Onko vielä muita...

nokiaforever

...henkilöitä, joilla ei ole ollut mitään muuta puhelinmallia kuin Nokia? Ei siis edes Windows puhelinta. Vai olenko jo niitä harvalukuisia henkilöitä jotka edelleenkin käyttää ainoastaan Nokia puhelinta?

10

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuukia.ollaan

      Minulla on ollut aina Nokialainen. Ensimmäinen oli joku 2110. Nyt on jo monta vuotta ollut Lumia 920. Nokian tekemä sekin.

      Myös kumisaappaat ja autonrenkaat.

    • isijainsinööri

      Aina on ollut nokialainen. En niitä ekojen tyyppinumeroita enää muista, mutta nykyinen Lumia 800 on kestänyt neljä vuotta - kaikki pelaa niinkun uutena vaan :-)

    • l520l520

      Et toki ole ainoa sillä varsinkin vanhemmissa ikä luokissa on paljon uskollisia Nokia peruspuhelinten käyttäjiä. Itsekin voin heti sanoa kymmenen ihmistä joilla ei ole ollut muuta merkkiä.
      Esim oma mutsi ja hänen vanhemmat tuttavansa siskot ja veljet ja suvun vanhemmat henkilöt käyttää pelkästää Nokian peruspuhelimia koska eivät juuri muita osaisikaan käyttää.
      Äitini 75v veljellä plus hänen vaimollaan vielä molemmilla päivittäis käytössä 3310 joihin on kerran vaihdettu tarvike akut.. ei tällänen ihminen joka ei koskaan ole käyttänyt nettiä sun muita härpäkkeitä tiedäkään mitä älypuh pitäisi/voi tehdä. Noilta onkin turha edes kysyä mikset vaihda nykyaikaisempaan malliin... vastaus on yleensä tyyliin, "tämä riittää minulle hyvin".
      Ps. Itselläkin vielä päivittäiskäytössä 2009 syksyllä ostamani aikansa helmi Nokia 3120 Classic peruspuhelin johon kaikki soitot/txt viestit lähipiiristä tulee..Tossa 3120C on tosd hyvä perusluurin näyttö jos vertaa esim 215 joka sekin löytyy,215 näyttö on niin huono että silmiä särkee kun sitä aikansa tuijottaa(susi ostos). Myös muut luurinin Samsung J5 ja Lumia 640XL on nekin kovassa käytössä lähinnä niissä asioissa missä nettiä yleensä tarvitaan.. noissa molemmissa on DNA Sim kortit nopealla 4G liittymällä.
      Muitakin luureja on vaikka kuinka mutta ei niistä viitsi enää edes mainita.

    • NokiaN9

      Voisin olla kiinnostunut ostamaan muistoksi ja satunnaiseen käyttöönkin Nokia N9 Meegon jos vain sattusi osumaan kohdalla maltillisella hinnalla täysin virheetön ja siisti puhelin siisteine tehdaspakkauksineen ja käyttöoppaineen.

      Siinä on muistaakseni kiinteä akku jonka vaihdettavuuden hankaluudesta en ole ottanut selvää, eli jostakin pitäisi löytää alkuperäinen vara-akku myös.

      • remanu

        Kiinasta niitä saa edelleen.
        http://www.aliexpress.com/af/nokia-n9.html?ltype=wholesale&d=y&origin=n&isViewCP=y&catId=0&initiative_id=SB_20160529064644&SearchText=nokia n9


      • NokiaN9
        remanu kirjoitti:

        Kiinasta niitä saa edelleen.
        http://www.aliexpress.com/af/nokia-n9.html?ltype=wholesale&d=y&origin=n&isViewCP=y&catId=0&initiative_id=SB_20160529064644&SearchText=nokia n9

        Nuo kiinasivut ei tahtoneet toimia kunnolla (evästeet sallittuna). Kun klikkasi tuotetta niin skippasi toistuvasti kurjautumissivulle. Muutenkin hieman vierastaa ajatus antaa luottokorttinsa numeroa tuonne, vaika saattahan se olla rehti kauppapaikka.

        Mitenhän kiinaversioissa mahtaa olla karttojen maat ja niiden päivitykset ja miten N9:n mahtaisi lisäpäivityksiä enää saada (turvakameroineen?). Näin yhden puhelimen EU-ilmoituksen jossa oli Benelux-maat, mutta en tiedä kuinka vanhat kartat ja saako siihen halutessaan enää lisämaita.

        Amazon UK:ltakin näyttää löytyvän: https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=node=560820&field-keywords=Nokia N9

        Ps. Nokia 808 Pure View 41Mpx 'hirviökamera-puhelinta' koskien, jollakin foorumilla jota en nyt enää muista, manattiin että MS oli pakkopäivityksen yhteydessä deletoinut ainakin osan Nokian kamerasoftasta ja kamera ei sen jälkeen ole lainkaan 'hirviökamera' laadultaan, vaan jotakin aivan muuta.


    • aikahuvittavaa

      Monet käytti pelkästään nokioita ja lumiaa haukkuvat vaikka paljon parempia kuin yksikään nokia. Minulla oli vain n95, sekin oli paska näytöltään eikä paljon mainostetulla navigoinnilla tehnyt oikein mitään. Muutenkin se ja aikaisemmat nokiat paljon hankalampia käyttää kuin tuskin mikään muu merkki.

      • olethuvittava

        Mitähän tuo kummallinen litania on niinku suomeksi niinku?


      • kylläsesiitä
        olethuvittava kirjoitti:

        Mitähän tuo kummallinen litania on niinku suomeksi niinku?

        Isket päätä seinään muutaman kerran ja luet uudelleen, toistat riittävän monta kertaa eiköhän se siitä aukene.


    • vaihto_ruljanssi

      N9 jälkeen vaihdoin Sony Z3 Compactiin, joka on ensimmäinen ei nokialainen
      N9 toimii edelleen, mutta sattuneista syistä johtuen tarvitsin androidin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe