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Katos Butsi.. :)) Se teidän ranta on siis täällä..Ööh..ettet vaa ollu Kalajoella.. ;))))

        No onkos meikässä jotain erikoista nyt.. :-O About 30 minsan päässä Kokkolasta oltiin ja biitsiä riitti silmänkantamattomiin. Sillä paikalla oli joku jänskä nimi muttei tuu sitte mieleen nyt.. :-) Syrjässä se kuitenki oli.


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No onkos meikässä jotain erikoista nyt.. :-O About 30 minsan päässä Kokkolasta oltiin ja biitsiä riitti silmänkantamattomiin. Sillä paikalla oli joku jänskä nimi muttei tuu sitte mieleen nyt.. :-) Syrjässä se kuitenki oli.

        Miten nii erikoista??? :P Enpä muutes tiiä tollasta paikkaa, mut jos oikeen syrjässä nii ei ihme jos siellä oli hiljasta.

        Vaikka sulle tuliski nimi mieleen, nii parempi ku et kerro. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten nii erikoista??? :P Enpä muutes tiiä tollasta paikkaa, mut jos oikeen syrjässä nii ei ihme jos siellä oli hiljasta.

        Vaikka sulle tuliski nimi mieleen, nii parempi ku et kerro. :)

        No kyllä meikä nimenki muistaa kun sitä niin monta kertaa toisteltiin mutta ei viitti vaan kertoa että pysyy salassa.. ;-D Tytsi siellä ukkonsa kanssa kulki märkäpuvuissa syyskuulle asti sitten kun sillä ei ollu muuta vaihtoehtoa kun alistua vaan treenattavaksi.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No kyllä meikä nimenki muistaa kun sitä niin monta kertaa toisteltiin mutta ei viitti vaan kertoa että pysyy salassa.. ;-D Tytsi siellä ukkonsa kanssa kulki märkäpuvuissa syyskuulle asti sitten kun sillä ei ollu muuta vaihtoehtoa kun alistua vaan treenattavaksi.. ;-D

        No mä vähän arvelinki, että sä muistat..Eihän tollasta juttua saa kertoa, ku sit sekin paikka olis varmaan kansoitettu.
        Ariel ku ei olis halunnu vai miten päin.:)))

        Eikö tolla märkäpuvulla tule kylmä ollenkaan? Mä ku en tiiä mistään tollasista yhtään mitään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä vähän arvelinki, että sä muistat..Eihän tollasta juttua saa kertoa, ku sit sekin paikka olis varmaan kansoitettu.
        Ariel ku ei olis halunnu vai miten päin.:)))

        Eikö tolla märkäpuvulla tule kylmä ollenkaan? Mä ku en tiiä mistään tollasista yhtään mitään.

        No se oli kyllä ihmeellinen tunne ettei siellä ketään muita ollut. Meikäkään kun ei missään väentungoksessa viihdy :-/ Tytsi tykkää treenata sen ukkoa eikä se saa sanottua Bambille eitä missään asiassa enää ;-D Toi märkäpuku pitää lämpimänä ja kelluttaakin muuten jonkin verran..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No se oli kyllä ihmeellinen tunne ettei siellä ketään muita ollut. Meikäkään kun ei missään väentungoksessa viihdy :-/ Tytsi tykkää treenata sen ukkoa eikä se saa sanottua Bambille eitä missään asiassa enää ;-D Toi märkäpuku pitää lämpimänä ja kelluttaakin muuten jonkin verran..

        Ai sälin oot sellainen, että liika porukka ei ole kivaa..mä en kans tykkää.. :/ Mitä hiljaisempaa, niin sen parempi. Mä kun tykkään ihan vaan nauttia kaikista luonnon äänistä ja aaltojen loiskunnasta. :)

        Toi märkäpukujuttu kuulosti mukavalta. :)) Ookko sä käyttäny sellasta?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sälin oot sellainen, että liika porukka ei ole kivaa..mä en kans tykkää.. :/ Mitä hiljaisempaa, niin sen parempi. Mä kun tykkään ihan vaan nauttia kaikista luonnon äänistä ja aaltojen loiskunnasta. :)

        Toi märkäpukujuttu kuulosti mukavalta. :)) Ookko sä käyttäny sellasta?

        Jepulis vaan.. Meikälläki on märkäpuku :-) Pystyy pitempään kulkea luonnonvesissä syksyllä uimassa ja vastaavasti aloittaa aikaisemmin keväällä.. Ootko muuten vilkaissut tuonne kahvittelupalstalle? Käyppä sanomassa siellä jotain kun tytsi siellä itkeä vollottaa jo.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulis vaan.. Meikälläki on märkäpuku :-) Pystyy pitempään kulkea luonnonvesissä syksyllä uimassa ja vastaavasti aloittaa aikaisemmin keväällä.. Ootko muuten vilkaissut tuonne kahvittelupalstalle? Käyppä sanomassa siellä jotain kun tytsi siellä itkeä vollottaa jo.. ;-D

        Miten mä en ole ollenkaan tajunnu, että säkin olet noin kova uimari..(hyvä etten kirjoittanu et juomari) onko siitä ollu täällä sit puhetta ollenkaa..:)

        Kerros sille itkuiikalle, että täällähän mä olen. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten mä en ole ollenkaan tajunnu, että säkin olet noin kova uimari..(hyvä etten kirjoittanu et juomari) onko siitä ollu täällä sit puhetta ollenkaa..:)

        Kerros sille itkuiikalle, että täällähän mä olen. :)

        On kait siitä joskus ollu puhetta.. Meikä ui kuin silakka vedessä ja teknisesti oikein tytsin kovan räpätyksen ansiosta ;-D Kyllä se varmaan tänne vilkaisee itekkin nyyhkytyksiensä lomasta ja on vihainen meikälle kun en totellu käskyjä..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        On kait siitä joskus ollu puhetta.. Meikä ui kuin silakka vedessä ja teknisesti oikein tytsin kovan räpätyksen ansiosta ;-D Kyllä se varmaan tänne vilkaisee itekkin nyyhkytyksiensä lomasta ja on vihainen meikälle kun en totellu käskyjä..

        Hienoa, että oot sellane superuimari. Ei se muutes ole yhtään hassumpi laji..sillä sais paikat timmiin kuntoon. :)))) mä vaan oon siinä surkea, mut mitäs siitä. :))

        Mitä käskyjä? Etkö sä sais sit jutella täällä mun kaa?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hienoa, että oot sellane superuimari. Ei se muutes ole yhtään hassumpi laji..sillä sais paikat timmiin kuntoon. :)))) mä vaan oon siinä surkea, mut mitäs siitä. :))

        Mitä käskyjä? Etkö sä sais sit jutella täällä mun kaa?

        Ei kun tytsi sanoi että katoaa täältä ikuisiksi ajoiksi ja meikä, Artsi, Speedo ja maajussi seuraa perässä.. No Speedo oli täällä eilen illalla jo kun ei ollu huomannu sitä poistettua ketjua jossa tytsi uhosi poistuvansa elikkä vaan noi bodaripuput on nöyränä enää kun pelkäävät sitä.. ;-)


      • Kai ne vessaan menee ilman lupaa? ;) Oh ja voi...sitä se rakkaus joillaki teettää..:))


      • no kylläpä täällä nyt sitte oikein urakalla pilkataan.. ;)


      • Me muutes ollaan ny sit tääl luvan kaa... :D Biitseist mä sanon vaan sen et tyhjä on parempi ku täys ja hiekka voittaa kivikot. Punkkipusikot mä myöski skippaan :)


      • artagnan kirjoitti:

        Me muutes ollaan ny sit tääl luvan kaa... :D Biitseist mä sanon vaan sen et tyhjä on parempi ku täys ja hiekka voittaa kivikot. Punkkipusikot mä myöski skippaan :)

        Mä olisin kyllä luullu, että mä oon niitä harvoja ihmisiä joka tykkää tyhjistä rannoista, mutta näköjään on paljon muitakin. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä olisin kyllä luullu, että mä oon niitä harvoja ihmisiä joka tykkää tyhjistä rannoista, mutta näköjään on paljon muitakin. :)

        No toi viime kesäinen autio rantsu oli kyl magee paikka. Mäki ku uskalsin siel polskii sellaisena puol uimataitoisena ku ei tarvinnu pelätä et paikalle ilmaantuu tuttavii jotka näkee... ;D


    • ei-rekattu

      Valkohieta on paras hiekkapohjan takia, väkeäkään ei yleensä ole liikaa.

      • Oon muutes muutaman kerran käynyt tuossa paikassa ja se on todella kiva paikka. Silloin aikoinaan kun kävin, niin silloin siellä oli kyllä porukkaa. :)


    • No niin rakkaat mussukat...Nyt on käyty uimassa ja tehty voikukista yhtä sun toista. Onkos porukalla jo paljon kesäsuunnitelmia? Ei tartte sitten tarkkaan kertoa..mulla ei muutes ole. Mä meen päivä vaan kerrallaan.:)

      • no eipä jäbälläkään pahemmin oo ku ei noi kantturat oo vielä oppinu itekseen pärjäämään ;) jospa sitte loppukesällä mentäis taas jonnekki hiljaiselle rantsulle telttailemaan ku rehun teko on ohitse ja loputki lehemät on saanu poijitettua. riippuu tiesti siittäki sitte et mitenkä toi lomituspuoli järjestyy..


      • No meitsi raapustelee esikoisromaaniaan kasaan.. Ei hemmetissä kyllä se vaan menee tietokirjallisuuden puolelle sittenkin elikkä 'tuhat ja yksi tapaa lepytellä naista' ;-) Meitsi laittaa uhrautuvasti tietotaitonsa peliin ja selittää salaisetki jutskat helppoon niksi-pirkkamaiseen tyyliin. Bambista otetut salakuvat elävöittävät tekstiä. Yhessä kuvassa Bambi saa raivarin kun meikä unohtaa sekoitella hellalla olevaa keitosta ja se palaa pohjaan. Toisessa Bambi kiivastuu että höyry vaan nousee korvista kun sällit saa pyytämättä seppeleet ja kolmannessa sitte kun meitsi sanoo että tyhjästä ei tarvi suuttua jne. Omistuskirjoituksella palstakamuille sitten ;-D


      • temmirauta kirjoitti:

        no eipä jäbälläkään pahemmin oo ku ei noi kantturat oo vielä oppinu itekseen pärjäämään ;) jospa sitte loppukesällä mentäis taas jonnekki hiljaiselle rantsulle telttailemaan ku rehun teko on ohitse ja loputki lehemät on saanu poijitettua. riippuu tiesti siittäki sitte et mitenkä toi lomituspuoli järjestyy..

        No kyllä mä oon sitä mieltä, että sun pitää kyllä saada lomaakin välillä. Eihän sitä kukaan jaksa jatkuvasti olla hommissa. :¤


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi raapustelee esikoisromaaniaan kasaan.. Ei hemmetissä kyllä se vaan menee tietokirjallisuuden puolelle sittenkin elikkä 'tuhat ja yksi tapaa lepytellä naista' ;-) Meitsi laittaa uhrautuvasti tietotaitonsa peliin ja selittää salaisetki jutskat helppoon niksi-pirkkamaiseen tyyliin. Bambista otetut salakuvat elävöittävät tekstiä. Yhessä kuvassa Bambi saa raivarin kun meikä unohtaa sekoitella hellalla olevaa keitosta ja se palaa pohjaan. Toisessa Bambi kiivastuu että höyry vaan nousee korvista kun sällit saa pyytämättä seppeleet ja kolmannessa sitte kun meitsi sanoo että tyhjästä ei tarvi suuttua jne. Omistuskirjoituksella palstakamuille sitten ;-D

        No oho...Butsi on kyllä tuosta päätellen asiantuntija näissä asioissa. :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi raapustelee esikoisromaaniaan kasaan.. Ei hemmetissä kyllä se vaan menee tietokirjallisuuden puolelle sittenkin elikkä 'tuhat ja yksi tapaa lepytellä naista' ;-) Meitsi laittaa uhrautuvasti tietotaitonsa peliin ja selittää salaisetki jutskat helppoon niksi-pirkkamaiseen tyyliin. Bambista otetut salakuvat elävöittävät tekstiä. Yhessä kuvassa Bambi saa raivarin kun meikä unohtaa sekoitella hellalla olevaa keitosta ja se palaa pohjaan. Toisessa Bambi kiivastuu että höyry vaan nousee korvista kun sällit saa pyytämättä seppeleet ja kolmannessa sitte kun meitsi sanoo että tyhjästä ei tarvi suuttua jne. Omistuskirjoituksella palstakamuille sitten ;-D

        Mä oon kyllä ihan varma että kirjastasi tulee bestseller, jos siis onnistut antamaan siinä edes muutaman hyödyllisen vinkin meille miesressukoille. Mielestäni mulle kuuluu jonkun asteen provikka massiivisista kirjanmyyntituloistasi koska tyhmyyttäni oon tuottanut sulle siihen kirjaan loistavaa esimerkki-tyyppistä aineistoa yllin kyllin...


      • Arvaa mitä mun rakas valmentaja? Mun onnistui työllistää itseni ihan vahingossa mun opiskelukaupungissa :)) Hmmm... Voin paljastaa sen verran, että kyseessä on NIIN mun unelmieni työ IKINÄ :)) Ja siis parasta on se, että voin päättää todella pitkälle mun omista työajoistani, hahaha :)) Ehkä arvasit jo, mitä teen... :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Arvaa mitä mun rakas valmentaja? Mun onnistui työllistää itseni ihan vahingossa mun opiskelukaupungissa :)) Hmmm... Voin paljastaa sen verran, että kyseessä on NIIN mun unelmieni työ IKINÄ :)) Ja siis parasta on se, että voin päättää todella pitkälle mun omista työajoistani, hahaha :)) Ehkä arvasit jo, mitä teen... :))

        Tuo oli todella hieno juttu!:) Oon iloinen sun puolesta. En kylläkää yhtää arvannu mikä juttu se on..ei leikkaa sitten yhtään..:P Joka tapauksessa upeaa että se on sellainen työ, missä viihdyt. Ja kiva ku tulit taas kirjottelemaan..Mä nimittäin just aattelin et onko tää porukka hajoamassa.:(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo oli todella hieno juttu!:) Oon iloinen sun puolesta. En kylläkää yhtää arvannu mikä juttu se on..ei leikkaa sitten yhtään..:P Joka tapauksessa upeaa että se on sellainen työ, missä viihdyt. Ja kiva ku tulit taas kirjottelemaan..Mä nimittäin just aattelin et onko tää porukka hajoamassa.:(

        Siis etkö muka IHAN OIKEASTI arvaa, hahaha ;)) Mulla on ollut aivan kaamea kiire, koska ajattelin keskittää mun työt alkuviikkoon, että voin lähteä kotiin jo aina keskiviikkoisin tai torstaisin... Hmmm... Onko meistä joku kadonnut?


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis etkö muka IHAN OIKEASTI arvaa, hahaha ;)) Mulla on ollut aivan kaamea kiire, koska ajattelin keskittää mun työt alkuviikkoon, että voin lähteä kotiin jo aina keskiviikkoisin tai torstaisin... Hmmm... Onko meistä joku kadonnut?

        No en arvaa..Taidan olla jo nii väsy, ettei mulle tuu mitään mieleen....Ai kadonnu..no ei varmaankaa,mut ku välillä tuntuu ettei poppoo vaa oikee enää ole nii yhtenäinen ku ennen...Ehkä tää on vaa luuloa..:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en arvaa..Taidan olla jo nii väsy, ettei mulle tuu mitään mieleen....Ai kadonnu..no ei varmaankaa,mut ku välillä tuntuu ettei poppoo vaa oikee enää ole nii yhtenäinen ku ennen...Ehkä tää on vaa luuloa..:))

        Ta-daa!!! Nyt sulla tulee mieleen aivan varmasti ;)) Hoh hoijaa... Mullakin alkaa olla jo kiire nukkumaan Pajun ja Kaislan keskelle ;))

        https://www.youtube.com/watch?v=GAU7rd_R0No


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en arvaa..Taidan olla jo nii väsy, ettei mulle tuu mitään mieleen....Ai kadonnu..no ei varmaankaa,mut ku välillä tuntuu ettei poppoo vaa oikee enää ole nii yhtenäinen ku ennen...Ehkä tää on vaa luuloa..:))

        Jatkuvat poistot kieltämättä rikkoivat keskustelun sekä se, että solvaaminen äityi jälleen älyttömyyksiin. :(


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi raapustelee esikoisromaaniaan kasaan.. Ei hemmetissä kyllä se vaan menee tietokirjallisuuden puolelle sittenkin elikkä 'tuhat ja yksi tapaa lepytellä naista' ;-) Meitsi laittaa uhrautuvasti tietotaitonsa peliin ja selittää salaisetki jutskat helppoon niksi-pirkkamaiseen tyyliin. Bambista otetut salakuvat elävöittävät tekstiä. Yhessä kuvassa Bambi saa raivarin kun meikä unohtaa sekoitella hellalla olevaa keitosta ja se palaa pohjaan. Toisessa Bambi kiivastuu että höyry vaan nousee korvista kun sällit saa pyytämättä seppeleet ja kolmannessa sitte kun meitsi sanoo että tyhjästä ei tarvi suuttua jne. Omistuskirjoituksella palstakamuille sitten ;-D

        eikös noissa bestsellereissä tuppaa olemaan semmoset komian näköset kannetki? et jospa butsi otat jäbän neuvosta vaarin ja laitat sitte niihin päällyspapereihin lähikuvan siittä arpisesta ohtanpönkästäs ku takakanteen sopis sitte vuorostaan kuva siittä saranoiltaan paiskatusta ovesta.. ;)


      • spee_do kirjoitti:

        Jatkuvat poistot kieltämättä rikkoivat keskustelun sekä se, että solvaaminen äityi jälleen älyttömyyksiin. :(

        jäbä on kyllä tuosta sitte täysin samaa mieltä ku varsinki tämmösenä hitaan sorttisena kirjoittajana ei viihti samoja asioita moneen kertaan toistella..


      • toljanter kirjoitti:

        Mä oon kyllä ihan varma että kirjastasi tulee bestseller, jos siis onnistut antamaan siinä edes muutaman hyödyllisen vinkin meille miesressukoille. Mielestäni mulle kuuluu jonkun asteen provikka massiivisista kirjanmyyntituloistasi koska tyhmyyttäni oon tuottanut sulle siihen kirjaan loistavaa esimerkki-tyyppistä aineistoa yllin kyllin...

        No saletisti tulee ;-D Provikoita ei uskalla tässä vaiheessa luvata kuitenkaan kun meitsin pankkikortti on edelleen jemmattuna jonnekkin tytsin pöksyjen sekaan.. ;-D


      • temmirauta kirjoitti:

        eikös noissa bestsellereissä tuppaa olemaan semmoset komian näköset kannetki? et jospa butsi otat jäbän neuvosta vaarin ja laitat sitte niihin päällyspapereihin lähikuvan siittä arpisesta ohtanpönkästäs ku takakanteen sopis sitte vuorostaan kuva siittä saranoiltaan paiskatusta ovesta.. ;)

        No meitsi on valinnu kansikuvanki jo elikkä linkistä voi uteliaat sitä halutessaan esikatsella.. ;-D

        http://images6.fanpop.com/image/photos/37700000/Walt-Disney-Screencaps-Bambi-walt-disney-characters-37759234-5760-3240.png


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ta-daa!!! Nyt sulla tulee mieleen aivan varmasti ;)) Hoh hoijaa... Mullakin alkaa olla jo kiire nukkumaan Pajun ja Kaislan keskelle ;))

        https://www.youtube.com/watch?v=GAU7rd_R0No

        Mä kyllä ihan tyrmistyin..Nii paljon ku täällä on ollu puhetta tuosta, nii mulle ei tullu mieleen ku kaikenmaailan puomit ja kisut ja muut voimistelut...Taisin olla kyllä aikamoisessa koomatilassa...



      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä kyllä ihan tyrmistyin..Nii paljon ku täällä on ollu puhetta tuosta, nii mulle ei tullu mieleen ku kaikenmaailan puomit ja kisut ja muut voimistelut...Taisin olla kyllä aikamoisessa koomatilassa...

        Tota noin... Mä sit peukutan sun koomatilaas ku itelläin on noi yöunet menneet myöski aivan tyystin systerin yo-juhlain takii. Ku puolilt öin tulee viel viestei et millasii kakkui ja pukui tai sit korviksii? Miten hemmetis mä sit tiiän... :O


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mä sit peukutan sun koomatilaas ku itelläin on noi yöunet menneet myöski aivan tyystin systerin yo-juhlain takii. Ku puolilt öin tulee viel viestei et millasii kakkui ja pukui tai sit korviksii? Miten hemmetis mä sit tiiän... :O

        :)))) Teillä tuntuu olevan hyvät välit, ku tukeutuu sun tietoos..:) Yleensä miehiltä ei kysellä mitään, ku tunnetusti vähä pihalla tollasissa jutuissa..;)


      • spee_do kirjoitti:

        Jatkuvat poistot kieltämättä rikkoivat keskustelun sekä se, että solvaaminen äityi jälleen älyttömyyksiin. :(

        Nii..mut ei meidän saa lannistua noista jutuista. Täytyy vaa aatella, et se kasvattaa luonnetta. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Teillä tuntuu olevan hyvät välit, ku tukeutuu sun tietoos..:) Yleensä miehiltä ei kysellä mitään, ku tunnetusti vähä pihalla tollasissa jutuissa..;)

        Voi sua Tinttu ku et näköjään vieläkään ymmärrä asioiden todellista tapahtumaketjua juhlien koittaessa... Minäpäs kerron miesnäkökulman:

        Pari viikkoa ennen jonkun sortin juhlaa te naiset rupeatte käyttäytymään hiukkasen hysteerisesti, poloiset miehenne joutuvat jo tässä vaiheessa tyynnyttelemään levotonta mieltänne. No kun H-hetki lähestyy niin nurmikko pitää ajaa päivittäin viikon ajan, ruuan ja juomien riittävyydeen arvuuttelu saa miehenne jo hulluuden partaalle (tässä vaiheessa oon jo hommannu korvatulpat).

        Itse juhlat menee sitten aina hienosti ja antimiakin jää reippaasti Tontun syötäväksi kun oli kielto niitä nauttia ennen kuin viimeinenkin vieras on lähtenyt.

        Ja sitten jälkeen päin kehutte että eiköstä mennyt hienosti kaikki järjestelyt, eikä ees otettu mitään stressiä asiosta!!!

        Just joo:(


      • toljanter kirjoitti:

        Voi sua Tinttu ku et näköjään vieläkään ymmärrä asioiden todellista tapahtumaketjua juhlien koittaessa... Minäpäs kerron miesnäkökulman:

        Pari viikkoa ennen jonkun sortin juhlaa te naiset rupeatte käyttäytymään hiukkasen hysteerisesti, poloiset miehenne joutuvat jo tässä vaiheessa tyynnyttelemään levotonta mieltänne. No kun H-hetki lähestyy niin nurmikko pitää ajaa päivittäin viikon ajan, ruuan ja juomien riittävyydeen arvuuttelu saa miehenne jo hulluuden partaalle (tässä vaiheessa oon jo hommannu korvatulpat).

        Itse juhlat menee sitten aina hienosti ja antimiakin jää reippaasti Tontun syötäväksi kun oli kielto niitä nauttia ennen kuin viimeinenkin vieras on lähtenyt.

        Ja sitten jälkeen päin kehutte että eiköstä mennyt hienosti kaikki järjestelyt, eikä ees otettu mitään stressiä asiosta!!!

        Just joo:(

        Ei mee noin. Mä en ainaskaa ota stressiä mistää tollasista jutuista, ku oon oppinu sen ettei se mitään auta.:) Mä teen kaiken ite ku juhlia tulee, nii mulla on päässä kaikki valmiiksi. :))


      • Höpö höpö, ei tommosta stressitöntä naista oo vielä keksittykkään;)


      • toljanter kirjoitti:

        Höpö höpö, ei tommosta stressitöntä naista oo vielä keksittykkään;)

        Onpas.:) Minä tässä näin..:) Mä kyllä joskus stressaan monistaki asioista, mut en juhlien järjestämisestä. Mun mielestä se ei ole sen arvoista, ku on olemassa usein sellasia juttuja missä on paljon aiheellisempaa stressata.:) Eiks ole kiva ku ny tiiät et on olemassa tämmönenki ihme..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Teillä tuntuu olevan hyvät välit, ku tukeutuu sun tietoos..:) Yleensä miehiltä ei kysellä mitään, ku tunnetusti vähä pihalla tollasissa jutuissa..;)

        No mul on kolme systerii jotka muhun vaan stressii purkaa ennen tollasii kemui. Heittävät kyssärii ja sit ku mä annan kommenttii takas nii mä en sit ookkaan ikäin tajunnu yhtikäs mitään. Mul ei oo minkäänlaista makuu tai tyylitajuu eikä olis ylipäätään kantsinu kysyy... ;) Sit menee max 5 minsaa ja taas on jollakulla kuiteski asiaa :D


      • Tukkirekka
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Arvaa mitä mun rakas valmentaja? Mun onnistui työllistää itseni ihan vahingossa mun opiskelukaupungissa :)) Hmmm... Voin paljastaa sen verran, että kyseessä on NIIN mun unelmieni työ IKINÄ :)) Ja siis parasta on se, että voin päättää todella pitkälle mun omista työajoistani, hahaha :)) Ehkä arvasit jo, mitä teen... :))

        Moni nuori saisi ottaa sinusta mallia. Olet reipas ja pärjäät hienosti:)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi raapustelee esikoisromaaniaan kasaan.. Ei hemmetissä kyllä se vaan menee tietokirjallisuuden puolelle sittenkin elikkä 'tuhat ja yksi tapaa lepytellä naista' ;-) Meitsi laittaa uhrautuvasti tietotaitonsa peliin ja selittää salaisetki jutskat helppoon niksi-pirkkamaiseen tyyliin. Bambista otetut salakuvat elävöittävät tekstiä. Yhessä kuvassa Bambi saa raivarin kun meikä unohtaa sekoitella hellalla olevaa keitosta ja se palaa pohjaan. Toisessa Bambi kiivastuu että höyry vaan nousee korvista kun sällit saa pyytämättä seppeleet ja kolmannessa sitte kun meitsi sanoo että tyhjästä ei tarvi suuttua jne. Omistuskirjoituksella palstakamuille sitten ;-D

        Siis T-Ä-H?!! Ketkä ovat OIKEASTI kehdanneet peukuttaa Butchia?!! (눈_눈)


      • SydämellinenTätiYxpila
        tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Teillä tuntuu olevan hyvät välit, ku tukeutuu sun tietoos..:) Yleensä miehiltä ei kysellä mitään, ku tunnetusti vähä pihalla tollasissa jutuissa..;)

        Mmmm... Joo-o, ja kuten esimerkiksi siinä, että joku tyttö teki supersiistin hymiön ja pyysi tooooooooooooooodella kauniisti jotain paavia solmimaan voikukkaseppeleen. Ja hupsista vain!!! Miten sitten kävikään??? Paavin höpsöläinen jakoi seppeleitä kaiken maailman Ressuille ja jäbän kakkiaisille ja mainitsi listaa kyynelsilmin lukeneen tytön melkein vasta viimeisenä... (ಥ﹏ಥ)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onpas.:) Minä tässä näin..:) Mä kyllä joskus stressaan monistaki asioista, mut en juhlien järjestämisestä. Mun mielestä se ei ole sen arvoista, ku on olemassa usein sellasia juttuja missä on paljon aiheellisempaa stressata.:) Eiks ole kiva ku ny tiiät et on olemassa tämmönenki ihme..;))

        Mua niin naurattaa sisäisesti ;)) Järjestin viime syksynä Halloween-naamiaiset meidän talossa ja mun AINOA huolenaihe oli se, että asia pysyy ikuisesti salassa mun mieheltä. Sitten kun siivosin jälkiä, kolhaisin vahingossa imurinvarrella palan irti yhdestä patsaasta... Mulle tuli ihan kaamea hätä, joten vajaan sekunnin harkinnan jälkeen päädyin kiinnittämään sen takaisin liimapuikolla. Ja TA-DAA!!! Se on paikoillaan vieläkin :)) Eli munkin stressi oli siis vain hetkellistä, hahaha ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mua niin naurattaa sisäisesti ;)) Järjestin viime syksynä Halloween-naamiaiset meidän talossa ja mun AINOA huolenaihe oli se, että asia pysyy ikuisesti salassa mun mieheltä. Sitten kun siivosin jälkiä, kolhaisin vahingossa imurinvarrella palan irti yhdestä patsaasta... Mulle tuli ihan kaamea hätä, joten vajaan sekunnin harkinnan jälkeen päädyin kiinnittämään sen takaisin liimapuikolla. Ja TA-DAA!!! Se on paikoillaan vieläkin :)) Eli munkin stressi oli siis vain hetkellistä, hahaha ;))

        No meitsi luulee vaan ja epäilemättä on oikeassaki myös että Toljanterin kultsi salabileitä tuskin järkkäilee kovin usein ja saletisti häntä ei joudu etsimään kaupungin yöstä viikonloppuisin.. ;-D


      • SydämellinenTätiYxpila kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o, ja kuten esimerkiksi siinä, että joku tyttö teki supersiistin hymiön ja pyysi tooooooooooooooodella kauniisti jotain paavia solmimaan voikukkaseppeleen. Ja hupsista vain!!! Miten sitten kävikään??? Paavin höpsöläinen jakoi seppeleitä kaiken maailman Ressuille ja jäbän kakkiaisille ja mainitsi listaa kyynelsilmin lukeneen tytön melkein vasta viimeisenä... (ಥ﹏ಥ)

        No on tässä meitsiki huuli pyöreänä jo kun tuiki tuntemattomalla Yxpilan tädillä on noinki tarkasti hallussa tään murheellisen seppelekeissin salaiset yksityiskohdat.. :-O


      • SydämellinenTätiYxpila kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o, ja kuten esimerkiksi siinä, että joku tyttö teki supersiistin hymiön ja pyysi tooooooooooooooodella kauniisti jotain paavia solmimaan voikukkaseppeleen. Ja hupsista vain!!! Miten sitten kävikään??? Paavin höpsöläinen jakoi seppeleitä kaiken maailman Ressuille ja jäbän kakkiaisille ja mainitsi listaa kyynelsilmin lukeneen tytön melkein vasta viimeisenä... (ಥ﹏ಥ)

        Nii mut aattele, että toihan kertoo vaan sen, että tontulla on iso ihana lämmin sydän! <3 Me kaikki likat saatiin..:)) Ressuki sai omansa, vaikkaki ihan ansaitusti vähän piikkisen. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mua niin naurattaa sisäisesti ;)) Järjestin viime syksynä Halloween-naamiaiset meidän talossa ja mun AINOA huolenaihe oli se, että asia pysyy ikuisesti salassa mun mieheltä. Sitten kun siivosin jälkiä, kolhaisin vahingossa imurinvarrella palan irti yhdestä patsaasta... Mulle tuli ihan kaamea hätä, joten vajaan sekunnin harkinnan jälkeen päädyin kiinnittämään sen takaisin liimapuikolla. Ja TA-DAA!!! Se on paikoillaan vieläkin :)) Eli munkin stressi oli siis vain hetkellistä, hahaha ;))

        :)) Siitäkö ei sit näy että on liimattu? Toivottavasti ei ollu mikää hirmukallis patsas. :))


      • artagnan kirjoitti:

        No mul on kolme systerii jotka muhun vaan stressii purkaa ennen tollasii kemui. Heittävät kyssärii ja sit ku mä annan kommenttii takas nii mä en sit ookkaan ikäin tajunnu yhtikäs mitään. Mul ei oo minkäänlaista makuu tai tyylitajuu eikä olis ylipäätään kantsinu kysyy... ;) Sit menee max 5 minsaa ja taas on jollakulla kuiteski asiaa :D

        Mua kyllä nii nauratti toi juttu. :)) Kuulostavat ihanilta systereiltä ja aattele Artsi, että tuo kertoo siitä että sä olet heille hirmutärkeä. Ei tylsältä veljeltä mitään kysytä. :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis T-Ä-H?!! Ketkä ovat OIKEASTI kehdanneet peukuttaa Butchia?!! (눈_눈)

        Mä oon näköjää peukuttanu...:)))


      • toljanter kirjoitti:

        Voi sua Tinttu ku et näköjään vieläkään ymmärrä asioiden todellista tapahtumaketjua juhlien koittaessa... Minäpäs kerron miesnäkökulman:

        Pari viikkoa ennen jonkun sortin juhlaa te naiset rupeatte käyttäytymään hiukkasen hysteerisesti, poloiset miehenne joutuvat jo tässä vaiheessa tyynnyttelemään levotonta mieltänne. No kun H-hetki lähestyy niin nurmikko pitää ajaa päivittäin viikon ajan, ruuan ja juomien riittävyydeen arvuuttelu saa miehenne jo hulluuden partaalle (tässä vaiheessa oon jo hommannu korvatulpat).

        Itse juhlat menee sitten aina hienosti ja antimiakin jää reippaasti Tontun syötäväksi kun oli kielto niitä nauttia ennen kuin viimeinenkin vieras on lähtenyt.

        Ja sitten jälkeen päin kehutte että eiköstä mennyt hienosti kaikki järjestelyt, eikä ees otettu mitään stressiä asiosta!!!

        Just joo:(

        Erittäin osuva kuvaus ja juuri kuin vanhempieni kodista.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei mee noin. Mä en ainaskaa ota stressiä mistää tollasista jutuista, ku oon oppinu sen ettei se mitään auta.:) Mä teen kaiken ite ku juhlia tulee, nii mulla on päässä kaikki valmiiksi. :))

        Luulisi paineiden olevan silloin pahimmillaan, kun vastaa yksin järjestelyistä. Ettet vain jekuta meitä miehiä? ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis T-Ä-H?!! Ketkä ovat OIKEASTI kehdanneet peukuttaa Butchia?!! (눈_눈)

        Tunnustan peukuttaneeni, mutta vain siitä syystä, että olet suuttuessasi erittäin soman näköinen. ;)


      • spee_do kirjoitti:

        Luulisi paineiden olevan silloin pahimmillaan, kun vastaa yksin järjestelyistä. Ettet vain jekuta meitä miehiä? ;)

        En jeluta.:) Ku joutunu aina ite vastaamaan melkeen kaikesta, nii se menee jo rutiinilla. Jotenki mua ny huvittaa, ku se tuntuu teistä jotenki oudolta..:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En jeluta.:) Ku joutunu aina ite vastaamaan melkeen kaikesta, nii se menee jo rutiinilla. Jotenki mua ny huvittaa, ku se tuntuu teistä jotenki oudolta..:))

        Katoppas..että jeluta..:D


      • Tukkirekka
        SydämellinenTätiYxpila kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o, ja kuten esimerkiksi siinä, että joku tyttö teki supersiistin hymiön ja pyysi tooooooooooooooodella kauniisti jotain paavia solmimaan voikukkaseppeleen. Ja hupsista vain!!! Miten sitten kävikään??? Paavin höpsöläinen jakoi seppeleitä kaiken maailman Ressuille ja jäbän kakkiaisille ja mainitsi listaa kyynelsilmin lukeneen tytön melkein vasta viimeisenä... (ಥ﹏ಥ)

        Apiloiden kukinta on edessäpäin, eikä hän ole ainoa mies täällä;)


      • SydämellinenTätiYxpila kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o, ja kuten esimerkiksi siinä, että joku tyttö teki supersiistin hymiön ja pyysi tooooooooooooooodella kauniisti jotain paavia solmimaan voikukkaseppeleen. Ja hupsista vain!!! Miten sitten kävikään??? Paavin höpsöläinen jakoi seppeleitä kaiken maailman Ressuille ja jäbän kakkiaisille ja mainitsi listaa kyynelsilmin lukeneen tytön melkein vasta viimeisenä... (ಥ﹏ಥ)

        No mä kyllä koitin olla suututtamatta ketään ja siksi mä värkkäsin niitä seppeleitä ihan jokaiselle, toki silleen valikoiden että esimerkiksi ressun seppele ei takuulla oo kiva pitää päässä.

        Tuon tyttöjen nimilistan järjestyksen arvoin taas kerran kun tiedän että Ariel on aika herkkä tämmösille jutuille. Joten Puklu hei, hymiösi oli tosi ihana mutta en mä halunnu vaan loukata Arielia enkä muitakaan palstan ihania naisia...


      • Tukkirekka kirjoitti:

        Apiloiden kukinta on edessäpäin, eikä hän ole ainoa mies täällä;)

        No jos jätetään tästä asiasta pois noi jäbät, kun ovat nuorempaa kastia, niin tonttu on täällä kyllä oikeasti ainoa MIES..ihan isoin kirjaimin..Mitähä empaattinen lopettaisit tuon nuoren tytön perään kuolaamisen..Tuo on todella vastenmielistä, ku vanhempi mies kyttää noin nuorta tyttöä. Ei ole normaalia ollenkaan.


      • joskus-on-mainittu
        tinttu-liina kirjoitti:

        No jos jätetään tästä asiasta pois noi jäbät, kun ovat nuorempaa kastia, niin tonttu on täällä kyllä oikeasti ainoa MIES..ihan isoin kirjaimin..Mitähä empaattinen lopettaisit tuon nuoren tytön perään kuolaamisen..Tuo on todella vastenmielistä, ku vanhempi mies kyttää noin nuorta tyttöä. Ei ole normaalia ollenkaan.

        Eikö sen omakin ukko mene kohti viittäkymmentä?


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis T-Ä-H?!! Ketkä ovat OIKEASTI kehdanneet peukuttaa Butchia?!! (눈_눈)

        jäbäki on tainnu et anteeks typykkä kulta tommonen erhe ku jäbä nöyrästi katuu.. ;) <3


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En jeluta.:) Ku joutunu aina ite vastaamaan melkeen kaikesta, nii se menee jo rutiinilla. Jotenki mua ny huvittaa, ku se tuntuu teistä jotenki oudolta..:))

        oot sitte vähä saman sorttinen nainen ku jäbän äiskä et äijät pois jaloista niinku olis jo et äkimpää tulee valmista ku meette muualle sotkimaan.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        oot sitte vähä saman sorttinen nainen ku jäbän äiskä et äijät pois jaloista niinku olis jo et äkimpää tulee valmista ku meette muualle sotkimaan.. ;)

        Niin se menee ja sekin, että ku jotakin tekee, niin tekee heti kunnolla. Menee vaan aikaa korjailla muitten tuherruksia. :)


      • 20-vee_jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis T-Ä-H?!! Ketkä ovat OIKEASTI kehdanneet peukuttaa Butchia?!! (눈_눈)

        Kiva hymiö;)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi luulee vaan ja epäilemättä on oikeassaki myös että Toljanterin kultsi salabileitä tuskin järkkäilee kovin usein ja saletisti häntä ei joudu etsimään kaupungin yöstä viikonloppuisin.. ;-D

        No siinä mielessä oot kyllä oikeassa että kyllä se taitaa olla meikäläinen joka on taipuvaisempi tommosiin Arielin tapaisiin 'tuhmuuksiin'...;)


      • toljanter kirjoitti:

        No siinä mielessä oot kyllä oikeassa että kyllä se taitaa olla meikäläinen joka on taipuvaisempi tommosiin Arielin tapaisiin 'tuhmuuksiin'...;)

        Ai että kiltti tonttu oliki tuhma hyppytonttu..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai että kiltti tonttu oliki tuhma hyppytonttu..;))

        No kyllä sitä joskus vähän villiintyy kilteinkin tonttu;)


      • toljanter kirjoitti:

        No kyllä sitä joskus vähän villiintyy kilteinkin tonttu;)

        No kyl mä ton ymmärrän, ku noin käy toisinaa myös tämmöselle superkiltille naisellekki. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyl mä ton ymmärrän, ku noin käy toisinaa myös tämmöselle superkiltille naisellekki. :))

        No meitsillä kyllä repes nyt elikkä onko Lumikolalanasenki ukko etsiny hätääntyneenä 'Ruusunnuppuaan' aamuyöllä ties mistä kun et ookkaan noudattanu sovittuja kotiintuloaikoja.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsillä kyllä repes nyt elikkä onko Lumikolalanasenki ukko etsiny hätääntyneenä 'Ruusunnuppuaan' aamuyöllä ties mistä kun et ookkaan noudattanu sovittuja kotiintuloaikoja.. ;-D

        Hah..,Mulle ei voi kyllä kukaan laittaa mitään kotiintuloaikoja..mä ku kulen niinku tykkään. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hah..,Mulle ei voi kyllä kukaan laittaa mitään kotiintuloaikoja..mä ku kulen niinku tykkään. ;))

        No niin se tytsiki meille meinas jotenka ukko parka ajeli ympäri kaupunkia sitten toppatamineet mukanaan sitä etsimässä ettei tytsi vaan sais virtsatietulehdusta tyhmyyksissään.. ;-D Tunnusta pois vaan että sullekkin komentoa pidetään ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No niin se tytsiki meille meinas jotenka ukko parka ajeli ympäri kaupunkia sitten toppatamineet mukanaan sitä etsimässä ettei tytsi vaan sais virtsatietulehdusta tyhmyyksissään.. ;-D Tunnusta pois vaan että sullekkin komentoa pidetään ;-)

        No ihan oikeesti ei..Katos ku mä en ole mikään käskyorja, vaan ihan teen niinku itte haluan. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En jeluta.:) Ku joutunu aina ite vastaamaan melkeen kaikesta, nii se menee jo rutiinilla. Jotenki mua ny huvittaa, ku se tuntuu teistä jotenki oudolta..:))

        Mutki pantiin sit tuulihattuin tekoon samoin tein ku sitä kuohkeempii niist saa mitä lihaksikkaampi jäbä niit on vääntämäs ;) Kyl mun lapsuudenkodissain jokainen osallistuu... Voi kait sit johtuu siitäki et noi mun systerit on ollu muutenki kovii mimmei leipoon :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)) Siitäkö ei sit näy että on liimattu? Toivottavasti ei ollu mikää hirmukallis patsas. :))

        Mun onneksi ei näy... (◔_◔) Se on antiikkipatsas 1800-luvulta, EHKÄ :)) Mulla oli ihan varmasti sitä liimatessani samanlainen olo kuin sillä miehellä, joka tärveli vahingossa Tutankhamonin kuolinnaamion ja päätti korjata sen Erikeeperillä, hahaha ;))


      • SydämellinenTätiYxpila
        toljanter kirjoitti:

        No mä kyllä koitin olla suututtamatta ketään ja siksi mä värkkäsin niitä seppeleitä ihan jokaiselle, toki silleen valikoiden että esimerkiksi ressun seppele ei takuulla oo kiva pitää päässä.

        Tuon tyttöjen nimilistan järjestyksen arvoin taas kerran kun tiedän että Ariel on aika herkkä tämmösille jutuille. Joten Puklu hei, hymiösi oli tosi ihana mutta en mä halunnu vaan loukata Arielia enkä muitakaan palstan ihania naisia...

        Täh?!! Etkö huomannut mun nimmaria??? S-y-d-ä-m-e-l-l-i-n-e-n t-ä-t-i Y-x-p-i-l-a!!! Siis en todellakaan ole Puklu, vaan sua ainakin 25 vuotta vanhempi ja paaaaaaaljon viisaampi... Hmmm... Jo elämää kokenut nainen ja mulla alkaa olla jostain syystä TODELLA ärsyyntynyt olo. Niin harmi, etten voi näyttää sulle mun mökötysnaamaa, koska osaan olla toooooooooooooooosi ruma, jos mua sattuu vain huvittamaan (ಠ︿ಠ)


      • Tukkirekka kirjoitti:

        Apiloiden kukinta on edessäpäin, eikä hän ole ainoa mies täällä;)

        M-u-t-t-a m-u-n t-e-k-e-e m-i-e-l-i i-h-a-n h-i-r-v-e-ä-s-t-i k-i-u-s-i-a T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-a... (≖◡≖)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mun onneksi ei näy... (◔_◔) Se on antiikkipatsas 1800-luvulta, EHKÄ :)) Mulla oli ihan varmasti sitä liimatessani samanlainen olo kuin sillä miehellä, joka tärveli vahingossa Tutankhamonin kuolinnaamion ja päätti korjata sen Erikeeperillä, hahaha ;))

        Eikös noissa antiikkijutuissa arvo laske heti ku niissä on säröjä tai niitä on korjattu.. :))


      • artagnan kirjoitti:

        Mutki pantiin sit tuulihattuin tekoon samoin tein ku sitä kuohkeempii niist saa mitä lihaksikkaampi jäbä niit on vääntämäs ;) Kyl mun lapsuudenkodissain jokainen osallistuu... Voi kait sit johtuu siitäki et noi mun systerit on ollu muutenki kovii mimmei leipoon :)

        Ton tuulihatun taikina on kyl ällö tehdä, mut nannoja niistä tulee. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eikös noissa antiikkijutuissa arvo laske heti ku niissä on säröjä tai niitä on korjattu.. :))

        Skipataan arvonlasku ettei se saa sydäriä altaaseen.. ;-)


      • Tukkirekka
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        M-u-t-t-a m-u-n t-e-k-e-e m-i-e-l-i i-h-a-n h-i-r-v-e-ä-s-t-i k-i-u-s-i-a T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-a... (≖◡≖)

        Minuakin voi kiusia hyvällä omallatunnolla;)


      • Tukkirekka kirjoitti:

        Minuakin voi kiusia hyvällä omallatunnolla;)

        Voi jeesus mikä ukko..:/ Mee kuule sinä vaa hakemaa seuras vaikka indokiinasta.:/


      • SydämellinenTätiYxpila kirjoitti:

        Täh?!! Etkö huomannut mun nimmaria??? S-y-d-ä-m-e-l-l-i-n-e-n t-ä-t-i Y-x-p-i-l-a!!! Siis en todellakaan ole Puklu, vaan sua ainakin 25 vuotta vanhempi ja paaaaaaaljon viisaampi... Hmmm... Jo elämää kokenut nainen ja mulla alkaa olla jostain syystä TODELLA ärsyyntynyt olo. Niin harmi, etten voi näyttää sulle mun mökötysnaamaa, koska osaan olla toooooooooooooooosi ruma, jos mua sattuu vain huvittamaan (ಠ︿ಠ)

        Tottakait mä huomasin sun nimmarin rakas täti;) Aattelin että sun kauttas menee varmasti sanomani Puklulle. Mulla on nimittäin semmonen aavistus että ootte hänen kans TOSI läheisiä, niin hyvin sä tunnut tietävän hänen asiat...

        Ps. Ihan nätti tuo sun 'ruma' naama:)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mun onneksi ei näy... (◔_◔) Se on antiikkipatsas 1800-luvulta, EHKÄ :)) Mulla oli ihan varmasti sitä liimatessani samanlainen olo kuin sillä miehellä, joka tärveli vahingossa Tutankhamonin kuolinnaamion ja päätti korjata sen Erikeeperillä, hahaha ;))

        voi typykkä kulta sun kanssas.. jäbältä pääsee nyt kyllä väkistenki nauru :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ton tuulihatun taikina on kyl ällö tehdä, mut nannoja niistä tulee. :)

        Mä funtsin ku sen kaa painin et vois jalostaa johonki teollisuuden hyötykäyttöön... On se nii venyvää kamaa :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eikös noissa antiikkijutuissa arvo laske heti ku niissä on säröjä tai niitä on korjattu.. :))

        Joo-o, mutta mun on pakko yrittää olla ajattelematta asiaa siltä kannalta (>_<) Hmmm... Siis oikeasti mun liimauspuuhat olivat eräänlaista, T-O-S-I supertaidokasta restaurointityötä, hahaha ;)) Usko mua...


      • SydämellinenTätiYxpila
        toljanter kirjoitti:

        Tottakait mä huomasin sun nimmarin rakas täti;) Aattelin että sun kauttas menee varmasti sanomani Puklulle. Mulla on nimittäin semmonen aavistus että ootte hänen kans TOSI läheisiä, niin hyvin sä tunnut tietävän hänen asiat...

        Ps. Ihan nätti tuo sun 'ruma' naama:)

        R-a-k-a-s?!! Tsiljardimiljardibiljardia kertaa TÄH?!! Siis et voi TODELLAKAAN alkaa iskeä mua, koska olen kunniallinen Yxpilan täti (΄◞ิ_◟ิ‵) Ja sitäpaitsi mun leuassa on syylä, jossa kasvaa AINAKIN kymmenen karvaa, hahaha ;))


      • SydämellinenTätiYxpila kirjoitti:

        R-a-k-a-s?!! Tsiljardimiljardibiljardia kertaa TÄH?!! Siis et voi TODELLAKAAN alkaa iskeä mua, koska olen kunniallinen Yxpilan täti (΄◞ิ_◟ิ‵) Ja sitäpaitsi mun leuassa on syylä, jossa kasvaa AINAKIN kymmenen karvaa, hahaha ;))

        No ei mitään iskemisjuttuja oo mun mielessä, vastasin vaan sydämmellisesti sydämmelliselle tädille:) Sitä paitsi oon tunnettu viattommudesta ja kiltteydestä, voit kysyä tätä esimerkiksi Puklulta, Arielilta tai Tintulta!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jos jätetään tästä asiasta pois noi jäbät, kun ovat nuorempaa kastia, niin tonttu on täällä kyllä oikeasti ainoa MIES..ihan isoin kirjaimin..Mitähä empaattinen lopettaisit tuon nuoren tytön perään kuolaamisen..Tuo on todella vastenmielistä, ku vanhempi mies kyttää noin nuorta tyttöä. Ei ole normaalia ollenkaan.

        Palstan hamesankarilla, ainoalla 'MIEHELLÄ' on näköjään yksinoikeus käydä syömässä 'rusinat' pullasta.


      • Tukkirekka kirjoitti:

        Palstan hamesankarilla, ainoalla 'MIEHELLÄ' on näköjään yksinoikeus käydä syömässä 'rusinat' pullasta.

        Täällä ei kukaan syö mitään pullia saati rusinoita. Just tuollasten ajatusten takia sä olet oikee paskakaivo. Et erota normijutustelua ja läpänheittoa tollasista omista irstaista ajatuksista. Että voi joku ollakki nii ällö tyyppi. :/ Tonttu on sen takia fiksu aikuinen mies, ku tietää miten käyttäytyy!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täällä ei kukaan syö mitään pullia saati rusinoita. Just tuollasten ajatusten takia sä olet oikee paskakaivo. Et erota normijutustelua ja läpänheittoa tollasista omista irstaista ajatuksista. Että voi joku ollakki nii ällö tyyppi. :/ Tonttu on sen takia fiksu aikuinen mies, ku tietää miten käyttäytyy!

        Se vielä, että niin kauan ku minä täällä oon, nii tollanen pervo saasta ei kyllä noin nuorta tyttöä jahtaile!! :/


      • Oon tyytyväinen että rekkasit ittes. Etpä pysty enään syyttään muita sammakosta minkä just suustasi päästit. Vai mitä tuumii palstan rusinat:)


      • toljanter kirjoitti:

        Oon tyytyväinen että rekkasit ittes. Etpä pysty enään syyttään muita sammakosta minkä just suustasi päästit. Vai mitä tuumii palstan rusinat:)

        Samalla tuo ykäkasa paljasti tuolla viestillää tarkoitusperänsä Arielia kohtaan. Jätkä puhu ittensä pussiin monta kertaa. Ääliö mikä ääliö.


      • Niin kyllähän tässä voitaisiin puhua myös ihan normielämän käytäntöjen ymmärtämisestä.

        Siellä normielämässä kun kaikki ei myöskään tykkää kaikista. Siinä käy sitten niin niin että toinen osoittaa ettei välitä toisesta, ei edes ystävä-mielessä. No tämän jälkeen täysijärkinen AIKUINEN ihminen kyllä tajuaa jättää toisen rauhaan. Näin toimii maailma aikuisten elämässä, siis sellaisten aikuisten jotka ymmärtävät elämän realiteetit ja pelisäännöt.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se vielä, että niin kauan ku minä täällä oon, nii tollanen pervo saasta ei kyllä noin nuorta tyttöä jahtaile!! :/

        Laitappa arvaten että moneltako sälliltä toi helvetin saasta sais turpaan että paukkuu ja tytsin ukkoa vasta pelätä saaki..


      • toljanter kirjoitti:

        Oon tyytyväinen että rekkasit ittes. Etpä pysty enään syyttään muita sammakosta minkä just suustasi päästit. Vai mitä tuumii palstan rusinat:)

        Yksi rusina taitaa olla yöunilla jo elikkä melkein parempi on kun se ei tuota pervoa huomaakkaan..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Laitappa arvaten että moneltako sälliltä toi helvetin saasta sais turpaan että paukkuu ja tytsin ukkoa vasta pelätä saaki..

        Mua ärsyttää..ja on ihan alkujaan ärsyttäny toi tyyppi nii paljon, että minäki hoitelisin sen ihan omin käsin. :/ Tuli alkujaanki tuosta tyypistä semmone ikävä fiilis..


    • Viestilaskurikin toimii nyt! Mua häiritsi ku ei saanu nollattua...Jesss..:)))

    • Voihan hittolainen.. Ylläpito imaisi kerralla melkein 70 viestiä jonnekkin mustaan aukkoon :-O

      • On ne touhun poikia tuolla ylläpidossa. Olikohan niillä joku motiivi toimilleen:)


      • No ei muuta ku uutta juttua putkeen..Sitähä meillä riittää. ;))) Nii se viel että oliha siinä jokunen jotka joutiki poistaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei muuta ku uutta juttua putkeen..Sitähä meillä riittää. ;))) Nii se viel että oliha siinä jokunen jotka joutiki poistaa.

        Siel meni sit seppeleet sun muut... :D


      • artagnan kirjoitti:

        Siel meni sit seppeleet sun muut... :D

        No nii meni, mut ehtihän niistä jo nauttimaanki.:)


      • mitä.ihmettelet

        Hei buch-cassidy voisko syy poistoihin löytyä useiden rekisteröimiesi nimimerkkien käytöstä trollaamiseen liittyvissä tarkoitusperissä ja miksi motkotat ylläpidon toimien suhteen etkö tiedä sen olevan kiellettyä?


    • Missä on Chihusen Kittie? Meitsi hiukkasen kaipailee jo.. ;-)

      • Minäkin olen ihmetelly, ku Kittietä ei näy...


      • no samaa jäbäki on mietiskelly et mihinkä ihmeeseen veipijongin myyrä on kadonnu.. :(


    • Onkos muutes teistä joku tarennu jo käydä uimassa? :) Nii sekin juttu, että kysyin joskus tähän tapaan ylläpidolta että onko siitä nyt suurta haittaa palstoilla vaikka jutut rönsyileeki, niin nyt tuli vastaus että pikku rönsyily ei nii haittaa. :))

      • Siis se rönsyily aloituksen sisällä..


      • 20-vee_jäbä

        Jäätyyhän sinne jos näillä keleillä menee, uimataitokaan ei ole hääppöinen:)


      • 20-vee_jäbä kirjoitti:

        Jäätyyhän sinne jos näillä keleillä menee, uimataitokaan ei ole hääppöinen:)

        :) Mun piti kirjoittaa tohon ettei varmaankaan kukaan mee uimaan just nyt, ku on näin kolea päivä, mut tässä kerkes olla vähän lämpimämpääki. :)
        Mite toi sana tuntuu noi oudolta.. :P Kirjotetaanko se noin..lämpimämpääki. :)))) Joskus ku alkaa oikeen miettiä näitä suomenkielisiä sanoja, nii ne on kyllä hassuja. :))


      • 20-vee_jäbä
        tinttu-liina kirjoitti:

        :) Mun piti kirjoittaa tohon ettei varmaankaan kukaan mee uimaan just nyt, ku on näin kolea päivä, mut tässä kerkes olla vähän lämpimämpääki. :)
        Mite toi sana tuntuu noi oudolta.. :P Kirjotetaanko se noin..lämpimämpääki. :)))) Joskus ku alkaa oikeen miettiä näitä suomenkielisiä sanoja, nii ne on kyllä hassuja. :))

        Älä kysy, äikkä ei kuulu vahvuuksiin;)

        Tiesitkö että Suomen kielen pisin sana on: epäjärjestelmällistyttämättömyydelläänsäkäänköhän;)? Googletin äsken.


      • 20-vee_jäbä kirjoitti:

        Älä kysy, äikkä ei kuulu vahvuuksiin;)

        Tiesitkö että Suomen kielen pisin sana on: epäjärjestelmällistyttämättömyydelläänsäkäänköhän;)? Googletin äsken.

        Tiiäkkö..mun kieli meni ihan solmuun ton sanan kanssa..en saanu ees luettua sitä. :P Hirveä sana..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :) Mun piti kirjoittaa tohon ettei varmaankaan kukaan mee uimaan just nyt, ku on näin kolea päivä, mut tässä kerkes olla vähän lämpimämpääki. :)
        Mite toi sana tuntuu noi oudolta.. :P Kirjotetaanko se noin..lämpimämpääki. :)))) Joskus ku alkaa oikeen miettiä näitä suomenkielisiä sanoja, nii ne on kyllä hassuja. :))

        Tuol eteläs oli kyl jo ihan eri taval lämpimät veet mut en mä uimas kummiskaan kerenny käymään... :)


      • artagnan kirjoitti:

        Tuol eteläs oli kyl jo ihan eri taval lämpimät veet mut en mä uimas kummiskaan kerenny käymään... :)

        No harmin paikka...:)


      • Mikäs se eilisiltainen tiiseri sitten oli :-O Meitsi oli sitä kysymässä justiinsa kun ketjusta vietiin yli 30 viestiä jälleen..


    • Öööööh... Miksei mun miinus-peukku toimi??? Siis mulla välähtää vain punaisena, kun yritän miinustaa Butchia ja Toljanteria... Ja oikeasti napautin sitä AINAKIN tsiljardi kertaa :((

      • Testasin suhun tuota miinuspeukkua ja toimiihan se eli tulee punaiseksi. Harmi vaan, että noi ei näy numerona niinku peukut ylös..


      • No meitsillä kyllä peukut pelaa elikkä täytyy nyt olla vaan käyttäjässä vika.. ;-) Koitappa ravistella sitä jos se vaikka auttaa ;-D


      • vaatii näköjään useampia peukutuksia et jää pysyvästi punaiseks ku jäbän silmään otti kyllä jo yks kohta..


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe