Ajatelkaa miksi Jeesus, miksi teidän uskoNTO

tulkoomme

Mihinkä te sitä jeesustanne tarviitte? Taivaasee pääsemiseenkö? Millä perusteella teijän uskonto on mun uskontoa parempi? Mun usko on kovin, ei ketkään huijarit ja muitten hyväkskäyttäjät ja tarinasepot ole vaikuttanu minuun, en tarvitse muita todistelemaan ja rauhoittaan että on jees nyt uskoa tähän. Mietippä jos oisit kasvanu vaikka Kiinassa? Olis uskos pikkuse erilaista ku meet vaan mitä ympärillä tapahtuu. Huhuh sanon minä, ei tuo mitään uskomista ole. Tai onhan se, uskoa turhaan, koitetaan selittää kaikenmaailman asioita jeesuksella ja raamatulla kun ei oma luonnollisen ihmisen äly riitä hyväksymään toisia sellaisinaan kun ovat. Uskonto on selityksiä asioille joihin ei tyhmät laumaeläimet keksi mitään faktaa. Minun uskon ei tarvitse ottaa kantaa mihinkään ulkopuoliseen, vain sillä mitä teen ja miten elän toisia kohtaan on merkitystä. Jos teen virheen, korjaan virheen. Sääliä hakevat uskovaiset kun pelkäävät joutua kadotukseen, siihen on keksitty tekosyy, uskonto, jonka ansiosta ihminen taas oikeuttaa ja unohtaa tekonsa, olevinaan sovittaa. Keksittyjä asioita, sitä te ette osaa edes ajatella hetkeäkään, koska ette kykene. Mutta minä kykenen, miksi? Miettikää sitä. Mitä tulee jeesuksien ja jumalien ilmestymiseen, aivot selittää sen. Stressi selittää sen, pelot selittää sen, onnettomuudet ja traumat selittää sen. Ja mikä huvittavinta, kasvatus selittää sen. Olen minäkin vaikka mitä nähnyt, osaan ne käsitellä omassa vahvassa uskossa mitä ei muut voi arvostella, tai voi, muttei vaikuttaa. Toisin kun kirkko, raamattu, niihin suhtaudutaan aikajaksosta toiseen eri tavoin, maan osista toisiin eri tavoin. Mikä sen selittää? Sivistys. Kehitys. Kyky ajatella. Kyky uskaltaa tunnustaa tosiasiat, tiede. Näistä huolimatta, ja näistä välittämättä minun uskoni on aina koskematon, koska se on aitoa eikä kenenkään keksimää. Voisin ehdottaa että miettikääpä hetki, mistä johtuu että uskotte juuri siihen mihin uskotte. Pienistää asioista se on kiinni, kuvitteletteko olevanne jotenkin valittuja? Niinhän te kaikki. Vahvinta järkeä käyttämällä tietää mitä on usko. Aitoa uskoa ei löydy jos vain tuudittautuu tiettyyn osaamatta olla epäilevä. Voiko raamattu olla keksittyä satua? Eikö? Miksei? Miksi uskot siihen etkä omaan uskoosi. Herätkää, seuratkaa uskoanne, menkää vaistollanne, jos tarvitsette johtajan näyttämään ja opettamaan suuntaa, olen käytettävissänne. Darth Vaderin sanoin: I'm your father.

17

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumaliaeioleolemassa

      Uskonnot on kuin persereikiä... se oma haisee aina parhaimmalle :)

      • uskontoja.on.monia

        palvotko siis pyörän satulaa?


      • uskontoja.on.monia kirjoitti:

        palvotko siis pyörän satulaa?

        "palvotko siis pyörän satulaa?"


        Veikkaan, että jos neitsyt maria polkisi muutakin kuin pyhää henkeä, niin mariankin satula saattaisi haista. Vaikkapa hapankaalille ja silakalle.


        Uskonnon toteemipaaluna satula on myös hyvä.
        Sillä, toisin kuin vaikka jumala tai jeesus, satula on olemassa.
        Se on myös kovin käytännöllinen ja mukava kapistus, arkielämää parantava ja iloa tuottava.
        Ilman satulaa polkeminen on aina epämielyttävää, kun joutuu seisomaan kokoajan, saamatta kuitenkaan polettua kunnolla.
        Lisäksi satula ei puhu eikä pukahda, joten puheita ja elämänviisauksia on turha odotella.


        Olen kuullut, että moni nainen tykkää myös polkea satulalla.
        Siitä saa hyvät orkut ja punaiset posket, samalla vaivalla, kun matka taittuu.

        Lisäksi miehen tarve kutistuu.
        Miestä ei tarvita enään muuhun kuin mattojen tamppaajaksi ja kumien pumppaajaksi.

        Kätevää, eikö.

        Julistankin näin heti, uudeksi pyhäinesineeksi, suureksi ilon tuottajaksi ja matkanteon kaveriksi,

        Pyhän kolminaisen
        nahkaisen
        kovan ja
        ihanasti uurteisen

        pyörän satulan

        AAAAMENNNNN!!!!


      • Tapa.itsesi
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "palvotko siis pyörän satulaa?"


        Veikkaan, että jos neitsyt maria polkisi muutakin kuin pyhää henkeä, niin mariankin satula saattaisi haista. Vaikkapa hapankaalille ja silakalle.


        Uskonnon toteemipaaluna satula on myös hyvä.
        Sillä, toisin kuin vaikka jumala tai jeesus, satula on olemassa.
        Se on myös kovin käytännöllinen ja mukava kapistus, arkielämää parantava ja iloa tuottava.
        Ilman satulaa polkeminen on aina epämielyttävää, kun joutuu seisomaan kokoajan, saamatta kuitenkaan polettua kunnolla.
        Lisäksi satula ei puhu eikä pukahda, joten puheita ja elämänviisauksia on turha odotella.


        Olen kuullut, että moni nainen tykkää myös polkea satulalla.
        Siitä saa hyvät orkut ja punaiset posket, samalla vaivalla, kun matka taittuu.

        Lisäksi miehen tarve kutistuu.
        Miestä ei tarvita enään muuhun kuin mattojen tamppaajaksi ja kumien pumppaajaksi.

        Kätevää, eikö.

        Julistankin näin heti, uudeksi pyhäinesineeksi, suureksi ilon tuottajaksi ja matkanteon kaveriksi,

        Pyhän kolminaisen
        nahkaisen
        kovan ja
        ihanasti uurteisen

        pyörän satulan

        AAAAMENNNNN!!!!

        Odotapa, kun Islam saa vallan tässä kirotussa, saastaisessa Suomessakin, silloin tulee päällesi lähtö.

        Kuole hitaasti ja tuskallisesti kituen pois, saatanan pakana.


    • joko.riittää

      ... on sulla kans jutut, mutta kivaa näyttäisi olevan? No hyvä, pidä sinä kovin uskosi, niin minä pidän kristinuskoni.

    • uskonnoteivätauta

      JEESUS – VÄLIMIES Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen. Joh 10:9.

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman." Apt: 14.

      • välismiäs

        Jeesus on portsari ja sisäänheittäjä taivaan iloihin, Amen


    • alfa123om2222

      Eihän Jeesus ole ainoa mahdollisuus. Esim. gnostilaiset pitivät antiikin filosfioita arvokkaampina kuin uskonnot. UT on lähinnä kaiketi antimateriaa plus mieli, älykkyys ja minä tunne. Se edustaa 11 aistia eli kristityt aistivat tutkan tavoin ympäristöään.

      Veeda tieto opettaa, että kun kosminen ilmentymä tuhoutuu niin antimateria säilyy. Se aiheuttaa Kristityissä pientä ylimielisyyttä. Kristuksen oppi perustuu ruumiin ylösnousemuksen, viimeisen tuomion ja jokaisen kuolleen ylösnousemiseen Jumalan tuomioistuimen eteen, jossa jokainen saa tuomion tekojensa mukaan.

      Islam puhuu uskosta Viimeiseen päivään. Muilla uskonnoilla ei ole kaiketi sellaista oppia, että aivan kaikki kuolleet nousevat ylös. Jopa Sodoman ja Gomorran asukkaat. Sen sijaan muut uskonnot opettavat, että tuomion voi kiertää ja venkoilla itsensä synneistä huolimatta hyvään osaan ja jopa Paratiisiin.

      • seontotuus

        Maailma on täynnä ihmismielen ja pään ja saatanan filosofioita. Ilman Jeesuksen sovitusta ei yksikään tule puhtaaksi pyhän Jumalan silmien edessä.


      • erttkkl

        Gnostilaiset seurakunnat ovat Markionin perustamia, joita perusti Lähi-Itään Palestiinaan ja Egyptiin, jossa Jeesus on tärkeällä sijalla, mutta erehtyi pitämään Vanhan Testamentin Jumalaa eri Jumalana kuin mikä on ilmoitettu Uudessa Testamentissa, jossa Jeesus julisti Vanhan Testamnetin Jumalan Isäkseen.
        iinkin on ilmoitettu, "ettei voi ymmärtää Evankeliumia, jos ei ole tarkoitettu pelastukseen", joka on Uuden Testamentin aiheena!"


    • 12__13

      "Mihinkä te sitä jeesustanne tarviitte?"

      Kertomaan totuuden ja ilosanoman ja näyttämään esimerkin siitä miten rakastaa. :)

    • palstaaseuraileva

      Kyllä se niin on, että ilman Jeesuksen Kristuksen anteeksiantoa, syntimme pysyy ja on esteenä Taivasten valtakuntaan.

    • ttkkl

      "Jumala loi Jeesukseen kaikki!"
      Jeesus kuoli kaikki golgatalla!"
      "Joka kääntyy uskomaan Jeesukseeen, saa synnit anteekssi ja saa Pyhän Hengen ja uudestusyntyy Jumalan lapseksi"

    • alfa123om2222

      Oman järjen sumentamiseen käytetään milloin mitäkin ainetta. Jotkut käyttää huumeita ja alkoholia ja jotkut raamattua ja Jeesusta.

      Monet seurakunnat yrittävät tehdä ihmisen riippuvaiseksi Jeesuksesta. Sanovat hän on ainoa jne.

      Itse olen kokenut asian olevan toisin. Mutta on helppo antaa virran viedä ja alkaa hokea mielessään: Jeesus on ainoa.

      Kenen voittama joku on se kai on orja, joka voitetaan. Lienee pyrkimyksenä tehdä orjia. Saalistaa rahaa ja syötävää.

      Peliä, jossa panoksena on elämä.........????

      • Tapa.itsesi

        Odotapa kun Islamista tulee uusi Suomen valtauskonto, silloin saat sanoa hyvästit saastaiselle, kirotulle elämällesi ja päällesi.

        Ja hyvästä syystä.

        Kuole pois sinä saastainen, kirottu paska.


      • Tapa.itsesi

        Eikä sitä järkeä oikeasti tarvita mihinkään. Ihminen ei tarvitse järkeä, älykkyyttä tai viisautta, ainoastaan uskonnon ja Jeesuksen.


    • erttkkl

      Jeesus sanoi:!Älkäät kutsuko ketään isäksenne maan päällä, sillä yksi on teidän isänne, Jumala taivaassa!" Läytyy Uudesta Testamentista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe