Missä viipyy

FI82571158965413

24

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä.se.tulee

      Juurihan tuon postitit. Vai pitääkö ihan alkuperäinen laittaa mikä ei olekaan ihan turha avaus.

    • Ei nettihäirikötkään aina pysy aikataulussaan. Mutta varmaa on että häiriköinti ja huomionhaku jatkuu.

      • yöllä.mellastat

        Niin, onhan tuo aikataulusi aika erikoinen, usein ihmisten nukkuma-aikaan täällä häiriköit, no silloinhan saat rauhassa mellastaa.


      • yöllä.mellastat kirjoitti:

        Niin, onhan tuo aikataulusi aika erikoinen, usein ihmisten nukkuma-aikaan täällä häiriköit, no silloinhan saat rauhassa mellastaa.

        Useimmiten kirjoitan päivisin mutta joskus myös illalla. Et ilmeisesti osaa lukea viestien kirjoitusaikoja viesteistä. Ja mitä merkitystä sillä ylipäätään on milloin porukka tänne kirjoittaa koska jokainen kuitenkin lukee ne silloin kun on hereillä? Jos kirjoitukseni tai niiden kirjoitusaika närästää niin jätä lukematta.


      • yöllä.mellastat
        cletus_van_damme kirjoitti:

        Useimmiten kirjoitan päivisin mutta joskus myös illalla. Et ilmeisesti osaa lukea viestien kirjoitusaikoja viesteistä. Ja mitä merkitystä sillä ylipäätään on milloin porukka tänne kirjoittaa koska jokainen kuitenkin lukee ne silloin kun on hereillä? Jos kirjoitukseni tai niiden kirjoitusaika närästää niin jätä lukematta.

        Ei närästä, vaan sinua itseäsi närästää kun pitää peukaloida ihmisten keskusteluita. Sinun mielipidettä ei kukaan ole kysynyt.


      • yöllä.mellastat kirjoitti:

        Ei närästä, vaan sinua itseäsi närästää kun pitää peukaloida ihmisten keskusteluita. Sinun mielipidettä ei kukaan ole kysynyt.

        Kuka sinun mielipidettäsi sitten on kysynyt??? Minä yritän kiinnittää muiden huomiota siihen ettei palstalla tyydytystä itselleen hakevien nettihäiriköiden kirjoituksiin kannata kommentoida mitään. Ja sehän tuntuu taas sinua närästävän. Ja vielä kerran ja uudestaan että älä lue minun kirjoituksia! Ne on helppo ohittaa kun katsoo nimimerkkiä. Se kun on rekisteröity niin aina tietää kuka on kirjoituksen takana. Toisin kuin sinä jolla ei ole rohkeutta edes nimimerkin rekisteröintiin.


      • MitenPeukaloidaan
        yöllä.mellastat kirjoitti:

        Ei närästä, vaan sinua itseäsi närästää kun pitää peukaloida ihmisten keskusteluita. Sinun mielipidettä ei kukaan ole kysynyt.

        Miten täällä pääsee peukaloimaan toisten kirjoituksia? Minä en ainakaan tiedä miten pääsisin muokkaamaan tai muuten vaikuttamaan toisten kirjoituksiin.


      • yöllä.mellastat
        cletus_van_damme kirjoitti:

        Kuka sinun mielipidettäsi sitten on kysynyt??? Minä yritän kiinnittää muiden huomiota siihen ettei palstalla tyydytystä itselleen hakevien nettihäiriköiden kirjoituksiin kannata kommentoida mitään. Ja sehän tuntuu taas sinua närästävän. Ja vielä kerran ja uudestaan että älä lue minun kirjoituksia! Ne on helppo ohittaa kun katsoo nimimerkkiä. Se kun on rekisteröity niin aina tietää kuka on kirjoituksen takana. Toisin kuin sinä jolla ei ole rohkeutta edes nimimerkin rekisteröintiin.

        Ihan vaan kysymyksenä, mikä vitun kusipää oikein olet. Miksi peikkoilet palstalla työaikana, oletko joku vitun pummi, ja kirjaston koneella etsit seuraa itsellesi.

        Silipai vaan kusipääpummi, nimimerkkisi on yhtä tyhjän kanssa, puskastahuutelija.


      • analysoija
        cletus_van_damme kirjoitti:

        Kuka sinun mielipidettäsi sitten on kysynyt??? Minä yritän kiinnittää muiden huomiota siihen ettei palstalla tyydytystä itselleen hakevien nettihäiriköiden kirjoituksiin kannata kommentoida mitään. Ja sehän tuntuu taas sinua närästävän. Ja vielä kerran ja uudestaan että älä lue minun kirjoituksia! Ne on helppo ohittaa kun katsoo nimimerkkiä. Se kun on rekisteröity niin aina tietää kuka on kirjoituksen takana. Toisin kuin sinä jolla ei ole rohkeutta edes nimimerkin rekisteröintiin.

        Katkeruutesi on käsinkosketeltavaa, kateutesi on silminnähtävää, tyhmyytesi on äärimmäistä. Mitä muuta vielä.


      • yöllä.mellastat kirjoitti:

        Ihan vaan kysymyksenä, mikä vitun kusipää oikein olet. Miksi peikkoilet palstalla työaikana, oletko joku vitun pummi, ja kirjaston koneella etsit seuraa itsellesi.

        Silipai vaan kusipääpummi, nimimerkkisi on yhtä tyhjän kanssa, puskastahuutelija.

        Kukahan täällä kusipääksi on tekeytynyt? Sinä aloit vittuilemaan minun kirjoituksesta. Mistä sinä minun työaikani tiedät? Ja vielä uudestaan että mitä vitun väliä sillä on mihin aikaan tänne kirjoittaa? Oletko koskaan kuullut että ihmiset tekee yölläkin töitä? Sinun mielestäsi tänne saa kirjoittaa vain nk. virastoaikaan? Mitä minä sulle vastailen. Jos et ymmärrä olla lukematta sinua ärsyttävien kirjoituksia niin älysi ei riitä muuhunkaan järjelliseen nettikeskusteluun. Lue sinä vain nettihäiriköiden kirjoituksia koska niistä ilmeisesti ammennat hupia elämääsi.


      • analysoija kirjoitti:

        Katkeruutesi on käsinkosketeltavaa, kateutesi on silminnähtävää, tyhmyytesi on äärimmäistä. Mitä muuta vielä.

        Mistä olen katkera ja mistä kateellinen? Sinusta vai? Hehe. Jatkat älykkäitä kirjoituksiasii näköjään eri nimimerkillä. Tsiisus mikä idioottipuupää!


      • yöllä.mellastat
        analysoija kirjoitti:

        Katkeruutesi on käsinkosketeltavaa, kateutesi on silminnähtävää, tyhmyytesi on äärimmäistä. Mitä muuta vielä.

        Analysointisi oli tosi hyvä, noin minäkin olisin jossain vaiheessa tehnyt. Tuollainenhan leptus juuri onkin.


      • yöllä.mellastat
        yöllä.mellastat kirjoitti:

        Analysointisi oli tosi hyvä, noin minäkin olisin jossain vaiheessa tehnyt. Tuollainenhan leptus juuri onkin.

        Muuten jatkona vaan että tuo leptus on tosiaankin täys kusipää.


      • vajakit...hoitoon
        yöllä.mellastat kirjoitti:

        Muuten jatkona vaan että tuo leptus on tosiaankin täys kusipää.

        Muuta onneksi sinä pidät yllä palstan korkeaa älyllistä tasoa.


      • yöllä.mellastat kirjoitti:

        Analysointisi oli tosi hyvä, noin minäkin olisin jossain vaiheessa tehnyt. Tuollainenhan leptus juuri onkin.

        Tähän viimeiseen vastaukseen sinulle esitän pyynnön että kerro nyt ihmeessä mistä olen kateellinen ja katkera?


      • yöllä.mellastat
        cletus_van_damme kirjoitti:

        Tähän viimeiseen vastaukseen sinulle esitän pyynnön että kerro nyt ihmeessä mistä olen kateellinen ja katkera?

        Kysy analysoijalta. Se tietää tarkemmin. Muutenhan olet oikein kusipäitten kunkku.


      • Tähtäyslima

        Noniin pojat.


      • viera.ilija
        MitenPeukaloidaan kirjoitti:

        Miten täällä pääsee peukaloimaan toisten kirjoituksia? Minä en ainakaan tiedä miten pääsisin muokkaamaan tai muuten vaikuttamaan toisten kirjoituksiin.

        Ei niin. Ei pääse edes muokkaamaan omia kirjoituksia.


    • LueTai
      • mikäkö.olet

        Oletkos joku päivystäjä vai mikä olet.


      • MassapostutusKunniaanko
        mikäkö.olet kirjoitti:

        Oletkos joku päivystäjä vai mikä olet.

        Sinunkaan mielestä palstaa häiriköivien idioottien kirjoittelua ei saisi kritisoida?


    • qAWSEDRFGYJKL
      • onpas.hullulla.huvit

        No kuinkas se päivystys palstalla sujuu, onko rattoisampaa hommaa mitä sinulla on.


    • SieKuol

      Noniin, sieltähän se tuli, ja vieläpä tripalna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe