Minulla on 50 cm hauis!

BodyMake78

Ympärysmitta 50cm. Viisikymmentä-vitun-senttimetriä.

Kuvitteleeko joku teistä oikeasti mahtavansa minulle esim. mitään oikeassa katutilanteessa? Kuvitteletteko kenties uskaltavanne avata suutanne, saati edes katsoa muualle kuin omiin kengänkärkiinne, kun minä nappaan naistanne perseestä kiinni baarissa ja vetäisen tuplaposen takaa? Niinpä niin. Siinähän sitten istutte kynäniskat hiljaa loosissanne alahuuli väpättäen ja imette kiukkuanne. Minä sen sijaan teen mitä haluan, sen varmistavat nämä olkavarteni, joilla liikuttelen helposti 45kg painoja scott-hauiskäännössä. Minulla on niiden ansiosta valta ja voima jota te ette ikinä tule saavuttamaan.

Nonniin, nyt tiedätte paikkanne, pikku rotat :) Oli pakko vähän käydä kertomassa miten asiat tuolla oikeassa elämässä menee, kun täällä netissä moni luulee olevansa niin kovaa poikaa ja trollaa estoitta kaikesta maan ja taivaan väliltä. Jos minuun joskus baarissa törmäät, niin parempi pysyä poika lestissäs, vaikka vähän naistas päättäisin kokeilla sulta lupaa kysymättä. Mut huoli pois, se kyl varmasti tykkäis kun saisi kerrankin oikeaa urosta ;)

Vituttaako? Ei se mitäään. Minä nautin elämästäni.

64

2792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoBlueteam

      mitenkäs pylly

      onko kakkaa

    • jjorma

      Joka sentti hauiksenkasvatusta vähentää sentin kalun pituudesta. Sen hauiksenko siihen muijaan aiot työntää?

    • yli50cm

      Hieno homma:) jatka vaan treenaamista, kyllä se siitä vielä kehittyy... Mites muuten kroppa, vai teetkö pelkkää hauista?

      • BodyMake78

        Uskon, että tämä on minulle aika maximi natukkana. Minä olen ollut aina pitkä ja hoikka joten muutos nykyiseen muotooni on ollut valtava! Minä teen tietenkin muitakin lihasryhmiä.


      • Sörsselssön1

        Oletko nyt sitten lyhyt ja lihava?


    • äläpäs-törmäile

      minä uskallan, treenattua lihaa riittää,..hauis 63cm,paino 130kg ja pituus 205cm. riittääkö? et saa sanaa suustasi jos tavattaisiin. pötkit pakoon,se varmaa.
      tosin en tappele,poistan vain häirikön siivosti syrjään ja pyydän ottamaan askeleita joutuisasti valitsemaani suuntaan.
      voimilla vouhotus kostautuu aina,,,,siis aina joku pvä.

      • Soironen

        minä olen 96.6kg. vituttaako?


      • siivutan.Hauiksen

        Mulla on volvon takakontissa sahattu haulikko, ja vesuri...


    • Naturaali

      Jos oot roinari niinku tod.näk olet en vielä leijuis 50cm käsivarsilla ku oot kuitenki joku vitun läski insumaha 30% rasvoissa..Jos minun naiseen koskisit hakisin vesurin ja haulikon nii katottais pysäyttäiskö lihakset luodin.

      • BodyMake78

        Jo se kertoo massiivisuudestani jotain kun sitä ollaan heti pelkurimaisesti hakemassa vesuria ja haulikkoa, kun ei muuten pärjätä :)


      • Jgf
        BodyMake78 kirjoitti:

        Jo se kertoo massiivisuudestani jotain kun sitä ollaan heti pelkurimaisesti hakemassa vesuria ja haulikkoa, kun ei muuten pärjätä :)

        haha, 50cm hauiskset ei tee sinusta massiivista. Se taitaa oikeasti olla sun reidenympärys. Ei sinua kukaan pelkää...luulet vain niin.


      • Kdkdldd
        BodyMake78 kirjoitti:

        Jo se kertoo massiivisuudestani jotain kun sitä ollaan heti pelkurimaisesti hakemassa vesuria ja haulikkoa, kun ei muuten pärjätä :)

        Oot massiivinen vain suustasi huoranpenikka. Taitaa suus olla leveämpi ku hartiat. Vtn alkulima.


      • Hklljsk
        BodyMake78 kirjoitti:

        Jo se kertoo massiivisuudestani jotain kun sitä ollaan heti pelkurimaisesti hakemassa vesuria ja haulikkoa, kun ei muuten pärjätä :)

        Se kertoo massiivisuudestasi eli vitun läskistö insumahastasi.


      • katutilanne.tosiaan
        BodyMake78 kirjoitti:

        Jo se kertoo massiivisuudestani jotain kun sitä ollaan heti pelkurimaisesti hakemassa vesuria ja haulikkoa, kun ei muuten pärjätä :)

        Eikun se on juuri se ihannoimasi "katutilanne", kun joku räkäinen kynis-nisti törkkää kylkiluidesi väliin sen 10-senttisen terän.

        Alahuuli väpättäen imet siinä sitten ilmaa keuhkoihisi, mutta mitään et mahda kun taju pakenee päästä ja silmissä pimenee.


      • Ei siihen kättä pidempää tarvita. Tollaset läskikädet liikkuu hitaasti eikä ne päätä suojaa eikä horkkaus muutenkaan paranna pään iskunkestävyyttä, joten nopee koukku leukaperiin ja läskikäsi röhnöttää lattialla. Tappelussa homma vaan on niin, että yleensä se voittaa joka osuu ensin laukaan, ei se jolla on paksuin käsivarsi.


    • Öjdn

      Mulla on hauis 46 cm ja olen niin hyvä kuntonen, nopea ja ketterä ettet kissaa kerkiä sanoa ku oot hapoilla ja kanveesissa.

    • NakkiTanassa

      Aloittaja, imetkö? Mulla on kauhee vaijeri. Nieletkö?

    • Gjk

      Paljon vedät maasta?

      • BodyMake78

        230 kg maasta. 175 kg penkki. kyykky 220 kg. Pituus 187. Paino 110 kg.


      • Ldkdj
        BodyMake78 kirjoitti:

        230 kg maasta. 175 kg penkki. kyykky 220 kg. Pituus 187. Paino 110 kg.

        Ei kovin hyvin roinarilta ja 50cm käsillä.


      • MrJuha82outolintu
        BodyMake78 kirjoitti:

        230 kg maasta. 175 kg penkki. kyykky 220 kg. Pituus 187. Paino 110 kg.

        Mulla 170kg maasta, penkki surkea eli vain 80kg, mutta jalkakyykky 270kg ja jalkaprässi jotain 650-700kg(jerkkua on PALJON etureisissä). Pituus 175cm ja paino 102kg.
        On tota läskiäkin ja lihastakin.
        Hauiskääntöä oon tehny vain kevyillä painoilla eli 15kg painoilla, mutta uskon, että pystyisin saamaan hauiskäännössä about jotain 25-35 kiloa pumpattua hauiksen voimalla.
        Pikajuoksija Markus Pöyhönen sai 37 kg pumpattua hauiskäännössä.
        Enkkani 100 metrin matkalla 11.30(sähköaika, Nivalan nopein aika sähköajanotolla).
        Aika on otettu, kun olin nuori mies, vähän yli 20v.
        Tulos tehty paskalla psyykkeellä, koska jännitin vitun paljon.
        Aika ois ollu siis kovempi.
        En koskaan treenannu/treenaa punttia yhtä paljon kuin te aktiivit, joten siihen nähden noi tulokseni ovat aika hyvät, mutta penkki on toki paska tulos, siihen ei auta mikään selitys.


      • MrJuha82outolintu
        BodyMake78 kirjoitti:

        230 kg maasta. 175 kg penkki. kyykky 220 kg. Pituus 187. Paino 110 kg.

        oki oon vetäny punttia silloin, ku juoksin pikamatkoja, mutta pikajuoksijan punttitreenejä ei voi verrata voimailijan treeneihin tai bodariin, koska bodarit ja voimailijat tekevät enemmän punttitreeniä kuin yleisurheilijat.
        Minä yleensä juoksin, harvemmin vedin punttia.

        Mielestäni oot ok tyyppi, älä välitä vittuilijoista.
        Ne ovat pienisieluisia paskapäitä.
        Älä jatkossa vastaa niille.
        Kohtele niitä kuin kuolleita.


      • Jglsldö
        BodyMake78 kirjoitti:

        230 kg maasta. 175 kg penkki. kyykky 220 kg. Pituus 187. Paino 110 kg.

        Minä vedän tiukan 5x225kg kapealta, max en oo kokeillu...paljonkohan se ois, mitä veikkaat? Painoa nyt joku 102


      • Kskdjsö
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        oki oon vetäny punttia silloin, ku juoksin pikamatkoja, mutta pikajuoksijan punttitreenejä ei voi verrata voimailijan treeneihin tai bodariin, koska bodarit ja voimailijat tekevät enemmän punttitreeniä kuin yleisurheilijat.
        Minä yleensä juoksin, harvemmin vedin punttia.

        Mielestäni oot ok tyyppi, älä välitä vittuilijoista.
        Ne ovat pienisieluisia paskapäitä.
        Älä jatkossa vastaa niille.
        Kohtele niitä kuin kuolleita.

        Niin juuri, eli kunnioittaen.


      • Ksjsjsö
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Mulla 170kg maasta, penkki surkea eli vain 80kg, mutta jalkakyykky 270kg ja jalkaprässi jotain 650-700kg(jerkkua on PALJON etureisissä). Pituus 175cm ja paino 102kg.
        On tota läskiäkin ja lihastakin.
        Hauiskääntöä oon tehny vain kevyillä painoilla eli 15kg painoilla, mutta uskon, että pystyisin saamaan hauiskäännössä about jotain 25-35 kiloa pumpattua hauiksen voimalla.
        Pikajuoksija Markus Pöyhönen sai 37 kg pumpattua hauiskäännössä.
        Enkkani 100 metrin matkalla 11.30(sähköaika, Nivalan nopein aika sähköajanotolla).
        Aika on otettu, kun olin nuori mies, vähän yli 20v.
        Tulos tehty paskalla psyykkeellä, koska jännitin vitun paljon.
        Aika ois ollu siis kovempi.
        En koskaan treenannu/treenaa punttia yhtä paljon kuin te aktiivit, joten siihen nähden noi tulokseni ovat aika hyvät, mutta penkki on toki paska tulos, siihen ei auta mikään selitys.

        Paskapuhetta että oisit liikutellu tollasia rautoja...bulssshit...korkeintaan oot saanu ne ylö telineestä.


      • BodyMake78

        Kiitos kommenteistasi! Kyllä noi sun tulokset on hyviä, varsinkin tuo 270 kg kyykkäys on mun mittapuun mukaan mieletön, tuskin koskaan pystyn itse samaan. Ei mua haittaa muiden vittuilu, itsehän oikein kerjäsin vittuilua kateellisilta tuolla avauksellani :) Minä tiedän, että nuo päänaukojat eivät pärjäisi minulle oikeassa katutilanteessa mitään ilman vesuria ja haulikkoa :)


      • Lajsjs
        BodyMake78 kirjoitti:

        Kiitos kommenteistasi! Kyllä noi sun tulokset on hyviä, varsinkin tuo 270 kg kyykkäys on mun mittapuun mukaan mieletön, tuskin koskaan pystyn itse samaan. Ei mua haittaa muiden vittuilu, itsehän oikein kerjäsin vittuilua kateellisilta tuolla avauksellani :) Minä tiedän, että nuo päänaukojat eivät pärjäisi minulle oikeassa katutilanteessa mitään ilman vesuria ja haulikkoa :)

        Kateellisilta? :D


      • Haldöf
        Jglsldö kirjoitti:

        Minä vedän tiukan 5x225kg kapealta, max en oo kokeillu...paljonkohan se ois, mitä veikkaat? Painoa nyt joku 102

        Mulla about sama sarjapaino...haaveilen joskus 300mavesta natikkana.


      • kjgkjgtg
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Mulla 170kg maasta, penkki surkea eli vain 80kg, mutta jalkakyykky 270kg ja jalkaprässi jotain 650-700kg(jerkkua on PALJON etureisissä). Pituus 175cm ja paino 102kg.
        On tota läskiäkin ja lihastakin.
        Hauiskääntöä oon tehny vain kevyillä painoilla eli 15kg painoilla, mutta uskon, että pystyisin saamaan hauiskäännössä about jotain 25-35 kiloa pumpattua hauiksen voimalla.
        Pikajuoksija Markus Pöyhönen sai 37 kg pumpattua hauiskäännössä.
        Enkkani 100 metrin matkalla 11.30(sähköaika, Nivalan nopein aika sähköajanotolla).
        Aika on otettu, kun olin nuori mies, vähän yli 20v.
        Tulos tehty paskalla psyykkeellä, koska jännitin vitun paljon.
        Aika ois ollu siis kovempi.
        En koskaan treenannu/treenaa punttia yhtä paljon kuin te aktiivit, joten siihen nähden noi tulokseni ovat aika hyvät, mutta penkki on toki paska tulos, siihen ei auta mikään selitys.

        Miten helv. Voi olla 270kg kyykky ja veto 170kg?? Onks sulla helv. pitkä selkä ja kämmenet olkapäissä? Ja mistähän syvyydestä toi kyykky on tehty? Meinaan vaikka tekisit 1000kg prässiä, et kyykkäisi ihmeitä, ellei keskikropoa ole kunnossa... Esim. Kilpaluistelijoilla on ihan tajuttomat yhden jalan prässi ja kyykky tulokset, mutta eivät taas nomi kyykyssä tee mitään älyttömiä tuloksia...


      • Pillumies
        BodyMake78 kirjoitti:

        230 kg maasta. 175 kg penkki. kyykky 220 kg. Pituus 187. Paino 110 kg.

        Mä vedän 5x150kg maasta ja painan melkein 69kg. Enkä edes treenaa voimailua kuin talvisin. Sä taidat näyttää gorillalta narukinttuinesi


      • kkhhkg

        Ei mave tulos juurikaan kerro jalkojen koosta... Voimanosto ja kehonrakennus ovat kaksi erilajia...


    • Hgfddj

      "Katutilanne" hahaha ei vittu mikä spede..tukkapöllyä ja raippaa perseelle sietäisit saada.

      • BodyMake78

        Sinultako? Paa yhteystietoja tulemaan, niin sovitaan katutilanne :)? Katsotaan kumpi saa tukkapöllyä ja raippaa!


    • Kskslsj

      45kg scotissa ei ole edes mikäön huimarauta...tuu sit takas ku liikuttelet vaikka 70kg...pelle.

      • BodyMake78

        45 kg minä teen sarjoja. En ole kokeillut, mutta luulen saavani 80kg.


    • Katos_pena_talvisota

      Tää neiti avaaja oli ennen DDR:n nais-kuulantyöntäjä. Hauis 50 ja vittu 50 cm. Nykyisin pitää näköjään sali plokia suomi24:lla.

      • BodyMake78

        Hahahaha :D Gainomaxit lens lattialle :)


    • aitoBlueteam

      minulla on 50 senttinen liikennekartio

    • respectlenkkeilijöille

      hah, punttiukkojen hyppyyttäminen ja nöyryyttäminen, tuo ihana nuoruuden harrastus . :) Mun arvostus menee enemmän lenkkeilijöille.

    • Naapuruston

      Muijalla on ainakin 50cm hauis ja "vyötärö"170cm,siinä olis tantta aloittajalle. Siinä tuhnua pukkaisi,kun tämä pari temmeltäisi sängyssä.

    • Hkoljf

      Mikset saa 300kg maasta? Oletko heikko?

    • RunqAri

      Minulla on 50 cm meisseli.

      • kkjjgggj

        TULIHAN SE SIELTÄ!!! XD


      • RunqAri
        kkjjgggj kirjoitti:

        TULIHAN SE SIELTÄ!!! XD

        Sinun peräosastostako?


      • kjhhkjh25

        ...jaa sä ootkin "niitä poikia"...


      • RunqAri

        Ei se homo ole joka panee. Sinun peräosastostasihan se meisseli tuli. =)


    • Mulla on 44 cm! Pituutta on 192 ja painoa on 120. Enkat: 200 Maasta, 140 Penkki, 180 Kyykky.

      • Bodari833

        Tuon painosen miehen pitäis nostaa enemmän varsinki jos olet voimailua harrastanu vähänki pidempään.


      • Bodari833 kirjoitti:

        Tuon painosen miehen pitäis nostaa enemmän varsinki jos olet voimailua harrastanu vähänki pidempään.

        Ei tämän painoisen miehen pitäisi nostaa enempää ja en ole juurikaan harrastanut voimailua.


      • Hitaatsolut

        "Mulla on 44 cm! Pituutta on 192 ja painoa on 120. Enkat: 200 Maasta, 140 Penkki, 180 Kyykky"

        Ihan hyvät tulokset. Noilla pärjää normaalissa arjessa.
        Olen treenaillut satunnaisesti 20 vuoden ajan pelkällä kaurapuurolla ja huomannut ettei natuna moni nosta kovempia rautoja mitä nuo tuloksesi ovat.

        Nyt 47 vuotiaana alkaa liikenopeus hidastua mutta silti hauiskäännössä saa 75 kg hauiksen ympäryksen ollessa 47cm. Rasva ei tuota mittaa paljon kasvata.

        Penkkitulos parhaimmillaan lähellä 170 kg mutta nykyisin 140 kg tuntumassa, ei tule paljon treenailtua.
        Aloitin taas kuntosalilla käynnin, huomaa ettei vanha palaudu kuten nuorempana.

        Punttien heiluttelu on hyvä harrastus:)


    • Tervetuloa-todellisuutee

      Kaltaisesi idiootti tipahtaa katuun tajuamatta mikä iski. Voimalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä ja kaltaisesi "voimailijat" ovat hitaita lässyköitä, saat useamman iskun lamaannuttaviin paikkoihin ennenkuin ehdit edes tajuta mitään.

      • Hitaatsolut

        Juu, varmasti.
        Vain täyskahjot harrastavat voimailua tappelu mielessä.
        Maailmalla kiertäessä huomasin että se 188cm/115kg treenattua ulkomuotoa auttoi siinä ettei tullut edes ongelmia.

        Koko on rauhoittava tekijä niin itselle kuin myös toisille ihmisille. Ei tarvitse todistella olevansa "kova" kirjoittaen miten "joku" tippuu muutamalla lyönnillä. Sehän olisi täysin idioottimaista.

        Kovat miehet eivät uhoile, he tietävät miten vaarallista voimamittelö voi olla. Mitä enemmän miehillä on voimaa sen helpommin se paha vahinko voi sattua.

        Kysymys: Missä nyrkkeilyn painoluokassa tulee eniten tyrmäyksiä?
        Seuraava on vihje oikeaan vastaukseen.

        Nyrkkeily perustuu lajina fysiikkaan, taktiikkaan ja älyyn. Nyrkkeilyssä ottelijat ovat kookkaampia kuin ennen. 1970-luvulla 190 cm pitkä ja 100 kg painava nyrkkeilijä oli jättiläinen. Koska kookkaammat nyrkkeilijät iskevät lujempaa kuin pienemmät, on nyrkkeilyyn kehitetty painoluokat. Nyrkkeilijöiden koon kasvu tarkoittaa sitä, että otteluissa nähdään entistä enemmän yhden iskun tyrmäyksiä. Nykyisin ottelussa pienikin erehdys voi olla ottelijalle kohtalokas. Tätä kautta raskaansarjan nyrkkeilijät ryhtyvät harvoin suoraan iskujenvaihtoon verratessa pienempikokoisiin nyrkkeilijöihin


      • aitoBlueteam

        minäkin olen kova nyrkkeilemään netissä

        tiedän googlenkin


      • Tervetuloa-todellisuutee
        Hitaatsolut kirjoitti:

        Juu, varmasti.
        Vain täyskahjot harrastavat voimailua tappelu mielessä.
        Maailmalla kiertäessä huomasin että se 188cm/115kg treenattua ulkomuotoa auttoi siinä ettei tullut edes ongelmia.

        Koko on rauhoittava tekijä niin itselle kuin myös toisille ihmisille. Ei tarvitse todistella olevansa "kova" kirjoittaen miten "joku" tippuu muutamalla lyönnillä. Sehän olisi täysin idioottimaista.

        Kovat miehet eivät uhoile, he tietävät miten vaarallista voimamittelö voi olla. Mitä enemmän miehillä on voimaa sen helpommin se paha vahinko voi sattua.

        Kysymys: Missä nyrkkeilyn painoluokassa tulee eniten tyrmäyksiä?
        Seuraava on vihje oikeaan vastaukseen.

        Nyrkkeily perustuu lajina fysiikkaan, taktiikkaan ja älyyn. Nyrkkeilyssä ottelijat ovat kookkaampia kuin ennen. 1970-luvulla 190 cm pitkä ja 100 kg painava nyrkkeilijä oli jättiläinen. Koska kookkaammat nyrkkeilijät iskevät lujempaa kuin pienemmät, on nyrkkeilyyn kehitetty painoluokat. Nyrkkeilijöiden koon kasvu tarkoittaa sitä, että otteluissa nähdään entistä enemmän yhden iskun tyrmäyksiä. Nykyisin ottelussa pienikin erehdys voi olla ottelijalle kohtalokas. Tätä kautta raskaansarjan nyrkkeilijät ryhtyvät harvoin suoraan iskujenvaihtoon verratessa pienempikokoisiin nyrkkeilijöihin

        "Ei tarvitse todistella olevansa "kova" "

        Sitähän tuo aloittaja juuri yrittää todistella lässytyksellään.

        "Kovat miehet eivät uhoile, he tietävät miten vaarallista voimamittelö voi olla. Mitä enemmän miehillä on voimaa sen helpommin se paha vahinko voi sattua."

        Ja tuo aloittajan viestikö ei muka ole uhoamista ? Aloittajan viesti on juuri sitä tyypillistä heikkoälyisen "voimailijan" uhoamista, säälittäviä tapauksia tuollaiset lässyttäjät.


      • NäinSeOn
        Tervetuloa-todellisuutee kirjoitti:

        "Ei tarvitse todistella olevansa "kova" "

        Sitähän tuo aloittaja juuri yrittää todistella lässytyksellään.

        "Kovat miehet eivät uhoile, he tietävät miten vaarallista voimamittelö voi olla. Mitä enemmän miehillä on voimaa sen helpommin se paha vahinko voi sattua."

        Ja tuo aloittajan viestikö ei muka ole uhoamista ? Aloittajan viesti on juuri sitä tyypillistä heikkoälyisen "voimailijan" uhoamista, säälittäviä tapauksia tuollaiset lässyttäjät.

        Totta, Suomi on täynnä miehiä jotka harjoittelevat hauiksen vasaraliikkeitä molemmissa käsissä 40 kg käsipaino. He eivät paljon uhoa koska ovat nähneet monen vääntävän samaa liikettä 50 kg painoilla.

        Treenaamisessa tärkeintä on hyvä olo, ei niinkään tulokset. Aina löytyy kovempia kaiffareita.

        Voimannostajat ovat niitä joita kannattaisi jo hiukan "ihailla".
        Yleensä vielä fiksuja kavereita.


    • Ghhrdx

      Kerran kaltaisesi sieniaivo tuli kourii mun muijaa niin otin sitä kädestä kii ja väänsin siltä sormen poikki. Käräjille mentii. Oli mua paljon isompi jne...joten vejä v päähäs jos luulet et esim meikä sua pelkäis..tuhkamuna.

    • vm43

      Hui kuinka pelottaa!
      Kyllä minun täytyy narukäsineni ( 42cm, en ollut ennen mittaillut ) olla hiljaa ja paeta.
      Ei auta vaikka 55kg lisäpainolla meni leuanvedossa 5:n sarja. Yleensä en noteeraa muuta kuin maksimi ykkösen mutta 60kg ei alhaalta lähtien inahtanutkaan ylöspäin.
      Yhden käden leuka meni alhaalta "löysiltä" lähtien vain kerran.
      Paino oli noin 93kg.

      Ikävintä asiassa on, että nuo ovat takavuosien tilanteita lukuun ottamatta tuota haban mittaa. Ukko vanhenee ja kroppa rapistuu.
      Lisäpainoleuat lopetin olkaleikkaukseen.

      Onneksi on teitä väkivahvoja kansakunnan nuoria toivoja!

      • Ihmekehuja

        Sinulla on kyllä todella lapsellinen tarve kehua itseäsi. Vaikka teet alhaiset tuloksesi vain korvaushoidon ansiosta.


    • srth

      Miten pystytte mittaamaan jonkin lihaksen ympärysmitan? Käyttekö tomografiassa?

    • Olethomo

      Scot hauisk'ääntö 45 kilolla on umpipaskaa...korkeintaan lämmitelyä kehtaa tuollaisilla neitipainoilla tehdä

    • KaikkiOnKatoavaa

      Meidän mummolla on 50 sentin hauis, mutta hän ei jaksa kantaa maitotölkkiä kaupasta kotiin. Mutta onneksi kukaan ei ole tullut perseestä nipistelemän.

    • hassunhauskaaon

      Niin vain joku otti tämänkin vitsiksi tarkoitetun aloituksen tosissaan. Sillä eihän kukaan oikeasti vakavissaan kerro siitä, kuinka "katutilanteessa" pahoinpitelisi ihmisen. Sehän olisi aivan höpsöä. Olettaen, että kirjoittaja on yli 12-vuotias.

      • uuuuhhhhh

        Täällä kaikki kirjoittavat tosissaan. Tämä ei ole pakkotoisto.


    • tositarinoita

      Isäukko kertoi joskus tarinan työmailta, siis kirvesmiesporukasta. Porukassa oli juuri aloittajan kaltainen voimamies, kädet oli paksut kuin tavallisen miehen reidet ja oli tunnettu voimamies, kai harrastikin voimalajeja.

      Eteen oli nyt tullut sellainen työ kuin kattopaneelien naulaus. (Tapahtui aikaan ennen naulaimia, saatikka ruuveja joita ei tainnut raksahommissa olla vielä lainkaan). Työ siis piti tehdä käsin naulaamalla. Kun työ oli aloitettu niin eipä ollut mennyt kovin kauaa kun voimamiehen paksut kädet alkoivat kerrassaan puutua ja pikkuvasara muuttui hänelle kumman painavaksi. Naulan kantaan osuminen meni lopulta kovin heikoksi, voimamies ei yksinkertaisesti jaksanut lyödä vasaralla ylöspäin tarkasti. Paneelit eivät tietenkään kestä ohilyöntejä vaan menevät pahan näköisiksi joten isäni joutui tekemään työn loppuun toisen "tavallisen" kirvesmiehen kanssa ja voimamiehen piti tunnustaa että voimat sillä kertaa loppuivat.

      Vahvat kädet isäukollakin toki oli, ei niinkään hauikset vaan kädet ja käsivarret oli semmoiset "karhun käpälät". Kun isä kerran hukkasi kellonsa ja yritin lainata tarpeeseen omaani niin eipä hän saanut avattua ranneketta nyrkistään läpi vaikka hölläsin säätövaran maksimiin. Eikä omatkaan kädet pienet ole, itse asiassa isommat kuin hänellä ja olen selvästi pidemmäksi kasvanutkin. Kai se vuosikymmenien vasaran ja kirveen heilutus ja lapiotyöt oli tehnyt käsistä paksut. Muistan kun pääsin ripille ja isä muiden miesten joukossa onnitteli kättelemällä oli kuin kakkosnelosen pätkää olisin puristanut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe