Mies tulee hulluksi yksin

ätminki

Oletteko koskaan nähneet hulluja naisia. Ette ole koska naiset saa aina rakkautta ja seksiä mutta miehet ei saa ja siksi monet miehet sunnittelee massaamurhia ja itsemurhia koska kukaan nainen ei välitä niistä. Naiset ei suunnittele massamurhia koska naisten ei tarvii koskaan olla yksin.

60

735

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

      Olen liian usein nähnyt hulluja naisia, niitähän tulee vastaan ihan kirkkaalla päivänvalossa. Niitä on joka puolella, sen kun avaat silmät. Osa on laitoksella, toiset avohoidossa, kolmannet Hämeenlinnassa, neljännet terassilla, viidennet kaupan juomaosastolla, kuudennet pääkaupunkiseudun ilmaisilla joukkoliikenneväline pysäkeillä, seitsemännet näiden kyydissä ja kahdeksannet maijan kontissa.

      • Bi-nainen

        Tää on niin totta! Kyllä sekaisin olevia naisia on paikat täynnä, vähintään saman verran kuin miehiä! Se on tää 80-luvulla syntyneiden sukupolvi ja sitä nuoremmat, jotka kantaa vanhempiensa henkisiä ongelmia ja jotuu ne ratkomaan.


    • jyvät.kohdalleen

      Mies on tosiasiassa heikompiosainen sukupuoli. Kaikilla mittareilla.

      Alfauroot jotka mielistelevät feministejä ja naisia saadakseen ilmaiseksi laatupesää, pitävät pitkälti yllä järjestelmää, joka sortaa heikompiosaisia miehiä.

      • Ota huomioon, että naiset myös "suuremmaksi" osin aiheuttavat valtavan Kulutus&OstoHypetyksen........RiistoPorvarit Kiittävät.....kyllähän heitä pommitetaan mainoksilla yms. jatkuvalla syötällä median yms. välityksellä... ;P

        "Taitavia" ovat manipuloimaan ja mukauttamaan yhteiskuntia, sekä maailman menoa haluamakseen......sulkeissa siksi, kun minua hämmästyttää, että moni on niin PirunPuuSilmä, ettei huomaa mikä on homman nimi..... ;D


      • ggyjj

        :p LUL


    • EN ole vielä hullu eikä minusta sellaista tule.

      • Ujoatm27v

        Minä varmaan olen monen mielestä hullu kun olen mielessäni fantasioinut pommi-iskuista ja joukkosurmista mutta tuskin kuitenkaan oikeasti lähtisin sellaisia toteuttamaan. Monet fantasioivat mutta harva toteuttaa.


      • 13plus18

        Teit oman maalin. :D

        Miehiä ilmeisesti on enemmän markkinoilla, joten aloittajan lyöntilaukaus siniviivalta muuttaa suuntaa lavastasi.

        Miehiä tulee enemmän, koska yksinäisiä miehiä on enemmän.


      • Jjkgjgjcjjggjj
        13plus18 kirjoitti:

        Teit oman maalin. :D

        Miehiä ilmeisesti on enemmän markkinoilla, joten aloittajan lyöntilaukaus siniviivalta muuttaa suuntaa lavastasi.

        Miehiä tulee enemmän, koska yksinäisiä miehiä on enemmän.

        Miten niin "oma maali"? Tämä on keskustelua eikä tyyliäsi matkivaa populismia.

        Suurin osa sinkkutalouksista on btw naisten talouksia. Miehet jäävät vanhempiensa luokse siinä missä naiset muuttavat omilleen, ja leski on lähes poikkeuksetta nainen...


      • 13plus18 kirjoitti:

        Teit oman maalin. :D

        Miehiä ilmeisesti on enemmän markkinoilla, joten aloittajan lyöntilaukaus siniviivalta muuttaa suuntaa lavastasi.

        Miehiä tulee enemmän, koska yksinäisiä miehiä on enemmän.

        En ihan ymmärtänyt. Miten voi tehdä oman maalin, jos on enemmänkin joku rajatuomari tai innokas kannattaja?
        Mutta niin. Tuossa artikkelissa pahoiteltiin sitä, etteivät miehet hae apua siinä missä naiset. Eli kun nainen sairastuu, hän toimii (stereotyyppisessä tilanteessa) oma-aloitteisesti itsensä hyväksi, kun taas mies valitsee jäädä yksin ongelmansa kanssa. Toisaalta naisella on usein parempi tukiverkosto, joka auttaa eteenpäin ja tukee myös akuutin hoidon jälkeen.
        Mutta oli miten oli, niin ei se apu (olipa sitten mt-hoito, ystävyys tai jopa seksi) itsestään miesten luo kävele. Hoitoonpääsyn kynnystä voidaan laskea varmaan vieläkin, mutta en usko, että ihan summamutikassa kyetään löytämään potentiaalisesti sairastuvat miehet. Taas tullaan siihen, että miestenkin pitää ottaa vastuuta omasta hyvinvoinnistaan siinä missä naisetkin niin tekevät.


      • Naisasialooseri1

        Tosimies ei mene psykiatrille itkemään ongelmistaan ja kavereilleenkin avautuu niistä vain korkeintaan kännissä ollessaan. Tosimies suorittaa itsemurhan uniikilla ja raa,alla miehekkäällä tavalla ratkaisten näin ongelmansa


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Tosimies ei mene psykiatrille itkemään ongelmistaan ja kavereilleenkin avautuu niistä vain korkeintaan kännissä ollessaan. Tosimies suorittaa itsemurhan uniikilla ja raa,alla miehekkäällä tavalla ratkaisten näin ongelmansa

        Sä et sitten ilmeisesti ole tosimies, koska joku ratkaisematon ongelma sulla kyllä on.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Sä et sitten ilmeisesti ole tosimies, koska joku ratkaisematon ongelma sulla kyllä on.

        Minä ainakin tulen hyvälle tuulelle ja nauran aina kun havaitsen mielenterveysongelmista kärsivän naisen.


      • Kumpikinvoittaa
        super-atm kirjoitti:

        Minä ainakin tulen hyvälle tuulelle ja nauran aina kun havaitsen mielenterveysongelmista kärsivän naisen.

        Sittenhän teitä on kaksi hyvän tuulista, sinä ja se nainen. Hänkin tulee hyvälle tuulelle nähdessään mielenterveysongelmista kärsivän miehen.


      • Kumpikinvoittaa kirjoitti:

        Sittenhän teitä on kaksi hyvän tuulista, sinä ja se nainen. Hänkin tulee hyvälle tuulelle nähdessään mielenterveysongelmista kärsivän miehen.

        Olet täysin väärässä jos tarkoitat mielenterveysongelmaisella minua. Olen täysin terve mies niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.


      • Kumpikinvoittaa
        super-atm kirjoitti:

        Olet täysin väärässä jos tarkoitat mielenterveysongelmaisella minua. Olen täysin terve mies niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.

        Ehkä olet ehkä et.


    • kaikillerakkautta

      Taitaa kuitenkin olla niin, että yksinäisissä on naisia enemmän kuin miehiä ihan sen takia, että vanhemmissa ikäluokissa on naisia enemmän. Ja vanhuudessa sitä toista ihmistä tarvitsisikin. Eli pidän yksinäisen vanhenevan naisen osaa aika surullisena, jos hän haluaisi kumppanin, koska miehiä ei vain ole tarpeeksi.

    • nyyhnyyh

      Yhyhyy. Byääää-ääää....haluaa pilluaaaa, byääää!!

    • 8412

      Ikävä kyllä naisetkin sairastuvat. He eivät siitä huolimatta tuhoa, se ei kuulu naisen luontoon. Uuden luominen kuuluu.

    • poppi987

      "Taitaa kuitenkin olla niin, että yksinäisissä on naisia enemmän kuin miehiä ihan sen takia, että vanhemmissa ikäluokissa on naisia enemmän. Ja vanhuudessa sitä toista ihmistä tarvitsisikin. Eli pidän yksinäisen vanhenevan naisen osaa aika surullisena, jos hän haluaisi kumppanin, koska miehiä ei vain ole tarpeeksi."

      Yleensä mummut ovat kuitenkin olleet naimisissa ja mies on kuollut nuorempana.
      Mutta toisin on nuorten miesten tilanne, pitäisi elämää jaa tulevaisuutta rakentaa, perhettä perustaa. Mutta sitä vaimoa ei ole olemassakaan.

      Naisia on enemmän vain yli 60-vuotiaissa, kaikissa sitä nuoremmissa ikäluokissa miehiä on enemmän.

      Tämä ei koske vain maaseutua, vaan esimerkiksi Oulussa, vaikka on yliopistokaupunki, on 20% enemmän nuoria miehiä kuin saman ikäisiä naisia.
      Itse asiassa Helsingin keskustaa lukuun ottamatta, kaikissa suomen kaupungeissa on 20-40 vuotiaita miehiä huomattavasti enemmän kuin naisia!

      Ja tästä syystä sinkkumiehiä on noin kaksinkertainen määrä sinkkunaisiin verrattuna.
      Joten on täysin luonnollista että valtava määrä yksinäisiä miehiä ovat surullisia ja masentuneita, koska tietävät etteivät tule koskaan samaan omaa rakasta, saati perhettä tai lapsia.

      Loputon yksinäisyys ajaa lopulta miehen hulluuden partaalle, ellei sitten hukuta suruaan viinaan, tai köyteen.

      • Tuossa on totuuden siemen. Olen joskus ennenkin tainnut sanoa siitä, että maan sukupuolijakauma on epäsuhtainen. Silti tämä ongelma vieritetään ainakin tällä palstalla naisten harteille, ihan kuin me olisimme siitä vastuussa tai jotenkin kykenisimme sormia napsauttamalla multiploitumaan. Mielestäni ongelma on perin monimutkainen ja rakenteellinen. Tässä pari ajatusta, joilla tilannetta voisi lähteä korjaamaan:
        1. Perinteisiä sukupuolirooleja on muutettava siihen suuntaan, että miesten on helpompi hakea apua. Vaatii pitkäjänteistä asennekasvatusta, mutta tässä ollaan jo hyvällä alulla.
        2. Panostetaan poikienkin koulutukseen, sillä on pelkästään positiivisia vaikutuksia yksilön elämään, elipä sitten yksin tai parisuhteessa.
        3. Puretaan erilaisten parisuhdemallien, kuten polyamorian, kielteisiä mielikuvia.
        Lisääkin varmaan olis, antaa tulla vaan.


      • Tilastopiru

        Noissa luvuissa menee jotain pieleen. Suomessa syntyy 50:tä tyttölasta kohti 52 poikalasta. Poikalapsia kuolee nuorena enemmän, joten jo 20 ikävuoden jälkeen ikäluokassa on naisia enemmän. Miten sitten voi olla esim Oulussa 20% enemmän nuoria miehiä kuin naisia. Oulussa ikäluokan koko on suunnilleen 3000, eli 20-30 vuotiata on noin 30 000. Näistä pitäisi siis olla 17 000 miestä ja 13 000 naista.


      • 12121212
        Marrrnie kirjoitti:

        Tuossa on totuuden siemen. Olen joskus ennenkin tainnut sanoa siitä, että maan sukupuolijakauma on epäsuhtainen. Silti tämä ongelma vieritetään ainakin tällä palstalla naisten harteille, ihan kuin me olisimme siitä vastuussa tai jotenkin kykenisimme sormia napsauttamalla multiploitumaan. Mielestäni ongelma on perin monimutkainen ja rakenteellinen. Tässä pari ajatusta, joilla tilannetta voisi lähteä korjaamaan:
        1. Perinteisiä sukupuolirooleja on muutettava siihen suuntaan, että miesten on helpompi hakea apua. Vaatii pitkäjänteistä asennekasvatusta, mutta tässä ollaan jo hyvällä alulla.
        2. Panostetaan poikienkin koulutukseen, sillä on pelkästään positiivisia vaikutuksia yksilön elämään, elipä sitten yksin tai parisuhteessa.
        3. Puretaan erilaisten parisuhdemallien, kuten polyamorian, kielteisiä mielikuvia.
        Lisääkin varmaan olis, antaa tulla vaan.

        Heh.

        "1. Perinteisiä sukupuolirooleja on muutettava siihen suuntaan, että miesten on helpompi hakea apua. Vaatii pitkäjänteistä asennekasvatusta, mutta tässä ollaan jo hyvällä alulla."

        "Sosialismi ei toimi :( Mikä neuvoksi?"
        "Tarvitaan lisää sosialismia!"

        Ei, vaan palataan perinteisiin sukupuolirooleihin. Jo nyt, kiitos feminismin, on pula miehekkäistä miehistä ja toisaalta naisellisista miehistä.

        "2. Panostetaan poikienkin koulutukseen, sillä on pelkästään positiivisia vaikutuksia yksilön elämään, elipä sitten yksin tai parisuhteessa."

        Kyllä. Koulut sopivammaksi miehille, ei vain tunnollisille ja tottelevaisille naisille.

        "3. Puretaan erilaisten parisuhdemallien, kuten polyamorian, kielteisiä mielikuvia."

        Ei, vaan voimistetaan niitä. Tavallisen betamiehen ainoa keino saada nainen on perinteinen parisuhde. Polymoriassa, fuckbuddyilyssä, jne rellestää pieni joukko naisten viihdyttämiseen erikoistuneita panomiehiä jotka pyörittävät useita naisia kerralla.

        Kirjoitat täyttä roskaa, jonka taustalla on naisten eikä miesten etu. 2. on ainoa hyvä ehdotus.


      • 12121212
        12121212 kirjoitti:

        Heh.

        "1. Perinteisiä sukupuolirooleja on muutettava siihen suuntaan, että miesten on helpompi hakea apua. Vaatii pitkäjänteistä asennekasvatusta, mutta tässä ollaan jo hyvällä alulla."

        "Sosialismi ei toimi :( Mikä neuvoksi?"
        "Tarvitaan lisää sosialismia!"

        Ei, vaan palataan perinteisiin sukupuolirooleihin. Jo nyt, kiitos feminismin, on pula miehekkäistä miehistä ja toisaalta naisellisista miehistä.

        "2. Panostetaan poikienkin koulutukseen, sillä on pelkästään positiivisia vaikutuksia yksilön elämään, elipä sitten yksin tai parisuhteessa."

        Kyllä. Koulut sopivammaksi miehille, ei vain tunnollisille ja tottelevaisille naisille.

        "3. Puretaan erilaisten parisuhdemallien, kuten polyamorian, kielteisiä mielikuvia."

        Ei, vaan voimistetaan niitä. Tavallisen betamiehen ainoa keino saada nainen on perinteinen parisuhde. Polymoriassa, fuckbuddyilyssä, jne rellestää pieni joukko naisten viihdyttämiseen erikoistuneita panomiehiä jotka pyörittävät useita naisia kerralla.

        Kirjoitat täyttä roskaa, jonka taustalla on naisten eikä miesten etu. 2. on ainoa hyvä ehdotus.

        "naisellisista miehistä"

        ...naisista.

        :D :D :D


      • 12121212 kirjoitti:

        "naisellisista miehistä"

        ...naisista.

        :D :D :D

        Sulta pääsi kunnon freudilainen. ;)
        "Kirjoitat täyttä roskaa, jonka taustalla on naisten eikä miesten etu. 2. on ainoa hyvä ehdotus."
        - Noh noh, enpä sanoisi noinkaan. Perinteinen parisuhdemalli ei ratkaise sukupuolijakauman epäsuhtaa, monimuotoiset parisuhdemallit tuovat enemmän vaihtoehtoja. Itse en ole polyamoristi, haluan kahden ihmisen parisuhteen, mutta en näe, miten jonkun muun monimuotoisempi suhde olisi keltään pois.
        Harvoinpa taantuminen edistää kehitystä, pointti on mennä yhdessä eteenpäin. Jos "tavallisen betamiehen" ainoa keino löytää parisuhde on kahlita ja omistaa joku nainen, niin sitten - anteeksi julmuuteni - heidän sopiikin kuihtua täältä pois. Itse toki näen, että fiksu ja inhimillisesti toisia kohteleva mies on hyvinkin parisuhdekelpoinen, onneksi näitä riittää. Mutta joo, ehkä voisin lisätä neljännen pointin: Kouluissa voitaisiin käsitellä ja opetella ihmissuhdetaitoja sekä pohtia tällaisilla tunneilla myös parisuhteen merkitystä. Niin, että pojat oppivat, ettei parisuhde ole pelkkä helppo tie seksin saantiin ja tytöille valkenee, ettei pojissa tärkeintä ole raha ja status. Monethan jo tietävät nämä jutut, mutta ilmeisesti kaikki eivät.
        Palstalla usein tykätään sanoa, että on jotenkin feministien keksintöä tuo ihmisen itsemääräämisoikeus. Vaan ei se ole, se on paljon vanhempi juttu, eikä siitä voida tinkiä, koko sivistynyt elämänmuoto on rakennettu sen perustalle. Naiset ovat emansipoituneet toki vasta paljon miesten jälkeen, mutta ovat kuitenkin. The point of no return on jo ohitettu tässä asiassa.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Tuossa on totuuden siemen. Olen joskus ennenkin tainnut sanoa siitä, että maan sukupuolijakauma on epäsuhtainen. Silti tämä ongelma vieritetään ainakin tällä palstalla naisten harteille, ihan kuin me olisimme siitä vastuussa tai jotenkin kykenisimme sormia napsauttamalla multiploitumaan. Mielestäni ongelma on perin monimutkainen ja rakenteellinen. Tässä pari ajatusta, joilla tilannetta voisi lähteä korjaamaan:
        1. Perinteisiä sukupuolirooleja on muutettava siihen suuntaan, että miesten on helpompi hakea apua. Vaatii pitkäjänteistä asennekasvatusta, mutta tässä ollaan jo hyvällä alulla.
        2. Panostetaan poikienkin koulutukseen, sillä on pelkästään positiivisia vaikutuksia yksilön elämään, elipä sitten yksin tai parisuhteessa.
        3. Puretaan erilaisten parisuhdemallien, kuten polyamorian, kielteisiä mielikuvia.
        Lisääkin varmaan olis, antaa tulla vaan.

        "3. Puretaan erilaisten parisuhdemallien, kuten polyamorian, kielteisiä mielikuvia."

        No HuhHuh....Rinkilöitä ja Naisille, sekä joillekin miehille PanoHaaremeita vielä lisääntyvissä määrin vrt. tähän nykyiseen tilaan....VoiVeljet..ei muuta sanottavaa.... 8-0

        ImOutOfThisGame...... :/


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "3. Puretaan erilaisten parisuhdemallien, kuten polyamorian, kielteisiä mielikuvia."

        No HuhHuh....Rinkilöitä ja Naisille, sekä joillekin miehille PanoHaaremeita vielä lisääntyvissä määrin vrt. tähän nykyiseen tilaan....VoiVeljet..ei muuta sanottavaa.... 8-0

        ImOutOfThisGame...... :/

        Mutta kun täällä harmitellaan yksinäisyyttä ja seksittömyyttä niin paljon, niin eikö kaikki keinot ole sallittuja silloin? Uskon, että poly-suhteet ym. ovat pienten piirien juttuja lopulta, eivät kaikki halua jakaa toisiaan, eikä kenenkään ole pakko. Mutta maailmassa on ennenkin oltu tilanteessa, missä puhutaan milloin "moraalin rappeutumisesta" ja "yhteiskuntajärjestyksen tuhoutumisesta", ja silti lopulta ollaan kuitenkin selvitty. :) Esimerkkinä vaikka homoseksuaalisuuden salliminen.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Mutta kun täällä harmitellaan yksinäisyyttä ja seksittömyyttä niin paljon, niin eikö kaikki keinot ole sallittuja silloin? Uskon, että poly-suhteet ym. ovat pienten piirien juttuja lopulta, eivät kaikki halua jakaa toisiaan, eikä kenenkään ole pakko. Mutta maailmassa on ennenkin oltu tilanteessa, missä puhutaan milloin "moraalin rappeutumisesta" ja "yhteiskuntajärjestyksen tuhoutumisesta", ja silti lopulta ollaan kuitenkin selvitty. :) Esimerkkinä vaikka homoseksuaalisuuden salliminen.

        Sanotaanko näin, että olen lähes 100% varma, että tietyt asiat rappeuttavat vain vielä lisää ja tulevat nopeuttamaan rappeutumista.....

        Ei tarvitse kuin katsoa TV:n, median ja somen tarjontaa, niin OiVoi.......Hienoja asioita ja arvoja kerrassaan.......sen nyt näkee PuuSilmäkin miten asiat vaikuttavat eri ryhmiin....lapsiin, nuoriin, sekä aikuisiin naisiin ja miehiin.... ;P

        Ja pahemmaksi sitten vielä pitäisi vetää......ehkä se johtuu sukupuolesta tai/sekä persoonasta/luonteesta miksi näemme asiat eri tavalla....en tiedä.... ;P

        Minun sanomisilla, mielipiteillä ja pohdinnoilla nyt ei ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään ja toivonkin ihan ihmisten ja maapallon takia sinun olevan oikeassa......


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Sanotaanko näin, että olen lähes 100% varma, että tietyt asiat rappeuttavat vain vielä lisää ja tulevat nopeuttamaan rappeutumista.....

        Ei tarvitse kuin katsoa TV:n, median ja somen tarjontaa, niin OiVoi.......Hienoja asioita ja arvoja kerrassaan.......sen nyt näkee PuuSilmäkin miten asiat vaikuttavat eri ryhmiin....lapsiin, nuoriin, sekä aikuisiin naisiin ja miehiin.... ;P

        Ja pahemmaksi sitten vielä pitäisi vetää......ehkä se johtuu sukupuolesta tai/sekä persoonasta/luonteesta miksi näemme asiat eri tavalla....en tiedä.... ;P

        Minun sanomisilla, mielipiteillä ja pohdinnoilla nyt ei ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään ja toivonkin ihan ihmisten ja maapallon takia sinun olevan oikeassa......

        Täytyy myöntää, että olen itsekin ollut huolissani "maailman menosta". Pinnallisuus on varsin pinnalla näinä aikoina. Mutta minkäs teet? Voi vain ainoastaan yrittää itse olla olematta vietävissä (en halua omilla toimillani liiaksi "levittää riistoporvareiden perseitä") ja koittaa puhua aiheesta läheisilleni. Suuremmassa skaalassa meidän huolillamme ei ole mitään tekemistä, pitäisi olla vähän isompi kansanliike, että asioihin tulisi muutoksia.
        Ja onhan niitä positiivisiakin muutoksia nähtävissä: ihmiset haluavat enemmän suojella luontoa, puuttua epäreiluun toimintaan kuten veronkiertoon, sosiaalinen oikeudenmukaisuus puhuttaa enemmän kuin ennen jne. Ehkä voimme koittaa katsoa enemmän sinne suuntaan, missä näemme kehitystä ja koittaa olla masentumatta siitä toisesta puolesta, jossa naiset ovat 99% muovia ja miesten aivot ovat täysin valahtaneet alapään puolelle.


      • 12121212
        Marrrnie kirjoitti:

        Sulta pääsi kunnon freudilainen. ;)
        "Kirjoitat täyttä roskaa, jonka taustalla on naisten eikä miesten etu. 2. on ainoa hyvä ehdotus."
        - Noh noh, enpä sanoisi noinkaan. Perinteinen parisuhdemalli ei ratkaise sukupuolijakauman epäsuhtaa, monimuotoiset parisuhdemallit tuovat enemmän vaihtoehtoja. Itse en ole polyamoristi, haluan kahden ihmisen parisuhteen, mutta en näe, miten jonkun muun monimuotoisempi suhde olisi keltään pois.
        Harvoinpa taantuminen edistää kehitystä, pointti on mennä yhdessä eteenpäin. Jos "tavallisen betamiehen" ainoa keino löytää parisuhde on kahlita ja omistaa joku nainen, niin sitten - anteeksi julmuuteni - heidän sopiikin kuihtua täältä pois. Itse toki näen, että fiksu ja inhimillisesti toisia kohteleva mies on hyvinkin parisuhdekelpoinen, onneksi näitä riittää. Mutta joo, ehkä voisin lisätä neljännen pointin: Kouluissa voitaisiin käsitellä ja opetella ihmissuhdetaitoja sekä pohtia tällaisilla tunneilla myös parisuhteen merkitystä. Niin, että pojat oppivat, ettei parisuhde ole pelkkä helppo tie seksin saantiin ja tytöille valkenee, ettei pojissa tärkeintä ole raha ja status. Monethan jo tietävät nämä jutut, mutta ilmeisesti kaikki eivät.
        Palstalla usein tykätään sanoa, että on jotenkin feministien keksintöä tuo ihmisen itsemääräämisoikeus. Vaan ei se ole, se on paljon vanhempi juttu, eikä siitä voida tinkiä, koko sivistynyt elämänmuoto on rakennettu sen perustalle. Naiset ovat emansipoituneet toki vasta paljon miesten jälkeen, mutta ovat kuitenkin. The point of no return on jo ohitettu tässä asiassa.

        Vapaus ja vastuu kuuluvat yhteen.

        Jos naisella on _vapaus_ valita jännämies ja tulla hänelle raskaaksi, hänellä on _vastuu_ elättää itsensä ja lapsensa. Mihin sisältyy asunnon, ruuan, koulun, neuvolan, jne kustantaminen ilman senttiäkään yhteiskunnan tukia. Sama pätee elareihin. Jos miehellä on vastuu maksaa elareita, on hänellä oikeus nähdä lastaan ilman rajoituksia.

        Jos naisen kerran ovat vapaita, olisiko korkea aika elää kuin vapaat ihmiset, vailla yhteiskunnan holhousta?

        "Perinteinen parisuhdemalli ei ratkaise sukupuolijakauman epäsuhtaa, monimuotoiset parisuhdemallit tuovat enemmän vaihtoehtoja."

        Kyllä, naisille ja muutamille korkean MA:n miehille.

        Nykykeinoilla taistelu on menetetty. Tilanne ei parane ennen kuin miehet heräävät siihen mitä on tapahtumassa ja ottavat paikkansa naisten yläpuolella. Naiset ovat jo äänestäneet tämän puolesta, preferoimalla suhteisiin miehiä jotka ovat heitä isompia, vahvempia, rohkeampia, menestyvämpiä ja kaikin puolin parempia.


      • 12121212 kirjoitti:

        Vapaus ja vastuu kuuluvat yhteen.

        Jos naisella on _vapaus_ valita jännämies ja tulla hänelle raskaaksi, hänellä on _vastuu_ elättää itsensä ja lapsensa. Mihin sisältyy asunnon, ruuan, koulun, neuvolan, jne kustantaminen ilman senttiäkään yhteiskunnan tukia. Sama pätee elareihin. Jos miehellä on vastuu maksaa elareita, on hänellä oikeus nähdä lastaan ilman rajoituksia.

        Jos naisen kerran ovat vapaita, olisiko korkea aika elää kuin vapaat ihmiset, vailla yhteiskunnan holhousta?

        "Perinteinen parisuhdemalli ei ratkaise sukupuolijakauman epäsuhtaa, monimuotoiset parisuhdemallit tuovat enemmän vaihtoehtoja."

        Kyllä, naisille ja muutamille korkean MA:n miehille.

        Nykykeinoilla taistelu on menetetty. Tilanne ei parane ennen kuin miehet heräävät siihen mitä on tapahtumassa ja ottavat paikkansa naisten yläpuolella. Naiset ovat jo äänestäneet tämän puolesta, preferoimalla suhteisiin miehiä jotka ovat heitä isompia, vahvempia, rohkeampia, menestyvämpiä ja kaikin puolin parempia.

        "Jos naisen kerran ovat vapaita, olisiko korkea aika elää kuin vapaat ihmiset, vailla yhteiskunnan holhousta?"
        - Ja mites ne kaikki yhteiskunnan tuilla elävät syrjäytyneet miehet? Tai esim. katkaisuhoitolat ym. päihdehoidot? Vankilat? Listaa voisi jatkaa loputtomasti, mutta...
        Ymmärrä, toveri hyvä, että tällaisella sukupuolten tilanteiden vertailulla ei saavuteta mitään.


      • 12121212
        Marrrnie kirjoitti:

        "Jos naisen kerran ovat vapaita, olisiko korkea aika elää kuin vapaat ihmiset, vailla yhteiskunnan holhousta?"
        - Ja mites ne kaikki yhteiskunnan tuilla elävät syrjäytyneet miehet? Tai esim. katkaisuhoitolat ym. päihdehoidot? Vankilat? Listaa voisi jatkaa loputtomasti, mutta...
        Ymmärrä, toveri hyvä, että tällaisella sukupuolten tilanteiden vertailulla ei saavuteta mitään.

        Kannattaisi miettiä mikä on johtanut tähän kehitykseen.

        Suurin osa noista on miehiä jotka ovat kituneet yhteiskunnan huumekoukussa. Kaupungin asunto, sosiaalituet, jne luovat tilanteen jossa syrjäytyminen on helppoa.

        Enkä ole mikään toveri, Marrrxie hyvä.


      • 12121212

        Oletko muuten miettinyt miksi naiset miehiä useammin kannattavat sosiaalidemokratiaa? Miksi naiset miehiä useammin ovat töissä julkisella sektorilla?

        Siksikö että patriarkaattiin ja naisten syrjintään uskovat marksistit/feministit ovat huolissaan miehistä?


      • 12121212 kirjoitti:

        Kannattaisi miettiä mikä on johtanut tähän kehitykseen.

        Suurin osa noista on miehiä jotka ovat kituneet yhteiskunnan huumekoukussa. Kaupungin asunto, sosiaalituet, jne luovat tilanteen jossa syrjäytyminen on helppoa.

        Enkä ole mikään toveri, Marrrxie hyvä.

        Marrrxie, loistava oivallus. :D Onhan sitä Marxia tullut luettua, mutta vain opintojen velvoittaman vähimmäismäärän verran.
        Vastaus kysymyksiisi: en osaa näin äkkiseltään sanoa, mutta eiköhän syitä löydy yhteiskuntamme rakenteista. Ehkä Laasanen voisi tehdä väitöskirjan aiheesta?


      • 12121212
        Marrrnie kirjoitti:

        Marrrxie, loistava oivallus. :D Onhan sitä Marxia tullut luettua, mutta vain opintojen velvoittaman vähimmäismäärän verran.
        Vastaus kysymyksiisi: en osaa näin äkkiseltään sanoa, mutta eiköhän syitä löydy yhteiskuntamme rakenteista. Ehkä Laasanen voisi tehdä väitöskirjan aiheesta?

        Totuus on että miehet ovat keskimäärin naisia vahvempia, rohkeampia ja kyvykkäämpiä. Ainoa keino jolla naiset saavuttavat tilastollisen tasa-arvonsa, on miesten luontaisten etujen rajoittaminen.

        Kouluissa pojat eivät saa olla poikia, vaan pitää olla hiljaa ja kuunnella. Tämä sopii mukautuvaisemmille naisille, mutta ei kokeilunhaluisille pojille. Tästä on tutkimuksiakin. Työpaikoilla, pl. selkeästi miesvaltaiset alat, miehekäs käytös on kiellettyä. Pitää olla siivosti ja varoa etteivät herkät naiset vain loukkaannu.

        Julkinen sektori luo höttötyöpaikkoja naisille projektikoordinaattoreina ja toiminnanohjaajina, luonnollisesti yksityiseltä sektorilta kupatuilla rahoilla.

        Raskaus, eli se ettei nainen aio olla töissä (!!!) ei lain mukaan saa vaikuttaa työntekijän valintaan. Eikä sukupuoli, vaikka työnantajalla olisi täysi syy olettaa että mies osoittautuu rohkeammaksi ja kyvykkäämmäksi ja täten tuottavammaksi.

        Näin miesten luontainen paremmuus eliminoidaan...kun taas naiset saavat pitää etunsa käyttäessää arvokkaimman valttinsa naidessaan rahaa ja statusta.

        Miksi tämä menee läpi? Koska samaiset feministit pitävät kiinni traditionaalisista sukupuolirooleista halveksumalla "heikkoja miehiä" jotka "valittavat kuin naiset" :D Ja kiltit miehet uskovat tämän.


      • Gggddgd
        12121212 kirjoitti:

        Totuus on että miehet ovat keskimäärin naisia vahvempia, rohkeampia ja kyvykkäämpiä. Ainoa keino jolla naiset saavuttavat tilastollisen tasa-arvonsa, on miesten luontaisten etujen rajoittaminen.

        Kouluissa pojat eivät saa olla poikia, vaan pitää olla hiljaa ja kuunnella. Tämä sopii mukautuvaisemmille naisille, mutta ei kokeilunhaluisille pojille. Tästä on tutkimuksiakin. Työpaikoilla, pl. selkeästi miesvaltaiset alat, miehekäs käytös on kiellettyä. Pitää olla siivosti ja varoa etteivät herkät naiset vain loukkaannu.

        Julkinen sektori luo höttötyöpaikkoja naisille projektikoordinaattoreina ja toiminnanohjaajina, luonnollisesti yksityiseltä sektorilta kupatuilla rahoilla.

        Raskaus, eli se ettei nainen aio olla töissä (!!!) ei lain mukaan saa vaikuttaa työntekijän valintaan. Eikä sukupuoli, vaikka työnantajalla olisi täysi syy olettaa että mies osoittautuu rohkeammaksi ja kyvykkäämmäksi ja täten tuottavammaksi.

        Näin miesten luontainen paremmuus eliminoidaan...kun taas naiset saavat pitää etunsa käyttäessää arvokkaimman valttinsa naidessaan rahaa ja statusta.

        Miksi tämä menee läpi? Koska samaiset feministit pitävät kiinni traditionaalisista sukupuolirooleista halveksumalla "heikkoja miehiä" jotka "valittavat kuin naiset" :D Ja kiltit miehet uskovat tämän.

        " Totuus on että miehet ovat keskimäärin naisia vahvempia, rohkeampia ja kyvykkäämpiä. "
        Yksilöiden välillä on suuremmat erot kuin sukupuolten välillä. Kyvykkäitä naisia, oli tehtävä mikä hyvänsä, ei silti tule sulkea pois tehtävien ulkopuolelle. Vahvuus ja rohkeus eivät ole ainoita työelämän vaatimuksia, vaikka osassa työtehtävistä niistä voikin olla hyötyä.

        " Kouluissa pojat eivät saa olla poikia, vaan pitää olla hiljaa ja kuunnella. "
        Kuri oli ammoin paljon kovempi. Ero oli siinä, etteivät naiset saaneet jatkaa kouluttautumista. Oli suorastaan kiellettyjä ammatteja.

        " Pitää olla siivosti ja varoa etteivät herkät naiset vain loukkaannu. "
        Herkät _ihmiset_. Yksilöiden väliset erot ovat suuremmat kuin sukupuolten väliset. Yhteisön tehokkuus kärsii, jos osa sortaa ja loput ahdistuvat.

        " vaikka työnantajalla olisi täysi syy olettaa että mies osoittautuu rohkeammaksi ja kyvykkäämmäksi "
        Jos mies yksilönä on tällainen, niin mikä ettei. Jos nainen yksilönä, sukupuolensa takia, ei kelpaa, niin kyseessä on syrjintä. Ja edelleen, rohkeus ei ole hyve kaikilla aloilla, eikä edes sukupuolisidonnainen hyve.

        " Näin miesten luontainen paremmuus eliminoidaan..."
        Miesten "luontainen paremmuus" oli vain harha, joka johtui naisten lapsi- ja raskauskeskeisestä ajankäytöstä. Nyt, kun kaikki aika ei kulu lisääntymiseen, on meilläkin aikaa keskittyä muuhun.

        P.s. Muistele älykkyyksien Gaussin käyrää. Kärjistetysti miehet ovat joko neroja tai idiootteja, naiset siinä välissä. Totta kai maailmassa tulee olemaan enemmän miesneroja. Luontevasti myös suuri osa keksinnöistä tulee olemaan näiden pitkälti miespuolisten nerojen ansiota. Mutta älä viitsi väittää, että tämä erinomaisuus on sidottu jokaiseen miespuoliseen ihmislajin edustajaan. Kärjistetysti puolet miehistä ja kaikki maailman naiset ovat älykkäämpiä kuin miesten vähemmän älykkäämpi puolisko. Jos siis pitäisi valita puolet näistä ihmisistä johonkin älyä vaativaan tehtävään, niin se olisi 50/50. Miesten suosiminen vain siksi, että enemmistö neroista on miehiä, tarkoittaisi että tähän tehtävään valittaisiin 50% neroja... Mutta se toinen 50% ei olisi toisiksi nerokkain neljännes, vaan se tampiojoukko. Tämä ajattelutapa olisi vahingollinen paitsi tampiojoukkoa heikemmäksi leimatulle naisjoukolle, myös itse projektille.


      • Rose_91
        12121212 kirjoitti:

        Totuus on että miehet ovat keskimäärin naisia vahvempia, rohkeampia ja kyvykkäämpiä. Ainoa keino jolla naiset saavuttavat tilastollisen tasa-arvonsa, on miesten luontaisten etujen rajoittaminen.

        Kouluissa pojat eivät saa olla poikia, vaan pitää olla hiljaa ja kuunnella. Tämä sopii mukautuvaisemmille naisille, mutta ei kokeilunhaluisille pojille. Tästä on tutkimuksiakin. Työpaikoilla, pl. selkeästi miesvaltaiset alat, miehekäs käytös on kiellettyä. Pitää olla siivosti ja varoa etteivät herkät naiset vain loukkaannu.

        Julkinen sektori luo höttötyöpaikkoja naisille projektikoordinaattoreina ja toiminnanohjaajina, luonnollisesti yksityiseltä sektorilta kupatuilla rahoilla.

        Raskaus, eli se ettei nainen aio olla töissä (!!!) ei lain mukaan saa vaikuttaa työntekijän valintaan. Eikä sukupuoli, vaikka työnantajalla olisi täysi syy olettaa että mies osoittautuu rohkeammaksi ja kyvykkäämmäksi ja täten tuottavammaksi.

        Näin miesten luontainen paremmuus eliminoidaan...kun taas naiset saavat pitää etunsa käyttäessää arvokkaimman valttinsa naidessaan rahaa ja statusta.

        Miksi tämä menee läpi? Koska samaiset feministit pitävät kiinni traditionaalisista sukupuolirooleista halveksumalla "heikkoja miehiä" jotka "valittavat kuin naiset" :D Ja kiltit miehet uskovat tämän.

        Aikana, jolloin naiset eivät päässeet kouluun, oli kuri vielä kovempi. Silloin todellakin oltiin hiljaa ja opittiin tai itkettiin ja opettiin. Eli turha syyttää naisia tästä kulttuurista.

        Minua hieman ihmetyttää tuo julkisen sektorin ainainen parjaaminen. Onhan siellä niitä turhiakin hommia, mutta julkinen sektori työllistää esim. lääkäreitä, opettajia, sairaanhoitajia ym. Mielestäni melko tärkeitä ammatteja. Ja valtion tukema julkinen sektori nimenomaan mahdollistaa sen, että me kaikki voimme saada tarvittaessa lääkärin hoitoa ja kaikki saamme kouluttautua. Jos esim. koulut olisivat yskityistettyjä, päätyisimme lopulta Amerikan malliin, jossa isin lompakon paksuus määrittelee sen mihin kouluun pääsee. Ja tässä mallissa nimenomaan monet lahjakkaat jäävät ulkopuolelle, koska sattuivat syntymään väärään perheeseen.

        Emmekä voi sanoa, että miehet ovat keskimäärin kyvykkäämpiä kuin naiset. Nimimerkki Gggddgd kirjoittikin jo asiasta hyvin.

        Nainen voi pärjätä monella alalla oikein hyvin. Pitää vain olla valmis kovaan työhön ja kovaan kilpailuun. Moni nainen valitseekin mieluummin sen työn, jossa ei tarvitse kilpailla. Siinä on miesten ja naisten välinen ero. Naiset eivät ole niin kilpailuhenkisiä.


    • Olen. Perinpohjin kajahtaneita. :)

    • aamun-avaus

      Kyllä naiset on aivan sairaan hulluja. Miksette mene hoitoa hakemaan ätmi vihaanne vastaan apua. Naisten pitäisi olla suvaitsevaisia mutta vihaavat ainoastaan ätmejä ja rakastavat jännämiehiä. Menkää nyt helvetti hoitoon.

    • ViidelläPenkilläJunassa

      Jopa ns. "terveetkin" naiset ovat jokapäiväisessä elämässään kajahtaneita, siivoovat liikaa (toisten naisten takia) ja vaikealla tavalla. Vertailevat, kinuavat, valtaavat ja epäonnistuvat (sanovat että se on miesten vika;))))) )
      Naisten "keskustelu" on pelkkää lätinää jossa kehitellään "ongelmia" (turhia) mutta naiset ottavat näin osaa sosiaaliseen - ja kulttuurilliseen elämään (osallistumalla) Jos mies ratkaisee tehdyt "ongelmat" minuutissa, seuraa hirvittävä huuto "Väärin ratkaistu" Hassua eikö vain?
      Parasta on keväinen matonpesu "rituaali" ;))) joihin naiset pakottavat vässykkä miehensäkin mukaan, Kiukkuisen tomera sitten veivaavat mäntysuopaa, sivusilmällä toisiaan tarkkaillen..... ;))))) Tapahtumasta riittää lätinää vuodeksi eteenpäin ;))) Terveen miehen kannattaa "tarkkailla" näitä tapahtumia, niistä tulee hyvälle mielelle eikä yksinäisyys vaivaa pätkääkään -päinvastoin !!!

    • että.silleen

      "Terveen miehen kannattaa "tarkkailla" näitä tapahtumia, niistä tulee hyvälle mielelle eikä yksinäisyys vaivaa pätkääkään -päinvastoin !!!"
      - Entäs ne likaiset matot... eikö nekään vaivaa sua mitenkään?

      - En niin kovin moneen kotitalouden työhön/asiaan välttämättä miehen apua tarvitse, mutt mattopyykille kyllä vaatimalla vaatisin mukaan.

      - Mattojen pesu on yks niistä raskaammista töistä kodin hoidossa. Pitääkö naisen sekin työ tehdä yksin? Märät painavat matot... kääntele ja vääntele niitä pestessäsi, huuhtele saippuat matosta,valuttele suurimmat vedet, ja kannat sen yksinäsi riu`un/pattingin päälle kuivumaan.

      -Kyllä mä sen pystyn yksinänikin tekemään... ja teenkin, jos sitä oikein nalkutusta on pidettävä saadakseni apua! ( mieheltäni; jonka kanssa yhteistä kotia asuisimme?)

      - Mutt mielessä varmaan kaivertaisi ajatus... ett minkälaisen "laiskan lusmun" kanssa sitä on oikein kamppeensa yhteen laittanut... ja ilmaiseksi emännöitsijäksi ryhtynyt?
      Kyllä avo-/avioparin pitää yhteiseen hiileen puhaltaa... kykyjensä mukaan.

      -Asian voi toki toisinkin ratkaista... rahalla, viedään matot pesulaan ja maksetaan niiden pesusta! Mutt ei se mattojen pesu todellakaan kuulu ainoastaan naiselle!

      - Anteeksi myös luomakunnan kruunulta pyytäisin...tämä nyt taas oli tällaista "lätinää", kun tuota keskustelutaitoa ei ole tullut hiottua asian mukaiseksi... joten näitä ongelmia syntyy tahattomastikin... sorry!

      • Teillähän meni SuksetRistiin oikein kunnolla.....mutta kommentit luettuani sanoisin, että molemmat ovat oikeassa.....puhutte molemmat hieman eriasoista... ;P


      • että.silleen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Teillähän meni SuksetRistiin oikein kunnolla.....mutta kommentit luettuani sanoisin, että molemmat ovat oikeassa.....puhutte molemmat hieman eriasoista... ;P

        No, ei oikeastaan mennyt... en minä nähdäkseni loukannut häntä mitenkään. Sopivasti "väärin ymmärrettyyn" textiin vastasin, aivan rehellisesti... mitä nyt mattojen pesusta ja kumppanuudesta ajattelen. Kirjoittaja tuskin ihmettelee "lätinää" eihän naiset muuhun pysty!

        Tosi asiassa soitin sun ovikelloasi, syystä etten halunnut edellistä ketjua ylös nostaa. Toivottavasti tätä ei tarvitse selittää enempää .=)
        Olin melko varma ett tulet vastaamaan tähän...tuon ristiriidankin takia "wissenpesserinä" korjaat sen kyllä mulle. Äläkä vedä hernettä nenuus tästä.

        Matkan pituuden ja matkaan kuluneen ajan: kun suhteuttaa toisiinsa, kunto ei todellakaan ole kova. Sanotaanko näin ett sisu oli suorituksessa suurin tekijä.
        Nyt on pohkeet hieman aristavat... mielelläni en varpaiden varaan nyt nouse, joten se tietää illalla kyykkyyn-ylös ja myös keppijumppaa. Siitä se talttuu mistä on tullutkin. Olen juossut matolla...mutt ei kuitenkaan sama kuin asfaltilla ja metsässä.

        Hyvää makkaraa, suippopaprikaa,kypsää kanaa palasina ja kuivahkoksi paistettua kalaa, simpukoita (purkista), katkarapujen kuorittuja pyrstöjä (pakasteesta) sekä sahramilla maustettua riisiä, tämä on Paellaa suomalaisittain,paistinpannussa tehtynä. Ja uunissa kuumana säilytetään aina tarjoiluun asti! Siis tänään hoivalla.
        Vaihtoehtona on persikkainen kaurapuuro ja lasi maitoa sulatejuustoleipä.

        Paella on hyvää, mutt tuhottoman kallista... ei ihan jokapäiväinen arkiruoka.
        Mä kehittelen lähinnä a la carte annoksia... viikonloppu lounaiksi vierailijoille:
        Klo 11-13 välisenä aikana.. loppu ruuasta jota ei olla myyty...jäähdytetään nopeasti ja pakastetaan annoksina. Annoksia voi ostaa pakastettuina kotiinsa, ken haluaa.
        Idea saattaa "kusta kintuille"... mutt eihän sitä tiedä jollei kokeile!

        Palaten edelliseen keskusteluun... taatusti ymmärsit kaikki 3 asiaa mitä tarkoitin. Se siitä aiheesta, loppuun käsitelty minun osaltani. Piste.


      • että.silleen kirjoitti:

        No, ei oikeastaan mennyt... en minä nähdäkseni loukannut häntä mitenkään. Sopivasti "väärin ymmärrettyyn" textiin vastasin, aivan rehellisesti... mitä nyt mattojen pesusta ja kumppanuudesta ajattelen. Kirjoittaja tuskin ihmettelee "lätinää" eihän naiset muuhun pysty!

        Tosi asiassa soitin sun ovikelloasi, syystä etten halunnut edellistä ketjua ylös nostaa. Toivottavasti tätä ei tarvitse selittää enempää .=)
        Olin melko varma ett tulet vastaamaan tähän...tuon ristiriidankin takia "wissenpesserinä" korjaat sen kyllä mulle. Äläkä vedä hernettä nenuus tästä.

        Matkan pituuden ja matkaan kuluneen ajan: kun suhteuttaa toisiinsa, kunto ei todellakaan ole kova. Sanotaanko näin ett sisu oli suorituksessa suurin tekijä.
        Nyt on pohkeet hieman aristavat... mielelläni en varpaiden varaan nyt nouse, joten se tietää illalla kyykkyyn-ylös ja myös keppijumppaa. Siitä se talttuu mistä on tullutkin. Olen juossut matolla...mutt ei kuitenkaan sama kuin asfaltilla ja metsässä.

        Hyvää makkaraa, suippopaprikaa,kypsää kanaa palasina ja kuivahkoksi paistettua kalaa, simpukoita (purkista), katkarapujen kuorittuja pyrstöjä (pakasteesta) sekä sahramilla maustettua riisiä, tämä on Paellaa suomalaisittain,paistinpannussa tehtynä. Ja uunissa kuumana säilytetään aina tarjoiluun asti! Siis tänään hoivalla.
        Vaihtoehtona on persikkainen kaurapuuro ja lasi maitoa sulatejuustoleipä.

        Paella on hyvää, mutt tuhottoman kallista... ei ihan jokapäiväinen arkiruoka.
        Mä kehittelen lähinnä a la carte annoksia... viikonloppu lounaiksi vierailijoille:
        Klo 11-13 välisenä aikana.. loppu ruuasta jota ei olla myyty...jäähdytetään nopeasti ja pakastetaan annoksina. Annoksia voi ostaa pakastettuina kotiinsa, ken haluaa.
        Idea saattaa "kusta kintuille"... mutt eihän sitä tiedä jollei kokeile!

        Palaten edelliseen keskusteluun... taatusti ymmärsit kaikki 3 asiaa mitä tarkoitin. Se siitä aiheesta, loppuun käsitelty minun osaltani. Piste.

        Senkin Kalastaja & Ovelus.......tai sitten olen Vuan liian helppo.... ;D

        Idea toimii, jos saa jotenkin hyvän VastaanOton.....jos tuollaista on joku jo kokeillut etukäteen, niin homma voi lähteä käyntiin ihan itsestäänkin, mutta jos ei, niin voi olla, että joudut hieman "myymään ideaa"......eli järkevällä tavalla vaikka tarjoamalla maistiaisia, kun potentiaalisia ostajaehdokkaita on tarpeeksi tavoitettavissa....tarkoitan siis sitä, että olisi sulatettuna ja lämmitettynä maistiaisia, jolloin ostajat tietävät miltä se maistuu sulatuksen jälkeen.... ;P

        Alennuksella aluksi myymällä on toinen, mutta ne on aina vähän niin tai näin....ja niitä kannattaa harrastaa vain pakko tilanteissa....ne ei monesti toimi niin, kuin palvelun tarjoaja haluaisi....

        Ja "palaten edelliseen keskusteluun" voin jotain skenaarioita arpoa päässäni, mutta se ei ole tarkoituksen mukaista, koska ne ovat tällöin vain minun omia johtopäätöksiäni ja pohdintoja, jotka voivat mennä enemmän tai vähemmän metsään....Eli en ymmärtänyt...enkä jaksa alkaa kuluttamaan aikaa ja energiaa arpomiseen, koska en näe siihen syytä....enkä oikeastaan tiedä onko se edes tarkoituksenmukaista....Eli mikä on pointtina ja missä... ;D


      • että.silleen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Senkin Kalastaja & Ovelus.......tai sitten olen Vuan liian helppo.... ;D

        Idea toimii, jos saa jotenkin hyvän VastaanOton.....jos tuollaista on joku jo kokeillut etukäteen, niin homma voi lähteä käyntiin ihan itsestäänkin, mutta jos ei, niin voi olla, että joudut hieman "myymään ideaa"......eli järkevällä tavalla vaikka tarjoamalla maistiaisia, kun potentiaalisia ostajaehdokkaita on tarpeeksi tavoitettavissa....tarkoitan siis sitä, että olisi sulatettuna ja lämmitettynä maistiaisia, jolloin ostajat tietävät miltä se maistuu sulatuksen jälkeen.... ;P

        Alennuksella aluksi myymällä on toinen, mutta ne on aina vähän niin tai näin....ja niitä kannattaa harrastaa vain pakko tilanteissa....ne ei monesti toimi niin, kuin palvelun tarjoaja haluaisi....

        Ja "palaten edelliseen keskusteluun" voin jotain skenaarioita arpoa päässäni, mutta se ei ole tarkoituksen mukaista, koska ne ovat tällöin vain minun omia johtopäätöksiäni ja pohdintoja, jotka voivat mennä enemmän tai vähemmän metsään....Eli en ymmärtänyt...enkä jaksa alkaa kuluttamaan aikaa ja energiaa arpomiseen, koska en näe siihen syytä....enkä oikeastaan tiedä onko se edes tarkoituksenmukaista....Eli mikä on pointtina ja missä... ;D

        Edellisestä Paellasta jäänyt loppuerä pakastettiin silloin. N. viikon pakkasessa olleita jaoin koemaistiaisiksi muillekin... kun itse olin ensimmäisen jääkaapissa sulanneen ja teflon paistinpannun avulla lämmitetyn; koemaistanutkin.

        Ei se ollut mielestäni kärsinyt ollenkaan... tai sitt niin vähän etten pystynyt vertaamaan sitä muistin pohjalta... vasta tehtyyn. Väittäisin ett makkara ehkä oli kärsinyt hieman... mut minä kun en muutoinkaan tykkää siitä...oikein!
        Niistä 4:stä täysin vieraiden ihmisten palautteista tuli pelkkää positiivista palautetta.

        Faija ei tykännyt...keltaisesta garry riisistä (jota siinä annoksessa ei edes ollut... ja katkaravut olis pitänyt olla kokonaisia ym. ym.)
        Broidi ei digannut, mutt söis paremman puutteessa. Emo pelkäs et sahrami ei olisi se mauste joka kestäis pidempää pakastusta kärsimättä siitä ja sen hinta oli toinen tekijä miksi vaihtaisi sen, vaikka kurkumaan.
        (maku ei ole sama, vaikka värinä menisi lähelle sahramia!)

        Alennuksella en tule näitä koe eriäkään myymään, tämä on tuotekehittelyä ja vapaaehtoisia syöjiä riittää... tänäänkin saavat valita syövätkö Paellaa vai persikkakaurapuuroa. Tai vaikka kumpaakin, mutt maltillisia ne annokset sitten.

        Toi kaurapuurokin on mun kehitelmä vanhuksille suunnattuna ...makeahkona kaurapuurona ja hyvin maistuu ruokailussa... paremmin oikeastaan kuin Wanhan ajan kaurapuuro... tähän sain idean lasten valmispuuro paketista tai oikeastaan sovellutin heidän ideaansa vain meille!

        Hei anna olla.(sen aiheen) Tai hetken kuluttua on molemmilla herne nenässä... Kohta pian alkaa päivällinen ja Paellan jako! Ruoka on valmiina ja mä koe maistoin. Pahoin pelkään ett koemaistan vielä tänä iltana toisen annoksen, joka kulkeutuu mun mukana yläkertaan... testiin... säilyykö huomiseen vai tuliko syödyksi?
        Nyt on lopetettava rupattelut ja paiskittava vielä töitä pitkälle iltaan ilmeisesti.
        Moikka!


      • että.silleen kirjoitti:

        Edellisestä Paellasta jäänyt loppuerä pakastettiin silloin. N. viikon pakkasessa olleita jaoin koemaistiaisiksi muillekin... kun itse olin ensimmäisen jääkaapissa sulanneen ja teflon paistinpannun avulla lämmitetyn; koemaistanutkin.

        Ei se ollut mielestäni kärsinyt ollenkaan... tai sitt niin vähän etten pystynyt vertaamaan sitä muistin pohjalta... vasta tehtyyn. Väittäisin ett makkara ehkä oli kärsinyt hieman... mut minä kun en muutoinkaan tykkää siitä...oikein!
        Niistä 4:stä täysin vieraiden ihmisten palautteista tuli pelkkää positiivista palautetta.

        Faija ei tykännyt...keltaisesta garry riisistä (jota siinä annoksessa ei edes ollut... ja katkaravut olis pitänyt olla kokonaisia ym. ym.)
        Broidi ei digannut, mutt söis paremman puutteessa. Emo pelkäs et sahrami ei olisi se mauste joka kestäis pidempää pakastusta kärsimättä siitä ja sen hinta oli toinen tekijä miksi vaihtaisi sen, vaikka kurkumaan.
        (maku ei ole sama, vaikka värinä menisi lähelle sahramia!)

        Alennuksella en tule näitä koe eriäkään myymään, tämä on tuotekehittelyä ja vapaaehtoisia syöjiä riittää... tänäänkin saavat valita syövätkö Paellaa vai persikkakaurapuuroa. Tai vaikka kumpaakin, mutt maltillisia ne annokset sitten.

        Toi kaurapuurokin on mun kehitelmä vanhuksille suunnattuna ...makeahkona kaurapuurona ja hyvin maistuu ruokailussa... paremmin oikeastaan kuin Wanhan ajan kaurapuuro... tähän sain idean lasten valmispuuro paketista tai oikeastaan sovellutin heidän ideaansa vain meille!

        Hei anna olla.(sen aiheen) Tai hetken kuluttua on molemmilla herne nenässä... Kohta pian alkaa päivällinen ja Paellan jako! Ruoka on valmiina ja mä koe maistoin. Pahoin pelkään ett koemaistan vielä tänä iltana toisen annoksen, joka kulkeutuu mun mukana yläkertaan... testiin... säilyykö huomiseen vai tuliko syödyksi?
        Nyt on lopetettava rupattelut ja paiskittava vielä töitä pitkälle iltaan ilmeisesti.
        Moikka!

        Olisin voinut veikata, että näin olit ajatellutkin toimia....no olitkin jo sitten niin pitkällä, että olit jo toiminut.... ;P

        Ja meinasin sanoakin, että turha minun on luultavasti näistä asioista jorista, kun et sinä mikään HöLMö ole....mutta en sitten sitä sanonut.... ;D

        Sulla näyttää muutenkin olevan asiantuntevaa TestiPorukkaa....NirsoiLijoista BisnesTietäjiin....ja se on hyvä se...ja kun sulla on vielä tuo vahva OmaTahto&Fiksuus, niin se toimii, kun pystyt ottamaan asiat asioina ja keräämään ne tiedot, jotka koet tarpeelliseksi...... ;P

        "Hei anna olla."

        No kun kerran pyysit, niin pakkohan mun on kysyä.....VieriiköPapuSulla?....KunEiAinakaanMulla!....Nii Että Vieriikö?....Hei Kuuliks Sää!?! ;D

        Nii ja sit ViäL sellasta Et.....Hyvää päivänjatkoa myös sulle.....Papuilija.... ;D


      • ViidelläPenkilläJunassa

        Niin siitä mattojen pesusta vielä.... ;) se on todella rituaali jolla miehet saadaan mukaan "mun mieheksi" !! Et tajunnut että maailma on kehittynyt....
        näppärä ja hieman laiska osaava MIES pesee matot säädettävällä painepesurilla yksin !! Ja taatusti tulee puhtaammaksi kuin sinun ähkyt riiputus kuivaus veivaukset,.... opettele uudet fiksummat tavat taikka pistä mies yksin asialle, voit siten keskittyä enemmän netissä roikkumiseen.
        Tosin silloin jää se akkamainen vimma pois millä näytetään toisille akoille !! ;) Kyllä minä tarkkailen nautin hassuista naisista ;))))))))))


      • että.silleen
        ViidelläPenkilläJunassa kirjoitti:

        Niin siitä mattojen pesusta vielä.... ;) se on todella rituaali jolla miehet saadaan mukaan "mun mieheksi" !! Et tajunnut että maailma on kehittynyt....
        näppärä ja hieman laiska osaava MIES pesee matot säädettävällä painepesurilla yksin !! Ja taatusti tulee puhtaammaksi kuin sinun ähkyt riiputus kuivaus veivaukset,.... opettele uudet fiksummat tavat taikka pistä mies yksin asialle, voit siten keskittyä enemmän netissä roikkumiseen.
        Tosin silloin jää se akkamainen vimma pois millä näytetään toisille akoille !! ;) Kyllä minä tarkkailen nautin hassuista naisista ;))))))))))

        Sinä se ett tajunnut... kehitystä ja vaihtoehtoja; joita voin hyödyntää. Minä en pese mattojani itse... eikä kukaan Wihtorikaan. Mulle on suotu avustajiksi sisarukseni.

        Tosin mun Broidini valjastaa vuorostaan munt aika ajoin Mary Poppinsin rooliin; muksu vahdiksi/keino emoksi mukulilleen... ja katoaa kahdenkeskiselle viikonloppu lomalle hotelliin vaimonsa kanssa. Mä en ymmärrä, mitähän itua siinä on? =)))

        Isosta sisarus parvesta hyödytään jokainen... aina jollakulla on aikaa avustaa toista.

        "Tosin silloin jää se akkamainen vimma pois millä näytetään toisille akoille !" Mullapa ei ole tarvetta siihen, minä kilpailen tasan oman itseni kanssa... siinä mulle on haastetta tarpeeksi. Ja väliajat pusken töitä tai roikun täällä toisten kiusana!
        Nautintoja sulle akkain seurailuun, mutt ole varovainen... me olaan myrkyllisiä!


      • että.silleen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Olisin voinut veikata, että näin olit ajatellutkin toimia....no olitkin jo sitten niin pitkällä, että olit jo toiminut.... ;P

        Ja meinasin sanoakin, että turha minun on luultavasti näistä asioista jorista, kun et sinä mikään HöLMö ole....mutta en sitten sitä sanonut.... ;D

        Sulla näyttää muutenkin olevan asiantuntevaa TestiPorukkaa....NirsoiLijoista BisnesTietäjiin....ja se on hyvä se...ja kun sulla on vielä tuo vahva OmaTahto&Fiksuus, niin se toimii, kun pystyt ottamaan asiat asioina ja keräämään ne tiedot, jotka koet tarpeelliseksi...... ;P

        "Hei anna olla."

        No kun kerran pyysit, niin pakkohan mun on kysyä.....VieriiköPapuSulla?....KunEiAinakaanMulla!....Nii Että Vieriikö?....Hei Kuuliks Sää!?! ;D

        Nii ja sit ViäL sellasta Et.....Hyvää päivänjatkoa myös sulle.....Papuilija.... ;D

        Moikka! Sä olet tietenkin jo nukkumassa, mutt laitanpa nyt kuitenkin tiedoitteen sulle. Mulla meni todellakin pidempään mitä edes kuvittelin.

        Ruokailu meni sujuvasti ja 5 uutta ruokailijaa kerroksista kävi syömässä Paellaa... hintaan 7 euroa iso annos ja juoma pala patonkia. (n. omakustannus hintaan,ulos!)

        Kerroin myös sen heille nyt ett hinta nousee varmaankin jos se tulee viikonloppujen;
        A la carte ruokalistaan joka on lähinnä satunnaisille ruokailijoille.
        Ruokahuoltomme asiakkaille se menee samaan normaaliin aterioiden kuukausi hintaan, mutt ei sitä joka kuukausi varmaan tarjota lounaaksi, epäilen. Sain ehkä yhden uuden pariskunnan ruokahuoltoomme liittymään... pyysin heitä harkitsemaan vielä ja tulevan tekemään sopimusta vaikka huomenna... kun on enemmän henkilökuntaakin paikalla. Saatoi olla tyhmästi tehty multa, mutt on ainakin reilu tarjous... harkinta ajalla.
        Yhdellä ihmisellä epäilen olevan kuumeettoman keuhkokuumeen... ja lähetin hänet ambulanssilla päivystykseen... potilaan: viimeisen 2 vrk:n tilanne selite mukana miten vointi on laskenut.


        Minä en kasvattele palkokasveja... tai siis harvoin. Mulla kaikki hyvin!
        Hyvää yötä, ja makeita unia..sulle! Hyvää yötä, myös palstalaiset!


      • että.silleen kirjoitti:

        Moikka! Sä olet tietenkin jo nukkumassa, mutt laitanpa nyt kuitenkin tiedoitteen sulle. Mulla meni todellakin pidempään mitä edes kuvittelin.

        Ruokailu meni sujuvasti ja 5 uutta ruokailijaa kerroksista kävi syömässä Paellaa... hintaan 7 euroa iso annos ja juoma pala patonkia. (n. omakustannus hintaan,ulos!)

        Kerroin myös sen heille nyt ett hinta nousee varmaankin jos se tulee viikonloppujen;
        A la carte ruokalistaan joka on lähinnä satunnaisille ruokailijoille.
        Ruokahuoltomme asiakkaille se menee samaan normaaliin aterioiden kuukausi hintaan, mutt ei sitä joka kuukausi varmaan tarjota lounaaksi, epäilen. Sain ehkä yhden uuden pariskunnan ruokahuoltoomme liittymään... pyysin heitä harkitsemaan vielä ja tulevan tekemään sopimusta vaikka huomenna... kun on enemmän henkilökuntaakin paikalla. Saatoi olla tyhmästi tehty multa, mutt on ainakin reilu tarjous... harkinta ajalla.
        Yhdellä ihmisellä epäilen olevan kuumeettoman keuhkokuumeen... ja lähetin hänet ambulanssilla päivystykseen... potilaan: viimeisen 2 vrk:n tilanne selite mukana miten vointi on laskenut.


        Minä en kasvattele palkokasveja... tai siis harvoin. Mulla kaikki hyvin!
        Hyvää yötä, ja makeita unia..sulle! Hyvää yötä, myös palstalaiset!

        Riippuu keneltä kysyy ja kenen mielestä "on tyhmästi tehty".....monen KauppaRatsun tai HuijariLuonteen mielestä varmasti oli tyhmästi tehty, mutta minun mielestä oli juuri oikein tehty...... ;P

        Mulla alkaa aina HälytysKellot kilkattaa, jos tarjotaan jotain ja pitäisi päättää nopeasti ilman MietintäAikaa....kyllä se on merkki lähes 100% varmuudella jostain.. ;P

        Toivottavasti potilas tervehtyy ja syy löydetään mistä tuo johtuu...

        Hyvää päivänjatkoa... =)


      • että.silleen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Riippuu keneltä kysyy ja kenen mielestä "on tyhmästi tehty".....monen KauppaRatsun tai HuijariLuonteen mielestä varmasti oli tyhmästi tehty, mutta minun mielestä oli juuri oikein tehty...... ;P

        Mulla alkaa aina HälytysKellot kilkattaa, jos tarjotaan jotain ja pitäisi päättää nopeasti ilman MietintäAikaa....kyllä se on merkki lähes 100% varmuudella jostain.. ;P

        Toivottavasti potilas tervehtyy ja syy löydetään mistä tuo johtuu...

        Hyvää päivänjatkoa... =)

        Moikka! Päivä on nyt pulkassa. Pariskunta tuli lounaan aikoihin ruokalaan syömään, lihakeittoa ja jälkkärinä piimähyytelöä sokeroiduilla vadelmilla. Ruokailtuaan tulivat tekemään ruokahuollosta jatkuvan (erityisen) tilauksen... ottavat 3 annosta lounasta/vrk... aamiainen ja illallinen jäävät pois.
        Tasaavat sen kolmannen annoksen illallis aikaan ja lisäävät jääkaapistaan jotain sopivaa... tai hakevat ruokalasta maksullisen lisää. Minusta se on ihan järkevää... tähän asti olleet kokonaan omissa eväissään.

        Potilaamme jää nyt sairaalaan toistaiseksi ainakin. Olin oikeassa ett vika on keuhkoissa... onnekseni ymmärsin pitää suuni kiinni tarkentamatta epäilystäni... ja kirjoitin ainoastaan oireilun ja miten hänen vointinsa on nopeaan laskenut.

        Ei ollut syynä kuumeeton keuhkokuume, vaikka vika löytyikin keuhkoista! Pitäisiköhän mun lukea vielä muutama opus....? ennen kuin alan sen enempää "puoskaroimaan" diagnostiikkaa. =)))
        En todellakaan ala puoskaroimaan, minä lähetän lääkärin luo ja hoidan ohjeiden mukaan.
        Nähdään jos näkyillään! Mä olen lähdössä ainakin nyt ulos.


      • että.silleen kirjoitti:

        Moikka! Päivä on nyt pulkassa. Pariskunta tuli lounaan aikoihin ruokalaan syömään, lihakeittoa ja jälkkärinä piimähyytelöä sokeroiduilla vadelmilla. Ruokailtuaan tulivat tekemään ruokahuollosta jatkuvan (erityisen) tilauksen... ottavat 3 annosta lounasta/vrk... aamiainen ja illallinen jäävät pois.
        Tasaavat sen kolmannen annoksen illallis aikaan ja lisäävät jääkaapistaan jotain sopivaa... tai hakevat ruokalasta maksullisen lisää. Minusta se on ihan järkevää... tähän asti olleet kokonaan omissa eväissään.

        Potilaamme jää nyt sairaalaan toistaiseksi ainakin. Olin oikeassa ett vika on keuhkoissa... onnekseni ymmärsin pitää suuni kiinni tarkentamatta epäilystäni... ja kirjoitin ainoastaan oireilun ja miten hänen vointinsa on nopeaan laskenut.

        Ei ollut syynä kuumeeton keuhkokuume, vaikka vika löytyikin keuhkoista! Pitäisiköhän mun lukea vielä muutama opus....? ennen kuin alan sen enempää "puoskaroimaan" diagnostiikkaa. =)))
        En todellakaan ala puoskaroimaan, minä lähetän lääkärin luo ja hoidan ohjeiden mukaan.
        Nähdään jos näkyillään! Mä olen lähdössä ainakin nyt ulos.

        "minä lähetän lääkärin luo ja hoidan ohjeiden mukaan."

        No TietenGii....mitenkäs muuten.... ;P

        Jeps, näkyillään jos törmätään ja törmätään jos näkyillään..... ;D

        Hyvää illan jatkoa Sulle... =)


    • Tilastot

      Nuorilla naisilla on enemmän masennusta kuin pojilla.

      • Ujoatm27v

        Tuo kertoo vain naisten heikkoudesta.


    • Ujoatm27v
    • Jotkut naiset on myös hulluja ja käytöshäiriöisiä mutta se johtuu siitä että ne ovat jonkun jännämiehen kanssa olleet tai ovat yhä. Kiltistä tytöstä voi tulla sekopää just sen jännämiehen takia.

    • VäärässäTaasOlit

      Kyllä "hulluja" naisia on paljonkin. Masennuksesta kärsiviä todella paljon, persoonallisuushäiriöistä, psykoosiin joutuneita ym sitten vähemmän.

      Juuri viime syksynä taisi jäädä kiinni joukkosurmaa suunnitellut suomalainen nainenkin.

    • Nainenminäki

      Kyllä hulluja naisia on vaikka kuinka paljon. Yleensä ne on jotain uskovaisia hörhöjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe