Kokoomusjohto ylimielistä ja taitamatonta

expimot

Tuoreen kyselytutkimuksen mukaan enemmistö suomalaisista pitää kokoomusjohtoa ylimielisenä ja taitamattomana.

Itse en osaa tuosta ylimielisyydestä sanoa juuta enkä jaata, mutta taitamattomuudesta olen täysin eri mieltä.

Ovat toteuttaneet omaa agendaansa erittäin taitavasti.

19

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä-syy-

      Ihmiset ovat v i h d o i n ymmärtäneet mitä kokoomus politiikka oikeesti on,
      se on itsekästä,
      mijoonien ohjailu vain muutamaan yksityiseen taskuun
      kylmästi työntekijöitten ja veronmaksajien kustannuksella,
      piittamatta koko kansan toimeen tulosta ja hyvin voinnista,

      • kokkari

        Paraneeko kokkareiden agenda siitä kun kovan kokemuksen omaavaa Stubbia ollaan sijoittamassa piippuhyllylle ja noviisi untuvikko Orpo tilalle, jonka kokemus politiikassa on varsin vähäinen.

        Politiikassa toimiminen tänä päivänä vaatii kovaa kokemusta, taitoa toimia maan parhaaksi - no nykyisellä (Stubb) on kannuksensa hankkinut taitavalla yhteistyöllä neuvottelijoiden kanssa. Vaihdosta halutaan muodon vuoksi jotta kokoomus seuraavissa vaaleissa oli pääministeri puolue, ehkä toive on taaksejäänyttä elämää ja sitä ei löydy vaihto Orpoon tuo tulosta.


      • katsokaa-totuuttaTilmiin
        kokkari kirjoitti:

        Paraneeko kokkareiden agenda siitä kun kovan kokemuksen omaavaa Stubbia ollaan sijoittamassa piippuhyllylle ja noviisi untuvikko Orpo tilalle, jonka kokemus politiikassa on varsin vähäinen.

        Politiikassa toimiminen tänä päivänä vaatii kovaa kokemusta, taitoa toimia maan parhaaksi - no nykyisellä (Stubb) on kannuksensa hankkinut taitavalla yhteistyöllä neuvottelijoiden kanssa. Vaihdosta halutaan muodon vuoksi jotta kokoomus seuraavissa vaaleissa oli pääministeri puolue, ehkä toive on taaksejäänyttä elämää ja sitä ei löydy vaihto Orpoon tuo tulosta.

        Et muista, Stub menetti luottamuksen puhumalla sekavia,
        eräski juttu oli Stubin suussa 90 % kun totuus oli 10 % siis täyttä sekoilua
        Stubi myönti ettei osaa laskea
        lyhyt matikka yo kirjoituksissa senki naippanappa jos nyt edes pääsi läpi, itse myönti asian,
        tätä salaillaan ei kehata sanoa suoraan että luottamus on menny,
        se naurattaa, ku kunaan ei kehtaa sanoa totuutta,
        Stub on menettäny luottamuksen koska puhuu sekavai eikä aina tiedä mitä sylki suuhun tuo,
        siksi Stub pitää HETI vaihtaa oikeesti jämäkkään harkitsevaan järkevään politiikkoon,
        se on Petteri Orpo,


      • Palauta-se-varas

        Tuon naippanappa sanan olen minä keksinyt noin vuosi puolitoista sitten. Käytin sanaa jossain muualla, muistaakseni. Sen pyöristin sanasta nippanappa.


    • Minusta kokoomus (samoin kuin meidän moderaatit) ovat eräs kaikkein moraalisin ja ideoilleen uskollisin puolue: markkinatalous, kapitalismi ja yksilön oikeudet.

      • "Paloma.se.co"

        Mitä Suomeen tulee, on aika ajanut ohitse.
        On järjetöntä enää puhua puolueista Suomessa.
        -
        Suomessa voi olla enää ainoastaan Politiikan näyttelijöitä.
        Poliittiset vapaudet ovat Suomessa haihtuneet.
        Talouden myötä yhteis-kuntamme on alkanut kuolla.
        -
        Lopuksi provokaatio:
        Suomen ainoa pelastus on enää valtio-liitto Eestiin, tai Ruotsiin.
        Venäjäänkin voi liittyä.
        Jos väkisin haluaa saada NATO:n hurjistumaan.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Mitä Suomeen tulee, on aika ajanut ohitse.
        On järjetöntä enää puhua puolueista Suomessa.
        -
        Suomessa voi olla enää ainoastaan Politiikan näyttelijöitä.
        Poliittiset vapaudet ovat Suomessa haihtuneet.
        Talouden myötä yhteis-kuntamme on alkanut kuolla.
        -
        Lopuksi provokaatio:
        Suomen ainoa pelastus on enää valtio-liitto Eestiin, tai Ruotsiin.
        Venäjäänkin voi liittyä.
        Jos väkisin haluaa saada NATO:n hurjistumaan.

        H.

        Muutos:

        ...Politiikan näyttelijöitä, viimeisten ropojen riipijöitä.

        H.


      • Katselin tässä just grafiikkaa siitä miten äärioikeistonlaiset, populistiset, uusnatsipuolueet ovat olleet kasvussa Euroopassa.
        Kunhan pakolaistulvat tasaantuvat, ihmiset joko lähtevät tai jäävät, jääville löydetään paikka ja pääsevät elämän alkuun niin ihmisetkin tulevat järkiinsä.
        Heiluri liikkuu taas, toiseen suuntaan. kaikella on aikansa, taivaan alla.
        Täällä pääministeri piti pienen puheen ennen uusienministerien esittelemistä: Ruotsilla menee hyvin. Työttömyys pienin Euroopassa. Talus kunnossa. Allianssi ei ole onnistunut ihan täysin tuhoamaan yhteistä pääomaa. Aika satsata taas siihen Ruotsiin joka ollut niin monille mieleen ja ylpeyden aihe maailman ääriin saakka: se Ruotsi jonka minä VALITSIN asuinpaikakseni USA:n sijasta.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Katselin tässä just grafiikkaa siitä miten äärioikeistonlaiset, populistiset, uusnatsipuolueet ovat olleet kasvussa Euroopassa.
        Kunhan pakolaistulvat tasaantuvat, ihmiset joko lähtevät tai jäävät, jääville löydetään paikka ja pääsevät elämän alkuun niin ihmisetkin tulevat järkiinsä.
        Heiluri liikkuu taas, toiseen suuntaan. kaikella on aikansa, taivaan alla.
        Täällä pääministeri piti pienen puheen ennen uusienministerien esittelemistä: Ruotsilla menee hyvin. Työttömyys pienin Euroopassa. Talus kunnossa. Allianssi ei ole onnistunut ihan täysin tuhoamaan yhteistä pääomaa. Aika satsata taas siihen Ruotsiin joka ollut niin monille mieleen ja ylpeyden aihe maailman ääriin saakka: se Ruotsi jonka minä VALITSIN asuinpaikakseni USA:n sijasta.

        Talus= talous
        linkki unohtui:
        http://www.nytimes.com/interactive/2016/05/22/world/europe/europe-right-wing-austria-hungary.html?ribbon-ad-idx=7&src=trending&module=Ribbon&version=context®ion=Header&action=click&contentCollection=Trending&pgtype=article&_r=0&ncid=fcbklnkushpmg00000014


      • "Paloma.se.co"

        Älä kulta pieni aina linkitä typeryyksiä.
        Kirjoita ne itse.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Älä kulta pieni aina linkitä typeryyksiä.
        Kirjoita ne itse.

        H.

        NY Timesin artikkelit on yleensä aika järkevää kamaa. Kyllä ne aina mun höpinät voittaa. Ja sun :))


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        NY Timesin artikkelit on yleensä aika järkevää kamaa. Kyllä ne aina mun höpinät voittaa. Ja sun :))

        Kirjoita ne itse.

        H.


      • jnedelleen
        hunksz kirjoitti:

        Kirjoita ne itse.

        H.

        Niinpä niin, jos ei osaa kun suomea ja mahd. auttavasti ruotsin kieltä, jauhot sitä suuhun menee. H tietty olisi halunnut että olisit suomentanut NY TIMESIN artikkelin. Osaamattomuudesta on tehty ikuinen Graalin malja jne.


      • hunksz kirjoitti:

        Kirjoita ne itse.

        H.

        Oikeestaan olis riittänyt kun katsot grafiikan siitä. Antaa hyvän kuvan äärioikeistopuolueiden kasvusta Euroopassa viime vuosina.
        Jösses, jos mä osaisin kirjoittaa yhtä hyvin kuin toi reportteri niin olen todellakin tuhlannut koko elämäni opettamalla pikkulapsia sen sijaan että olisin ollut ulkomaankirjeenvaihtajana nykkiläisessä lehdessä.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Oikeestaan olis riittänyt kun katsot grafiikan siitä. Antaa hyvän kuvan äärioikeistopuolueiden kasvusta Euroopassa viime vuosina.
        Jösses, jos mä osaisin kirjoittaa yhtä hyvin kuin toi reportteri niin olen todellakin tuhlannut koko elämäni opettamalla pikkulapsia sen sijaan että olisin ollut ulkomaankirjeenvaihtajana nykkiläisessä lehdessä.

        "Paloma.se.co"

        Silmäilin grafiikat läpi.
        Ei huomauttamista minulla niihin.
        Yhtä lukuun-ottamatta.
        Ruotsin SD on maassaan pakotettu yhteisellä. epä-demikraaattisella tavalla alas.
        Kaikin mahdollisin keinoin.
        En olisi ihan ylpeä itsestäni, jos olisin Ruotsin kansalainen.
        -
        Kuinka kauaksi kantavat tanssit yli hautojen...
        1918- haudoista ovat Suomessa kaikki tanssineet kauaksi.
        Jokainen mielestään oikeaan.
        -
        Ilman sana-leikkejä totean:
        Kansan-sivistys, jonka meidän ikä-luokkamme tuntee kuolee kanssamme.
        Jälkeläisillemme kasvaa ihme-maa OZ.
        En olisi odottanut "Demokratian Diktatuuria" näin nopeasti.
        Etenkään omalta ikä-luokaltani.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Silmäilin grafiikat läpi.
        Ei huomauttamista minulla niihin.
        Yhtä lukuun-ottamatta.
        Ruotsin SD on maassaan pakotettu yhteisellä. epä-demikraaattisella tavalla alas.
        Kaikin mahdollisin keinoin.
        En olisi ihan ylpeä itsestäni, jos olisin Ruotsin kansalainen.
        -
        Kuinka kauaksi kantavat tanssit yli hautojen...
        1918- haudoista ovat Suomessa kaikki tanssineet kauaksi.
        Jokainen mielestään oikeaan.
        -
        Ilman sana-leikkejä totean:
        Kansan-sivistys, jonka meidän ikä-luokkamme tuntee kuolee kanssamme.
        Jälkeläisillemme kasvaa ihme-maa OZ.
        En olisi odottanut "Demokratian Diktatuuria" näin nopeasti.
        Etenkään omalta ikä-luokaltani.

        H.

        Ruotsalainen yhteiskunta jota poliitikkomme edustavat on tehnyt selväksi että he eivät tee yhteistyötä natsien kanssa. Oikealta vasempaan laidasta laitaan kaikki tuntevat samaa vastenmielisyyttä natseja kohtaan. He eivät edusta pohjoismaisia, skandinaavisia, länsimaisia arvoja jotka ovat yhteiskuntamme perusta kuten esim. ajatus ihmisten tasa-arvoisuudesta on heille vastenmielinen ja he repivät ja polarisoivat yhteiskuntaa houkuttelemalla riveihinsä pettyneitä ja tyytymättömiä äänestäjiä; ainoa ero heidän ja 30-luvun kansallissosialistien kanssa on että juutalaisten sijaan he ovat valinneet maahanmuuttajat, erityisesti muslimit, uusiksi kansakunnan vihollisiksi.
        Mutta, heidän bluffinsa on jo syynattu.

        Mnä olen ylpeä siitä että Ruotsissa puolueesta riippumatta edustajamme ovat pystyneet pitämään kiinni periaatteistaan.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Ruotsalainen yhteiskunta jota poliitikkomme edustavat on tehnyt selväksi että he eivät tee yhteistyötä natsien kanssa. Oikealta vasempaan laidasta laitaan kaikki tuntevat samaa vastenmielisyyttä natseja kohtaan. He eivät edusta pohjoismaisia, skandinaavisia, länsimaisia arvoja jotka ovat yhteiskuntamme perusta kuten esim. ajatus ihmisten tasa-arvoisuudesta on heille vastenmielinen ja he repivät ja polarisoivat yhteiskuntaa houkuttelemalla riveihinsä pettyneitä ja tyytymättömiä äänestäjiä; ainoa ero heidän ja 30-luvun kansallissosialistien kanssa on että juutalaisten sijaan he ovat valinneet maahanmuuttajat, erityisesti muslimit, uusiksi kansakunnan vihollisiksi.
        Mutta, heidän bluffinsa on jo syynattu.

        Mnä olen ylpeä siitä että Ruotsissa puolueesta riippumatta edustajamme ovat pystyneet pitämään kiinni periaatteistaan.

        "Paloma.se.co"

        Purkaisitko lyhenteen natsi sanoiksi.
        Sanoja on kaksi.
        Tuo purku on aina hyvä tehdä, koska silloin osaa ajatella laajemmin ja syvemmin.
        -
        Seuraavaksi voisit todistaa tämän lauseesi:
        "kaikki tuntevat samaa vastenmielisyyttä"
        -
        Mistä syntyvät pettyneet ja tyytymättömät äänestajät?
        -
        Määrittele poliittisesti sana bluffi.
        -
        Onneksi SD:kin pitää, vai?

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Purkaisitko lyhenteen natsi sanoiksi.
        Sanoja on kaksi.
        Tuo purku on aina hyvä tehdä, koska silloin osaa ajatella laajemmin ja syvemmin.
        -
        Seuraavaksi voisit todistaa tämän lauseesi:
        "kaikki tuntevat samaa vastenmielisyyttä"
        -
        Mistä syntyvät pettyneet ja tyytymättömät äänestajät?
        -
        Määrittele poliittisesti sana bluffi.
        -
        Onneksi SD:kin pitää, vai?

        H.

        Kansallissosialismi joka on nyt uudessa nousussa Euroopassa on muuttanut jossain määrissä muotoaan Hitlerinaikaisesta nationalsozialismuksesta. Alunperin sosialismiin perustuvat ideat työn arvosta jne. on hyljätty ja meidän populistiset uusnatsipuolueemme ovat ottaneet aimo harppauksen äärikonservatiivisen arvomaailman omistavien fascistien leiriin. Yhteistä on edelleen ihmisten eriarvoisuuden, rotuoppien, yltiöisänmaallisuuden korostaminen sekä tarkoitus pyhittää keinot-periaate.

        Kaikki tuntevat samaa vastenmielisyyttä: ei edes oikeistomme jotka osittain jakavat samaa arvomaailmaa) suostu minkäänlaiseen yhteistyöhön uusnatsipopulistien kanssa.

        Pettyneet ja tyytymättömät äänestäjät ovat useasti (ei tosin kaikki) poliittisesti valveutumattomia ja harhaanjohdettuja ihmisiä jotka pelkäävät oman leipänsä kaventumista tai ovat työttömiä, syrjäytettyjä tai vain helposti johdatettavia. Vuosikymmeniä kestänyt järjestelmällinen hyvinvointivaltion murentaminen yksityistämisen ja yhteisen omaisuuden myynnin ansiosta ei ole hyödyttänyt huonommin palkattuja tai osatyöttömiä ruotsalaisia: yhteiskunnalliset erot kasvavat koko ajan, yksityisten velkataakka kasvaa ja syylliset onkin löydetty: maahanmuuttajat joiden vastaanotto ja kotouttaminen maksaa. Tähän saakka tää bluffi on purenut, mutta ei enää. Nyt kiitos Panamapapereiden tiedämme miksi Ruotsin valtion kassakirstu kolisee tyhjyyttään.
        (Tässä tuli se bluffijuttu myös selitettyä)


    • Onko-Hää-kokkarekin

      Miksi mennä palstaa kauemmaksi katsomaan ylimielisyyttä? Täällähän teillä on ikioma H kuin Hua jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe