Plasmahoito

heikkopeikko67

Olisin tiedustellut onko kellään kokemuksia plasmahoidosta ns. Vampyyrihoidosta, jossa oman veren plasma ruiskutetaan ihoon. Missä tehty, paljon maksaa ja oliko hintansa väärti

21

12370

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmostaseon

      huijaus mainos

      • ihankummaa

        missä se mainos oli


    • ensuosita

      Kallista on ja maailmalla jo lässähtänyt ilmiö ihon nuorekkuuden tavoittelussa.Voi saada sepsiksen jos on likaiset neulat tms..

      • naamauusiksi

        Juu, samaa paskaa kuin laserhoidot, vanhanaikaisia. Uusia on kasvojen siirrot.


    • myidolangelina

      No bull shit. Loistohoito. Omatkasvutekijät korjaavat. Thats it. Kateelliset panettelee, kuten aina.

    • realiitikko

      Täysin turha ja kallis hoito.Muualla eivät sitä enää suosita.

    • lääkärivastasimulle

      ei auta

      • Vamppyyri-50

        Onko kenelläkään omakohtaisia tai kaverin kokemuksia tästä prp hoidosta? Tätä käytetään suomessakin tosi paljon nykyään. Itse haluaisin kokeilla tummiin silmänalusiin.


      • eibotoxille

        Olen 40 ja risat. Toimii ainakin mulla. En halua turhia kemikaaleja ihooni. Sen takia luomuhoito PRP.


      • Nelkyt_PRP

        Itsekin reilu 40. Jouduin käymään useamman kerran ja sitten jonkinlaista virkistymistä kyllä huomasi. Kutakuinkin hinnan arvoista. En nyt ääriin kehuisi mutta en haukkuisikaan.


      • 1-2

        alkaa kiinnostamaan


    • ulkomailla

      Minkä hintaista touhua?

    • 99991

      Kokemuksia on Cityclinikan jossa kävin kaksi kertaa. Valokuva otettiin ekakerralla, että nähtäisi "tulos" heh... kas vaan kuva olikin "kadonnut" kun sitä soittelin kaksi kuukautta, että olisin nähnyt "muutoksen" niin rahat kyllä kelpaa, palvelu tosi huonoa, EN suosittele jos menet OTA OMA kamera mukaan. Sinne meni 500.00e

      • Raivonainen

        cityklinikan tyypillistä toimintaa,kaikki on falskia ja epämääräistä.Helena niminen sairaanhoitaja ei todellakaan osaa työtään.pilasi otsani väärin pistellyllä Botuliinilla.Vaatiessani selitystä,ei suostunut tapaamaan ja Pääguru Pjotor puhui tapansa mukaan hölynpölyä tietämättä,mitä oikein olikaan tapahtunut.En mene enää koskaan,enkä ole toisen yrityksen ilkeä kätyri...asiakas vain.Plasmahoidon kadonneet kuvat sopii jotenkin paikan toimintaan,rahat pois ja kuulemiin.


      • SuviPutkänenwannabesh
        Raivonainen kirjoitti:

        cityklinikan tyypillistä toimintaa,kaikki on falskia ja epämääräistä.Helena niminen sairaanhoitaja ei todellakaan osaa työtään.pilasi otsani väärin pistellyllä Botuliinilla.Vaatiessani selitystä,ei suostunut tapaamaan ja Pääguru Pjotor puhui tapansa mukaan hölynpölyä tietämättä,mitä oikein olikaan tapahtunut.En mene enää koskaan,enkä ole toisen yrityksen ilkeä kätyri...asiakas vain.Plasmahoidon kadonneet kuvat sopii jotenkin paikan toimintaan,rahat pois ja kuulemiin.

        The Look taas kateellisena asialla😂😂


    • Expl

      Ei se "plasmahoito" ole mikään täysin uskomushoito. Se perustuu ajatukseen, että omia kudostemme kasvuun ja vaurioiden korjaamiseen vaikuttavia ainesosia kootaan veriplasman avulla niille alueille missä uudistumista, kudosten korjautumista halutaan tapahtuvaksi. Otetaan henkilön omaa verta, josta poistetaan verisolut ja jäljelle jäänyttä plasmaa ruiskutetaan hoidettaville alueille. Samalla tehdään neulalla mikrotraumaa kudokseen kuten "neulausmenetelmässä".

      Kudostrauma aiheuttaa kudoksessa reaktion, missä kudoksia ennalleen rakentavat solut rientävät paikalle ja sinne kerääntyy lisääntyneen verenkierron seurauksena myös aineita, jotka ovat välttämättömiä paranemisessa ja arpeutumisessa, kudoksen kasvutekijöitä.

      Näiden kahden menetelmän plasmansiirron ja neulauksen vaikutus on lisätekijänä nykyisin enemmän käytettyyn hoitomuotoon rasvan siirtoon tai kantasolujen siirtoon. Todellisuudessa edelleen selvitetään, mikä lopulta rasvansiirronkin tuloksen aiheuttaa, onko se siirretyt rasvasolut, siirretyt kantasolut, vai niiden mukana siirtyneet kasvutekijät. Ilmeisesti kaikki nämä yhdessä sen muutoksen aiheuttavat. Siihen viitaa se, että varmimmin tulokseen päästään kun käytetään rasvasolujen senrifugoinnissa erottuvaa raskainta fraktiota, jossa on mitattavissa suurimmat kasvutekijäpitoisuudet.

      • asiaaaaaaa

        Hyvä vastaus.


    • mimmikk

      Käyty on kohta 4 kk mennyt, ei mitään tuloksia ole !!! kävin 3 krt

    • Jännittynytäityli

      Täytän lähipäivinä 40-vuotta ja olen miettinyt itselleni syntymäpäivä lahjana plasma hoitoa.
      Minua vähän jänskättää, kun en näistä tiedä mitään muuta kun mitä tyttäreni on minulle kertonut.
      Lehdessä oli juuri iso kirjoitus laatukirurgian veropetoksista. Tämä on aivan kamalaa, en voi uskoa sitä todeksi.
      Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, missä minun pitäisi käydä?
      Mitkä ovat riskejä?
      Tulehdukset?
      Missä on parhaat kirurgit?

      • hölmölandia

        Plasmahoitoon ei tarvita kirurgeja. Eikä varsinkaan plastiikkakirurgeja. Hoito on simppeli ja sen voi tehdä sairaanhoitajakin. Jos et tiedä, mihin hoitoon olet menossa. Kannattaisiko käydä vaikka konsultaatiossa. Ja miten ihmeessä Laatukirugian veropetosepäilyt tähän liittyvätkään?


    • Anonyymi

      Minulle tehty kaksi kertaa oikeaan kyynärpäähän.EI MITÄÄN VAIKUTUSTA!
      Humpuukia koko homma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe