Saatanan kusipäät!

TaitoVasara

Ei millään erityisen pahalla, mutta kyllä te kotkalaiset olette täysiä apinoita aasta ööhön.

20

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdhfgjhnfjjh

      Samaa mieltä olen kanssasi vaikka kotkalainen olen itsekin, nää vitun apinat ei osaa mitään muuta kun kiusata toisiaan ja pilata muiden ja omankin elämän valheilla, selkään puukotuksilla ja vain omien päämäärien tähden mitkä yleensä johtuu mielenterveydellisistä syistä. Vainotaan ja syytetään, koko kaupunki täynnä näitä älylamppuja.

      • AvohoitolaKuittaa

        Helpottiko?


    • jkjkljkljkl

      Jo 40v sitten oli tavallista, että jos naapuri osti isomman auton, niin ei kestänyt toisen pinna vaan piti ostaa vene tai asuntoauto. Ja vastaavaa. Taitaa sama meno jatkua edelleen. ELi, kateus taitaa olla ykkösongelmia Kymenlaaksossa.

      • hgdhjfgjfn

        pahempi se nyt on silloin tyydyttiin omiin hankintoihin, nyt ei tyydytä siihen vaan pyritään vielä tuhoamaan se toinen ja menettämään auto kaikki käy mikä vain kunhan saa rikottua toiselta kaiken mahdollisen jopa perheen.


      • MeiänPyhimys

        Ei meillä pohjanmaalla, paitsi jos naapuri osti isomman auton.


      • Kaksiplusyksi
        MeiänPyhimys kirjoitti:

        Ei meillä pohjanmaalla, paitsi jos naapuri osti isomman auton.

        Siten että se kateus näkyy täälläkin ja kiusanteko. Pimeetä porukkaa, jos on paha olla tullaan tänne soittaa turpaa, ja tekemään kiusaa.


      • OnKerrottu
        MeiänPyhimys kirjoitti:

        Ei meillä pohjanmaalla, paitsi jos naapuri osti isomman auton.

        Pohjanmaalle mennessä piti olla mersu alla ja näyttää.


    • Lyhyt_kysymys

      Miten tämä kaikki poikkeaa mistätahansa suomalaisesta kunnasta?

      • Hallantyttö

        Siksi, että ainakin nämä pahat huutelijat ovat näitä Kotkan kommunistien ja valojen vilkuttelijoiden jälkeläisiä
        Siinä se ero muihin kuntiin.
        Ehdotan maasta karkoitusta.


      • Anonyymi

        Poikkeaa aika kovastikin. On tullut reissattua läp maan hommissa ja kyllä täällä on ihan oma siitos. Mahtaako johtua savosta ja hämeestä tulleista, jotka on risteytyneet paikallisten punikkisukujen kanssa? Tai ehkä tänne lähti henkisesti heikoimmat.


    • ilotyttöVG

      Päivät parhaat naurut taas.

    • Jee_jee_jee

      Ok kiitos tiedosta.

    • Apinoille

      Avauksella vain kiertoilmaistaan tilanteemme: Jos tänään meneekin huonosti olkaamme tyytyväisiä, sillä huomenna menee vielä huonommin.

      • onon0n

        näin on


    • CityJuntti

      Toisaalla Suomessa jouduimme tekemisiin rajanaapuruuden kautta kotkalaislähtöisen ja siellä edelleenkin vaikuttavan eläkeläisen ja yrittäjän kanssa. Onenemmän kuin helppo yhtyä edellisiin. Osti mokoma mökkitontin suurempien perintötilojen välistä ja helvetti, mitä ei ollut siellä sukupolvienkaan aikana nähty oli valmis.

      On mokoma Kotkanpoika emäntineen nimittäin tehnyt kiusaaji lähes 20 vuoden ajan naapureilleen ja tuota itse perkelettä ei näytä koskevan mitkään lait tai asetukset.

      Arvatkaapa vaan tekisikö mieli laittaa mokoma röyhkimys roikkumaan henkseleistä torin lyhtypylvääseen ja julistaa koko Kotkalle, minkälainen "kotkanpoika' sieltä oli lehahtanut lentoon. Kaikkea on tullut nähtyä, mutta ei ikinä astaavaa röyhkeyttä, jokailmeisimmin perustuu kaikki jonkinlaiseen kateuteen tai muuhun, mitä tavallinen suomalainen ei voi ymmärtää.

      Touhuilee mokomakin kiusankimppu tänä päivänä Kotkassa yritysmaailman koukeroissa mukana, vaikka eläkeikäinen jo onkin. On sen verran nimittäin viheliäinen, jotta on oltava monessa mukana, jottei kiusattavat lopu kesken. Paperit tuolla kotkanpojalla on ollut jo pitkän aikaa toisaalla.

      Voihan luojan mieliharmi, mistä ihmeestä teitä sikiää?

      • Anonyymi

        Ai mistä? No sieltä mistä me kaikki on käswi nyrkissä ja pää limassa tultu. Toisilla vaan on enemmän lahjoja kuin toisilla.


    • klkjlkjlkjlkj

      Mitä eroa on simpanssilla ja kotkalaisella?
      Vastaus: Simpanssilla on parempi muisti.

    • jälkeenjääneidenjälkeläi

      Laulu Kotkalaisista
      (Säv. & san. Juha Vainio)

      Kun savolaiset lähti Amerikkaan,
      niin meidän ukko-vaari junasta jo erehtyi.
      Ja sitten meni viimeistäänkin vikkaan
      kun hän satamassa kymiläiseen naiseen perehtyi.

      Jälkeenjääneitten jälkeläinen
      minä oon kun niin kohtalo soi.
      Taustani on
      korjaamaton.
      Muuksi en muuttua voi.

      Mut’ voisin olla amerikkalainen,
      jos vaari tinkinyt ois’ hetken mielihaluistaan.
      Nyt Thompson oisin, enkä Tuppurainen.
      Siellä suurenmoista nauttia ois’ arvokaluistaan.

      Jälkeenjääneitten jälkeläinen
      minä oon kun niin kohtalo soi.
      Taustani on
      korjaamaton.
      Muuksi en muuttua voi.

      Jos oisin aito amerikkalainen,
      mun vesipatjan lakanat ois’ usein sekasin.
      Vain Hiltonissa kahviaamiainen,
      sitten repisin taas tuohta kahvoista Las Vegasin.

      Niin savolaiset länteen kuljetettiin.
      Miks’ olla en voi siellä yksi heidän jengistään.
      Kun päällysmiehet hyppää Chevrolettiin
      illoin highway’n pinta sulaa heidän kantri-svengistään

      Jälkeenjääneitten jälkeläinen
      minä oon, tokko muutakaan voin.
      Taustani on
      korjaamaton.
      Joskus mä vain unelmoin.

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      eihä kotkaliaset ole täysin kusipäisiä. maksoivat sille kerviselle kymmeniä tuhansia euroja ja päälle ties mitä optioita ja sitte joku persujen vati alkoi riitelemään ettei saa maksaa ja sehän maksoi lisää meille veron maksajille ja päälle toinen vati otsolasta trollasi itsensä siinä jutussa ulkokehälle. niin että apinat tuli hyvin esille enemmänki noista persupelleistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe