KATO TÄÄ PLIIS

yksinäinenaaaaaaa

Oikeasti pliis vastatkaa asiallisesti. Ei oo pakosta oikeessa aihealueessa mutta olkoot.

Tässä on mun ongelma:
Minulla on koulussa 5 kaveria. Heistä kukaan ei voi ikinä olla vapaa-ajalla, eikä he kysy minua vaikka minä kysyn aina heitä. Ja yksi siitä porukasta jauhaa selkäni takana hirveästi sontaa.
Tämä oikeasti sattuu. Tunnen itseni NIIN yksinäiseksi ja masentuneeksi. Olen siitä porukasta VAIN yhden kanssa kerran 2-6 kk.

Haluaisin uusia kavereita, mutta he ovat ainoat luokaltani ketkä eivät "esitä". Ja en voi vaihtaa koulua enkä luokkaa. Olen siis 8:lla luokalla.
Ja vanhempieni kanssa en ole hyvissä väleissä ja sisaruksia ei ole.

Kohtalon tovereita tai kertokaa mitä voisin tehdä? Pliis vastatkaa...

9

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäineeeeeeeee

      Kertokaa vaikka omia kokemuksia, mitä mun pitäs sanoo niille, yms.

    • Viimap

      Jos vaikka kysyisit,miks he eivät ota sua mukaan? Varmaan kurjaa :(

    • MunMielipide

      Ala olemaan niitten "esittäjien" kanssa. Tutustut niihin paremmin ja ehkä ne ei enää esitä niin paljon.

    • lolol69

      yritä hankkii muita kavereita? tiiän et se on hankalaa (mulla on 1 kaveri ja se ei oo ees mun koulus ku se on mun kummitädin lapsi...) mut puhu niille ja koita saada selvää mistä ne tykkää ja mistä ei :D Mä ainakin tein ala asteella silleen et katoin mitä muut teki mun entisille kamuille ja mä tein vaa samalla tavalla niin sain niiden huomioo vähän ja sitku oot niiden tosi hyvä kamu niin oo vaan oma ihttes niin ne aika varmana hyväksyy sut :D (mä sain ala asteella kamuja tolleen) en nyt oo sanomassa et muuta ittees täysin mutta korjaa asioita jne enkä sano et sussa opn mikään vikana :DD

      jos oot tosi äänekäs niin koita kontrolloida sitä koska yks mun vanha luokkalainen oli tosi äänekäs eikä kukaan halunnu olla senkaa joten sekin on mahdollisuus. :/

    • Moi,
      kiitos kirjoituksestasi.
      Toivottavasti syksysi on lähtenyt käyntiin hyvin. Haluaisin tukea sinua uuden harrastuksen pariin. Löytyisikö paikkakunnaltasi uutta porukkaa, esimerkiksi liikuntaseuraa tai muuta. Myös Nuorisotaloilla voisi olla tarjota sinua kiinnostavaa toimintaa. Me aikuiset huolehdimme, että ketään ei Nuorisotalotalojen tapaisissa paikoissa kiusata tai suljeta porukan ulkopuolelle.
      Jos tarvitse lisää tukea, niin voit esimerkiksi kirjoitella Tukinettiin tai keskustella koulukuraattorin kanssa.

      Tsemppiä!

    • Puhu niille suoraan

    • Uuden harrastuksen parissa saattaa saada myös uusia kavereita.

    • Jjggklökhddh

      Älä yritä liikaa... esitä vaihteeksi välinpitämätöntä sillä se herättää kiinnostusta tai ole aidosti välinpitämätön ja etsi sisältöä elämääsi muualta kuin näistä kavereistani..... ovatko he edes kaveruutesi arvoisia... jos he eivät välitä sinusta niin miksi välittäisit heistä. Kasvata itseluottamustasi ja ole oma itsesi, sinun ei pidä miellyttää ketään.... jos ei seura kelpaa... niin se ei ole maailmanloppu... löytyy niitä muitakin ihmisiä.

    • yhyksinäistä

      ihan samanlainen tilanne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe