Olet kuvottava,

77777

halveksuttava, maanmatonen. Harvoin olen vastaavaan luuseriin törmännyt.

31

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketä sä edes kaipaat.............
      Lol...

      • 77777

        En kaipaa ketään. Kaipaan mielenrauhaa ja onnellisuuden tunnetta.


      • ihmetyinkylläitsepaljon

        RistoParisto, olipa todella jännä juttu tuossa aamupäivällä, keskustelimme joistain jutuista, kun olen työskennellyt koodausjärjestelmienkin kanssa ja tehnyt omia niin: joltain varmaan joltain pikkutytöltä tuli aivan ihmeellinen ratkaisu johonkin tehtävään, eli siis viestien enkryptaukseen.

        Hassusti tuli jostain keskustelusta jotenkin, erittäin arvokas idea minkä keksi, ja mulla on tosiaan asianajajia että takaan sen että tämä "jokaasuupeitonalla", saa kaiken hyödyn, minä en tarvitse rahaa, mutta hän voisi tarvita.

        Kyllä niin ihmeellisen idean keksi että hyvänen aika itsekin ihmetyin vaikka irrationaaligeneraattoreitakin olen kirjoittanut kryptaukseen.. kyllä niin mahtava idea. Onneksi sitä ei kukaan vielä tiedä, en minäkään vielä täysin ymmärrä sitä.


    • 77777

      Tiedän jo mitä oot puuhannut ja se saa pisteesi laskemaan nollaan. Sovitte loistavasti toisillenne, nollat.

      • jätähänetrauhaan

        Ehkä häntä ei kiinnosta sinun pisteytyksesi.


      • 77777
        jätähänetrauhaan kirjoitti:

        Ehkä häntä ei kiinnosta sinun pisteytyksesi.

        Ei pitäisikään kiinnostaa, vaan erään toisen luuserin pisteytys pitäisi - nykyään. Ihme pellejä!! :D Jännä nähdä millainen lähiöelämää tuloillaan niillä kahdella?!? Ainakin meriitit puhuvat puolestaan!!!


      • muistetaan
        77777 kirjoitti:

        Ei pitäisikään kiinnostaa, vaan erään toisen luuserin pisteytys pitäisi - nykyään. Ihme pellejä!! :D Jännä nähdä millainen lähiöelämää tuloillaan niillä kahdella?!? Ainakin meriitit puhuvat puolestaan!!!

        Kaikki vastata näihin muka loukkaantuneena
        ja vihaisena.


      • 77777

        Selittele itsellesi mitä lystäät :D Vastaus kysymykseesi: Sinulle en antaisi korkeastakaan maksusta. En edes koko isäsi omaisuudesta! :D Tiedän kyllä muutaman joille ei tarvitsisi maksaakaan. Tyydy heihin.


    • näinseonvaan

      Et halua että tapaan ihmisiä jotka pitävät ja hyväksyvät minut sellaisena kuin olen? Tiedän että haluat maksaa vain potut pottuina. Et ole edelleenkään oikeasti minusta kiinnostunut. Mieti nyt itsekin!

      • 77777

        En, enkä ole koskaan ollutkaan! Totesinhan jo, sovitte loistavasti toisillenne. Mitäänsanomattoman luuserit. Leveitä, lyhyitä, rumia ja rahattomia. Onnea elämäänne!!!


      • noinkinseon

        Kiitos. Olisin tullut moikkaamaan mutta epäilin ettet siedä minua ja uusia ystäviäni.


      • 77777
        noinkinseon kirjoitti:

        Kiitos. Olisin tullut moikkaamaan mutta epäilin ettet siedä minua ja uusia ystäviäni.

        Älä jauha paskaa. Onko sinulla ystäviä? Eipä ainakaan kovin lojaaleja sellaisia... :D


      • noinkinseon

        Aitoja ystäviä on kai harvalla liikaa. Kai se johtuu itsestäkin.


    • mitäihmettäääää

      Mikä tan ap idea oikein edes oli? :D

      • 77777

        Kertoa totuus idiooteille.


    • hullujanuoroomalaiset

      Omg

    • omin_tämän

      kiitos

    • 77777

      Oikeasti vituttaa vaan, että kaikki (harvat) joihin olen elämäni aikana ihastunut/rakastunut ovat vaan tykänneet leikkiä tunteillani. Samoin kun ihmiset joita olen kutsunut ystävikseni. Miksi minun pitäisi jatkossa toimia yhtään toisin? Miksi en saisi haukkua ja toivoa heille pahinta?

    • häääh

      siis mitä? XD

    • rakasystäväin

      Tämä ei tee hyvää mielenterveydelle

    • Kyllästyyytttäää_Nää

      MIkset kerro kenelle raivoat, olis vähemmän luulotautisia luulemassa ja muka tietämässä kuka olet?

      Janille olet ennenkin täällä raivonnut, taisi olla Ouluun.

    • Ottaisvastuunelämästään

      Noin siinä käy kun on narsku.
      Pettäjä mimmejä tää Aloittaja.
      Pitää itseään muita parempana.
      Tuhoaa ensin yhden pitkän suhteen ja sit syyttää miestä petturiks ku tahtoo rakkaansa takas.
      Nyt esittää niin loukattua että.
      Ja itses ei tietenkään ole mitään syytä.
      Oikee tyrkkyvamppi.
      Sitä saa mitä tilaa.

      • trollitonjustteilletehty

        XDDDDDDDD


      • Räyhäilijälle
        trollitonjustteilletehty kirjoitti:

        XDDDDDDDD

        Teille???
        Palstapsykoosi näköjään iskenyt johonki trolliin. Luulee tietävänsä muttei tiedä kuitenkaan.
        Seko olet.


    • toipuvavaimo

      Jospa minäkin vähän auttaako? Saakelin vamppi kieroilija. Ukkomiehen sekoitit täysin. Meillä hyvä suhde kunnes otit yhteyttä ja aloitte salasuhteen. Niin kilttimies ei pystynyt vastustamaan onhan tuo hankalassa iässä. Ja pitkä harmaa liitto takana. Onhan se ihanaa kun tulee nainen antaa hiukan johan on mies vietävissä. Tokihan näitä varmaan tulee kaikille eteen joskus ja niistä on selvittävä. Hatun nosto kuitenkin sinulle kakkonen kun kuulemma et halunnut jatkaa salaa ja teit lopun tästä. Vieläkö se ukkokulta sinua ahdistelee ja anoo? On nuo miehet hankalia tietyssä iässä! Tuskin oli edes kertonut sinulle päätöksestä mistä kotona puhuttiin. Ei ole maailman ainut aviomies jolla salasuhde. Eiköhän tämä tästä korjaannu edes joskus.

    • Idontgiveafuck

      Totta.

      Mutta en välitä toisten ihmisten mielipiteestä kuten sinunkaan lainkaan.

      Kuka sitten onkaan se luuseri?

      • 77777

        Eli mielestäsi on ok satuttaa toista ja olla välittämmättä heidän tunteistaan? Toi tulee osumaan vielä niin omaan nilkkaan. Olet luuseri, nolla, itsekeskeinen paska. Ammu itsesi, kiitos.


    • oxaboard

      Odotapa vain kun tapaat minut.

      • 77777

        En usko että niin tulee enää käymään. Tapaaminen ois ollut jo, jos se koskaan enää edes tulisi tapahtumaan.


    • 77777

      Oon väsynyt, antakaa anteeksi :(

    • niih

      Tapaaminen ei taida auttaa meitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe