Tykkään mä sinusta.

lähelle__

Olet vain välillä niin ilkeä ja sinusta ei tiedä mitä haluat, pelaat vähän jokaisen kanssa.

20

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoja_viestejä

      Miten minusta tuntuu että täällä on tänään paljon trolleja ja tehosekoittimia liikenteessä. On niin ihmeellisiä viestejä taas.

      • lähelle__

        Ei ole trolli. Tässähän ei ole mitään tarkempia tunnisteita, joten voi osua moneen. Lähellä varmaan monellakin se kaivattu.


    • Kukkaseppel

      Hahhah käy Pispala se voisi auttaa nii sun ei tarvi kusta housuun:)

      • tampereenvesiLOL

        Nyt sulle on maistunut yksi sidu liikaa :D


      • Kukkaseppel

        Kyl mie ihan Selvinpäin oon sydän taas särkyi:)


    • kohta_poissa

      Jos oli naiselle niin: Olen saattanut olla ilkeä, koska tunnut niin välinpitämättömältä. Ihan kuin olisin vain yksi vaihtoehto muiden joukossa. Minä en pelaile kenenkään kanssa. Tunteista kerrotaan face to face. Mutta en ole enää kauaa lähellä.

      • Kukaolet

        Miksi sitten kertoisin tunteistani jos kuitenkin lähdet pois? Mä olen tiennyt sen kokoajan että lähdet. Jos olet hän niin tiedät kyllä että olet enemmän. Ja olen kertonut kuitenkin että tykkään susta, eikö se riitä todisteeksi?


      • kohta_poissa
        Kukaolet kirjoitti:

        Miksi sitten kertoisin tunteistani jos kuitenkin lähdet pois? Mä olen tiennyt sen kokoajan että lähdet. Jos olet hän niin tiedät kyllä että olet enemmän. Ja olen kertonut kuitenkin että tykkään susta, eikö se riitä todisteeksi?

        Tuntuu vain, että en ole mitään hänelle/sinulle. Ainakaan enää. Ehkä joskus olin..


      • Kukaolet
        kohta_poissa kirjoitti:

        Tuntuu vain, että en ole mitään hänelle/sinulle. Ainakaan enää. Ehkä joskus olin..

        Enkö mä pidä yhteyttä sinuun? Eikö nähdäkään?


      • kohta_poissa
        Kukaolet kirjoitti:

        Enkö mä pidä yhteyttä sinuun? Eikö nähdäkään?

        Sinä tuskin olet hän. Mutta jos hän ehdottaisi tapaamista, tottakai suostuisin.


      • kohta_poissa
        kohta_poissa kirjoitti:

        Sinä tuskin olet hän. Mutta jos hän ehdottaisi tapaamista, tottakai suostuisin.

        Siis jos hän itse sanoisi, että haluaa nähdä minut.


      • kohta_poissa
        kohta_poissa kirjoitti:

        Siis jos hän itse sanoisi, että haluaa nähdä minut.

        On hän epäsuorasti ehdottanutkin, mutta en tiedä, haluaisiko hän oikeasti nähdä.


      • Kukaolet
        kohta_poissa kirjoitti:

        On hän epäsuorasti ehdottanutkin, mutta en tiedä, haluaisiko hän oikeasti nähdä.

        No me ollaan hänen kanssaan kyllä nähty. Et sitten ollutkaan hän. Mikä nyt ei täällä yhtään yllätä. :)


      • Kukkaseppel

        Kiitos vaan taas sydämmen särkemisestä:)


      • kohta_poissa
        Kukaolet kirjoitti:

        No me ollaan hänen kanssaan kyllä nähty. Et sitten ollutkaan hän. Mikä nyt ei täällä yhtään yllätä. :)

        Ollaan mekin nähty kerran


      • Kukaolet
        kohta_poissa kirjoitti:

        Ollaan mekin nähty kerran

        Ei kukaan kerran nähtyään vielä voikaan välittää toisesta kovin paljoa. Kai? Ihastua voi muttei enempää. Se vaatii toisen pidempiaikaista tuntemista jos puhutaan välittämisestä ja rakkaudesta.

        Minä tunnen hänet, en kokonaan, enkä vuosien ajaltakaan, mutta niin hyvin että tiedän että tunteeni on aitoa.


      • Kukkaseppel

        Jaa no ei tunnu siltä työnnät mut vaan aina pois


      • sklfdjöal
        Kukaolet kirjoitti:

        Ei kukaan kerran nähtyään vielä voikaan välittää toisesta kovin paljoa. Kai? Ihastua voi muttei enempää. Se vaatii toisen pidempiaikaista tuntemista jos puhutaan välittämisestä ja rakkaudesta.

        Minä tunnen hänet, en kokonaan, enkä vuosien ajaltakaan, mutta niin hyvin että tiedän että tunteeni on aitoa.

        Kauan olette tunteneet?


      • Kukaolet
        sklfdjöal kirjoitti:

        Kauan olette tunteneet?

        Kahden vuoden ajan


    • morri11

      aika kauan,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe