Juttuseuraa

apuatarvitsevana

Olen 23 vuotias nainen, ja sairastanut bediä noin kahden vuoden ajan. Kuluneen vuoden aikana syöminen on kuitenkin karannut aina vain enemmän ja enemmän lapasesta, ja kaipailisin juttuseuraa ja arjen tsempparia sähköpostin välityksellä.

Olen normaalipainoinen, ja rakastan liikkumista: muiden silmissä elänkin täydellistä fitnesselämääni: terveellistä ruokaa, lenkkeilyä ja tavoitteellista kuntosaliharrastusta. Kuplan sisällä on kuitenkin kaikkea muuta kuin täydellistä, ja kärsin hallitsemattomista ahmimiskohtauksista.

7

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syödäkkövaikoei

      Laitatko sähköpostiosoitteesi? Olen itse 27v ja sairastanut vuoden.

    • syödäkkövaikoei

      Kerrompa miten olen syönyt viimeaikoina. Söin 5 päivää rahkaa ja kasvissosekeittoa, mutta nyt olen ahminut 2 viikkoa järkyttäviä määriä moskaa. Pystyn syömään purkillisen jäätelöä ja jättipizzan jne kerralla. Mittani ovat 169/50, ennen ahmimisputkea 47. Tätä ei ymmärrä kyllä kukaan muu kuin toinen sairastunut. Joten tsemppiä! :)

      • Disgustingthing

        haha ite oon 164/61... en tiiä enää mitä pitäis tehä, syön vaa ja sit syön viel vähä lisää mut en haluu kertoo kenellekkään koska mua hävettää tää niin paljon...


      • Kotiakasvamaan

        169/50 eli pituus/paino. ja täällä huutelet menemään kun tuli nyt vähän ahmittua? Jos näin on, niin ei jumalauta..


    • syödäkkövaikoei

      Tässä minun ahmimishäiriössäni ei olekkaan kyse painosta. Enemmänkin se kamala olo mikä siitä seuraa kun ahmii. Ja vatsavaivat :/

    • tsemiä

      itse olen bediä sairastanut melkein 30vuotta. ainoa kerta elämässä kun olen sen hallintaan saanut oli kun söin nutrilettä noin kaks vuotta. sillon tiesin aina mitä söin ja ajatus ruoasta hälveni. en usko, että ikinä selviän tästä ja siihen eivät psykiatritkaan ole ratkaisua löytäneet, kahteen eri otteeseen olen asiasta puhunut psykiatreille.

      • 5555556

        Oletko jo kokeillut terapiaa yhdistettynä fluoksetiini-lääkitykseen? Terapiamuotoja on niin monenlaisia.

        Pitää yrittää löytää jotain kautta elämässä asia, joka saa aikaan aivopesun ja sitä kautta elämänmuutoksen. Etsiä asioita elämään, jotka vievät mielenkiintoa muualle ruuasta ; innostua jostain asiasta, johon uppoutua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe