Hannulle...

Mävain1

Niin se vain on, että luovuttava on tästä haaveesta ja siitä, että joskus saisin olla lähelläsi. Olen miettinyt sitä, miten kohtelet minua kun kohdataan. Olen sulle usein kuin ilmaa. Et puhu mulle, joten en uskalla puhua sulle. Et katso päin, joten yritän olla katsomatta sinua. Et yritä tulla missään vaiheessa samaan tilaan kanssani. Väistelet, kuin olisin terävä ruusupensas. Muut naiset saavat sen normaalin huomion...minä en edes sitä. Et tule viereen istumaan, et auttamaan.

On siis ymmärrettävä ja unohdettava, vaikka kaipaus/ikävä ja kaikki muu on tuskaa. Et todellakaan välitä. Et ole näyttänyt sitä mitenkään. Jospa vain saisin unohdettua sut...se ei ole helppoa, kun tunteet eivät kuole. Tuntuu kuin haluaisit kiduttaa minua, koska tiedät kuinka paljon kaipaan. Todellisuudessa, et edes ajattele sitä, mitä ajattelen tai tunnen. Miksi ajattelisit, kun et tunne samoin. Olenhan ruma akka, joka on tyhmyyttään rakastunut.

4

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannuhämmentynyt

      Hyvä että purat tunteistasi kirjoittamalla. Hannu ei ole edes pusua saanut tänä vuonna. Osin varmaan johtuu Hannusta itsestään. Hannu on saanut ystäviä kuntouttavassa työtoiminnassa ja käy nyt ystäviään tapaamassa. Hannua hämmentää se miksi nyt Hannu niin kiinnostaa, kun joskus Hannu ei kelvannut edes kävelyseuraksi eikä ole puhuttu edes kunnolla muutamaan vuoteen.

      • Mävain1

        Puran ja kirjoitan,
        riimejä väännän,
        itkua säästän,
        ikävääni poistan,
        järkeäni etsin.

        Vain hänet sydämeeni talletan.


    • Mävain1

      Ehkä tämä loppuu joskus :( ....kun ei muuta voi....

    • Kelpaakosulle

      Et ole ruma akka.. ..älä semmoista kuvittele. Kutsu mut luoksesi ja antaudu estoitta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe