SINULLE, JOKA ET VIELÄ USKO

TuleJeesuksenLuo

Jeesus Kristus, Jumalan Poika, tuli Isän Jumalan lähettämänä n. 2000 vuotta sitten maanpäälle, kertomaan Isän tahdon, pelastamaan langenneen ihmisen ja toteuttamaan myös tarkasti ja pilkulleen vanhassa testamentissa kirjoitetut ennustukset Jeesuksen maanpäälle tulosta, joita on siellä yli 300kpl! Useissa evankeliumeissa on toteamus: tämä ja tämä tapahtui, että kirjoitukset kävisivät toteen. ( eli siis vanhan testamentin kirjoitukset ja ennustukset) tapahtuu niin kuin Jumala sanoo Raamatussa: Minä valvon Sanaani toteuttaakseni sen. ( Jer 1:12)

Vanhan testamentin aikaan ihmiset uhrasivat eläimiä ja oli tarkat ohjeet, miten uhrieläimet tuli valmistaa uhrilahjaksi syntien sovittamiseksi ja kuuliaisuuden osoituksena Jumalalle.

Jeesus Kristus tuli uhrikaritsaksi kertakaikkiaan, meidän edestämme, kuten Raamattu opettaa. Meidän ei enää tarvitse uhrata eläimiä, saadaksemme syntimmme anteeksi ja osoittaaksemme kuuliaisuutta Jumalalle. Sillä Kun uskomme Jeesukseen, pyydämme Häneltä syntejämme anteeksi ja annamme elämämme Hänelle, niin me saamme syntimme anteeksi ja se on meidän uudessa liitossa elävien kuuliaisuuden osoitus Kaikkivaltiaalle, Kaikkitietävälle, Kaikkialla läsnäolevalle Jumalalle. Hän meni Golgatan ristillle ottaakseen syntimme ja sairautemme päällensä, että Hänen kauttaan voimme saada syntimme anteeksi. Vain Hänen kauttaan voimme saada iankaikkisen elämän taivaassa! Ja Jeesuksen täytetyn ristin työn ansiosta voimme saada myös sisäisen ja fyysisenkin parantumisen. Raamattu opettaa: joka itse kantoi meidän syntimme ruumissansa ristinpuuhun, että me,synneistä pois kuolleina eläisimme vanhurskaudelle, ja Hänen haavainsa kautta te olette parannetut. ( 1. Piet 2:24)

Jeesus antoi Pyhän murretun ruumiinsa meidän edestämme ja Hän vuodatti Pyhän verensä meidän edestämme ristillä, sillä niin kuin Raamattu opettaa: Verellään Jeesus meidät lunasti. Hän maksoi kaikkien meidän edestämme kalleimman mahdollisen hinnan! Niin että uskosta Jeesukseen, saamme sielumme pelastuksen.

Jeesus voitti kuoleman ja nousi ylös kolmantena päivänä. Ylösnousemusvoimassaan Hän murskasi paholaisen pään, niin että meillä Jeesukseen uskovilla on Jeesuksen nimessä auktoriteetti yli pimeyden valtojen ja voimien ja myös yli sairauksien.

Niin kuin etusivullakin kerrotaan "pienois Evankeliumi": Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. ( Joh 3:16)

Kehoitan sinua jo tänään tekemään elämäsi parhaan ratkaisun. Anna elämäsi elävälle Jumalan Pojalle, Jeesukselle Kristukselle! Et tule katumaan! Vain Jeesus Kristus voi antaa sinulle sen rauhan ja ilon, jota olet etsinyt. Jeesus sanoo Raamatussa:( Joh 14: 27) Rauhani minä jätän teille: minun rauhani,
sen minä annan teille. En minä anna teille, niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen, älköönkä peljätkö.

Jeesus sanoo Raamatussa: ( Joh 15: 11) Tämän minä olen teille puhunut,että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi. Ja: ( Joh 17:13) mutta nyt minä tulen sinun tykösi ja puhun tätä maailmassa, että heillä olisi minun iloni täydellisenä heissä itsessään.

Jotkut väittävät, että kaikki tiet vievät Jumalan luo, mutta se ei ole totta. Jo täsmällisen tarkasti toteutuneet Raamatun ennustukset todistavat, Raamattu on elävän Jumalan, elävää ja Totista Sanaa! Se, mitä Raamattu sanoo, se on niin ja Aamen.

Ihmisten mielipiteet muuttuvat, mutta Jumala ja Hänen Sanansa ei koskaan muutu. Herran Sana pysyy iankaikkisesti (1.Piet 1:25). Kaikkivaltias Jumala opettaa Sanassaan, että Jeesus Kristus, joka ihmisenä maanpäällä ollessaan, oli 100% ihminen ja Hän on myös 100% Jumala, on ainoa tie Isän Jumalan luo.
Jeesus Kristus on ainoa ovi taivaaseen.
Jeesus sanoo Raamatussa: ( Joh 14:6) Minä olen tie ja totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Niinkuin Raamattu Sanoo: joka uskoo, se pelastuu, joka ei usko, tuomitaan ikuiseen kadotukseen ( Mark 16:16)

Pyydä Herralta syntejäsi anteeksi koko sydämestäsi ja pyydä Jeesusta tulemaan sydämeesi Herraksesi ja vapahtajaksesi. Anna siis elämäsi koko sydämestäsi Herrallemme Jeesukselle Kristukselle. Kun teet sen sydämestäsi, niin Jeesus antaa syntisi anteeksi. Hän puhdistaa sinut Pyhällä verellään ja täyttää sinut Pyhällä Hengellään ja näin sinusta tulee elävän Jumalan lapsi.

Tule kanssani ikuisen elämän tielle yhdessä elävän ja rakkaan Jeesuksen kanssa.

Jos tarvitset neuvoja, niin ota yhteyttä.

Siunausta ja kaikkea hyvää sinulle: Teemu
http://teemutapio.blogspot.fi/p/sinulle-joka-et-viela-usko.html

16

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunniaHerralle

      Armoitettu puhuja on Teemu Tapio.

    • Kuluttajasuojan nimissä vuosittaiset kustannukset olisi syytä mainita. Samoin jeesustarinan syntyhistoria, joka osoittaa jeesuksen saduksi, olisi syytä kertoa avoimesti.

      Jos joku faktojen jälkeenkin haluaa uskoa ja maksaa, niin siitä vaan.

      • EiAteismiatänne

        Uskonnot ja uskomukset Profetiat

        Ateimi foorumi on valikko vasemmalla.
        Viestisi kuuluu sinne.


      • EiAteismiatänne kirjoitti:

        Uskonnot ja uskomukset Profetiat

        Ateimi foorumi on valikko vasemmalla.
        Viestisi kuuluu sinne.

        Jos luet tarkkaan, ei siellä otsikossa mainita kristinuskoa lainkaan. Aloituksen suhteen profetialliset puutteet on helppo havaita, joten muistutan jo aiemmin Odinin antamista profetioista, joiden mukaan kristinuskonharhaisten päät tulevat tänäkin kesänä kunnioituksesta ja pelosta painumaan Thorin vasaran alla.

        Euroopassa Thor on jo kauhua epäjumalten palvojien edessä aiheuttanut.

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001189208.html


      • Idiootille
        he-ma kirjoitti:

        Jos luet tarkkaan, ei siellä otsikossa mainita kristinuskoa lainkaan. Aloituksen suhteen profetialliset puutteet on helppo havaita, joten muistutan jo aiemmin Odinin antamista profetioista, joiden mukaan kristinuskonharhaisten päät tulevat tänäkin kesänä kunnioituksesta ja pelosta painumaan Thorin vasaran alla.

        Euroopassa Thor on jo kauhua epäjumalten palvojien edessä aiheuttanut.

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001189208.html

        Jos luet tarkkaan vas. valikon niin asia selviää idiootillekin.
        Tässä vain osa, sillä lisää aiheita eri linkkien alla.
        Googlaa lisäksi narsismi ja pakko-oireisuus.
        10v.olet sanaa loitsua hokenut, joten tee parannus, idiootti.


        Etsi keskusteluista
        Aihealueet

        Etsi aihealuetta
        Kaikki aihealueet
        Yhteiskunta
        Uskonnot ja uskomukset
        Arvot ja etiikka
        Ateismi
        Enkelit
        Fundamentalismi
        Horoskoopit ja astrologia
        Idän uskonnot
        Islam
        Jehovan todistajat
        Jumaluus
        Juutalaisuus
        Kirkosta eroaminen
        Kreationismi ja älykäs suunnittelu
        Kristinusko
        Lähetystyö
        Maailmanloppu
        Mitä kuoleman jälkeen?
        Mormonismi
        Muinaisuskonnot
        Profetiat
        Rajatieto
        Rukoukset
        Synti
        Transhumanismi
        Uskonnolliset liikkeet ja yhteisöt
        Uskonnon opetus
        Uskonnonvapaus
        Uskontojen uhrit
        Vapaa-ajattelu
        Vapaakirkko
        Yleistä uskonnosta


      • Idiootille
        he-ma kirjoitti:

        Jos luet tarkkaan, ei siellä otsikossa mainita kristinuskoa lainkaan. Aloituksen suhteen profetialliset puutteet on helppo havaita, joten muistutan jo aiemmin Odinin antamista profetioista, joiden mukaan kristinuskonharhaisten päät tulevat tänäkin kesänä kunnioituksesta ja pelosta painumaan Thorin vasaran alla.

        Euroopassa Thor on jo kauhua epäjumalten palvojien edessä aiheuttanut.

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001189208.html

        UUSI
        Tuskimpa sattumaa. Täällä on joku idiootti paholaisen pompoteltavana. He-ma (lyhenne sanasta helvettiin matkalla?)=Inhottava Realisti=Rva Tappinen....on niin sairasta touhua...täytyy olla elämä tosi pahasti pielessä, kun on noin koneen orja vuorokaudet ympäri. Riivaajia täynnä, monta eri persoonaa? Samat loitsut joka aamu. Olisikohan vielä noiduttukin? Paholaisen kelkkaan kun lähtee niin siitä ei irrota muu kuin Jeesus!!!!Paholainen odottaa vesi kielellä, että saa tuon tyypin alhaalle käsittelyyn. Siinä tulee pahasti petetyksi. Idiootti on niin idiootti, ettei ymmärrä omaa parastaan. Vielä olisi aikaa kääntyä, mutta kun on niin kahjo, ettei ymmärrä.kipäätäpakota
        ...
        Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa, ei erkane hänestä hänen hulluutensa.
        Sananlasku 27:22


    • Erijesus
      • Itepäätätsielustasi

        Kaikki on sallittua, mutta kristillisisä profetioissa on Raamattu perustana.
        Samoin ainoa pelastus kadotukselta on Jeesus Kristus, kuten aloituksessa sanotaan.
        Ellei se kelpaa, on sama mihin muuhun uskot, sillä et voi pelastua kuin uskossa Vapahtajaan, syntien sovittajaan Jeesukseen Kristukseen.
        Usko vaikka joulupukkiin tai ällähiin, sillä se ei auta sieluasi.

        ''Jeesus Kristus on ainoa ovi taivaaseen.
        Jeesus sanoo Raamatussa: ( Joh 14:6) Minä olen tie ja totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Niinkuin Raamattu Sanoo: joka uskoo, se pelastuu, joka ei usko, tuomitaan ikuiseen kadotukseen ( Mark 16:16)''


    • Jacop

      Aloittaja kirjoittaa kuten kristitty uskovainen kirjoittaa paljon siihen ei voi lisätä tärkeisiin asioihin, enempää kuin voi pois ottaa.
      Jossakin kohti raamatussa sanotaan, että taivasten valtakunta on sisäisesti teissä. Se on sinussakin silloin kun olet tullut Jumalan lapseksi siis antanut elämäsi Jeesukselle. Sinussa oleva henki on iankaikkinen henki koska se on Jumalan henki ja Jumala on iankaikkinen, tämä henki on tullut sinuun uudesti syntymisesi yhteydessä se henki ei voi kuolla. Kun täältä maallisesti kuolet sinussa oleva iankaikinen henki menee Jumalan tykö taivaaseen elämään iankaikkisesti Jumalan yhteydessä. Väliin mahtuu ylösnousemisia niin uskovien kuin uskomattomienkin kohdalla mutta lue ne raamatustasi. Uskomattomat nousevat ylös tuomion ylösousemukseen ja heränneet ikuisen elämän ylösnousemukseen. Tärkeintä sinulle on kuitenkin tässä ajassa tapahtuva parannus eli teet paranuksen synneistäsi. Syntiä on vaikkapa yhden mainitakseni viha jotain ihmistä kohtaan, koeta tehdä vaikkapa tälläisestä synnistä parannus. Kun olet Jeesuksen oma niin edellä mainittukaan syntisi ei tuki taivas tietäsi sillä sinä olet armahdettu syntinen. Pääasia on, että huomaat syntisi ja putteesi ja pyydät rukouksessa niitä Jumalalta anteeksi. Kun Jeesuksen kanssa kuljet niin hän opettaa sinut rakastamaan niitäkin, joita olet vihannut.

    • KunniaHerralle

      Jacop.
      Kirjoitat asiaa. Kiitos.

      • Siunaten

        Ylistämme Jumalaa.


      • sitäteemme

        Edelleenkin


      • rwh45g

        Vieläkin sanaa.


      • gfjghfh

        Vieläkin..


      • Lukaisehan

        Hyvä aloitus.


      • u66u6u

        Vieläkin Kunnia Jumalalle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe