Miehen lapset eivät hyväksy mua

Voikosinnevaanmennä

koulun juhliin! Olisin äitipuolena innokas ja odotin kovasti että lapset kutsuu äitipuolen koulunjuhliin, mulla kun ei ole omia lapsia, niin olisi kiva äitipuolena mennä juhlimaan. Tytöt menevät isänsä kanssa ja äitinsä kanssa, mutta mua ei huolita. Mikä neuvoksi. Voiko sinne mennä kuokkimaan? Minä kuulun mieheni viereen ja lasten juhliin koska olen äitipuoli.
Tiedän että lasten oma äiti on kieltänyt ja tiukasti sanonut lapsille että mua ei saa sinne päästää, mutta vielä on toivoa jos oikein lahjon lapsia niin ehkä ne kutsuvat minut keskustelemaan opettajan kanssa ongelmistaan, sillä niistä olisi kiva kysyä.
Menettekö te äitipuolet miehen lasten koulun juhliin vaikka äiti ja lapset ovat kieltänyt, voihan sinne mennä vaifkkei kutsuta.
Onko normaalia ettei äitipuolta kutsuta?

33

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullerva

      Kylläpä oli trolli. Tietäisin erään, joka kirjoittelee huvikseen tuollaisia kirjoituksia - puolustellakseen omaa törkeää käytöstään. Hah!

    • Huuhaataa

      Ei sulla ole miestä ja sen lapsia, että se siitä.

    • siitävaan

      Jos ne juhlat on kaikille avoimet niin sen kun meet. Toki kannattaa lapsille ja heidän isälleen kertoa, että olet tulossa.

      • äitipuolikuuluusinne

        No ei tarvi kertoo senkun menee. Äitipuoli kuuluu sinne juhliin miehen kanssa ei haittaa vaikka äiti siellä huutelee ja itkee, ei kuulu sille.
        Äitipuoli kuitenkin hoitaa ja kasvattaa toisten lapsia ja luulisi lasten äidin olevan tosi tosi kiitollinen ja kumartavan, että joku hoitaa hänen lapsensa kun hän ei osaa eikä viitsi.
        Sinen vaan äitipuoli äidin ominaisuudessa, opet ja lapset ovat onnellisia kun äitipuoli tulee sinne. Voit vaikka laulaa suvilaulun.


    • jkuio

      Mene vain omien lastesi juhliin, jos heitä ei ole pysy poissa muiden juhlista, sillä miehesi ex liiton lapset eivät ole sinun lapsiasi. Kouluilla ei ole tilojakaan sinne ottaa vastaan kuin omat vanhemmat, joten pysyhän lestissäsi. Ja opettaja ei saa kertoa sinulle yhtään mitään lapsista. Se on rikos jos kertoo.

      • qoooo

        Aloittaja oli trolli, mutta onhan tämäkin, vai? Kyllä perheenjäsenet voivat mennä koulun juhliin. Eli myös äiti- ja isäpuolet. Toki trollialoituksessa lapset eivät halua naista sinne... Mutta normaalitapauksessa toki lapsen vanhemmat puolisoineen osallistuvat juhlaan ja niin lapsetkin toivoo.


    • Miem

      Eipä ihme ensin lejutat olevasi äitipuoli ja kuinka käskytät ja miten määräät kotona ex:n kotona yms.

    • gflnb

      Trollihan tämä on, mutta koitetaan keskustella teemasta rakentavasti.

      Eiköhän yleensä äiti- ja isäpuoli myös kutsuta koulun juhliin. Mutta jos ei kutsuta, olisi typerää mennä kuokkimaan.

      Jos lapsilla on mielestäsi ongelmia, joista olisi syytä puhua opettajan kanssa, niin puhu siitä miehellesi. Hän voi ottaa opeen yhteyttä. Kevätjuhlassa ei kukaan keskustele lasten ongelmista.

    • hulluakka

      Määrääjärouva on noiden trolliviestien takana. Häntä harmittaa, kun ei oikeassa elämässä voinutkaan ihan kaikkea määrätä. Sappi kiehuu. Sukulaisetkin muuten mahtuu juhliin ja tyhjiä penkkejä jäi senkin jälkeen. Ei noihin kouluihin sentään niin suuri ryntäys ole.

      Hah, haaaaaa.

    • hahahahahhhhh

      Hah, hah haa, kun naurattaa se illallinen juttu, rouva putos sängystä ja XXXXXX: n (en viitsi sanoa) viereen nukku.

      Naimisissa olevan rouvan viereen eivät ukkomiehet saa muuten tulla. Eikö tossu-ukko välitä lainkaan?

    • ukkookouluun

      On kahta-kolmeekin ukkoa samaan aikaan ja täällä huuteloo, ettei kouluun saa tulla. Ei muuta, ko kaikki uudet puolisot kouluun. Kyllä rouvalle pitäisi riittää yksi istumapaikka.

    • äitipuolionykkänen

      Äitipulet voi mennä tottkai miehen lasten juhliin onhan ne myäs nyt hänenkinl apsia. Lasten äiti on ulkoistettu eikä häntä huolita enää kaikkiin lasten juhliin. Nyt on uusi äiti vallannut lapset ja vanhat voi väistyä. Kumma kun entiset äidit tunkee väkisin joka paikkaan häiritsemään lapsiansa. Sinne vaan keksustelemaan opettajien kanssa miksi miehen lapsilla on valtavia ongelmia joka paikassa.

    • Kaihokaukokettu

      Mene vaan, sinä kuulut sinne. Älä välitä miehen exän vastusteluista tai lasten, he vaan kiukuttelevat. Näytä heille kuka määrää kaapinpaikan ja tekemiset ja olemiset. Kun otat paikkasi haltuun heti huomaat että sinua kunnioitetaan ja kumarretaan. Älä luovuta kun olet päässyt siihen tilanteeseen jo että on mies, talo ja laspsetkin valimiina. Savusta ennemmin ylimääräiset pois kun itsesi.

    • suurirouva

      Ainkaan exän äidin ei tule määrätä asioita, niin kuin luulee oikein oleva, Ymmärrä jo vetäytyä, kun olet tyrinyt niin paljon.

    • noteverwelcome

      No kaikkiin tilaisuuksiin ei mun mielestä tarvi mennä. Itse en ole koskaan mennyt, tosin ei pyydettykään. En olisi mihinkään päättäjäisiin halunnutkaan, tilaisuuksissa kuitenkin on ex-vaimo äiteineen jne. Hyväksytty en ole edelleenkään. Myöskään en ole koskaan ollut tiettyjen mieheni kavereiden juhlissa, miehen kaverein naiset ovat miehen exän oikein hyviä kavereita. Ei siis kutsua ole kuulunut, toisaalta en edes halua olla paikassa jossa en ole tervetullut.

      • Miem

        Hmmm. Minulle kaikki esitetyt kutsut on automaattisesti myös vaimolleni ja jollei se sovi niin en mene itsekkään... ...ex vaimo ei koskaan missään ole ainakaan seuralainen minulle eikä minulla ja hänellä ole yhteisiä tuttuja edes facessa !


      • Ansaitsetsäälipisteet

        Vajakkia kukaan viitsii mihinkään kutsuakaan, ehkä säälistä tai velvollisuudesta korkeintaan.


      • etooeesisä
        Miem kirjoitti:

        Hmmm. Minulle kaikki esitetyt kutsut on automaattisesti myös vaimolleni ja jollei se sovi niin en mene itsekkään... ...ex vaimo ei koskaan missään ole ainakaan seuralainen minulle eikä minulla ja hänellä ole yhteisiä tuttuja edes facessa !

        Kauheeta!!! Vaikke lapset haluisi että vieras ihminen tulee niin viet kaikki naiset sinne?? Miksi? Miten sulla voi olla ikeus tehdä kuin haluut jos ei ole lapsillasi ja exälläsi? oletko kiusanhenki vai muuten vaan ilkeä lapsiasi kohtaan? He ei kuulu lasten juhliin, vain omat vanhemmat, miksi se ei mene kaaliin?
        JOS seuralaisen nimi ei ole kutsussa, ei silloin hän voi sinne mennä, se on kuokkimista ja hänet voi poistaa juhlista.


      • Hupsistakeikkaahehheh
        etooeesisä kirjoitti:

        Kauheeta!!! Vaikke lapset haluisi että vieras ihminen tulee niin viet kaikki naiset sinne?? Miksi? Miten sulla voi olla ikeus tehdä kuin haluut jos ei ole lapsillasi ja exälläsi? oletko kiusanhenki vai muuten vaan ilkeä lapsiasi kohtaan? He ei kuulu lasten juhliin, vain omat vanhemmat, miksi se ei mene kaaliin?
        JOS seuralaisen nimi ei ole kutsussa, ei silloin hän voi sinne mennä, se on kuokkimista ja hänet voi poistaa juhlista.

        Heh,heh,heh,heh,heh,heh,heh,heh,heh.


      • Pitkäänniemeen
        etooeesisä kirjoitti:

        Kauheeta!!! Vaikke lapset haluisi että vieras ihminen tulee niin viet kaikki naiset sinne?? Miksi? Miten sulla voi olla ikeus tehdä kuin haluut jos ei ole lapsillasi ja exälläsi? oletko kiusanhenki vai muuten vaan ilkeä lapsiasi kohtaan? He ei kuulu lasten juhliin, vain omat vanhemmat, miksi se ei mene kaaliin?
        JOS seuralaisen nimi ei ole kutsussa, ei silloin hän voi sinne mennä, se on kuokkimista ja hänet voi poistaa juhlista.

        Hullu ,muista lääkkeesi on tainnut muutama jäädä ottamatta, kun isopyörää heittää.........


    • jslfjklsfjlsjfl

      No kyllä äitipuoli pitäisi kutsua ja hyväksyä se, että ero on tullut lasten biologisille vanhemmille. Lapsille pitäisi kertoa, että elämässä tapahtuu kaikenlaista mm. eroja ja silloin on vain jatkettava eteenpäin. Taitaa se ex-vaimo nähtävästi olla se kivi kengässä, joka ei ole hyväksynyt uutta miehensä puolisoa.....no, todellakaan siitä uudesta ei tarvitse pitää, mutta kun kerran on erottu on erottu...pitäisi osata käyttäytyä vaikeissakin tilanteissa ja hyväksyä se totuus. Mitä sitten siihen tulee, että voiko mennä kutsumatta...mielestäni voi aivan hyvin mennä kutsumatta julkisiin juhliin, kuten koulun juhliin, jos haluaa. Kuitenkaan itse en menisi, koska en haluaisi ärsyttää sitä ex-vaimoa enkä usko, että erityisemmin tuntisin vetoa mennä.....Tunnen tapauksen, jossa uusi vaimo on tunkenut väkisin rippujuhliin, jotka järjestettiin ex-vaimon lapselle, se oli mielestäni liikaa...sentään ne olivat yksityiset kotijuhlat. On ikävää, että mies on vielä niin kiinni ex-puolisossaan, että antaa hänen määräillä julkisia koulun juhliakin...itse pitäisin tuollaista miestä vähän nössönä...

      • Sulonpillukivieimuutaole

        Sulla on kivi pillussa, hiertääkö hyvin..


    • RiPareitaeilenjuhlittiin

      LässyLoisen pentujen rippijuhlassa joivat koko vierasjoukko kiljua. Samppakiljua ja kiljuivat niin kovaa , että koko tienoo luuli , että päivänsankari tapettiin vähintäin.
      Polliisit kävivät moneen otteeseen paikalla.
      Lässyloinen rikkinäisissä verkkosukissaan, tanssi pöydällä riPaskaa. Punkerolla pimpero vaan vilkkui, kun housuja ei ollut.

      • pilkankohteita

        Sellasiahan ne nyksät tuppaa olemaan.


      • 99990006666
        pilkankohteita kirjoitti:

        Sellasiahan ne nyksät tuppaa olemaan.

        Ei Lissuloinen ole nyksä. Se on vanha juoppo lässyloinen jonka mies viskasi pellolle kitisemään.


      • vaifllejäänyt
        99990006666 kirjoitti:

        Ei Lissuloinen ole nyksä. Se on vanha juoppo lässyloinen jonka mies viskasi pellolle kitisemään.

        Mikä on nyksä? Mikä on lässyloinen? Mulle outoja uusia sanoja.


      • Outoolio

        Mee kysymään Outokummusta. Sulla on outo kumpu aivoissasi, tyhjää se kumpu täynnä.
        Outo olet ja outona pysytkin. Taidat asuakin oudossa kummussa. Tyhjä tynnyri kolisee ja outo kumpu päässäsi kasvaa.


    • äitipuoliihmeissään

      Mun miehen lapset ei hyväksy mua kotiinsa eikä käymään jääkaapilla. He snovat että jääkaappi on heidän ei mun, mutta menen kuitenkin sillä minä ostan ruuat sinne ne ruuat on mun.

      • akanpenskat

        Mun naisen kakarat kävi jatkuvasti jääkaapillani , asensin lukon siihen niin loppuivat kakaroiden käynnit meillä , muija vähän närkästyi, mutta illalla leppy.


      • ullapuollasjadjföa

        Miksi ne ei tuo omia ruokia tai maksele sulle syömiään sun ruokia? Joo ei kannata maksaa miehenlasten elämistä se on liian kallista.


      • äijätt

        Meillä eukko vie kakaras ravintolaan syömään , minun kaapilla ei käydä.


      • miekanssavoisinraflaan
        äijätt kirjoitti:

        Meillä eukko vie kakaras ravintolaan syömään , minun kaapilla ei käydä.

        Ihanaa, kyllä kelpaa ja sie maksat.


      • äijätt
        miekanssavoisinraflaan kirjoitti:

        Ihanaa, kyllä kelpaa ja sie maksat.

        en maksa toisen miehen lapsia, niiden isä maksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe