Näin eilen harvinaislaatuisen tapauksen.

SaikohanMielenhäiriön

Näin eilen ihmeen.Audi-mulkku käytti vilkkua kääntyessään vasemmalle T-risteyksessä.Mikähän mielenhäiriö kyseiselle luuserille oikein tuli koska tuollaiset vilkunkäytöt ovat todella harvinaisia.edellisen kerran näin samanlaisen ihmeen vuonna 2014 syksyllä!

16

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LisävarusteKuksmanneissa

      No siinä on ruksittu uutena lisävarusteeksi vilkut. Siitä se vaan johtuu.

    • syrjäytyminenOmaSyy

      Kateus on ihanaa, se on suomalaisen käyttövoima. Nytkin turha laiska luuseri sai kirjoitettua provon Suoleen, muuten hän ei olisi saanut sitäkään aikaiseksi.

    • Ei.jatkoon

      Miten sieltä vanhasta Nissanin romusta näkee ulos ollenkaan.

      • HyvinNäkeePellet

        Sieltä näkee esimerkiksi juuri aloittajan tekstin kaltaisia pellejä, jotka on saaneet ajokortin muropaketista, ja allensa osamaksulla kymmenen vuotta vanhan Audin lintan......


    • runkkuperse

      Audistin pallinaama löytäny vilkun.

    • ainavoiarvostella

      Ehkä se laittoi sen ihan itselleen muistutukseksi? Näillähän on yleisesti tapana kuitenkin ryhmittyä oikealle jos kääntyy vasemmalle. Ei tarvii vääntää nääs pyöriä niin poikittain ni vetonivelet kestää pitempään. Näillä valelääkäreillä, pikavippikoijareilla sun muilla jotka audilla ajaa, on pää niin täynnä surinaa, ettei aina muista kumpaan suuntaan pitikään kääntää, että löytää muiden nahkatukkaisten bileisiin.

    • Audimies ei voi koskea vilkkuviikseen, koska siitä tulee jäykkä pippeli mieleen ja sitten menee kaahailut ihan munille, kun ei voi keskittyä itse ajamiseen.

    • Köyhätkyykkyy

      Kateelliset itkee? Nään päivittäin autoilijoita jotka ei käytä vilkkua kääntyessään, joten miksi kohdistat tämän erityisesti audeihin?

      • Neonoksettavaasakkia

        Koska ne Audi-kuskit on kaikki muutenkin mulkkuja!


    • handsfreeeee

      Sillä oli akku loppu puhelimesta ja kokeili tappeja mitkä on siihen ratin alle tungettu .

    • Minävaannnn

      Ahahaaaha 😂 oon ylpeä audin omistaja! Köyhät itkee täällä ja antaa toisillensa tukee 😂 vittu menkää töihin

    • Köyhänitkua

      Ja kyllähän te pallinaamat näätte mihin se auto kääntyy? :-) opetelkaa ensin itte käyttämään vilkkua, jos teijän halvoista kiinanpeltilehmistä kyseistä kapistusta löytyy? Ja pitääkö ajaa nenä perseessä kiinni? Hei haloo köyhät, turvaväli!?

      • KöyhänAudipellenItkua

        Köyhän Audikuskin suusta asioita joita juuri itse tekee päivittäin. Tyhmän ylimielistä sakkia... Köyhillähän on juuri kiire eli älä tule sillä rinkelilootallasi kiilaamaan tai perseeseen kiinni niinkuin te pallinaamat aina teette.


    • SAudi

      Maailman turhauttavin duni: vilkkujen asentaja Audin tehtaalla...

      • Sama_hemmo17

        Lisään puuttuvan u:n: "u".


      • ÄläEsitä
        Sama_hemmo17 kirjoitti:

        Lisään puuttuvan u:n: "u".

        Mutta viesti meni kuitenkin perille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe