Mielipiteet tervetulleita

miekkonen_vaan

Minkälaiset naiset ovat kaikista halukkaampia kun ajatellaan parisuhdeseksiä ja miksei ikääkin...mulla ei ole kuin kolmessta naisesta kokemuksia. Olen seurustellut aikoinaan yhden 16v tytön kanssa se oli siihen mennessä ollut muutaman kerran yhdynnässä oikein pelotti kun eka kerran pantiin piti olla hellä ja varovainen ja näkihän se tytön ilmeestä että tiukkaa teki kun sisään työntelin. Oneksi oli tytöllä pillerit käytössä ei tarvinnut kumilla soheltaa. Seurustelu kesti aikansa sitten tuli vähän vanhempi ja kokeneempi omaa ikää oleva nainen. Sitten alkoi peittokin heilua jo vähän eri tahtiin, sain eka kertaa suikkaria jne. Sitten ero ja kuvioihin ilmestyi nykyinen kumppani jonka kanssa on kaikkea kokeiltu ja harrastettu. Omalta osalta parisuhde tarjoi parasta seksiä kun naiseni oli 22 - 35, kuumaa ja estotonta omasta mielestä, peppuseksiäkin oli joskus ja muita pieniä "leikkejä". Sitten alkoi kuitenkin tahti hyytyä ja leikit loppua...Seksi alkoi olla sitä tasaisen tappavaa kunnes hyytyi entisestään. Reidet aukenevat yhä harvemmin vaikka mitä tekisi ja sitten ei enää juuri muista miltä se kumppanin puutarha tuntuu tai näyttää, nuolla kun ei ole saanut vuosiin. Hyvinkin satunnaisesti ollaan...

11

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glbk

      No omien tähän astisten kokemusten mukaan vasta 35-42 naiset ovat uskaltaneet olla fiiliksellä ja aidosti sängyssä. Nyt pitkähkö parisuhde jo ja 37v puolisoni on parasta ikinä. Nuorempana naiset eivät vielä joko osanneet, uskaltaneet tai aidosti itse halunneet, vaan oli miehen miellyttämisen falskiutta. Vanhemmista ei ole kokemusta. Aika näyttää.

      • "Nuorempana naiset eivät vielä joko osanneet, uskaltaneet tai aidosti itse halunneet, vaan oli miehen miellyttämisen falskiutta."

        Ei se oo mun mielestä riippuvainen naisen iästä et mitä osaa tai uskaltaa. Minäkin oon vielä alle 30v. ja osaan ja uskalla tosi paljon kaikkea kivaa. En oo tavannu moniakaan sellaisia miehiä, jotka ei olis tykänny siitä kun he ovat saaneet olla "kuninkaita" sängyssä. Et he on ollu enemmän saamapuolella ja et nainen on ollu aktiivinen toimiessaan miehen nautinnon ja tyydytyksen eteen. Ja mä oon tavannu kyllä sen verran paljon miehiä, et mä pystyn sanoo asiasta just noin.
        Tosin en halua yleistää, on sellaisiakin miehiä, jotka haluu näyttää olevansa enemmän aktiivisempi. Sellaisen kaa tulee vain kilpajuoksu ja täytyy kysyy, et miten mies oikein haluaa?


      • Vanhaeukkojokohta

        Hih..
        On aina viihdyttävää kun palstoille ilmestyy uusi "hahmo", joka pitää itseään paljon fiksumpana & kypsempänä mitä lopuks onkaan. Aina siellä taustalla jokin kirpoo ihmistä ja täällä netissä voi helpottaa oloaan.

        Kun vähän kasvat, jos mahdollista, niin ymmärrät ettei se nyt niin viisasta ole kertoa tavanneensa miehiä niissä merkeissä "sen verran paljon"....

        Hyvin tehty hahmo kyllä, toivon näin.
        Ettei hukassa oleva hieman epävarma tyttönen oikeasti napise vähän kaikesta kaikille "muka fiksusti". X)


      • Vanhaeukkojokohta kirjoitti:

        Hih..
        On aina viihdyttävää kun palstoille ilmestyy uusi "hahmo", joka pitää itseään paljon fiksumpana & kypsempänä mitä lopuks onkaan. Aina siellä taustalla jokin kirpoo ihmistä ja täällä netissä voi helpottaa oloaan.

        Kun vähän kasvat, jos mahdollista, niin ymmärrät ettei se nyt niin viisasta ole kertoa tavanneensa miehiä niissä merkeissä "sen verran paljon"....

        Hyvin tehty hahmo kyllä, toivon näin.
        Ettei hukassa oleva hieman epävarma tyttönen oikeasti napise vähän kaikesta kaikille "muka fiksusti". X)

        Mitä ihmeen merkitystä nykyaikana sillä on, et mä oon tavannu "niissä merkeissä" sen verran paljon miehiä? Luulis olevan jo paljonki sellaisia miehiä, joiden omakin itsetunto on sitä luokkaa, ettei heitä haittaa oleminen "hieman" kokeneemman naisen kanssa. Ja mistäpä he sen tietäis, että just mulla on paljon seksihistoriaa takana? Eihän se mun mielestä ainakaan päälle päin näy. Ja jos mies on niin epävarma, et hän alkaa kysyy jotain lukuu, nii mä pyydän häntä sanoo ekaks omansa ja suhteutan sitten mun oman siihen. Niin että ei tässä oo mitään ongelmaa.

        No joo, vähän kaikille tulee sanottuu sitä omaa mielipidettä. Se on sellaista vuorovaikutusta.


      • hahahaffllf
        Vanhaeukkojokohta kirjoitti:

        Hih..
        On aina viihdyttävää kun palstoille ilmestyy uusi "hahmo", joka pitää itseään paljon fiksumpana & kypsempänä mitä lopuks onkaan. Aina siellä taustalla jokin kirpoo ihmistä ja täällä netissä voi helpottaa oloaan.

        Kun vähän kasvat, jos mahdollista, niin ymmärrät ettei se nyt niin viisasta ole kertoa tavanneensa miehiä niissä merkeissä "sen verran paljon"....

        Hyvin tehty hahmo kyllä, toivon näin.
        Ettei hukassa oleva hieman epävarma tyttönen oikeasti napise vähän kaikesta kaikille "muka fiksusti". X)

        Heh, just joo. Siinä vasta on tosiaan vanhahtava näkökulma. Naisen pitäisi esittää vissiin jotain neitsyttä, se se olisi viisasta :D


    • Brjrjrkttjh

      Täytyypä ottaa sellainenkin huomioon että miekkonen on itsekin vanhentunut ajan kuluessa. Ehkä se alkaa iän myöden tuntua vähän vanhan toistolta.

    • No kyllä jotain korrelaatiota on iällä, eli vanhempi osaa ja uskaltaa enemmän, tosin yli 45 vuotiaista minulla ei kokemusta ole. Toki on poikkeuksiakin. Paljon riippuu myös, tunteeko nainen olonsa turvalliseksi. Jos tuntee, uskaltaa hän lähteä mukaan vähän villimpiinkin kokeiluihin.

      Varmaan tulee myös leipiintyminen kun vuosia tai kymmeniä vuosia saman kanssa jyystää. On vaikea löytää inspiraatiota. Sitten tietysti kannattaa miettiä itseäänkin. Onko vartalo pysynyt kuosissa, tukka siisti, ja (hammas) hygienia kunnossa.

    • Vanhaeukkojokohta

      Se on tuurista kiinni ja sen jälkeen kun on selvinnyt kuinka hyvin libidot osuu yksiin, oma valinta jatkaako tyytyen vai vaihtaako sopivampaan.
      Joillekin seksi on läpi elämän se pakollinen paha. Osa jaksaa innostua alussa toisen ns.koukuttaakseen mutta parisuhteen vakauduttua ei enää viitsitä vaivautua mikäli ei koe itse saavansa hommasta mitään irti.
      Asennekysymys ja paljon vaikuttaa persoonakin. Onko tahtoa haluta tai edes huomioida omaa rakastaan.. Silloinkin jos ei itseä haluta.

      Joskus käy tuuri ja kumpikin kokee seksin tärkeäksi osaksi suhdetta. Silloin paremmin riittää haluja toista huomioida ja vaikeatkin ajat mennään läpi peitot heiluen.

      Jos päätyy yhteen epäsopivan kanssa niin se sitten vaan kärvisteltävä mikäli ei halua ottaa riskiä paremmasta yhteensopivuuden löytämisestä. Mikä onkin riski sillä harvemmin kukaan vähemmän seksiä arvostqva mies/nainen sitä ilmoittaa suhteen alkumetreillä.

    • 435643564

      Halukkaimpia ovat ne hiljaiset hissukat, jotka muistuttavat ulkonäöltään kirjaston tätiä.
      Harvoin seurustelevat, joten kaikki halut kasaantuvat vuosien saatossa niin, että se voi jopa katkeroittaa nämä kun eivät löydä itselleen kumppania, kenen kanssa toteuttaa näitä fantasioita.
      Kylmä todellisuus (seksuaalinen markkina-arvo) iskee jokaiselle päin näköä jossain elämän vaiheessa.

    • ETSITÄÄNn

      vain seksiä, panomiehet

    • Kokemusta-On

      Minusta tässä asiassa voi erottaa kolme erilaista naistyyppiä. Ensimmäinen ovat hyvin intohimoiset naiset. Heidän kanssaan voi olla paljon hyvää ja monipuolista seksiä. Melko usein kuitenkin tämän naistyypin halut hiipuvat varsinkin pitkässä parisuhteessa ja tuloksena voi olla lähes seksitön suhde. Naisen halut nousevat esiin vasta kun löytyy uusi suhde joka sytyttää intohimon.
      Toinen tyyppi on seksiin välinpitämättömästi suhtautuvat naiset. Heidän kanssaan voi olla aluksi seksiä melko paljonkin mutta se on harvoin kovin monipuolista. Seksi hiipuu melko nopeasti ja erityisesti kun lapset on saatu tehtyä.
      Kolmas naistyyppi on seksiin hyvin käytännöllisesti suhtautuvat naiset. Heidän kanssaan seksi on harvoin mitään suurta ilotulitusta mutta se on säännöllistä ja jatkuu yleensä melko tasaisena pitkässäkin parisuhteessa.
      Itse olen ollut yhdessä kaikkien näiden erilaistan naisten kanssa ja jos pitää valita niin lyhyeen suhteeseen ottaisin ensimmäisen mutta perheen perustaisin kolmannen tyypin kanssa. Keskimmäistä tyyppiä kannattaa välttää joka tilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe