Haluaisiko joku syrjäytynyt kirjoitella mun kans?

yksinäinennainen-

Olen n. 20v nainen, joka on syrjäytynyt tästä yhteiskunnasta ja haluaisin tutustua johonkuhun muuhun samanlaiseen :) Esim. sähköpostilla.

30

547

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syrjaytynypoeka

      Laita osotetta minne kirjotella? :)

    • tällastatääon

      Sä olet vasta onneksi kakskymppinen, joten mitään ei ole vielä menetetty. Mä olen 38, eli toisin sanoen mitään toivoakaan ei enää ole, siksi parasta mitä voin tehdä, on pamauttaa aivoni pihalle.

      • Erakkomainen_eläjä

        Mä taas 48v. mies.Parasta mitä voi toivoa enää on äkkikuolema.


    • JeesusPelastaa1

      Kenenkään toivo ei ole mennyt koska tämä yhteiskunta ei määritä ihmisen arvoa!
      Meidät kyllä aivopestään lapsesta asti siihen että vain yhteiskunnan määrittämä arvokas ihminen on jonkin arvoinen. Mutta tämä on valhe. Yhteiskunta rakennetaan sen kaltaiseksi kuin varakkaat sen tahtovat rakentaa. Eli yhteiskunnan arvot ovat eliitin arvoja ei kaikkien ihmisten arvoja.
      Kukin meistä voi itse määrittää elämälleen arvot. Jos yhteiskunta on mennyt rahan ahneiden käsissä mielisairaaksi niin sen ei tarvitse tarkoittaa että Sinulla täytyy olla samat elämän arvot. Jos joku "syrjätyy" tästä sairaasta yhteiskunnasta niin se ei tarkoita että hän on huono ihminen. Saattaa jopa olla että hän juuri on arvoiltaan ja näkemyksiltään "terve".
      Kaiken lisäksi "syrjäytyä" voi monella tapaa. Jos arvostat luontoa ja elämän yksinkertaisuutta, sellaista mitä elämä oli esimerkiksi ennen internettiä, silloin voi tehdä "syrjäytymisestä" seikkailun. Survival-seikkailun. "Metsästät" yhteiskunnasta kaikenlaisia ilmaisia palveluja, työtön pääsee esim museoihin halvalla, voit kerätä sivistystä historiasta. Selvittää kuinka ihmiset eli ennen tai kuinka he elää muissa köyhiissä maissa nyt. Ota huomioon että maailmassa ehkä 70% ihmisistä on köyhiä. Kuulut siis enemmistöön etkä suinkaan "sivullisiin syrjäytyneisiin".
      Vain mielikuvitus on rajana kun rakennat elämästäsi oman seikkailun. Lue mediasta vain niitä juttuja joissa muutkin ovat keksineet ratkaisuja selviämiseen. Älä vertaa itseäsi niihin pelureihin jotka haluavat olla kieroja muiden pettäjiä vain saadakseen rahaa ja tuhotakseen omat elämän arvonsa ja muiden elämän.
      Kaiken perusta on kuitenkin että Jumala on Luoja ja Tuomari. Hän määrää jokaisen ihmisen lopullisen tuomion ja armahtaa niitä jotka Häneltä pyytävät apua. Kyse ei ole siitä uskooko joku tämän vai ei, kyse on siitä että se on Fakta. Ja kukin meistä valitsee elämässään sen huomioiko tuon Faktan vai haluaako juhlia illuusiossa kunnes tulee tuomio. Pelurit juhlivat vain aikansa.

      • Erakkomainen_eläjä

        Kenenkään toivo ei ole mennyt koska tämä yhteiskunta ei määritä ihmisen arvoa!
        Meidät kyllä aivopestään lapsesta asti siihen että vain yhteiskunnan määrittämä arvokas ihminen on jonkin arvoinen. Mutta tämä on valhe. Yhteiskunta rakennetaan sen kaltaiseksi kuin varakkaat sen tahtovat rakentaa. Eli yhteiskunnan arvot ovat eliitin arvoja ei kaikkien ihmisten arvoja.
        Kukin meistä voi itse määrittää elämälleen arvot. Jos yhteiskunta on mennyt rahan ahneiden käsissä mielisairaaksi niin sen ei tarvitse tarkoittaa että Sinulla täytyy olla samat elämän arvot. Jos joku "syrjätyy" tästä sairaasta yhteiskunnasta niin se ei tarkoita että hän on huono ihminen. Saattaa jopa olla että hän juuri on arvoiltaan ja näkemyksiltään "terve".
        Tuo toteamus on mielestäni totta.Tämä on yksi syy,miksi hyppäsin tästä oravanpyörästä ulos.Vaikka alkaa jo lähelle 50v. olla,niin voin todeta,että
        olen onnistunut elämässä helvatan hyvin.(vaikka itse sanonkin) :)


    • Kelopuu22
      • kelopuu22..hyvältä vaikuttaa plokin alku..jos siellä juttua riittää tulen sitä seuraamaan..


      • Eristäytynyt

        Laitetaan seurantaan.


      • jatkoa.odotellaan

        Hei, kommentoin blogiin! Hienoa!


      • Seurannut

        Olipa rakentaa jutustelua. Elät rikasta elämää!
        Hienoja kuvia! Monet kiitokset, "Kelopuu22"!


    • LLottis

      Haet kuitenkin kontakteja netin kautta? Silloin et ole täysin erakko, eristäytynyt etkä syrjäytynyt.

      • yksinäinennainen-25

        No olenhan minä täysin erakko/eristäytynyt/syrjäytynyt siihen asti kunnes saan niitä kontakteja


      • kontaktija
        yksinäinennainen-25 kirjoitti:

        No olenhan minä täysin erakko/eristäytynyt/syrjäytynyt siihen asti kunnes saan niitä kontakteja

        Sanopas, miten sinuun saa kontaktin. Laita vaikka sähköpostiosoitteesi.


    • Tuuskanuikkunen

      Joskus minäkin tunnen itseni yksinäiseksi, vaikka paljolti omissa oloissa viihdynkin, joten tekaisin itselleni sähköpostin tänne eli jos tämän keskustelun aloittaja, tai miksi ei joku muukin, haluaa vaihtaa ajatuksia, niin sähköpostiosoite on: [email protected]. Jotain tietoja kai voin tähänkin kertoa: Ikä: n. 20, sukupuoli: mies, poliittiset mielipiteet: sekalisia, uudistusmielinen sosialisti-kapitalisti kai, uskonto: ei ole, musiikki: esim. Depeche Mode, Tiamat, Teathre of Tragedy, Sisters of Mercy ja jotain muuta sekalaista muistakin lajeista, luonne: jotain INTJ-INTP väliltä vissiin. Yritän jaksamisen mukaan vastailla asiallisiin viesteihin, ellei tämä osoite mene tukkoon spämmistä :P

      • meenytsiitähelvettiin

        Voi, vittu steffe.


      • nimimerkki13
        meenytsiitähelvettiin kirjoitti:

        Voi, vittu steffe.

        Aina Steffejä syrjitään. Onkos mikään kumma sit, jos vähän haahuilee omissa maailmoissaan?


    • niijuujaajoo

      Jos on syrjäytynyt eikä ole juttuseuraa niin seurakunnilla ainakin pitäisi löytyä kerhoja missä voi käydä musisoimassa ja saada sitä kautta seuraa. Entisaikoinakin kirkko yhdisti ihmiset. Vaikka ei usko mihinkään niin silti voi mennä :-) Itsekin käyn vaikka pidän uskomuksia sairaina, mutta kadehdin niitä ihmisiä jotka uskoo kovin johonkin. Se pitää ne tolkuissaan, etteivät he luovu toivosta, vaikka mitä tapahtuisi :)

      • Jossain vaiheessa kyllä itsekin kadehdin uskovia, mutta tarkemmin asiaa pohdiskeltuani en kadehdi ihmisiä, joiden elämänkatsomuksen peruspilarina on itsensä ja toisten pitäminen saastaisina syntisäkkeinä, jotka joutuu helvettiin ellei ziisus ole harvoissa tapauksissa päättänyt, että ton porukan haluan palvomaan itseäni ikuisuudeksi ja loput saa mennä tekivätpä, mitä hyvänsä.


    • n20vmies

      Miten elämä muuten sujuu? Onko yhtään kavereita tai ketään, jolle jutella?

    • Lehtokerttunen

      Kakskytvuotta jo aika yksinäistä elämää on tullut vietettyä ja en vaihtaisi hiljaisia "tuokioitani" enää maailmalla menestyneitten omakehun kuunteluun mistään hinnasta

    • Jossaaneuvoa

      Turha mihinkään turhaan joukon sisälle on pyrkiä. Ala tosissasi harrastamaan jotakin sinulle tärkeää tosissasi. Silleen voit löytää samoin ajattelevia ihmisiä ympärillesi

      • Seurannut

        Olen samaa mieltä! Mennä nyt tekopyhien, itseään palvovien joukkoon potkittavaksi ja muokattavaksi! Siinä tulee sairaaksi!
        Mielekkäät harrastukset omien kykyjen kehittämiseksi!
        Luin aiemman blogin aloittajan elämästä, Kelopuu22, ja
        oli parempaa terapiaa kuin kalliit koulujakäyneet "rahastajat".
        Valitse nyt, hyvä immeinen, seuraa, jota arvostat!
        Tartu toimiin, joita haluat. Moni kadehtii aikaasi. Käytä se viisaasti!


    • beethooven

      Joukossa tyhmyys tiivistyy yleensä? Valitse oma tie ja kulje sitä pitkin kuunnelleen samalla omaa sisäistä ääntäsi niin ehkä vielä löydät lopulta onnen? Joskus maan ja valuutan vaihtaminen jo nuorella iällä voi tuoda ihmiselle muutoksen parempaan päin? Ei kuitenkaan aina käy niin. Vanha ukko ei pysty sinulle juurikaan muuta neuvoa näin yleisesti ajatellen antamaan valitettavasti.

    • yksitarina

      Älkää toivoko äkkikuolemaa...mulla on sitä lajia luvassa tuon tuostakin,sillä sairastuin 40v.sarkoidoottiseen sydänlihastulehdukseen,ja sydämeen jäi tulehduksesta niin paha arpi,että se aiheuttaa tuon tuostakin kammiotakykardia kohtauksia.Minulla on tahdistin,joka on pelastanut henkeni useita kertoja.En uskalla lenkkeillä enää yksin,sillä monta kertaa olen jäänyt välille menetettyäni tajuntani tahdistimen toimiessa.Eli kun se havaitsee rytmihäiriön,yrittää ehättää sen edelle,ja jos ei onnistu,antaa kunnon sähköiskut,siinä kun on myös defilaattori.Jotenkin liikunta provosoi näitä kohtauskiatai etukeno asento,joka ilmeisesti syntyy sauvakävellessä ja pyöräillessä.Olen joutunut jäämään pois työstä,ystävät pelkäävät minua,olen erakoitunut...syrjäytynyt tästä yhteiskunnasta,niinkuin aloittajakin.Mutta kirjoitin tarinani,että se panisi teidät miettimään,kun olette kuitenkin terveitä vielä...että osaisitte arvostaa terveyttä,vaikka yksinäisiä olettekin!

      • Erakkomainen_eläjä

        Kumpi on parempi vaihtoehto? Lähtö ns.monot jalassa vai vuosikausien kituminen jossakin terveyskeskuksen vuodeosastolla tollona? Iteselläni oli 8 vuotta sitten aivoverenvuoto,joka tosin oli aivokalvojen välissä,eikä aivovauriota tullut. Kaupassa lähti taju 2:ksi minuutiksi ja voin vakuuttaa että se on helpoin tie pois olemassaolosta ts.kuolla.Pahin tässä on se herääminen tietodottomuudesta takaisin olemassaoloon,kun ei tiedä mitä on tapahtunut.Toinen vaihoehto on ,jos sairastuu vakavasti ja tietää suurinpiirtein mitä on tulossa niin on tehdä itsemurha.
        Tykkejä pateja saa kun tietää mistä hakea.Kun on nähnyt niitäkin vähäisiä ns. omaisia,jotka ovat olleet vuodeosastolla muutaman vuoden,niin ei elämä ole enää
        mielekästä,


      • Erakkomainen_eläjä

        Jos olemassaolo on ylipäätään mielekästä.Oli sitten terve tai sairas.


    • yksitarina

      No,tottakai se äkkilähtö sitten kuitenkin.Mutta harva saa valita.Sairauksiakaan ei saa valita,ne annetaan niille jotka niitä jaksavat kantaa!Henkisesti olen tullut vahvemmaksi,enkä kummastu pienistä jutuista enää.Itselläni on vielä elämänhaluja joten en ole hommaamassa tykkejä tai pateja,mitä ne sitten lieneekin...

      • Seurannut

        Tykkejä ja patteja saa varmaan Ahvenanmaalta, sieltä Putten
        omistamalta maapalalta. Tiedä vaikka hänellä olisi postilähetyksiä.
        Onhan hänellä venäläisiä huumenappeja koko armeijalle.
        Tai voi ostaa menolipun Ahvenanmaalle ja mennä pelaamaan venäläistä rulettia tai ...


    • bullshittiä

      "Sairauksia annetaan niille jotka niitä jaksavat kantaa"
      Tuota en usko omaan enkä muutamien muidenkaan kokemukseen nojaten.

    • ihminenä

      Valovoimia kaikille, jaksetaan vielä ja nähdään pienet ja isommatkin hyvät asiat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe