Koko Suomi nauraa

kakkelber

Savonlinna möhlii näköjään kaiken. Aina on irvailijat asialla. Milloin pannaan elävä vetokoukkufirma lihoiksi , milloin palaa teollisuushalli "sopivasti", milloin nakerretaan kuukausia viljasiiloa, kun dynykin on jo keksitty, milloin tehdään ohitustie puolityhjän kaupungin ohi. Milloin maksetaan tukiaisia lentoliikenteelle.Viimeisin v**tuilun kohde on tää OKL

6

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta_ei_naurata

      Pientä on vielä tuollaiset, mutta kohta ei naurata!

      Toistaiseksi tämä savonlinnalaisen sielunhoitajana toimivan Pirkko Muhosen profetia ei ole täyttynyt vaikka aika jo oli ja meni, mutta luonnollisesti se johtui uskovien väkevistä rukouksista Jahven puoleen, joka esti tapahtuman.
      =
      Pirkko Muhosen unisanoma - Putin pommittaa Savonlinnaa

      Kun Jumala sallii venäläisten hyökkäyksen Suomeen, tulee samalla vielä joukko juutalaisia. Nyt pitäisi odottaa ja valmistautua. Monet ovat pettyneet kun 10 vuotta sitten ei tullut joukkoja sieltä, vaikka piti. Suomi itse esti silloin sen siunauksen. Nyt kun heitä tulee suurin, osa ei selviä rajan yli, ja me majoitamme kauankin heitä. Ikävä kyllä uskovia on joukossamme, jotka estävät ja jopa "kavaltavat" Herran suunnitelman. Antisemitismi on jo seurakunnissa ja siksikin Jumala ei salli sitä kauan. Suomessa on paljon Hänen kansaansa, mutta monet eivät sitä halua uskoa. On lopullisen nousun aika kunnes Hän itse tulee pian!

      Näin tuon saman lentokoneen unessa joka oli Olavi Mäkelän profetiasivuilla. Se tarkkaili meitä jossain isossa talossa ja pelkäsimme. Mutta Jumala itse suojeli meitä ja tarkkailijakone ei nähnyt meitä. Sitten tuli pienempiä hävittäjiä ja ne pommittivat Savonlinnaa. Putin sanoi siinä vihaisella äänellä: ”Osoitan vihani ja voimani jollekin paikkakunnalle, mutta muuten otamme verettömästi maanne haltuunne.”

      Unessa meinasimme lähteä turvaan autolla, mutta kaikilla teillä oli jo venäläiset sotilaat. Sitten taloon tuli mies, joka rauhallisesti sanoi, että hän on tullut viemään meidät turvapaikkaan. Hän laski kankaan yllemme ja kuljimme sen alla kaikki. Venäläinen tarkkailukone tuli vielä meidän talon kohdalle, muuta se ei nähnyt meitä. Jumala suojeli meidät. Olimme Hänen suojeluksessa. Samalla näin paljon maata, mitä he olivat ostaneet etukäteen ja kaikki nettiyhteydet ja muut oli mykistetty. Emme saaneet enää yhteyttä mihinkään. Itkin että miksi rakkaat savonlinnalaiset ja Suomen kansa ette uskoneet kun yritin varoittaa. Jumala lohdutti, että on parempi sallia se ahdistus kuin nähdä kun kansa kääntyy vihollisen puolelle. Hän ei salli kauaa Sanaansa pilkattavan. Hänellä on viimeisen varoituksen aika maallemme. Hänen omansa ovat kokonaan Hänen suojaavan kilven takana ja meillä on tehtävää.

      Junarata, joka lähtee Kotkasta ja menee Savonlinnan kautta Pieksämäelle Torniota kohti, oli raja, minkä he ajaksi ottavat. Olen ollut paastorukouksessa ja toissa yönä näin punaisen kyltin jossa luki: Venäjä hyökkää millä hetkellä tahansa. Kaikki on valmiina. Hänen omilleen Herra haluaa nyt vahvistaa, että ne tyhjät paikat ja turvapaikat ovat samassa hetkessä tärkeitä.

      Näin 7 vuotta sitten näyssä joukon, joka tuli kävellen rajan yli. Kun näin sen näyn rukouksessa, minuun koski joka paikaan enemmän kuin synnytyksessä. Kolme päivää joka ikinen lihakseni ja paikkani oli kipeä. Siinä tilassa en voinut enää huutaa kuin ”Auta Jeesus!” Meidän on otettava tosissaan tämä aika! Valvokaa ja tehkää parannusta Jumalan edessä eikä ihmisten edessä. Sillä Hän näkee kaiken. Jumalan omaa kansaa aletaan vainota ja myös uskovia piankin. Ne ovat jo alkaneet! Tämän saa tutkia isän edessä, mutta olen todella tuskassa kansani ja maamme puolesta.

    • iuzdyyugzhg
    • Ja_lisäksi

      Varmaan jotkut kaupunkilaiset vielä ensi vaaleissakin äänestävät persuja tai kepua.

    • möhllääksijäpukkoo

      Yks möhllääs on se ku tuo Savolan aluve on aena vua semmosta jootomuata. Ee piäse suunnittelu eekä rakentaminen käänttiin ku se yks Kaeppaene isttuu ku tatti mualänttisä piällä eekä siitä luovu. Sille ee näätä mahtavan kaapunnin virkamiehet mittää. Nyt on pakkolunastus alullaan vua on täätisen hijasta hommoo. Lakimiehet kyllä ottaa varmmaan oman osasa siittäe kiistasta:D On ne sevverran rahantuntovvoo jookkoo:D:D

    • pikavoittaja

      savonlinnalle saa nauraa todellakin. Nyt on liikkeellä uusia"parkkipirkkoja", elämäänsä kyllästyneen näkösiä tyyppejä. Nyt saadaan varmaan talous nousuun, kun laitetaan 45 euron pikavoittoja jokaiseen autoon. Kiva kattoo ku tyhjällä parkkipaikalla, kuvataan ja laitetaan pikavoitto tuulilasiin. Onnea ja menestystä tällaselle uppoavalle laivalle...

    • sivustaseurailija

      kyllä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe