Strap on käytössä?

Jaana1979

Käytättekö tytöt strap onia rakastellessa ?

Kokemuksia sen käytöstä olis kiva kuulla.

12

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaaehtoisiako

      Kohta hölmöläiset ulvoo miksi käyttää tekopenistä kun olisi oikeetakin. Älkää jumalaude edes aloittako.
      Itse haluun rakastella kiihkeästi strapin avulla jonkun femukan tainnoksiin nautinnosta.

      • Haluaistkos panna miestä strap-onilla tainnoksiin asti?:) Postini on nimimerkkini ja suomi24.fi..


    • eikäyttöää

      Minä en halua enkä tarvitse sängyssä sen enempää teko kuin oikeaakaan kalua.

    • HellätTunteetVain

      Vaihtelu virkistää. ;) Kaksi sormeakin on kyllä ihan hyvä. Hellyys ja läheisyys kuitenkin pääasia ja se, että molemmat nauttii oli sitten vempaimia käytössä tai ei.

    • fgjukl

      Musta se on ihan kiva lisä joskus. Käytössä on kylläkin sellainen jossa ei ole valjaita, vaan "käyttäjänkin" osa tule sisälle.

      • UuttaKivaaMakkariin

        Pysyykö tuollainen hyvin paikoillaan vai pitääkö korjailla aktin aikana? Tuollaista voisi kyllä harkita...


      • Neuvonvaan

        Googlatkaa feeldoe, on kyllä mukava peli kummankin kannalta ja tuntuu hyvältä. Vaikka on hintava, on kyllä hintansa väärti.


      • åpoiugfd

        Ihan hyvin se pysyy. Vähän harjoitusta se kyllä vaati, alussa, jos oli kovin märkänä niin se meinasi karata, mutta enää sekään ei ole ongelma.


      • Hitaastihyväätulee

        Tuohon voisi lisätä, että aluksi ajajan kanttaa pitää jalat yhdessä, jos feeldoe meinaa tippua. Myöhemmin oppii kyllä puristamaan lantionpohjalihaksilla. Tulokulma on myös tärkeä, ettei nautinnonsaajaan satu. Ja liukkaria kunnolla, vaikka olis märkä.


      • Fantastista

        Up!


    • kokeilemattaeitiedä

      Olisi se kyllä ihanaa kokeilla, että rakastamani nainen panisi minua feeldoella edestä sekä takaapäin ja minä saisin tehdä hänelle saman : )

      • Jotainniikunii

        Eikun kokeilemaan ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe