Paljastanko vai en.

Kökou

Olen tuhlannut vuosia olemalla toinen nainen.Rakkaus sokaisi.Mies perheellinen ja plus muuta mukavaa.En tajua miten aika kulunut näin ja olen tyhmä ollut uskollinen hänelle.Tyyppi vaan saanut kermat kakusta.kulissit niin täydellisiä.MILLOIN NÄÄ TYYPIT MAKSAA TEOSTAAN.VAI OLLAANKO ME KAKKOSET VAAN NIIN TYHMIÄ.Nytkin la illan yksin.jokapäivä käy panemassa.sit tulee hyvät yöt ja huomenet.

91

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marimekkotädit

      Miten jotkut miehet voi elää vuosia kaksoiselämää.Eikö ne vaimot vaistoa.Vai mitä elintasomuumiota ja lasten takia uhraudun valejeesuksia ne on.

      • mattojasikaunelmapari

        Lapset on tärkeimpiä, ei mitkään kynnysmattokakkoset tai limasikapetturit.


    • meeriam

      Eikö maailmasta löydy vapaita miehiä? Älä hyvä ihminen tuhlaa elämääsi noin. Sinä vanhenet eikä mies koskaan valitse sinua ja lopulta jäät yksin. Tai sitten paljastat asian vaimolle ja katsot mitä tapahtuu. Minä olen ollut se vaimo ja toivoin että tämä toinen nainen olisi paljastanut suhteen, mutta eipä tehnyt niin. Olen edelleen naimisissa mihen kanssa, joka petti minua ja voit arvata, ettei meidänkään suhteemme koskaan palannut entiselleen. Ei ole voittajafiilistä, ei todellakaan.

      • horotihoropoo

        Ei kannata mennä kertomaan vaimolle..Nainen saa AINA huoran, perheenrikkojan, kusipään, sairaan ym ym maineen..


      • Tosikuvesi

        No sehän se kakkonen on.


      • Inhoantuollaista

        Kuka edes ryhtyy toiseksi naiseksi jos vielä tietää että miehel on suhde! Sellaiset ihmiset jotka eivöt ajattelu muita ja tekee niinovat itsekkäitä, joojoo jokainen ansaitsee onnen mutta rikkomalla toisen?! Minusta se ei ole onnea kellekkään...


    • Liyo

      En halua kenellekkään pahaa.Taidan kuitenkin olla pahin itselleni kun hyväksyn tämän.Kuulemma lasten takia yms.eilähde kotoa.Tai lähti joskus mutta palasi takaisin.Nytkin oon ihan rikki.Mitään uutta en osaa solmia kun Rakastan häntä.ei taatusti jätä ikinä vaimoaam kun arki toimii.mikä hiton väliinputoaja olen omassa elämässä.HITTO.SE VIEL ONNELLINEN KUN SILLÄ KAIKKI.Sit oon yli 40eli siinä meni lapsihaaveet.

      • tsemppiäelämääs

        Eikö oo ihanaa ja ihan ittes oot liriin laittanut, että onneksi olkoon. Jos nyt heräät vihdoin, me kaikki ollaan iloisia sun puolesta, että edes yksi pelastuu p..alta.

        Olen vaimo, jonka miehellä oli toinen nainen, yksi oikein sellainen läheisempi, sopivasti kotimatkalla työmatkalta kotiin ja muutama muu ihan flirtin vuoksi. Joku siellä kuvittelee, että olisin ollut elintasomuumio tai valejeesus, niin varmaan. Sitä ei voi sanoin kertoa kuinka paljon se koski, kun tajusi toisen pettävän. Se koski itseasiassa niin paljon, että ajattelin tappaa itseni, mutta en voinut. Miksi? Vastaus on lapset, miten olisin voinut jättää lapset isälle, jolle tärkeimpiä ovat panot kuin omat lapset. Sehän olisi ollut minulta lasten heitteillejättö, varsinkin tilanteessa, jossa näki, ettei toinen välitä muusta kuin niistä toisista naisista. Miksi en eronnut? Koska se arki toimi niin hyvin, valitettavasti tässä valehdeltiin kakkoselle ja niille toisille, mutta minkäs minä vaimona sille olisin tehnyt, makkara tehtaan leimalla lyönyt munan kylkeen tekstin: nait valepukkia. Kaikki naurattaa näin jälkikäteen, lähinnä kaikkien tyhmyys, niin oma kuin muidenkin, että siihen samaan halpaan selitykseen kaikki uskoo.


      • mitenvoieesnauraa
        tsemppiäelämääs kirjoitti:

        Eikö oo ihanaa ja ihan ittes oot liriin laittanut, että onneksi olkoon. Jos nyt heräät vihdoin, me kaikki ollaan iloisia sun puolesta, että edes yksi pelastuu p..alta.

        Olen vaimo, jonka miehellä oli toinen nainen, yksi oikein sellainen läheisempi, sopivasti kotimatkalla työmatkalta kotiin ja muutama muu ihan flirtin vuoksi. Joku siellä kuvittelee, että olisin ollut elintasomuumio tai valejeesus, niin varmaan. Sitä ei voi sanoin kertoa kuinka paljon se koski, kun tajusi toisen pettävän. Se koski itseasiassa niin paljon, että ajattelin tappaa itseni, mutta en voinut. Miksi? Vastaus on lapset, miten olisin voinut jättää lapset isälle, jolle tärkeimpiä ovat panot kuin omat lapset. Sehän olisi ollut minulta lasten heitteillejättö, varsinkin tilanteessa, jossa näki, ettei toinen välitä muusta kuin niistä toisista naisista. Miksi en eronnut? Koska se arki toimi niin hyvin, valitettavasti tässä valehdeltiin kakkoselle ja niille toisille, mutta minkäs minä vaimona sille olisin tehnyt, makkara tehtaan leimalla lyönyt munan kylkeen tekstin: nait valepukkia. Kaikki naurattaa näin jälkikäteen, lähinnä kaikkien tyhmyys, niin oma kuin muidenkin, että siihen samaan halpaan selitykseen kaikki uskoo.

        Eikö sua yhtään haittaa jatkaa liittoa ihmisen kanssa, joka valehtelle kaikille? Voitko sä enää koskaan luottaa häneen? Mä kun olen aina ihmetellyt, miten voi jatkaa elämää ihmisen kanssa joka on osoittautunut epäluotettavaksi valehtelijaksi, joka käyttää vieraita naisia hyväkseen, miten tuollaiselle voi edes nauraa?


      • yhätsemppiäelämääs
        mitenvoieesnauraa kirjoitti:

        Eikö sua yhtään haittaa jatkaa liittoa ihmisen kanssa, joka valehtelle kaikille? Voitko sä enää koskaan luottaa häneen? Mä kun olen aina ihmetellyt, miten voi jatkaa elämää ihmisen kanssa joka on osoittautunut epäluotettavaksi valehtelijaksi, joka käyttää vieraita naisia hyväkseen, miten tuollaiselle voi edes nauraa?

        Jos nyt noin kiinnostaa, niin korjaa kysymyksesi aikamuoto - valehteli kaikille. Etkö tosiaan tiedä, että pettäjä valehtelee kaikille, jopa lapsilleen, ja kaikkein pahiten itselleen, kun on vauhdissa parhaimmillaan? Tiesin, että valehteli naisilleen, olisiko minun vaimona pitänyt juoksennella heidän perässään ja varoitella? Hyvä, kun pystyin itseni pitämään järjissäni ja perheen arkikuviot kasassa pahimman menokesän.
        Miten voi jatkaa? Siten , että antaa mahdollisuuden, jokainen voi oppia virheistään. Minun tehtäväni oli petettynä luottaa ja hänen pettäjänä olla sen luottamuksen arvoinen. Helppoa oikeastaan, mutta vaatii tahtoa ja ennenkaikkea sitä rakkautta. Luotan ja voin luottaa, koska olen omin silmin nähnyt muutoksen, miten hänestä tuli taas se entinen itsensä, johon rakastuin.
        Miten voi nauraa? Itkeäkö pitäisi? Et ehkä ymmärrä, mutta eniten nauran itselleni, en naura muille, jos niin ajattelit. Valitettavasti omissa geeneissä on taipumus löytää ikävimmästäkin asiasta se pikkupositiivisuus, jonka avulla ponnistaa eteenpäin.
        Vain sydämellään näkee tarpeeksi selvästi Pikku Prinssiä lainatakseni ja niin pahaa ei olekaan , ettei siitä jotain hyvää löytäisi.


      • Hdhdhdhdhdbdbdb
        yhätsemppiäelämääs kirjoitti:

        Jos nyt noin kiinnostaa, niin korjaa kysymyksesi aikamuoto - valehteli kaikille. Etkö tosiaan tiedä, että pettäjä valehtelee kaikille, jopa lapsilleen, ja kaikkein pahiten itselleen, kun on vauhdissa parhaimmillaan? Tiesin, että valehteli naisilleen, olisiko minun vaimona pitänyt juoksennella heidän perässään ja varoitella? Hyvä, kun pystyin itseni pitämään järjissäni ja perheen arkikuviot kasassa pahimman menokesän.
        Miten voi jatkaa? Siten , että antaa mahdollisuuden, jokainen voi oppia virheistään. Minun tehtäväni oli petettynä luottaa ja hänen pettäjänä olla sen luottamuksen arvoinen. Helppoa oikeastaan, mutta vaatii tahtoa ja ennenkaikkea sitä rakkautta. Luotan ja voin luottaa, koska olen omin silmin nähnyt muutoksen, miten hänestä tuli taas se entinen itsensä, johon rakastuin.
        Miten voi nauraa? Itkeäkö pitäisi? Et ehkä ymmärrä, mutta eniten nauran itselleni, en naura muille, jos niin ajattelit. Valitettavasti omissa geeneissä on taipumus löytää ikävimmästäkin asiasta se pikkupositiivisuus, jonka avulla ponnistaa eteenpäin.
        Vain sydämellään näkee tarpeeksi selvästi Pikku Prinssiä lainatakseni ja niin pahaa ei olekaan , ettei siitä jotain hyvää löytäisi.

        Tsemppiä sulle, helppo ymmärtää sinua saman kokeneena.


    • kakkonenvaimuu

      Se on niin kakkoset ettei mies jätä vaimoaan jos rakastaa. Ei lapset, raha, omaisuus tai velvollisuuden tunne ole se miksi ei suostu eroamaan. Tokihan jokin on pielessä jos salasuhteita pitää yllä. Tuo taas kertoo miesten lapsellisuudesta. Yleensä kysymys oman egon pönkittämisestä "Kelpaanpa muillekin, huono itsetunto, halu näyttää naisille, näyttää olevansa miesten mies. Ja se miksi kukaan alkaa kakkoseksi on taas omat syynsä. Näitä ei kyllä tarvittaessa koska siinä jää kaikille vain paskaa käteen. En toivo kellekään tälläistä.

      • Enkumpikaan

        Kotona ei voi harrastaa seksiä samalla tavalla kun on lapset. Jonkun sinkkunaisen luona voi vapaammin hurjastella, ei tarvi miettiä kuuleeko lapset, tuleeko ne huoneeseen silloin yms. ja voi kokeilla kaikenlaisia juttuja.

        Voisiko nämäkin vaikuttaa pettämiseen? Ja tietysti uutuuden viehätys.
        Perhe-elämä, jatkuva yhdessä asuminen ja oleminen muuttaa suhteen helposti sisaruudelta tuntuvaksi. Siinä arki tietysti toimii, mutta romantiikka katoaa. Eikä rakastajattaren kanssa tarvi miettiä arjen sotkuja.


      • juttujapahyvinkn

        Vai uutuudenviehätystä ja juttuja! Avioliittoon kuuluu kumppanuus ja arkiset asiat, niin sen kuuluu mennäkin! Voi lapsellisuutta...


      • Enkumpikaan
        juttujapahyvinkn kirjoitti:

        Vai uutuudenviehätystä ja juttuja! Avioliittoon kuuluu kumppanuus ja arkiset asiat, niin sen kuuluu mennäkin! Voi lapsellisuutta...

        Mä yritän ymmärtää miksi, sä vaan tuomitset.
        Sitten kun ymmärtää miksi, voi asioiden muuttamiseksi yrittää tehdä jotain.


      • arvostapuolisoasi

        Pitää etukäteen jo älytä, ettei luottamusta alunperinkään kannata rikkoa. Et voi kuitata sitä tuolla liirumlaarumilla "pitää yrittää ymmärtää miksi..."


      • Järkihoi
        arvostapuolisoasi kirjoitti:

        Pitää etukäteen jo älytä, ettei luottamusta alunperinkään kannata rikkoa. Et voi kuitata sitä tuolla liirumlaarumilla "pitää yrittää ymmärtää miksi..."

        Mene lääkäriin ja ole iloinen kun se sanoo sulle: "Pitää etukäteen jo älytä, ettei terveyttä alunperinkään kannata rikkoa. Et voi kuitata sitä tuolla liirumlaarumilla "pitää yrittää ymmärtää miksi...""

        Eikö vieläkään leikkaa? Pettäminen ei lopu sillä että sanot että pitää etukäteen ja läsynlassyn...lässyn.


      • eitarvitsevalehdella

        Eihän kukaan tarkoitakaan, että pettäminen koskaan loppuisi, koska osa ihmisistä on vaan niin tyhmiä, että pettävät ja valehtelevat.


      • vale_vale_vale
        eitarvitsevalehdella kirjoitti:

        Eihän kukaan tarkoitakaan, että pettäminen koskaan loppuisi, koska osa ihmisistä on vaan niin tyhmiä, että pettävät ja valehtelevat.

        Onko pettäminen tyhmyyttä? Mielestäni ei, en nyt osaa fiksusti sanoa mitä se olisi...Itsekkin sanot, että ei tarvitse valehdella, tarve on eriasia kuin tyhmyys ja valehteluun tarvitaan älliä..


      • Fikkdkdkdndndksksk
        vale_vale_vale kirjoitti:

        Onko pettäminen tyhmyyttä? Mielestäni ei, en nyt osaa fiksusti sanoa mitä se olisi...Itsekkin sanot, että ei tarvitse valehdella, tarve on eriasia kuin tyhmyys ja valehteluun tarvitaan älliä..

        Fiksut ei valehtele.


      • Sirjuskainen
        Enkumpikaan kirjoitti:

        Kotona ei voi harrastaa seksiä samalla tavalla kun on lapset. Jonkun sinkkunaisen luona voi vapaammin hurjastella, ei tarvi miettiä kuuleeko lapset, tuleeko ne huoneeseen silloin yms. ja voi kokeilla kaikenlaisia juttuja.

        Voisiko nämäkin vaikuttaa pettämiseen? Ja tietysti uutuuden viehätys.
        Perhe-elämä, jatkuva yhdessä asuminen ja oleminen muuttaa suhteen helposti sisaruudelta tuntuvaksi. Siinä arki tietysti toimii, mutta romantiikka katoaa. Eikä rakastajattaren kanssa tarvi miettiä arjen sotkuja.

        wtf? Perhe-elämästä ei katoa mikään- ovia saa tarvittaessa lukkoon. Voi käydä vaikka lähirannalla, metsässä, hotelliviikonlopun pitää lapset hoidossa, ihan mitä ikinä!
        Voisin naisena ja äitinä vaikka vannoa, että miehet pelkäävät naisessa sitä äitiyttä- kokevat äidin jotenkin epähaluttavaksi. Ihan omien lastensa äidin! Ihmisen jonka kanssa tekevät arkea. Ja muuten miksi ihmeessä? Tähän jos saisi vastauksen.

        Minuakin petettiin aikoinaan. Olen nyt vuosia vanhempana ihmisenä miettinyt mikä noin 23 vuotiaasta perusnätistä naisesta- valokuvista päätellen, teki kelvottoman. Tietysti jotain oli, ja ikävällä tavalla, käsitellen huonosti.


    • Ölkjh

      No tällä miehellä ei oo huono itsetunto tod.Ei kuule rakasta vaimoaan.me tapailtu jo vuosia.ollaan aika avoimesti välillä yhdessä.ja miksi kakkoseksi ryhdyin.nl voi vittu kun järjellä kaikki toimisi tässä niin eikai kellään olisi tässä maailmassa rakkaushuolia.joka hemetin päivä nähdään.juttu eivaan etene.

      • olerehellinen

        Ihan soopaa puhut miksi sitten pidät vaimoa ja et vaihda kakoseen? Kai ymmärrät että nolaat itsesi lisäksi kaksi muuta ihmistä? Kauanko meinaat jatkaa? Ja kun vaihdat kehuu sun kaverit keskenään "niin se vaihto vaimon salapanoon " on se mies!


      • uskotaan

        Ei rakasta vaimoaan ja olette avoimesti seukkaajia. Huh aika rankkaa! Kyllä se rakkaus on se juttu miksi jää vaimon tykö. Olkaa te kaksi niitä naurettavia! Ja usko ihmeessä miehen jutut! Sitä saa mitä tilaa!


      • kukintyylillään

        On tämä naurettavin väite! Ei rakasta muka. Ja vielä uskot sen? Älä ole sokea ja herää illuusiosta. Miksi joillakin naisilla on kummallinen usko miehiin. Ei lapset ole este nykypäivänä eihän? Raha ja omaisuus no sen voi jakaa. Ei erolla ole esteitä ellei ole niitä tunteita. Kai tämän ymmärrät? No tietysti jos molemmat puolisot pitävät salapanojaan niin mikä siinä sitten. Tälläiset jutut tahtoo vaan kylillä levetä helposti.


      • teflonia
        uskotaan kirjoitti:

        Ei rakasta vaimoaan ja olette avoimesti seukkaajia. Huh aika rankkaa! Kyllä se rakkaus on se juttu miksi jää vaimon tykö. Olkaa te kaksi niitä naurettavia! Ja usko ihmeessä miehen jutut! Sitä saa mitä tilaa!

        Voiko rakkaudesta puhua, olisiko syynä pikemminkin kulissin säilyttäminen, pelko muiden tuomiosta, hyvin usein raha ja omaisuus, toimiva arkielämän huolto, pelko lasten menettämisestä? Toisen sitominen hyväksikäyttöliittoon ja antaa hänen uskoa johonkin kaiken kestävään rakkauteen. Aika raadollisia ihmiset näissä tilanteissa. Joskus keksitään tehdä puolisosta "hullu" tai järjestetään hunajaloukkuja, jotta saadaan oikea ihminen pettäjäksi. Molemmat häviävät, vaimo ja rakastajatar ja vanhuuden koittaessa mies itsekin. Onnelliset liitot ovat harvinaisuuksia. Toivottavasti tapaat kumppanin, jonka kanssa voi oikeasti elää eikä olla aina vain varalla silloin kun toiselle sopii tai sitten mies uskaltaa ratkaista asian ja päästää vaimonsa jatkamaan elämää.


      • erotakovaiei

        Tuo kulissien pitäminen onko pettäjälle sitten tärkeämpi tuo kulissien pitäminen kuin uusi rakkaus. Aika kummallinen väite tuohon en usko ollenkaan. Entäs toisten tuomitseminen eiköhän tuo asia ole tiedossa miten käy kun alkaa salapanojaan pitämään mitä sitä enään suremaan mitä muut tuomitsee. Lapsia ei menetä nykyään molemmilla samat oikeudet lapsiin. Kyllä lapset tottuu tilanteeseen . Eikö tänä päivänä erolapsia ole paljon. Hyväksikäyttö liitto? Kuka tässäkin asiassa hyväksikäyttöä ketä? Itsehän siihen sitten alistuu. Ja omaisuus voidaan laittaa rahaksi ja velat puoliksi tasavertaisesti. Yleensä se pettäjä keksii hyviä juttuja vaimostaan että kakkonen sen ymmärtää. Olen samaa mieltä kuin tuolla aikaisemmin ilmaistu että kyllä niitä tunteita täytyy olla puolisoaan kohtaan jos avioon jää. Kukin tekee itse päätökset. Niin mitähän ovat todelliset syyt miehellä tai naisella avioon jäädessään vaikka pettikin. Helpompi tietenkin kakkosen ymmärtää tätä miestä ja sen tekoa. Ehkäpä näin.


      • parempaaodotellessa

        Omaisuuden takia juuri moni jatkaa aviossa vaikka käy muualla tyhjentämässä paineita. Kun ei ole halua lähteä omaisuutta tai statusta pilkkomaan jonkun pilipali"rakkauden" takia. Uskokaa vaan!


      • Nähnytkaiken
        kukintyylillään kirjoitti:

        On tämä naurettavin väite! Ei rakasta muka. Ja vielä uskot sen? Älä ole sokea ja herää illuusiosta. Miksi joillakin naisilla on kummallinen usko miehiin. Ei lapset ole este nykypäivänä eihän? Raha ja omaisuus no sen voi jakaa. Ei erolla ole esteitä ellei ole niitä tunteita. Kai tämän ymmärrät? No tietysti jos molemmat puolisot pitävät salapanojaan niin mikä siinä sitten. Tälläiset jutut tahtoo vaan kylillä levetä helposti.

        Ei aviopuolisoa ole pakko rakastaa, pitkässä suhteessa se voi vain olla tunne, pitää läheisestä. Ja kuka kakkoseksi alkaa, se leikin kestäköön, on sitten mies tai nainen, yleensä nainen :) Leikkiin kun lähtee, miksi edes miettii että saavuttaisi jotain, tai kirjoittelee,että ilmiantaa toisen, mitä siitä itselleen saa? Todennäköisesti ei ainakaan sitä mitä haluaa! Vapaa ihminen on aina vapaa, jos hän väkisin haluaa suhteeseen varatun ihmisen kanssa, on Hän myös vaitiolovelvollinen! Jossain on varmasti joku joka myös tätä kakkosta haluaisi, ehkä myös rakastaa.Mutta älkää omaa typeryyttänne, kun olette valitsemallanne tielle lähtenyt, rikkoko asiaan kuulumattomia ihmisiä (vaimoja/miehiä/lapsia) Se jo luulisi kertovan jotain, jos varattu jatkaa suhteessaan, Sinä et voi antaa hänelle sitä mitä hänellä on, niin totta kuin se onkin.


      • 40vuottaaviossa
        Nähnytkaiken kirjoitti:

        Ei aviopuolisoa ole pakko rakastaa, pitkässä suhteessa se voi vain olla tunne, pitää läheisestä. Ja kuka kakkoseksi alkaa, se leikin kestäköön, on sitten mies tai nainen, yleensä nainen :) Leikkiin kun lähtee, miksi edes miettii että saavuttaisi jotain, tai kirjoittelee,että ilmiantaa toisen, mitä siitä itselleen saa? Todennäköisesti ei ainakaan sitä mitä haluaa! Vapaa ihminen on aina vapaa, jos hän väkisin haluaa suhteeseen varatun ihmisen kanssa, on Hän myös vaitiolovelvollinen! Jossain on varmasti joku joka myös tätä kakkosta haluaisi, ehkä myös rakastaa.Mutta älkää omaa typeryyttänne, kun olette valitsemallanne tielle lähtenyt, rikkoko asiaan kuulumattomia ihmisiä (vaimoja/miehiä/lapsia) Se jo luulisi kertovan jotain, jos varattu jatkaa suhteessaan, Sinä et voi antaa hänelle sitä mitä hänellä on, niin totta kuin se onkin.

        Pitkä parisuhde on kiintymyssuhde jossa molemmat arvostavat ja kunnioittavat toisiaan! Sitä ei pienet myrskyt kaada. Rakkautta on, mutta se on muuttanut vuosien myötä muotoaan, kuten myös seksielämä.


      • Voin hyvin uskoakin, ettei rakasta.

        Tällaiset kakkoset mahdollistavat, että omaa liittoa ei tarvitse laittaa palasiksi seikkailunhalun takia.

        Miehellä voi hyvinkin vaimonsa kanssa olla hyvä arki, eli rutiinit sujuu ja pahemmin ei ole riitaakaan. Jos siis saa jännityksen muualta, niin miksi lähteä omaisuutta jakamaan, kiistelemään lapsista, aiheuttamaan lapsille tuskaa, kuuntelemaan loputonta itkua ja hammastenkiristystä, olemaan roisto ystävien ja sukulaisten silmissä, hommaamaan uutta asuntoa jne.

        Useinkaan nämä kakkoset eivät ole edes varteenotettavaa parisuhdemateriaalia juuri luonteensa takia, mutta ei heitä tarvitse sietääkään kuin muutama tunti kerrallaan.


      • hardangerhger
        erotakovaiei kirjoitti:

        Tuo kulissien pitäminen onko pettäjälle sitten tärkeämpi tuo kulissien pitäminen kuin uusi rakkaus. Aika kummallinen väite tuohon en usko ollenkaan. Entäs toisten tuomitseminen eiköhän tuo asia ole tiedossa miten käy kun alkaa salapanojaan pitämään mitä sitä enään suremaan mitä muut tuomitsee. Lapsia ei menetä nykyään molemmilla samat oikeudet lapsiin. Kyllä lapset tottuu tilanteeseen . Eikö tänä päivänä erolapsia ole paljon. Hyväksikäyttö liitto? Kuka tässäkin asiassa hyväksikäyttöä ketä? Itsehän siihen sitten alistuu. Ja omaisuus voidaan laittaa rahaksi ja velat puoliksi tasavertaisesti. Yleensä se pettäjä keksii hyviä juttuja vaimostaan että kakkonen sen ymmärtää. Olen samaa mieltä kuin tuolla aikaisemmin ilmaistu että kyllä niitä tunteita täytyy olla puolisoaan kohtaan jos avioon jää. Kukin tekee itse päätökset. Niin mitähän ovat todelliset syyt miehellä tai naisella avioon jäädessään vaikka pettikin. Helpompi tietenkin kakkosen ymmärtää tätä miestä ja sen tekoa. Ehkäpä näin.

        Se, mikä joskus on alkanut rakastumisesta, muuttunut sitten rakkaudeksi ja sitoutumiseksi, voi jatkua sitoutumisena, vaikka rakkauden määrä vähenisikin. Itse olen tämän kokenut ja eronnut, koska kyllä pitkässäkin parisuhteessa pitää rakastaa toista eikä vain hengailla saman katon alla tavan vuoksi. Ex sanoi, että oltais voitu hänen puolestaan niinkin jatkaa... Joo-o, varmaan niin, mutta miksi olisi pitänyt jatkaa, kun etenkin hänen kiinnostuksensa oli suuntautunut aivan muualle kuin vaivihkaan...

        Vaikken ole koskaan ollut kakkonen enkä aiokaan sellaiseksi (koko sana on muuten varsin omituinen, ihan kuin oltaisiin jääty palkintopallilla hopealle tai jonotettaisiin ykköspaikka, eihän se aina noin ole) niin silti alkoi naurattaa tuo kommennti, etteivät kakkoset ole parisuhdemateriaalia... Voi veljet, ihan kuin olisivat vallan uusi "eliölaji"... Vaikka ovat aivan samanlaisia naisia kuin me muutkin. Hyvä ystäväni tunnusti taannoin pitkällisen väistelyn jälkeen tapailevansa ukkomiestä - olihan se melkoinen "pommi" minulle, en olisi uskonut... Mutta ei se ystävästäni mitään "ameebaa" ole tehnyt, sama viehättävä oma itsensä edelleen enkä vaivaa pientä päätäni häntä moralisoimalla, koska asia ei minulle kuulu.


      • Mloi
        BEM kirjoitti:

        Voin hyvin uskoakin, ettei rakasta.

        Tällaiset kakkoset mahdollistavat, että omaa liittoa ei tarvitse laittaa palasiksi seikkailunhalun takia.

        Miehellä voi hyvinkin vaimonsa kanssa olla hyvä arki, eli rutiinit sujuu ja pahemmin ei ole riitaakaan. Jos siis saa jännityksen muualta, niin miksi lähteä omaisuutta jakamaan, kiistelemään lapsista, aiheuttamaan lapsille tuskaa, kuuntelemaan loputonta itkua ja hammastenkiristystä, olemaan roisto ystävien ja sukulaisten silmissä, hommaamaan uutta asuntoa jne.

        Useinkaan nämä kakkoset eivät ole edes varteenotettavaa parisuhdemateriaalia juuri luonteensa takia, mutta ei heitä tarvitse sietääkään kuin muutama tunti kerrallaan.

        Aivan käsittämätön kommentti!Että kakkosnaiseksi ajautunut ei ole parisuhdeainesta.Kuule,mä olen ns.kakkonen,olen kaunis,älykäs,hauska.Koti kaunis siisti ja olen aivan takuulla hyvää vaimoainesta.Millä mittarilla sä mittaat ihmisiä kuka millainen?onkos se vieraissa käyvä mies hyvää miesainesta sitten?sähän oot huono vaimo jos olet noin paskan valinnut.hih.Lopettakaa toistenne arvostelu.


      • vähännärkästyin
        BEM kirjoitti:

        Voin hyvin uskoakin, ettei rakasta.

        Tällaiset kakkoset mahdollistavat, että omaa liittoa ei tarvitse laittaa palasiksi seikkailunhalun takia.

        Miehellä voi hyvinkin vaimonsa kanssa olla hyvä arki, eli rutiinit sujuu ja pahemmin ei ole riitaakaan. Jos siis saa jännityksen muualta, niin miksi lähteä omaisuutta jakamaan, kiistelemään lapsista, aiheuttamaan lapsille tuskaa, kuuntelemaan loputonta itkua ja hammastenkiristystä, olemaan roisto ystävien ja sukulaisten silmissä, hommaamaan uutta asuntoa jne.

        Useinkaan nämä kakkoset eivät ole edes varteenotettavaa parisuhdemateriaalia juuri luonteensa takia, mutta ei heitä tarvitse sietääkään kuin muutama tunti kerrallaan.

        Johan pomppas. Vai ei ole kakkoset yleensä parisuhdemateriaalia luonteensa takia? Perustele mulle miksei? Mikä mun kokemus kakkosista on, niin hyvin usein heillä on takanaan pitkä parisuhde, joka syystä tai toisesta on päättynyt eroon. Jopa vuosikymmeniä kestänyt. Eikö silloin ihminen ole parisuhteeseen kykenevä? Ovat aikuisia naisia, joilla lapset myöskin jo aikuisia. Eivät edes hae vakavaa parisuhdetta koska ovat lopultakin tajunneet, ettei naisen elämän päätarkoitus ole saada itselleen miestä ja parisuhdetta. Tasapainoisia, aikuisia naisia, jotka uskaltaa elää ja antavat muidenkin elää.
        Kerrohan mulle, miksi se mies ei sitä jännitystä tee elämäänsä sen vaimonsa kanssa? Miksi pitää hakea sitä vieraista naisista? Kiihottaako salasuhteessa vain sen tuoma jännitys, kuumotus milloin käry käy? Arvostaako vieraissa juokseva äijä sun mielestä ketään naista, edes sitä omaansa? Mun mielestä pettäjä ei rakasta, kunnioita eikä arvosta ketään naista. Ei edes sitä vaimoaan, joka on täydellisesti parisuhdemateriaalia.


      • tekopyhyyttäpahimmillaan
        BEM kirjoitti:

        Voin hyvin uskoakin, ettei rakasta.

        Tällaiset kakkoset mahdollistavat, että omaa liittoa ei tarvitse laittaa palasiksi seikkailunhalun takia.

        Miehellä voi hyvinkin vaimonsa kanssa olla hyvä arki, eli rutiinit sujuu ja pahemmin ei ole riitaakaan. Jos siis saa jännityksen muualta, niin miksi lähteä omaisuutta jakamaan, kiistelemään lapsista, aiheuttamaan lapsille tuskaa, kuuntelemaan loputonta itkua ja hammastenkiristystä, olemaan roisto ystävien ja sukulaisten silmissä, hommaamaan uutta asuntoa jne.

        Useinkaan nämä kakkoset eivät ole edes varteenotettavaa parisuhdemateriaalia juuri luonteensa takia, mutta ei heitä tarvitse sietääkään kuin muutama tunti kerrallaan.

        Säkö sitten olet miespuolisena hyvää parisuhdeainesta? Sallit itsellesi pieniä jännitysmomentteja juostessasi vieraissa? Ja se sun täydellinen vaimo ei tiedä asiasta mitään. Onko susta oikein huijata hyvää naista? Ihmistä, joka oikeasti uskoo sun olevan hyvä mies. Tekopyhä sä olet.
        Jos sun kakkoset on luonnevikaisia jotenkin niin oliskos sussa itsessäsi joku vika, ettei parempaan rahkeet riitä? Vakka nimittäin kantensa valitsee.


      • Urpojaon

        No eikö siinä just nähty että eukko ei ole ollut parisuhdeainesta jos suhde kariutui :D
        Ja kyllä täytyy ihmisen aika vajaa olla jos täytyy varattuun kajota ihan vaan "koska mä haluun". Ei ajatella mitään muuta kuin omaa napaa, eikä edes osata ajatella pidemmälle, koska usein se kakkosen "oma napa" on just se joka lopulta saa kärsiä, ja hyvä että kärsii kun on itse leikkiin lähtenyt.

        Kaikki kakkoset, joita mä tunnen ja tiedän, on kyllä järjestään täysiä sekopäitä ja tyhmiä noin niin ku muutenkin joka elämän osa-alueella, eivät todellakaan normaalilla järjellä varustettuja.


      • vähännärkästyin kirjoitti:

        Johan pomppas. Vai ei ole kakkoset yleensä parisuhdemateriaalia luonteensa takia? Perustele mulle miksei? Mikä mun kokemus kakkosista on, niin hyvin usein heillä on takanaan pitkä parisuhde, joka syystä tai toisesta on päättynyt eroon. Jopa vuosikymmeniä kestänyt. Eikö silloin ihminen ole parisuhteeseen kykenevä? Ovat aikuisia naisia, joilla lapset myöskin jo aikuisia. Eivät edes hae vakavaa parisuhdetta koska ovat lopultakin tajunneet, ettei naisen elämän päätarkoitus ole saada itselleen miestä ja parisuhdetta. Tasapainoisia, aikuisia naisia, jotka uskaltaa elää ja antavat muidenkin elää.
        Kerrohan mulle, miksi se mies ei sitä jännitystä tee elämäänsä sen vaimonsa kanssa? Miksi pitää hakea sitä vieraista naisista? Kiihottaako salasuhteessa vain sen tuoma jännitys, kuumotus milloin käry käy? Arvostaako vieraissa juokseva äijä sun mielestä ketään naista, edes sitä omaansa? Mun mielestä pettäjä ei rakasta, kunnioita eikä arvosta ketään naista. Ei edes sitä vaimoaan, joka on täydellisesti parisuhdemateriaalia.

        En tietenkään voi kaikista kakkosista sanoa, etteivät olisi parisuhdemateriaalia, mutta tässä eräistä seikkoja:

        1. Kuten Urpojaon sanoi, kyllä kakkoseksi suostuminen ja sitä mahdollisesti vielä oikeana pitäminen kertoo sellaiseta arvomaailmasta, jollainen mies ei tahdo oman vaimon olevan.

        2. Jos nainen on kovin mihiin kallellaan, voi miehestä olla kyllä ihan kiva käydä panemassa, mutta ei sitä haluaisi omaksi naisekseen.

        Naisella on ns parisuhdemarkkina-arvo ja seksi markkina-arvo ja ne eivät ole sama asia.

        Asiahan ei ole reilua, eli vielraissa juokseva mies arvostaa siveellistä naista, mutta niin se vaan menee.

        "Eivät edes hae vakavaa parisuhdetta koska ovat lopultakin tajunneet, ettei naisen elämän päätarkoitus ole saada itselleen miestä ja parisuhdetta. Tasapainoisia, aikuisia naisia, jotka uskaltaa elää ja antavat muidenkin elää."

        Tämähän se pettävien miesten toive on. Nainen, joka haluaisi seksiä, mutta ei haluaisi parisuhdetta. Parisuhde miehellä on jo. Jos se, että tietää miehen pettävän vaimoaan ja edesauttaa miestä siinä pyrkimyksessä, tekee naisesta tasapainoisen, on se mielestäni aika erikoista.

        "Kerrohan mulle, miksi se mies ei sitä jännitystä tee elämäänsä sen vaimonsa kanssa? Miksi pitää hakea sitä vieraista naisista? "

        Jaa-a kysyt väärältä henkilöltä. En ole ikinä ollut salasuhteilija, vaikka joskus olen pettänytkin. Sen kuitenkin tiedän, että kun olet kaksikymmentä vuotta ollut saman naisen kanssa, alkaa siitä olla jännitys kaukana. Mukana on kaikenlaista painolastia.

        "Arvostaako vieraissa juokseva äijä sun mielestä ketään naista, edes sitä omaansa? Mun mielestä pettäjä ei rakasta, kunnioita eikä arvosta ketään naista. Ei edes sitä vaimoaan, joka on täydellisesti parisuhdemateriaalia."

        Voi arvostaa hyvinkin naistaan esimerkiksi äitinä tai vaikka keskustelukumppanina. Minulla on esimerkiksi ystävä, joka juoksi vieraissa ja on nykyään eronnut, mutta edelleen puhuu ex-vaimostaan kyyneleet silmissä kuinka hyvä äiti tuo exä on heidän yhteisille lapsilleen ja kuinka exä on vaikeudet voittanut.

        Summa summaarum:

        Minusta on uskomatonta, kuinka sinisilmäisiä te naiset olette vaikka kaikki lehdet ovat pullollaan juttuja siitä, kuinka miehellä on ollut salasuhde toisen naisen kanssa ja kertonut, kuinka ei arvosta, eikä rakasta naistaan ja ihan kohta muuttaa uuden naisen luo. Loppupeleissä käy kuitenkin niin, että kun valinnan paikka tulee, mies jääkin sen oman vaimonsa luo ja salarakas saa niellä katkeraa kalkkia jälleen kerran.


      • tekopyhyyttäpahimmillaan kirjoitti:

        Säkö sitten olet miespuolisena hyvää parisuhdeainesta? Sallit itsellesi pieniä jännitysmomentteja juostessasi vieraissa? Ja se sun täydellinen vaimo ei tiedä asiasta mitään. Onko susta oikein huijata hyvää naista? Ihmistä, joka oikeasti uskoo sun olevan hyvä mies. Tekopyhä sä olet.
        Jos sun kakkoset on luonnevikaisia jotenkin niin oliskos sussa itsessäsi joku vika, ettei parempaan rahkeet riitä? Vakka nimittäin kantensa valitsee.

        Kenestä mahdat puhua ja kukahan tuollaisia on mahtanut väittää?

        En ole käsittääkseni missään vaiheessa sanonut, että vieraissa juoksevat miehet olisivat jotenkin oikeassa. Olen vain halunnut tuoda esille, etteivät edes ne niljakemiehet arvosta niitä salarakkaitaan, vaikka niin sanovatkin.


      • tajutkaahömpät
        BEM kirjoitti:

        Kenestä mahdat puhua ja kukahan tuollaisia on mahtanut väittää?

        En ole käsittääkseni missään vaiheessa sanonut, että vieraissa juoksevat miehet olisivat jotenkin oikeassa. Olen vain halunnut tuoda esille, etteivät edes ne niljakemiehet arvosta niitä salarakkaitaan, vaikka niin sanovatkin.

        Niin totta tuo, mitä sanoit, ettei edes ne niljakemiehet arvosta niitä salarakkaitaan. Ja miksi sitten niin salarakkaalleen sanovat, niin vähän tyhmäkin sen tajuaa, saadakseen sitä viihdettä, mitä joku toiseksi naiseksi ryhtynyt haluaa niin kiihkeästi antaa. Siitä on yksinkertaisesti kysymys, ei muusta.

        Jo nuoruusikäinen tajuaa, että on naisia, jotka soveltuvat parisuhteeseen vaimoksi ja on naisia, jotka soveltuvat viihdekäyttöön. Kuulin juuri, kuinka nuoret miehet rankkaavat todellakin naiset kasteihin kaveripiireissään eli iloinen antaja saa antaa, mutta muuhun vakinaisempaan häntä ei oteta todesta.


    • Sitten.mulle.riitti

      Kymmen. Vuotta nainen piti minua kakkosena.

      • kannattiko

        Miksi tuohon alennuit? Mitä jäi käteen ?


    • drag

      Tyyppi maksaa teoistaan sitten, kun jää kiinni. Niin kauan tyyppi voi sikailla, kun sinä ap-kakkonen sen sallit.

    • pyykkärimuori

      Kerrot että rakastat häntä niin. Kyl sinun pitää oppia ensin rakastamaan itseäsi. Olla hyvä itsellesi eikä alistua huonoihin ja toimimattomiin ihmissuhteisiin. Olen minäkin ollut nuorempana se kakkonen. Ollut myöskin se ykkönen jota petettiin. Nämä vuodet jotka olen matkaa itseeni tehneet ovat opettaneet että en kohtele muita huonosti. En mene suhteeseen vääristä syistä . En anna toisten kohdella itseäni huonosti. Olen hiljattain luopunut liitosta jossa ei ollut mitään tunteita enää jäljellä. Että ex löytäisi vielä onnen jonkin toisen kanssa. Itse en suhteen perään haikaile. Elämä on helpompaa yksin. Jotenkin seesteisempää.

    • sialleopetus

      Aika säälittävää, ap. Petturillehan tilanne on ihanteellinen, koska sinä suostut siihen. Mutta kun käry käy, ja toivottavasti pian, tulee pettäjälle tukalat oltavat. Pettäjän kuuluukin vastata teoistaan, että käräytä vaan, niin saa lopultakin ansionsa mukaan.

    • Enolesortunutkoskaan

      Mietin usein näiden kakkosten sielunelämää! Se on niin täydellisesti pielessä sekä omanarvontunto!!
      Eikö tule mieleen tuossa käräyttämisvimmassa, kun se luuseri ei pidäkään sanojaan ja yksinäisyys muuttuu katkeruudeksi, että samalla menettää oma maineensa? Ei ole jälkikäteen mukava kuulla jonkun sanovan, että tämä oli se yhden ukkomiehen suttura ja leikkikalu! Ympäristö joka on aina hyvin tuomitseva muistaa sen todella pitkään.
      Parasta olisi siirtyä hiljaisesti takavasemmalle ja surra menetyksensä ilman julkisuutta jos se suhde on todella ollut vain kahden tiedossa!

      Jos alkujaan lähtee suhteeseen sillä mielellä ettei odota siltä mitään, niinkuin kakkonen aina alussa vakuuttaa, niin miksi ihmeessä pitää se pettäjä käräyttää?? Ilkeyttäänkö? Voi pettäjarassut, kun eivät ymmärrä tätä omassa tyhmyydessään. Nainen on ikuisesti peto toiselle naiselle ja ei niin kilttiä olekaan joka ei tuossa kateudessaan halua satuttaa tietämätöntä! Siis sellainen nainen joka kakkoseksi sortuu. Kaikki eivät sorru!! Kakkosnaisen perusluonteessa on suurin se heikkous.

      • kakkoistenkootutselityks

        Usein kuulee kakkosten puolustelevan itseään; "en petä ketään.... Elän omaa elämääni..."


    • mjuht

      no enhän mä hitto petäkkään saatana.

      • Olappalooma

        Mutta elät valheessa.


      • lirularuloru
        Olappalooma kirjoitti:

        Mutta elät valheessa.

        Valheessa elävä pettää ennenkaikkea juuri itseään. Maalailee valeväreillään idyllin, kuplan, jossa asustaa. Kutsuu hunajaiseen valepesäänsä raatokärpäsiä, jotka siis tulevat, koska haistavat mahdollisuuden.


      • valehdellaan

        Kakkoset joutuvat valehtelemaan joka käänteessä, koska eihän salasuhteet kestä päivänvaloa.


    • terassikaide

      Niinhän se kakkonen elääkin omaa elämäänsä. Jokainen tekee omat ratkaisunsa, niin pettäjä kuin petettykin.
      Kun käry on käynyt, sen sammuttamisessa menee aikaa.

      Uskottomuuskriisi on setvittävä pettäjän ja petetyn kesken. Se ei tilannetta auta eikä eteenpäin vie, jos keskitytään kolmannen osapuolen olemassaoloon ja "vamppiuteen".
      Pettäjä on pettänyt puolisoaan, siihen on keskityttävä. Miksi ollaan tässä tilanteessa, miten jatketaan, onko eväitä suhteen jatkamiselle.

      Mitään suhdetta ei voi väkisin jatkaa, ei sala tai vakisuhdetta.
      Sellaisia suhteita on maailman sivu ollut ja tulee olemaan, jotka ei perustu tunteeseen.
      Aina ne avioliitot eivät ole rakkaussellaisia, ei silloinkaan kun päätetään jatkaa, vaikka toinen petti.

    • Vhyö

      Miksi nää äijät vaan panee menemään ja vaimot taatusti tietää.mitä muumioita neon ja näinkö ne loppuelämänsä haluaa viettää.lastentakia huh.voiko pahempaa lapsilleen tehdä.

      • sianex

        En tiennyt exäni salasuhteesta, ei kaikki tiedä! Mutta kun sain tietää, laitoin sen sian ulos liitosta välittömästi. Ja lasten onni on ollut se, että minä olen heistä aina huolehtinut. Kylläpä herra exää kadutti törttöilynsä.


    • duudu

      Miinusta parisuhteen rikkojille

    • ye5ghtrsh

      No etkös vain ole tuossa jamassa omasta vapaasta tahdostasi? Tuskin ukkomies sinua salarakkaaksi pakottanut on... Onko muuten joskus luvannut eroavansa ja aloittavansa sitten sinun kanssasi päivänvalon kestävän parisuhteen?

      Jossei ole - ja todennäköisesti ei olekaan - turha valittaa. Sinä teet itse ratkaisusi: joko tyydyt siihen, mitä saat - tai nostat kytkintä. Suostumalla ukon ehtoihin olet mahdollistanut salasuhteen jatkumisen, joten miksi nyt nostat asiasta porun?

      Ja mitä tulee näihin juupas-eipäs-kinaamisiin siitä, rakastaako ukkomies vain vaimoaan, niin paskan marjat: tällainen pettävä sika rakastaa tasan yhtä ihmistä ja sen on hän itse. Vaimo mahdollistaa mukavan kulissin, rakastajatar pitää huolen seksistä. Mikäs siinä sitten on ollessa - naiset skabaavat keskenään, kumpi saa suuremman siivun tästä ketkusta...

      • tuirtui

        Hyvä kommentti, mutta viimeinen sana voisi olla letkusta...


      • kynsinhampain
        tuirtui kirjoitti:

        Hyvä kommentti, mutta viimeinen sana voisi olla letkusta...

        Letkusta, joka iänmyötä toimii vain viagralla. Tätä ihmettelen kun ei edes minuuttia kestä ja nuori nainenkin samassa letkussa riippuu


      • mitähänsevoisiolla
        kynsinhampain kirjoitti:

        Letkusta, joka iänmyötä toimii vain viagralla. Tätä ihmettelen kun ei edes minuuttia kestä ja nuori nainenkin samassa letkussa riippuu

        Letkun ympärillä saattaa olla jotain nuorta naista kiinnostavaa. Ei se nuori ehkä ole juuri siitä letkusta kiinnostunut, vaan jostakin muusta.


    • ketkutfttyh

      Ketkut pitää käräyttää, joutuvat elämänsä pinteeseen, ja se on heille ihan oikein.

    • Oma.soppasi

      Itse ole kuplasi rakentanut. Kärsi myös sen seuraukset. Kun kupla puhkeaa pärskeet lentää ja tyhjyys jää jälkeesi.

    • säälittävää

      Minä potkisin oitis pihalle petturin mutta omaisuuden veisin ensin. Siinä sitten kakkoselle rakastettava tyhjätasku!

    • Tyhmyys

      Jos tuohon kakkosleikkiin lähtee ja on niin tyhmä että syyttää siitä toista niin huh huh! Katso peiliin ja tuumi kukahan se on aasi ollut?:) Onko kuultu koskaan sanaa selkäranka ja moraali? Tuntuu olevan 95% hukassa. Ihan oikein!! HAH!!

    • NI-

      Niin et sinä kakkonen tässä se sympatian kohde ole, vaan se petetty vaimo.

    • öpoi

      vetäkää tumppuun.arvostelijat.kattokaa missä teidän mies.eivarmaan oo ees.

    • Huhhuhhhhhh

      Voiko tää ihminen olla muka tosissaan ihan täyspäinen aikuinen 40 v. nainen? Kirjoitusasu ja tyyli on sitä luokkaa, mitä vois kuvitella esiteinin tuotokseksi. Ja kuka täysjärkinen aikuiten ihminen roikkuu vuosikaudet varatussa miehessä panetuttamassa itteään, ja sitten itkee keskustelupalstalla, kun se sika ei jätä vaimoaan ja kuinka lapsihaaveet voi unohtaa nyyh nyyh. Ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa tällä naikkosella.

      • jututkulkee

        Olen samaa mieltä voiko tosiaan muka olla yli 40 v. Nainen ja alistua tuollaiseen? Muka salasuhde nykypäivänä ei onnistu moinen. Aina joku tietää. Onhan siinä naisella loppuelämän maine hankittu ja ihan itse. Toisaalta kaikki muka ymmärtää ukkomiestä kun hakee seksiä harmaaseen liittoon. Niinhän kaikki puhuu mutta tuo kakkosen syyt eli maine on paljon rankempi. Sitä ei niin vain hyväksytä vaan tuomitaan pahemmin. Niin se elämä vain on naisten kohdalla. Niin makaa kuin petaa! Eikö niin sanota? Karmeita juttuja kuullut noista kakkosista. Ukkomiehiä taas säälitään surkuhupailulla asenteella. Nekin jopa saavat osalta ihmisiltä sympatiat puolelleen mutta tuo kakkonen tuomitaan surutta.


      • oletpikkukylänjuoruakka
        jututkulkee kirjoitti:

        Olen samaa mieltä voiko tosiaan muka olla yli 40 v. Nainen ja alistua tuollaiseen? Muka salasuhde nykypäivänä ei onnistu moinen. Aina joku tietää. Onhan siinä naisella loppuelämän maine hankittu ja ihan itse. Toisaalta kaikki muka ymmärtää ukkomiestä kun hakee seksiä harmaaseen liittoon. Niinhän kaikki puhuu mutta tuo kakkosen syyt eli maine on paljon rankempi. Sitä ei niin vain hyväksytä vaan tuomitaan pahemmin. Niin se elämä vain on naisten kohdalla. Niin makaa kuin petaa! Eikö niin sanota? Karmeita juttuja kuullut noista kakkosista. Ukkomiehiä taas säälitään surkuhupailulla asenteella. Nekin jopa saavat osalta ihmisiltä sympatiat puolelleen mutta tuo kakkonen tuomitaan surutta.

        Eikö täällä eletä itselle ja tätä omaa elämää? Kuka välittää jostain "maineesta" kenelle se on tärkeää?


      • Faktaontämä
        oletpikkukylänjuoruakka kirjoitti:

        Eikö täällä eletä itselle ja tätä omaa elämää? Kuka välittää jostain "maineesta" kenelle se on tärkeää?

        Kyllä se missä maineessa olet eli millaisena muut sinut näkevät vaikuttaa omaan identiteettiin vaikka mitä väittäisit. "En välitä mitä muut ajattelevat" on kaunis klisee vailla minkään laista merkitystä.

        Ja kyllä, jokainen elää itselleen, joskin tämä alkuperäinen naikkonen on elänyt varatun miehen sääntöjen mukaan.


      • eioleklisee
        Faktaontämä kirjoitti:

        Kyllä se missä maineessa olet eli millaisena muut sinut näkevät vaikuttaa omaan identiteettiin vaikka mitä väittäisit. "En välitä mitä muut ajattelevat" on kaunis klisee vailla minkään laista merkitystä.

        Ja kyllä, jokainen elää itselleen, joskin tämä alkuperäinen naikkonen on elänyt varatun miehen sääntöjen mukaan.

        Ei mee noin, sillä ei ole mitään merkitystä miten tuntemattomat tai puolitutut sinut näkevät. Tärkeintä on läheisten ja sinun oma asenne eläämäsi.


      • luxluxlux
        jututkulkee kirjoitti:

        Olen samaa mieltä voiko tosiaan muka olla yli 40 v. Nainen ja alistua tuollaiseen? Muka salasuhde nykypäivänä ei onnistu moinen. Aina joku tietää. Onhan siinä naisella loppuelämän maine hankittu ja ihan itse. Toisaalta kaikki muka ymmärtää ukkomiestä kun hakee seksiä harmaaseen liittoon. Niinhän kaikki puhuu mutta tuo kakkosen syyt eli maine on paljon rankempi. Sitä ei niin vain hyväksytä vaan tuomitaan pahemmin. Niin se elämä vain on naisten kohdalla. Niin makaa kuin petaa! Eikö niin sanota? Karmeita juttuja kuullut noista kakkosista. Ukkomiehiä taas säälitään surkuhupailulla asenteella. Nekin jopa saavat osalta ihmisiltä sympatiat puolelleen mutta tuo kakkonen tuomitaan surutta.

        Jos asuu isolla paikkakunnalla tai vaikkapa pk-seudulla, niin ei maine tosiaankaan mene näissä seksisuhteissa. Eihän niistä kukaan tiedä.

        Pettäminen on aina väärin. Eniten halveksin pettäjiä, oli sitten mies tai nainen. Pettäjät ovat usein jotenkin tyhmiä. Hyvät ongelmanratkaisutaidot omaavat rohkeat ihmiset hoitavat ihmissuhteensa aivan toisella tavalla. He selvittävät puolisonsa kanssa ongelmat ja jos se ei onnistu, he eroavat.

        Vaimot voisivat myös olla miestensä suhteen topakampia. Sorry, mutta kun vaimot sulkevat silmänsä miestensä pettämisiltä, siitä aiheutuu paljon ongelmia juuri niille naisille, jotka nämä varatut niljakkeet koukuttavat suhteeseen kanssaan. Useinhan varattu mies tosiaankin valehtelee ummet ja lammet saadakseen toisen naisen suhteeseen kanssaan. Se on hyvin häikäilemätöntä. Tällaiset miehet eivät ole hyviä aviomiehiä todellakaan.

        Olisi kiva tutkia, onko pettäjissä normaalimäärää enemmän psykopaatteja. Noiden tunnusmerkkejähän on esim. patologinen valehtelu, tunnekylmyys, katumattomuus, empatian puute. Nämä samat ominaisuudet auttavat myös pettäjää toimimaan niin julmasti kuin moni heistä toimii.

        Aloittajalle: Olet rakastunut pettävään mieheen, etkä sen takia näe, millainen tuo mies oikeasti on. Yritä irrottautua hänestä. Ota avuksi vaikka joku ulkopuolinen henkilö, jolle annat tehtäväksi soittaa tälle miehelle ja kertoa, ettet enää halua tavata, eikä mieskään saa enää ottaa yhteyttä. Hyvä olisi myös, jos tämä sinun tukihenkilösi soittaisi miehen vaimolle. Näin tämä pariskunta voisi myös keskustella uskottomuudesta ja siitä, miten he nyt menevät eteenpäin. Olet nyt joutunut jonkun pariskunnan "likapyykin" pesijäksi. Syy ei ole sinun. Mutta älä jää tuohon suhteeseen. Ansaitset paljon parempaa.


    • Huhhuhhhhh

      Niin ja tolla samalla täysin tunnistettavalla kirjoitusasulla tämä naikkonen on kirjoitellut tälle palstalle miehenä joka niin kovasti rakastaa kakkostaan! :D ja kun vaimo on niin paska ja sen kanssa täytyy olla vaan kulissin takia. Jep jep.. toiveajattelua pikku (tai isolta) lutkalta

    • Lkjhgf

      OMPA katkeraa tekstiä.Eihän aloittaja edes ole kirjoittanut tekstejä.Mitä järkeä tänne on kenenkään kirjoittaa kun te arvostelette ja haukutte.Enää en käy tällä palstalla.Ihmisiä kaikki ollaan ja katsokaa omaa elämäänne.Niimpä.Aloittaja on ystäväni jonka kanssa yhdessä tekstin teimme.Joo ollaan äööltä pohjasakkaa kun tänne kirjoitettiin kun lukee teidän vastauksia.Joten hauskaa loppuelämää.

      • monessaroolissauinut

        Katkera on vain ap. Kaikilla on oikeus ilmaista oma mielipiteensä. Suurin osa ihmisistä tuomitsee uskottomuuden. Ja ne ketkä ei tuomitse, heillä on oma lehmä ojassa. Mä olen myös sitä mieltä, että kun ystäväsi on leikkiin ihan omasta halustaan lähtenyt ja jatkanut sitä vuosia, niin turha ruikuttaa.
        Jos mies haluaisi ihan oikean parisuhteen ap:n kanssa, hän olisi jo eronnut vaimostaan. Eikö näin sun mielestä ole? Ap ei tiedä, ketä mies rakastaa. Hän ei tiedä, miten miehellä kotona menee vaimon kanssa. Hänellä on vain miehen kertomus tilanteestaan. Ja joka pettäjää uskoo, on oikeasti tyhmä.
        Sanoppa ap:lle ystävän ominaisuudessa, että kun mies pystyy valehtelemaan vaimolleen esim. menoistaan, (lenkillekö lähtee, kun menee ap:tä panemaan...) hän varmasti valehtelee myös ap:lle tunteistaan yms. Ihan turhaan hänen on edes miettiä, että menisi vaimolle kertomaan. Omasta vapaasta tahdostaan panee varatun kanssa.
        Tai oikeastaan, kannusta häntä kertomaan. Tiedätkö miksi? Mies jättäisi hänet. Heti paikalla. Ja hän voisi löytää itselleen vapaan miehen. Lastentekoaika taitaa kohta olla mennyttä mutta jokainen valitsee itse, miten elämänsä elää. Hän valitsi olla uskollinen ukkomiehelle. Voi jessus miten tyhmää.


      • kasvaapitää

        Ei se kakkonen ole yksin syyllinen älkää unohtako sitä! Kaikkiosapuolet ovat joko tahallaan tai tahattomasti mukana. Kuka isompi syyllinen voidaan siitä vääntää. Sanoit että olet kaverisi kanssa yhdessä kirjoittanut ihmettelen jos olette tosiaan yli 40 naisia on teillä arvomaailma hukassa. Kannattaa arvostaa itseään enempi! Ei ole hyvä homma kenenkään kannalta!


      • Typerääää
        kasvaapitää kirjoitti:

        Ei se kakkonen ole yksin syyllinen älkää unohtako sitä! Kaikkiosapuolet ovat joko tahallaan tai tahattomasti mukana. Kuka isompi syyllinen voidaan siitä vääntää. Sanoit että olet kaverisi kanssa yhdessä kirjoittanut ihmettelen jos olette tosiaan yli 40 naisia on teillä arvomaailma hukassa. Kannattaa arvostaa itseään enempi! Ei ole hyvä homma kenenkään kannalta!

        Kakkosia tai pettureita ei tarvitse puolustella, itse ovat soppansa keittäneet.


    • salasuhteet

      Voi että teitä salasuhteilijoita kun ootte lasit silmillä. Luuletteko tosissaan että salassa pysytte? Ollaan tässä kylillä seurattu yhtä salaparia ja saatu makeat jutut aikaan. Sääliksi käy vaimoa. Kun nyt joku rohkenis kertomaan vaimolle ei olis näitä noloja tilanteita ihmisten kesken. Aatelkaapa tilanne minä tiedän asian minun mies tietää ja aviopari tulee kylään. Siinä kun nauretaan niin meitä naurattaa enempi kun tiedämme mutta mies vaan esittää hyvää mistä meidän edessä. On tämä teatteria. Kamalinta on se että se salapano on meille kaikille jostainpäin tuttu. Nauretaan sitten sen salapanon kanssa kun mies vihdoin vaihtaa? No toisaalta ei saisi nauraa mutta on tämä sellaista suomalaista kauniit ja rohkeat pari että alta pois! Kuinkahan kauan tuo ukkomies jatkaa tilannetta? Kunnes kiinni jää vaimolleen? Sitten on naurut naurettu siirrymmekö seuraavaan salapariin? Uskokaa jo ettette ole niin salaisia kuin kuvittelette! Mahtava tulevaisuus tulevalla vai sanotaanko menevällä parilla!

      • Viihdettä

        Sketsihahmoja, kakkoset ja petturit!


    • Rehellisestivain

      Paljasta nyt vaan saapa vaimokin varmuuden oikealta ihmiseltä eikä kuulla huhupuheita. Silloin kaikki ovat samanpöydän ääressä tasavertaisina ja ei riskiä Ukkomiehen Valehteluille jota on jo jatkanut vuosia. Mitähän on valehdellut akalleen ja tuolle kakkoselle? Se ratkeaa vain ottamalla yhteyttä ja kertomalla rehellisesti. Voi olla että kertomuksenne eroaa suurestikkin jota myös epäilen tapahtuneen. Ei kukaan voi elää kaksoiselämää etteikö tulisi ongelmia. Rohkeasti vain!

    • Paljastaitsesi

      Ihan sama kunhan haistat sitä. Ai niin mut sehän ois sulle palkinto!

    • jjjjjjjjjjjjjj

      Paljasta missä asut ja kuka olet

    • Ryhdistäydynainen

      Mitä hyötyä sinulle on siitä, että julkisesti häpäiset itsesi? Sen lisäksi, että olet alentunut olemaan kakkonen vuosia, ajattelit vielä olla raukkakin?

      Toisaalta, ei olisi ensimmäinen väärä valinta.

    • Miekiijoskus

      Jaahah mitähän tälle nyt kuuluu, ukkomies on käynyt muutaman kerran taas panemassa ja mitä on tapahtunut? Kerro meille ihmeessä ettei haljeta. Mää mökkiis horatsu ja hiljoo nuole haavas ja iske uus paneva kyl se taas siitä lähtee. Kiva loppuelämä kunei oo lapsiakaan tullu.

    • kukaonoikeastaanuhri

      Vastasit itse omaan kysymykseesi: "OLLAANKO ME KAKKOSET VAAN NIIN TYHMIÄ" ja ihan huutoääkkösillä.

      Miten tyhmä kakkonen voi olla? Viikonlopun juhlatilaisuudessa halusi ilmeisesti pilata omasta mielestään jotakin, en tiedä mitä kuvitteli, asettautumalla istumaan mahdollisimman sopivalle paikalle tarkkaillakseen petettyä. Ehkä on kyse sairaudesta, kun yrittää arvioida petettyä naista, entistä vakuuttuneempi olen, että nainen on naiselle susi -sanonta ei ole tyhjästä tullut. Mitä tuollaisten naisten mielessä liikkuu? Kun mikään ei riitä, yrittääkö nyt jo iskeä petettyäkin, eihän sitä tarkkailua ja kyttäystä voi muuten ymmärtää naiselta, joka haukkui pettäjän mitätöijäksi ja huonoksi ihmiseksi. Mikä siis vielä kiinnostaa, niin surkeassa ihmisessä ja hänen puolisossaan? Jättäisi jo rauhaan haukkumansa ihmiset.

      • stalkattuna

        Saman kokenut olen ollut pitemmän aikaa seurannan alla. Enkä ole harhainen ollenkaan. Olen saanut viestejä /pilailusoittoja ym. Mukavaa. Miehen päätöksen jälkeen jälkeen kaikki alkoi. Joten mistä muustakaan nämä johtuu? Varmaan tuo kosto mielessä muttei ole ihan päässyt tavoitteeseen. Enkä anna sille sitä iloa että menisin retkuun. Kai se joskus lopettaa. Säälin tuota kakkosta. Onhan se varmaan kovia kokenut.


    • takapajulako

      Voi, voi, ei oo suomalaisilla muuta tekemistä kuin seurata toisten ihmisten elämää, ovat niin kateellisia ja uteliaita, kun itsellä niin pienet ympyrät, että pitää ne naurutkin ottaa toisten suhteista, kierretään vaan sitä samaa tahkoa. Eläkää suomalaiset ihmiset ja antakaa muidenkin elää, niinkuin tehdään muualla maailmassa!

      • kateellisiako

        Suomi on kuuluisa juuri siitä kateellisuudesta toisia ihmisiä kohtaan.


    • heitäulos

      Nyt tsemppaat ap! Jätä se varattu mies jo tänään. Jossain sinulle on kunnollinen vapaa mies, vaikka et sitä nyt usko, kun luulet tuon varatun olevan se ainut ja oikea. Ei hän ole, ei todellakaan. Hän on luuseri ja hyväksikäyttäjä.

      • Niinpäniinnn

        Ei tommosille horoille ole mitään kunnollista miestä. Ei kannata uskotella semmosia. Vanha piika ja ukkomiesten spermaviemäri on semmosten osa.


    • Asia,, suhde ei etene, koska elät suhdetta miehen vaatimuksien lupauksien mukaan.
      Jos vähänkin käytät päätäsi etkä ole enää tyhmä niin alat tavata muitakin miehiä ja kerrot sen avoimesti varatulle miehelle. Jos jää aikaa tilaa niin sitten saatat nähdä ja jutella mutta et perkele enää pane sen kanssa.
      Alkaa ne muutokset jos on alkaakseen. Näet ainakin että et käytä aikaasi turhiiin lupauksiin.

      • jämäkkyyttä

        Viisaasti kirjoitettu. Apn pitää tosiaan ottaa oma elämä hallintaan. Nyt tämä varattu mies on ottanut hänet henkisesti panttivangiksi. Ap on ilmeisesti uskollinen tälle pettävälle miehelle. Hänen täytyy pakottaa itsensä tapailemaan muita miehiä. Siten irrottautuminen tästä nykyisestä käy helpommaksi.


    • esrdtfyghuijokplöä

      Paljasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe