Voinko löytää ikinä parisuhdetta?

surullinentyttö-

Olen vähän päälle parikymppinen nainen. Mulla on mielenterveysongelmia, oli päihdeongelma ja olen syrjäytynyt. Ulkonäköni on melko ruma omasta mielestä vaikka jotkut läheiset kehuu kauniiksi. Olen melkein ylipainoinenkin. Olen niin yksinäinen, kukaan hyvä mies ei minua huoli.

37

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinks

      Laita deitti-ilmoitus tämän sivuston Treffit-osioon (linkki ylhäällä). On kätevää ku siellä pitää ilmoitusta ja sitten vaan käy katsomassa onko tullut viestejä. Toki hyvähän se on itsekin olla aktiivinen, mutta käsittääkseni naiset saa siellä vastauksia vain ilmoitustaan seisottamalla.

    • No otahan yhteyksiä, niin jutellaan. Ehkäpä voitais keksiä jotain yhteistä tekemistä kaveripohjalta. Kerron sitten lisää mitä on mielessä.

      • jhfgjhjfgk

        Mitä näitä sairaita setä-ihmisiä vaivaa?
        Suoraan sanoen oksettaa kun ikäloput vanhat ukot etsii nuoria naisia saaliiksi netistä. Peto, mikä peto vaikka virallinen pedofilian raja ei nyt ylittyisikään.


      • biologiaa
        jhfgjhjfgk kirjoitti:

        Mitä näitä sairaita setä-ihmisiä vaivaa?
        Suoraan sanoen oksettaa kun ikäloput vanhat ukot etsii nuoria naisia saaliiksi netistä. Peto, mikä peto vaikka virallinen pedofilian raja ei nyt ylittyisikään.

        Heh, kiitos nauruista.
        35v mies ja 20v nainen ei ole edes yhtään paha ikäero.

        Kaikenikäiset miehet pitää 20v naista viehättävimpänä, se on luonnollinen fakta.


      • jhfgjhjfgk kirjoitti:

        Mitä näitä sairaita setä-ihmisiä vaivaa?
        Suoraan sanoen oksettaa kun ikäloput vanhat ukot etsii nuoria naisia saaliiksi netistä. Peto, mikä peto vaikka virallinen pedofilian raja ei nyt ylittyisikään.

        Johan pomppasi:D
        Jos ei seura kelpaa, niin sitten ei varmaan tartte yksinäisyyttäkään valittaa ja itkeä?
        Ja Joo, kyllä tykkään nuoremmista naisista..Nelikymppisiä en näe enää millään lailla kiinnostavina, joten olen pahoillani, jos olet jo aikasi elänyt..


      • SamatSinnekin
        miekkonen35v kirjoitti:

        Johan pomppasi:D
        Jos ei seura kelpaa, niin sitten ei varmaan tartte yksinäisyyttäkään valittaa ja itkeä?
        Ja Joo, kyllä tykkään nuoremmista naisista..Nelikymppisiä en näe enää millään lailla kiinnostavina, joten olen pahoillani, jos olet jo aikasi elänyt..

        No sitten varmaan ymmärrät senkin, että ne parikymppiset eivät näe melkein tuplaten oman ikäistään millään lailla kiinnostavina? Olen pahoillani, että olet jo nuoruutesi elänyt. Anna nyt nuorien elää omansa.


      • SamatSinnekin kirjoitti:

        No sitten varmaan ymmärrät senkin, että ne parikymppiset eivät näe melkein tuplaten oman ikäistään millään lailla kiinnostavina? Olen pahoillani, että olet jo nuoruutesi elänyt. Anna nyt nuorien elää omansa.

        Kukkahattu täti keskittyy siellä vain elämään omaa elämäänsä. Anna meidän muiden elää omaamme parhaaks katsomallamme tavalla. Teksteistäsi paistaa läpi syvä katkeruus ja kateus, eli tyypillinen suomalainen persläpi.
        Näkemyksesi ei voisi minua vähempää kiinnostaa, taikka että mitä mieltä olet jostain asiasta. Ymmärrätkö tämän?


      • paikkakuntaproffa
        miekkonen35v kirjoitti:

        Kukkahattu täti keskittyy siellä vain elämään omaa elämäänsä. Anna meidän muiden elää omaamme parhaaks katsomallamme tavalla. Teksteistäsi paistaa läpi syvä katkeruus ja kateus, eli tyypillinen suomalainen persläpi.
        Näkemyksesi ei voisi minua vähempää kiinnostaa, taikka että mitä mieltä olet jostain asiasta. Ymmärrätkö tämän?

        "Näkemyksesi ei voisi minua vähempää kiinnostaa, taikka että mitä mieltä olet jostain asiasta."

        Hei reppana, sen verran paljon sua se näytti kiinnostavan kuitenkin, että sun piti useampi vastausviesti palstalle kirjoittaa.


      • cvfbgnmj
        SamatSinnekin kirjoitti:

        No sitten varmaan ymmärrät senkin, että ne parikymppiset eivät näe melkein tuplaten oman ikäistään millään lailla kiinnostavina? Olen pahoillani, että olet jo nuoruutesi elänyt. Anna nyt nuorien elää omansa.

        Muijat juoksevat statuksen, fyrkan ja julkisuuden perässä, joten kyllä vain parikymppinen voi haluta "vanhemman sedän" seuraa.

        Jollet usko, niin kysy vaikkapa Lipsasen Ilkalta:
        http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Danny-ihastui-tangoprinsessaan-ikaeroa-50-vuotta/1099498


      • 567567

        Sinullahan on hienot linkit vakuuttamaan ihmiset näistä "karuista faktoista", että naisen elämä on helpompaa ja saavat minkä haluavat.

        Älä kirjoita tänne enää mitään vaan jatka sitä Seiskan lukemista.

        Ja ihan vain huomautuksena: Olisit löytänyt pienellä vaivalla totuudenmukaisempiakin linkkejä, mutta ei.


      • SamatSinnekin
        miekkonen35v kirjoitti:

        Kukkahattu täti keskittyy siellä vain elämään omaa elämäänsä. Anna meidän muiden elää omaamme parhaaks katsomallamme tavalla. Teksteistäsi paistaa läpi syvä katkeruus ja kateus, eli tyypillinen suomalainen persläpi.
        Näkemyksesi ei voisi minua vähempää kiinnostaa, taikka että mitä mieltä olet jostain asiasta. Ymmärrätkö tämän?

        Ei tietenkään kiinnosta, koska kerroin sinulle epämiellyttäviä asioita. Samalla sain paljastettua millaista tekstiä sinulla on tapana kirjoittaa ja kuinka helposti hermostut. Olkoot se varoituksena niille nuorille naisille, jotka edes harkitsivat sinulle kirjoittavansa.

        Myös veikkauksesi meni pieleen. En ole täti tai edes kateellinen, vaan tervejärkinen, sinua pari vuotta vanhempi mies. Olisiko sinunkin aika jo kasvaa aikuiseksi ja opetella vähän käytöstapojakin?


      • cvfbghnjmk
        567567 kirjoitti:

        Sinullahan on hienot linkit vakuuttamaan ihmiset näistä "karuista faktoista", että naisen elämä on helpompaa ja saavat minkä haluavat.

        Älä kirjoita tänne enää mitään vaan jatka sitä Seiskan lukemista.

        Ja ihan vain huomautuksena: Olisit löytänyt pienellä vaivalla totuudenmukaisempiakin linkkejä, mutta ei.

        Naisen elämä vain on helpompaa, ei sitä tarvitse millään todistella. Kun sattuu syntymään pillu jalkojen välissä, niin on jo lottovoittaja. Pillubonusta, pillualennusta, pilluhelpotusta, eikä minkäänlaisia velvoitteita mihinkään. Miehellä on vain velvollisuuksia, ihan lakisääteisenäkin. Lisäksi mies ei saa ja pääse mulkullaan, kuten naiset pillullaan. Niin, ja kuinka monta ihan oikeasti yksinäistä naista tälläkin palstalla on näkynyt? Katos, kun on pillu jalkojen välissä, ei yksinäistä päivää näe.

        No, jollei Danny kelpaa, niin kysypäs sitten vaikka Hugh Hefneriltä niistä tyttösistä. Ja onhan niitä lukemattomia muitakin, mutta kun haluat vain kuitata faktat valheeksi haukkumalla yhden linkin, joka ei ole makuusi.


      • sex4loneliness
        cvfbghnjmk kirjoitti:

        Naisen elämä vain on helpompaa, ei sitä tarvitse millään todistella. Kun sattuu syntymään pillu jalkojen välissä, niin on jo lottovoittaja. Pillubonusta, pillualennusta, pilluhelpotusta, eikä minkäänlaisia velvoitteita mihinkään. Miehellä on vain velvollisuuksia, ihan lakisääteisenäkin. Lisäksi mies ei saa ja pääse mulkullaan, kuten naiset pillullaan. Niin, ja kuinka monta ihan oikeasti yksinäistä naista tälläkin palstalla on näkynyt? Katos, kun on pillu jalkojen välissä, ei yksinäistä päivää näe.

        No, jollei Danny kelpaa, niin kysypäs sitten vaikka Hugh Hefneriltä niistä tyttösistä. Ja onhan niitä lukemattomia muitakin, mutta kun haluat vain kuitata faktat valheeksi haukkumalla yhden linkin, joka ei ole makuusi.

        Naiselle on kyllä todella helppo saada seksiä. Osaa naisista varmaan harmittaa nimenomaan se, että seksiä kyllä saisi, mutta ei sitten muuta seuraa. Mutta sitten täytyy muistaa yksinäisten miesten tilanne; he eivät saa edes sitä seksiä! Itse ainakin olisin äärettömän tyytyväinen yksinäisenä miehenä jos saisin jatkuvasti eri naisilta seksiehdotuksia.


      • sex4loneliness kirjoitti:

        Naiselle on kyllä todella helppo saada seksiä. Osaa naisista varmaan harmittaa nimenomaan se, että seksiä kyllä saisi, mutta ei sitten muuta seuraa. Mutta sitten täytyy muistaa yksinäisten miesten tilanne; he eivät saa edes sitä seksiä! Itse ainakin olisin äärettömän tyytyväinen yksinäisenä miehenä jos saisin jatkuvasti eri naisilta seksiehdotuksia.

        Näinhän se on, mutta aikaa myöden se pissa vaan löytää tiensä sinne pääkoppaan ja aletaan ylimielisiks yltäkylläisyydessään. Miehille riittää vähempikin, mutta naisten on saatava kaikki pilkulleen, kun on paapottu liikaa elämässä. Ei naiset voi tietää mitään yksinäisyydestä....Ei siten kuin miehet voivat. Joku nainen voi kuvitella olevansa yksinäinen jopa vaikka olisi parisuhteessakin ja tämä ihan sen vuoks koska ei oikeasti ole ollut koskaan yksinäinen elämässään.


      • asfsd
        biologiaa kirjoitti:

        Heh, kiitos nauruista.
        35v mies ja 20v nainen ei ole edes yhtään paha ikäero.

        Kaikenikäiset miehet pitää 20v naista viehättävimpänä, se on luonnollinen fakta.

        Olipa isomummollani ja isopaapallani 17 vuotta ikäeroa. Isopappa syntyi suurien nälkävuotten eellä 1865 ja vaimonsa 1882. Äitini vanhemmilla ol 14 v ikäeroo, serkullani ja miehellään jotain 12-13, toisella serkulla yli 10 ero mieheensä, äitini veljellä taas 10 vanhempi vaimo


      • 567567
        cvfbghnjmk kirjoitti:

        Naisen elämä vain on helpompaa, ei sitä tarvitse millään todistella. Kun sattuu syntymään pillu jalkojen välissä, niin on jo lottovoittaja. Pillubonusta, pillualennusta, pilluhelpotusta, eikä minkäänlaisia velvoitteita mihinkään. Miehellä on vain velvollisuuksia, ihan lakisääteisenäkin. Lisäksi mies ei saa ja pääse mulkullaan, kuten naiset pillullaan. Niin, ja kuinka monta ihan oikeasti yksinäistä naista tälläkin palstalla on näkynyt? Katos, kun on pillu jalkojen välissä, ei yksinäistä päivää näe.

        No, jollei Danny kelpaa, niin kysypäs sitten vaikka Hugh Hefneriltä niistä tyttösistä. Ja onhan niitä lukemattomia muitakin, mutta kun haluat vain kuitata faktat valheeksi haukkumalla yhden linkin, joka ei ole makuusi.

        Vai ei ole naisilla velvollisuuksia...just joo.
        Kuka sitä pillua sitten antaa jos ei nainen?
        Ja kyllä, se on naisille velvollisuus silloin kun ei itse haluaisi, mutta haluaa pitää miehensä tyytyväisenä, ettei se vaan hirttäisi itseään kun ei nyt satu saamaan pillua. Joo, mieti miten pienestä voi olla elämä kiinni joillakin.
        Naurattaako edes hieman?

        Ja kyllä täällä varmasti on yksinäisiä naisia siinä missä miehiäkin. Ruma nainenhan ei ole yhtään minkään arvoinen, vaikka seksiä saisikin. Kukaan mies ei halua tällaiselta naiselta mitään, sillä eihän sitä kehtaa näyttää edes vanhemmilleen.
        Miesten kaksinaismoralismia siis siinä.

        Jos sinä ajattelet niin kovasti, että naisilla on helpompaa ja blaablaa muuta paskaa niin mikset vain korjaa sukupuoltasi? Kyllä varmasti yhteiskunta kustantaisi tuon, mutta aikaa se voi toki viedä. Valitat vain miten kovasti masentaa kun on syntynyt väärään kehoon.

        Ja ei niille tytöille mikään Hugh kelpaisi, ellei olisi rahaa. Jos Hugh asuisi ojan pohjalla köyhänä miehenä, ei hänellä olisi mitään mahdollisuuksia heihin. Joten se on kyllä totta, että jotkut naiset häpäisevät sukupuolemme maineen tuolla rahan ahneudella.

        Ja mitä tuohon Seiskaan tulee niin tiedät itsekin, miten paska juorulehti se on. Se, että se ei ole makuuni, ei syrjäytyä sitä totuutta, että se on nimenomaan pelkkä juorulehti.


      • 657567567
        sex4loneliness kirjoitti:

        Naiselle on kyllä todella helppo saada seksiä. Osaa naisista varmaan harmittaa nimenomaan se, että seksiä kyllä saisi, mutta ei sitten muuta seuraa. Mutta sitten täytyy muistaa yksinäisten miesten tilanne; he eivät saa edes sitä seksiä! Itse ainakin olisin äärettömän tyytyväinen yksinäisenä miehenä jos saisin jatkuvasti eri naisilta seksiehdotuksia.

        Mä taas olisin ihan helvetin onnellinen jos olisin mies, joka kykenee ajattelemaan tuolla tavalla.
        Siis, että kaikkien ehdotukset ovat mukavia ja kohottavat jotenkin itsetuntoa.
        Päinvastoin tuollaiset vituttaa ihan suunnattomasti kun ei ole mitään muuta mielenkiintoista ihmisessä kuin jalkojen väli.


      • 657567567
        miekkonen35v kirjoitti:

        Näinhän se on, mutta aikaa myöden se pissa vaan löytää tiensä sinne pääkoppaan ja aletaan ylimielisiks yltäkylläisyydessään. Miehille riittää vähempikin, mutta naisten on saatava kaikki pilkulleen, kun on paapottu liikaa elämässä. Ei naiset voi tietää mitään yksinäisyydestä....Ei siten kuin miehet voivat. Joku nainen voi kuvitella olevansa yksinäinen jopa vaikka olisi parisuhteessakin ja tämä ihan sen vuoks koska ei oikeasti ole ollut koskaan yksinäinen elämässään.

        Olet jo 35 vuotias ja tuo on tietotasosi tänäpäivänä?
        Kannattaisiko alkaa ajattelemaan laatikon ulkopuolelta.
        Mieluiten unohda koko laatikko.


      • YksinäinenMies27v
        jhfgjhjfgk kirjoitti:

        Mitä näitä sairaita setä-ihmisiä vaivaa?
        Suoraan sanoen oksettaa kun ikäloput vanhat ukot etsii nuoria naisia saaliiksi netistä. Peto, mikä peto vaikka virallinen pedofilian raja ei nyt ylittyisikään.

        Mitkä vitun ikäloput? Eihän nyt 35-vuotias mies ole mikään ikäloppu vaan mies parhaassa iässä. Sitäpaitsi naisena nyt luulis olevan suhteellisen helppo löytää seuraa ainakin jos ei tavoittele kuuta taivaalta eli liian paljon itseään tasokkaampaa kumppania.

        Naisten yksinäisyys on yleensä nirsoutta kun miesten yksinäisyys on ihan oikeaa yksinäisyyttä ja siitä on oikeastikkin syytä valittaa. Ei ketään yksinäinen mies kiinnosta mutta yksinäiselle naisellekkin on aina kysyntää kunhan vain vähän viitsii näyttäytyä ihmisten ilmoilla. Miehenä se on ihan yhtä tyhjän kanssa eikä edes kannata mennä mihinkään. Kylläpä taas autto kun sai avautua.


    • haluan jonkun naisystävän olen kyllä kipeä mutta odotan että JUMALA minut parantaa

      • vitun.hihhulit

        Sitä saatkin odottaa:D

        Kato kun Jumalaa ei ole olemassa. Jeesus on satua kuten kaikki muutkin jumaluudet.


    • 12123132

      Olen joskus etsiskellyt kaveriseuraa netistä, laittanut eri ilmoituksia yms. Yleensä suurin osa vastauksista tulee juuri näiltä reilusti vanhemmilta keski-ikäisiltä, kun mainitsee että on parikymppinen naispuolinen otus. Jotenkin todella ällöttävää, ärsyttävää ja masentavaa, koska eivät nämä ihmiset mitään ystävyysuhdetta ole etsimässä.

      • NäinMietin

        Niin. Olen sitä mieltä että aito ystävyys ei ikää katso, mutta kun lähes jokainen noista näyttää olevan kiinnostunut vain siksi että kyseessä on nuori nainen.

        Ja ystävyys ei ikää katsokaan, niin on se ainakin aluksi helpompi keksiä tekemistä ja puheenaiheita suunnilleen saman ikäisen kanssa kuin sellaisen joka on ihan eri elämäntilanteessa.

        Jos joku sanoo etsivänsä ystävää, niin voisiko sitä kunnioittaa, eikä heti vain alkaa silmät kiiluen metsästämään naista sänkyyn kaveria esittämällä? Sehän murskaa itsetuntoa vain entisestään kun huomaa ettei tuokaan ollut oikeasta ystävyydestä kiinnostunut.


    • tv7makkar

      lähetä kuva i wanna be nice friends and maybe naisystävät

      • tv7makkar

        moi haluisin ystävää ja naisystävää. kuvia on facebookissa osku osmo kaipia, tai osmo osku kaipia


    • osku täällä, do u want to jutella minun kanssa, osmo osku kaipia

    • Moi. Mistä päin oot? Ja voitais vaihtaa vaikka spostit jos kiinnostaa. Ite oon parikymmentä just.

    • Katso toinenkin viestiketjuni:

      Eräältä tuntemaltani viisikymppiseltä naiselta, joka miehensä kanssa harkitsee omakotitalon myyntiä ja muuttoa rivitaloasuntoon, kun elämäntilanne on muuttunut, kun ei ole enää kotona asuvia lapsia (talo on käynyt rakkaaksi, mutta on aika suuri kahden ihmisen asuttavaksi), kysyin, uskooko hän, että talon saisi myytyä. Siihen tämä nainen, että riippuu siitä, paljonko talolle pannaan hinnaksi.

      Samoin se, saatko miehen, riippuu todennäköisesti vaatimuksistasi. Sen sijaan se, saako minun kaltaiseni mies naisen, ei juuri riipu vaatimuksista, kun valinnan tekee ensisijaisesti nainen. Ilmeisesti kukaan nainen 2000-luvun Suomessa ei huoli tällaista miestä, naisista on tullut niin hirveän vaativia.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/12777807/sosiaaliset-suhteeni-korvataan-mommoilla

      En jaksa lähteä tässä ketjussa inttämään, kun saisin yhä lisää ja lisää haukkuvia ja halveksivia viestejä osakseni, lähettäkää sen sijaan sähköpostia [email protected]

    • nainen-765
    • jdbekjdhwuebdb

      Parinkympin puolenvälin ylittänyt mies, joka on syrjäytynyt, yksinäinen ja päihdeongelmainen, joten tietää mistä puhuu. Kaikki naiset ovat kauniita ja elämmekin yhteiskunnassa, jossa kauniimman sukupuolen edustajille kyllä löytyy ottajia. Löytyy kaikenlaisia kusipäitä, mutta myös kunnon jätkiä on olemassa. Päihteita kannattaa rajoittaa rajusti, sillä masennuksen ja pitkään jatkuneen päihtymyksen yhteisvaikutus ei ole kamalan toivottu olotila.

      • 56457657

        Entäs kun ei olekaan kaunis, vaan selkeästi ruma? Mikä on silloin tällaisen naisen paikka yhteiskunnassamme?
        Et uskokaan miten vaikeaa on olla ruma nainen.
        Sen tietävät vain rumat naiset.

        Ja lisäyksenä vielä: Ei silloin ole syrjäytynyt jos uskaltaa keskustella noin henkilökohtaisista asioista internetissä ihmisten kanssa.


      • 56457657 kirjoitti:

        Entäs kun ei olekaan kaunis, vaan selkeästi ruma? Mikä on silloin tällaisen naisen paikka yhteiskunnassamme?
        Et uskokaan miten vaikeaa on olla ruma nainen.
        Sen tietävät vain rumat naiset.

        Ja lisäyksenä vielä: Ei silloin ole syrjäytynyt jos uskaltaa keskustella noin henkilökohtaisista asioista internetissä ihmisten kanssa.

        Sun tarttee katella vaan erityisen ruma mies. Niitäkin on ja seksiä yleensä naiset saa kyllä oman tasonsa yläpuoleltakin helposti. Eli kaikille naisille kyllä ottajia riittää, kunhan ei ala liikaa valikoimaan ja kriteerilistoja kirjoittelemaan. Kyllähän rumakin mies voi olla ihan hyvä juttukaveri vanhoille päivillesi, ei se katso ulkonäköä.


      • naisilla_helpompaa
        56457657 kirjoitti:

        Entäs kun ei olekaan kaunis, vaan selkeästi ruma? Mikä on silloin tällaisen naisen paikka yhteiskunnassamme?
        Et uskokaan miten vaikeaa on olla ruma nainen.
        Sen tietävät vain rumat naiset.

        Ja lisäyksenä vielä: Ei silloin ole syrjäytynyt jos uskaltaa keskustella noin henkilökohtaisista asioista internetissä ihmisten kanssa.

        Ruma nainen saa edes seksiä. Ruma mies ei saa - paitsi rahalla.


      • 54645646
        naisilla_helpompaa kirjoitti:

        Ruma nainen saa edes seksiä. Ruma mies ei saa - paitsi rahalla.

        Eli sinun pointtisi on, että kunnioitusta ei ruma nainen saa, mutta spermaämpäriksi kyllä kelpaa.
        Tämä helpotti.

        Luulisi, että tuo rahalla pelaaminen seksin suhteen tuntuisi jokseenkin arvokkaammalta kuin olla spermaämpärinä koska ei yksinkertaisesti kelpaa.


      • 56456546
        miekkonen35v kirjoitti:

        Sun tarttee katella vaan erityisen ruma mies. Niitäkin on ja seksiä yleensä naiset saa kyllä oman tasonsa yläpuoleltakin helposti. Eli kaikille naisille kyllä ottajia riittää, kunhan ei ala liikaa valikoimaan ja kriteerilistoja kirjoittelemaan. Kyllähän rumakin mies voi olla ihan hyvä juttukaveri vanhoille päivillesi, ei se katso ulkonäköä.

        Se vain tahtoo olla niin, että nämä rumat miehet ovat sitten panostaneet luonteeseensa niin tahtovat olla kylmiä ja eivät vastaanota minkäänlaista kritiikkiä, koska se johtuu heti siitä, että on ruma.
        Sama pätee tuohon muka harmittomaan vitsailuun.
        Itse en ole vielä sillä itseironian tasolla, että pystyisin nauramaan jollekin niin vakavalle asialle kuin ulkonäölleni.


    • surullinentyttö-

      Tässä aloittaja :) Tännehän olikin tullut paljon keskustelua. Voin laittaa viestiä jos joku haluaa antaa sähköpostiosoitteensa, itse en uskalla laittaa omaani tänne.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe