puhelin numero!!!!

ettäärsyttää

Siis miksi te miehet tuolla treffipalstalla laitatte heti puhelinnumeron ei tajuu.. ei tuu kuvaa mutta numero tulee..minkä takia??? Jos joku järkevä vois kertoo sen. Mulla siellä kuva ja oon ihan kivan näköinen aikuinen nainen.

15

376

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liselotteannelie

      No ne äijät EI oo ensinkään kivannäkösiä joten eivät laita kuvaakaan, puhelimessa kuvittelevat puhuvansa naisen treffeille. Kierrä kaukaa!

    • Enanna1

      No siinähän käytät whatsappissa sitä numeroa ja jos on sen profiiliin kuvan laittanut, näet sen. Ei ole pakko viestiä laittaa tai itseään paljastaa. Numerolla noin yleensäkin voi tarkistaa onko henkilö turhan salaperäinen(salainen numero) ja jos nimi sen perusteella löytyy ja paikkakunta ja osoite, niin ehkäpä facebookista voi stalkata kuvan. Sori, kun paljastin tämän nyt kaikille.. jos tässä tavallaan onkin tarkoitus suorittaa se ensimmäinen karsinta.

    • salainenumbra

      prepaid liittymä kioskista aina uusi

    • ikuinen-sinkku

      Ne on niitä pervoja jotka haluaa sulta pillua. Koskaan en ole numeroo lähettänyt naiselle, sehän olisi tyhmää koska naiset ei muutenkaan vastaa kuvan nähtyään. Miksi sanoit olevasi kivan näköinen, sen takia varmaan että vastaat vain miehille joilla on kuva ja ne jotka on komeita.

      • aloittajakysymykseen

        Vastaan kyllä kuvattomiinkin jos itsellä kuva niin miksei sitä kuvaa saa vaantulee puh numero..ei kyl kiinnosta alkaa soittelee tyypille jos ei oo kuvaa..koska onhan sillä ulkonäöllä väliä pitää jollain tasolla miellyttää silmää..tää vaan mun mielipide :)


    • ei_ikinä_kuvaa

      Kuvaa kärttävät naiset (ja miehet) on niitä pinnallisia ääliöitä.. sellaset pitää kiertää kaukaa..
      Jos vastapuoli ekana pyytää kuvaa niin jo siitä tietää että siitä e i tuu mitään.. seuraava pyyntö on mitä luultavammin pankitilin saldo (tosin se kysymys tulee epäsuorasti mutta tavalla tai toisella udellaan varallisuus)..
      Itselläni ei tulisi mieleenikään lähettää kenellekään treffipalstan kautta kuvaa.. vastapuolihan saataa olla aivan jotain muuta kuin antaa ymmärtää.
      Ensin puhutaan puhelimessa ja kirjoitellaan aikansa ja sen jälkeen ehkä kuvat ,, tosin ne ei oo missään vaiheessa tarpeellisia.
      Monet hyvät treffit olen tehnyt ilam kuvia..

      • höpöhöpö__

        Kuvaa olen kysyny aina ennen kun nähdään, saldoja en koskaan.
        Puh.numeroa en jakele tuntemattomille, eihän sitä ennen näkemistä tiedä kelle häirikölle se oikeesti menee ja kuvan pihtaajat haiskahtaa heti.. ne on joko varattuja, rumia tai jotain ihmeen vainoharhasia tms. Useimmat treffit on jokatapauksessa pettymyksiä, oli kuvia vaihdettu tai ei. Vielä useemmin kuvattomat on pettymyksiä. Sillä ulkonäöllä kun vaan ON väliä ihan jokaiselle, vaikka mitä väitettäis. Sen on miellytettävä että mitään (muuta kun pelkkää kaveri)suhdetta vois syntyä.


    • Ja miksei naiset vastaa treffipalstoilla ei tajuu, vois ees suoraa laittaa sitte jos ei kiinnosta.

      • toppariiii

        Toi muuten totta.,,mä kyl vastaan aina jotain. Meit nii moneen junaan :)


    • Sad-But-true

      Naiset voisi suoraan sanoa miehille jotka vastaavat naisille että mies on ruma ja naista ei kiinnosta. Miksi se on niin vaikeeta sanoa suoraan koska valitsette ulkonäön perusteella niitä kumppaneita.

      • muahhhhaaa

        Siitähän varmaan moni tykkäiskin kun sanottais suoraa että "ei kiinnosta ku oot niin ruma!"? Eikä tulis yhtään paskaa takasin, ei varmaan :D
        Suako tollanen sitten lämmittäis vai? Miks se on niin vaikee tajuta vastaamattomuudesta?


    • aloitelijar

      Ihan toivotonta hakee seuraa ihan outoja tyyppejä tuoll treffeissä hoh hoijaa :)

      • lopettelija

        Niin on, ei ainoatakaan normaalia naista, no yhden löysin ja juttu luisti aluksi hyvin nyt tahti harventunut.
        Ikään katsomatta samanlaisia varsinkin kaupunkilaiset, ja mitä etelämpänä sitä pöljempää porukkaa.


    • viestinaloittaja

      Mie poistin profiilin ei jaksa ihanaa kesää kaikille :)

    • hyväkäytösok

      Ei sitä nyt suoraan saa kertoa, et on ruma vaan, et ole minun tyyppiäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe