Kuskille syyte!

BMWonparas

Helsingissä suojatielöä tytön tappaneelle rekkakuskille syyte! KYLLÄ! Oikeus tapahtuu! Nyt vankeutta ja kortti pois loppuelämäksi! Yksi tappajakuski vähemmän liikenteessä. Joko eduskunnassa ymmärrettäisiin kieltää rekat?! Ei enää kuolisi viattomia ihmisiä rekkojen alle. Siis hienoa! Hyvä Suomen oikeus!

11

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammatttimies

      Rekkakuski vapautetaan syytteestä. Iso auto, siitä on vaikea nähdä ja ajopiirturikin jumittaa. Jos syyte menee läpi, satamat seisomaan niin hovissa muuttuu ja vainajalle pikku sakko.

      • BMWonparas

        Eikä vapauteta. Rekkakuski saa syytteen ja sillä selvä. Jos on vaikea nähdä ei pidä ajaa ollenkaan!


    • Lakimies_

      Opettele idiootti lukemaan kirjoitettua tekstiä. Uutisoinnissa luki, että autoilijalle syyte, eikä kuskille. Erittäin usein rekkaa ajaa kuljettaja, eikä itse autoilija. Niin myös oli tässä tapauksessa.
      Mahtaa sua nyt vituttaa.....

      • BMWonparas

        Älä puolusta rekkakuskia, homo!


    • TuomariRekanRattiin

      Oikeus saisi joskus itse istua auton rattiin. Itse ajan pakettiautoluokan vehjettä, josta näkvyys oikealle takaviistoon on aika kehno hyvistä peileistä huolimatta. Jos on pikku tihkusade, sivulasi ja peilit vesipisaroissa, kääntyy risteyksestä oikealle ajaen 6 km/h, vieressä menevää pyörätietä tulee pyöräilijä takaa 30 km/h ja pamauttaa kylkeen.... Kyllä siinä pitäisi pyöräilijällä olla itsesuojeluvaistoa koska auton kuljettaja ei kerta kaikkiaan voi varautua sellaisiin raketteihin.

      Jos autolla on väistämisvelvollisuus, väistetään toki silloin jos nähdään väistettävä jalankulkija, pyöräilijä tai auto. Ellei voi nähdä, siitä ei saisi seurata sille toiselle etuajo-oikeutta tai etukävelyoikeutta auton alle.

      • BMWonparas

        Ellei näe, EI PIDÄ AJAA !


    • Rahtaiair2

      Muistaakseni viime vuonna tampereella jäänyt suojatiellä täysperän vaunun alle oli sokea. Siis 2015 vuonna. Et kaikki totuuus ei käy aina läpi uutisista.

    • RMB

      Suuri yleisö ei aina tiedä asian kulkua. Tuomitsemassa kyllä ollaan. Jalankulkijoilta niin kuin pyöräilijöiltäkin pitäisi kännykällä soittaminen tai räplääminen kieltää kävellessään tai ajaessaan kadulla. Yhtäkkiä huomataankin että pitää ylittää tie ja sännätään ajoradalle. Ei siinä autoilija aina kerkeä kissaa sanomaan kun kolahtaa. Syyttämässä ollaan kuitenkin heti autoilijaa.
      Virkavallankin pitäisi tarkemmin kontrolloida viiden metrin pysähtymissääntöä näkyvyyden säilymiseksi. Yksi syytekijä voi olla siis pysäköijäkin. Suurimmissa kaupungeissa tämä on enemmän tapa kuin poikkeus.

    • BMWonparas

      Älkää homot puolustako rekkakuskeja! Kuski sai syytteen ja olen tyytyväinen!

    • BMWonparas

      Kuski pääsi sakoilla.Hyvä näin.

    • BMWonparas

      Tapoin kaksi jalankulkijaa suojatiellä kolmevuotta sitten.Siksi syytän muita,yritän peittää omia virheitäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe