revivogenin jälkeen karstaa/hilsettä irtoaa

helpplease

Hei! Aloitin siis revivogenin käytön muutama päivä sitten. Päänahkani on ollut pitkään hilseilevä ja huonossa kunnossa (seborreaa), mistä todennäköisesti hiustenlähtönikin on ainakin osittain johtunut. Olen yrittänyt sitä hoitaa vaikka millä. Aine on tuntunut hyvältä, mutta ainoa on, että päänahastani on alkanut irtoamaan sitä kammottavaa karstaa/ iholaattoja. Onko muilla ollut alussa vastaavaa ja tarkoittaako se nyt vaan sitä, että aine toimii? Olen lukenut, että monilla on auttanut seborrean hoidossa. Vai tarkoittaako, että ei vaan sovi mun päänahalle. Auttakaa pliis :D

5

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä mitä se tarkoittaa mutta mulla käynyt päinvastainen efekti eli hilseily on täysin loppunut revivogenin käytön myötä. Toisaalta oon käyttänyt muitakin hoitoja hilseen poistoon ja siis pitkäaikainen hilseily loppunut.

    • mies45-00100

      joo vastaan tähänkin, vastasin jo aiemmin revivogenin käytöstä, olen suuri revivogen-fani. Minua on auttanut todella vuosien varrella. Kun aloitin käytön aivan sama kokemus, ihosta irtoili hieman pieniä "hilselevyjä", siis täsmälleen sama kokemus. Vähensin ainetta ja totuttelin ensin päänahan siihen, pikku hiljaa lisäsin määrää ja siihen loppui ihon "hilseily".

      • helpplease

        Kiitos, kävin lukemassa myös vastauksesi toisesta ketjusta. Hilseily on nyt huomattavasti vähentynyt alkuvaiheesta ja olen pystynyt jatkamaan käyttöä :) Nyt vaan toivotaan, että auttaa :) kiva kuulla, että jollain on positiivisia kokemuksia tuotteesta. Käytätkö tuotetta kerran vai kaksi päivässä?


    • Joo mullakin auttanut tosiaan revivogen hilseilyyn. Toisaalta on mahdollista että melkein mikä vain öljypohjainen aine olisi tehnyt saman tuloksen. Lisäksi niinkuin toisessa ketjussa mainitsin niin jo nopeassa ajassa huomasin että hiukset ovat vahvemmin päänahassa kiinni nyt. Kaksi kuukautta olen nyt käyttänyt ja odotan tuloksia miltä näyttää vuoden päästä. Tupakointi ja Roskaruoka saavat jäädä pois omalta osaltani ja niitä olen vähentänyt jo huomattavasti. Lenkkeily ja aktiivinen liikunta taas saavat lisääntyä. Käyttökertoja 1 päivässä ja lisäksi biotiini ja ravinnelisiä. Evonia shamppoo on käytössä mutta sen loputtua siirryn revivogeniin. Uskon että hyvää tulee.

      • helpplease

        Mäkin toivon tosiaan tuloksia, edes hieman. Käyttöä nyt takana reilu pari viikkoa. Aikamoista sumplimista käyttö on, koska ainakin itselläni lähmää tukan sen näköiseksi, ettei sitä olisi viikkoon pesty. Mutta olen valmis kyllä mihin tahansa. Eilen tosiaan kirjoitin, että hilseily on vähentynyt, mutta tänään aamulla taas oli päänahka täynnä hilsettä. Toivon, että se vain tarkoittaisi sitä, että puhdistaa nyt päänahkaa siitä ylimääräisestä hilseestä ja loppupelissä auttaisi myös siihen seborreaan. Mulla myös kaikki lisäravinteet käytössä tällä hetkellä. Toivotaan meille onnea :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe