Microsoft petti (jälleen)

ubutubu

12

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windows_huijaus

      Ristintumputtajan.....† peräkamarissa taitaa olla.......♥

      • Linuksista_tuskin_apua

        Soita sinne canonicaliin ja kysy, josko sieltä saisi jotain vastaavaa tilalle....†
        Eikös se tubutin ollutkin maailman pian vallottava kurttaus.....†
        Kyllähän tänne silloin yksi datakeskus pitäisi valmistua, onhan tämä sentään tubuttimen keksijän kotimaa - tai ainakin joskus ollut....†


    • ei-välttämättä

      Suomi saattaa olla liian kallis maa, sellaisen perustamiseen tänne. Jonku ne tänne teki, mutta ei tiettävästi niin iso, kuin alunperin oli tarkoitus.

    • vanha-sanonta

      Missä microsoft, siellä petetyt lupukset.

    • hmmok

      Kommunistilta meni työpaikka?

    • toiveeni_puhdas_pöytä

      Oi sitä ihanaa päivää jolloin Microsoft, Apple ja Google olisivat konkurssissa ja tietotekniikkaa päästäisiin kehittämään puhtaalta pöydältä.

      Tätä päivää me tietotekniikan käyttäjät (kuluttajat) odotamme.

      • vapausolemassa

        Kyllähän sitä jo kehitetään puhtaalta pöydältä. Microsoft ei mahda mitään Linux-yhteisön päätöksille eikä sille suunnalle johon Linuxia kehitetään. Microsoft ei myöskään saa lisenssimaksuja Linuxista eikä open source-ohjelmistoista muutenkaan. Android valtasi mobiilin ja Chome OS Linux sekä Ubuntu tekevät kovaa nousua pc-puolella.

        Itse käytän Linuxia ja olen käyttänyt sitä jo vuosikymmenen ajan. En ole maksanut siis kymmeneen vuoteen Microsoftille enkä millekään muullekaan softatalolle mitään mistään softwaresta ja olen jättänyt siinä sivussa suuren summan arvonlisäveroa tietenkin maksamatta valtiolle. Linu on tapa säästää rahaa ja varastaa omaan käyttööni sitä yhteiskunnalta jättämällä maksut maksamatta.


      • maksueiolisieste

        Jos on hyvä ohjelma ja tulisi tarpeeseen, voisin maksaa siitä myös Linux-ympäristössä


    • Mstykkääpivaklailla

      Kyllä ne perusti sen vakoilukeskuksen tänne, nii voi vaklailla venäjää ja myös suomalaisia usa vastaisia henkilöitä. Se o piilossa uteliailta.

    • Tubutin_vain_marginaali

      "Chome OS Linux sekä Ubuntu tekevät kovaa nousua pc-puolella."
      Tämän palstan linukshihhulit ovat tätä satua kertoneet jo kymmenen vuotta.....†
      Totuus on kuitenkin tämä:
      Windows 7..................52.47%
      Windows 10.................11.85%
      Windows XP................11.42%
      Windows 8.1...............10.40%
      Mac OS X 10.11...........3.44%
      Windows 8...............… 2.68%
      Mac OS X 10.10..…….2.34%
      Linux.......................… .1.66%……….†
      Windows Vista..........….1.69%

      Pahkeiset linukshihhulit.....†
      Hankkikaa elämä itsellenne - mutta muistakaa, että linuks-tubutin ei anna sitä...†

      Windows on tietokoneen suloinen käyttöjärjestelmä……. ♥

      • ainoastaan_totuus

        pohjois-amerikan mainosten klikkailussa. Ristintumputtaja on tunnetusti TÄYSI IDIOOTTI.


    • f45gg4g

      Ristintumputtaja-idioottikin näköjään toipunut kiljupöhnästään peräkammarissaan, koskapa niin moneen ketjuun on lisännyt oman paukapäisen kommenttinsa. No, tää palstahan on tumputtaja-Karin henkireikä ulkomaailmaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe