Kädet ristiin

nenäleikkaus

Mä kirjoitan tänne kun en halua puhua tästä kellekään. Saisin vaan pinnallisen leiman. Täällä ehkä joku ymmärtääkin.

Oon ihan romuna. Taas kerran kiva mies ekojen treffien jälkeen peruu sovitut seuraavat treffit. Tä kuvio on niin tuttu....niitä toisia treffejä ei koskaan tule.

Oon 31-vuotias nainen, urheilullinen, iloinen, on ystäviä, paljon kavereita ja hyvä työ. Mutta se mikä multa aina on puuttunut on kumppani. Oon tapaillut kyllä miehiä, mutta miesten kiinnostus muhun on aina lyhyen tutustumisen jälkeen loppunut. Tai sitten miehet ei ensitreffien jälkeen halua vaan tavata uudestaan.

Uskon ja olen aivan 100% varma, että syy on mun kasvoissa. Mulla on ruma iso ja kyömy nenä. Oon muutamia vuosia sitten käynyt jo yhdessä nenäleikkauksessa. Sillä ei saatu poistettua nenän epäsymmetriaa toivotulla tavalla ja oonkin tässä harkinnut uusintaan menoa. Nenä on siis sellainen, että kukaan ei sitä ääneen kommentoi, mutta varmasti monet katsoo sitä ja ajattelee, että "tolla on tommosta kyömyä nenässä".

Tiedän, että mun nenä ei häiritse mun kavereita, mutta tiedän yhtä varmasti myös sen, että miehet katsoessaan mua miettivät että muuten ok, mutta toi nenä varsinkin häiritsee...eivätkä siksi kiinnostu musta.

Harmittaa vaan niin paljon. Olisin tahtonut saada perheen ja jakaa tämän elämän toisen ihmisen kanssa. Mutta noi asiat on mulle todennäköisesti jo mahdottomia, koska mun nenä on epänormaali. Ei ihmiset keskimäärin halua elää elämää epänormaalinnäköisen kanssa, varsinkin jos voi saada normaalin ja nätin kumppanin vierelleen.

Mulla ihan kurkkuun sattuu ja itku meinaa tulla tätä kirjoittaessa, mutten halua itkeä, kun ei se mitään auta.

Oikeesti voi Jumala, jos olet olemassa, anna mun löytää taitava kirurgi, joka osaa leikata neniä ja joka sais tämän mulle langetetun kirouksen raukeamaan. Anna mun löytää kirurgi, joka saa leikattua mun kasvoista normaalit, jotta voisin olla rakastamisen arvoinen ja kokea tässä elämässä rakkautta.

Ja voi kuinka kovasti tahtoisin lapsia. En voi niitä tämännäköisenä saada ja se tuntuu niin pahalta.

Jos tiedätte hyvän kirurgin joka osaa korjata nenien epämuotoisuutta, niin kertokaa kiitos! Oon sydämestäni kiitollinen, jos joku osaa auttaa.

13

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläinhoaitseäsi

      Tiedän, ettei tämä vastaus sua auta, mutta mieti sitä, että jos olisit niin kamalan vastenmielisen näköinen, niin ei ne miehet olisi lähteneet sun kanssa edes ekoille treffeille. Varmasti olet viehättävä nainen, jolla persoonallinen nenä. Et ole vain löytänyt sitä oikeaa vielä, mutta takuulla hän tulee vielä vastaan. Perheen voit perustaa vielä 10 vuotta, joten kovaa kiirettä ei edes vielä ole.

      Rakasta siis itseäsi, niin ne miehetkin huomaavat sen rakkauden! <3

    • oppeliini1

      Voi rakas ystävä! Usko että nenäsi ON juuri sinulle sopiva! Se toimii oikein, haistaa , voit niistää ja hengittää sen kautta.
      Jos todella olet aivan varma että miehet jättävät sinut nenäsi takia, ole onnellinen, nuo pintaliitäjät eivät ole läheskään sinun arvoisiasi.

      Unohda nenäsi ja keskittäydy muihin asioihin ( I know, helpompi sanoa kuin tehdä!)
      Yhtenä päivänä kun kaikista vähimmin osaat odottaa, kävelee vastaasi mies joka ihailee ja pitää sinusta juuri sellaisen kuin olet, neninesi kaikkinesi!

      • Nenäleikkaus

        Kiitos, mutta nenä ei ole kasvoihin sopiva millään tavalla, jos se invalidisoi eli ihminen jää sen vuoksi vaille kumppania ja perhettä. Ihmissilmä erottaa tiedostamattaa normaalin ja epänormaalin ja tajuamme tuon eron alitajuisesti kauneutena ja rumuutena. Jos piirteet ovat normaalit, on ihminen kaunis ja jos piirteet ovat epänormaalit nähdään ihminen rumana.

        Jos 31-vuotiaaksi asti on jäänyt ilman kumppania, on epätodennäköistä että kumppani löytyy myöhemminkään. Ja tiedän 100% varmuudella, että kohdallani syy on kasvoni ja varsinkin tuo viallinen epänormaalinnäköinen nenäni.


      • nokkatuultakohti
        Nenäleikkaus kirjoitti:

        Kiitos, mutta nenä ei ole kasvoihin sopiva millään tavalla, jos se invalidisoi eli ihminen jää sen vuoksi vaille kumppania ja perhettä. Ihmissilmä erottaa tiedostamattaa normaalin ja epänormaalin ja tajuamme tuon eron alitajuisesti kauneutena ja rumuutena. Jos piirteet ovat normaalit, on ihminen kaunis ja jos piirteet ovat epänormaalit nähdään ihminen rumana.

        Jos 31-vuotiaaksi asti on jäänyt ilman kumppania, on epätodennäköistä että kumppani löytyy myöhemminkään. Ja tiedän 100% varmuudella, että kohdallani syy on kasvoni ja varsinkin tuo viallinen epänormaalinnäköinen nenäni.

        Mene ihmeessä nenäsi leikkauttamaan...toivon että se saisi sinut onnellisemmaksi.Jos taas ei saa-veikkaan että ongelman syyt ovat syvemmällä sinun sielunelämässi.Minulla on korjattu aikanaan murtunut iso kyömy nenä ja kyllä siihen hieman kyömyä jäikin..mutta on minulle sopiva ja upea nenä. Mieheni ei edes huomannut nenääni vaan oli täysin ihastunut säteileviin silmiini ja kuplivan iloiseen luonteeseeni.:) Tuskin kukaan mies jättää ketään nenän takia..tai jos jättää-oma moka miehelle.


    • rumilusss

      No sulla sentään on vikaa vain nenässä. Mulla on vikaa nenässä, kasvojen luustossa, leuassa, oikeastaan jokaisessa osassa kasvojani.. Mutta olen tapaamassa plastiikkakirurgin ekaa kertaa tällä viikolla, eli se on jo pieni askel eteenpäin. Rahoitus varsinaisiin leikkauksiin on ongelma, mutta säästän ja/tai otan lainaa, koska en tämän näköisenä vain pysty olla. Eikä mua kukaan tän näköisenä hyväksy, minkä ymmärrän koska en itsekään hyväksy. Kaikkea hyvää sulle. :)

    • MIETTIMISTä

      Miksi kirurgeilla on iso nenä ? Ja rypyt ei häiritse

    • Sattumasta_kiinni

      Heitänpä tähän erään inhorealistisen kommentin. Mikäli löydät plastiikkakirurgin joka osaa muokata nenäsi, entä kun saisit sen ihannemiehesi kanssa lapsen. Jos lapsella onkin sinulta peritty kyömynenä, niin mitähän siitä seuraa. Alkaako mies epäillä että on käytyt vieraissa. Miehellehän "ei voi" kertoa nenäleikkauksesta ettei tule leimatuksi pinnalliseksi.

      • perinnöllinen

        vaarin nenä


      • Nenäleikkaus

        Eiköhän se nenä tosiaan voi periytyä vaikka isovanhemmilta. Voit olla huoleti, et saanut lisättyä murheitani.


    • 3D-Mallinnus_Printtaus

      Sokkotreffeilläkö olet ollut?

      Olen vakuuttunut ensitreffien jatkoa saamattomuuden johtuvan vain siitä ett'ei kemiat ole kohdanneet. Sopivien kemoiden kohtaaminen on vain ajan kysymys.

      Tarkkaileppa mieltäsi rauhoittaaksesi julkisilla paikoilla liikkuvia pariskuntia ja niiden naisia, joita on todellakin joka lähtöön niin fyysesti kuin persooniltaan ja joka ainoalla on niitä erilaisia "kauneusvirheitä" ja olisikin järkyttävää jos kaikki olisivat jonkin oudon standardin mukaan vuoltuja klooneja.

      Kun olet urheilullinen, niin eikö vaikkapa punttisaleilla ymv. paikoissa tapaa kaikenlaisia henkilöitä joihin tutustuu aivan luonnollisesti ilman "ensitreffejä"? Hakeudu liikuntalajeihin ymv. joissa on paljon sekä naisia että miehiä.

      Henkilökohtaisesti en lainkaan osaa sisäistä halua höylätä kaarevia (outo suomalaisen pottu-nysä-nenämaan termi "kyhmyjä') neniä banaalin suoriksi, joka useinkin vie persoonallisuuden kokonana pois.

      Miksi ihmeessä nenänselän on 'oltava' suora, mikä ihmeen 'standardi' ja missä 'määrätty'?

      Lattarimaissa kuten vaikkapa Ranskassa, Italiassa ja Kreikassa kaarevat nenät ovat aivan perusestetiikkaa ja mielestäni useimmiten sharmikkaita ja tyylikkäitä. Ainakin itse pidän kaarikolveista ;-)

      Vaikkapa oheisen kuvan oikeanpuoleisen eteläeurooppalais lattarityyppisen neidon kaareva nenä on oikein kaunis ja kantajalleen sopiva, enkä edes voisi kuvitella sharminsa ja persoonallisuutensa raiskaamista nenänselkänsä suoraksi höyläämisellä ;-)

      - http://www.taloussanomat.fi/img.php?f=B88415194Z120160513143552000GUEO6S4P21.jpg&w=800

      Ymmärrän toki jos mitasuhteet ovat oikesati hyvin merkittävät, että osa niihin halaisi ainakin jonkin asteista kevennystä.

      Joskus olen nähnyt ennen ja jälkeen kuvia joissa huomattavan suuri / korkea kaari on kevyesti loivennettu / madallettu, mutta jätetty nenän alkuperäinen persoonallinen luonne jäljellä, mutta hieman loivemmalla kaarella. Tai huomattavan teräväkö kaaren muoto (sivusta katsottuna) hieman liovennettu, mutta ei suinkaan suoraksi.

      Alla pari oikein kunnon kaarikolvia ja sitten osa suomalaisista haluaisi pienetkin kaaret höyläyttää luonteettoman ja persoonattoman suoriksi. Kolmannesta kuvasta ei käy ilmi Lagarden nenän todellinen mittasuhde, joka on melko 'komea' sekin.

      Daniel Ricardo: http://www.f1fanatic.co.uk/2016/03/10/red-bull/red-bull-2016-livery-launch-8/

      Alain Prost: http://www.programme-tv.net/news/sport/formule-1/73861-que-devient-le-pilote-alain-prost-quadruple-champion-du-monde-de-f1/

      Christine Lagarde: http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2016/04/04/imfn-lagarde-vihjasi-kreikka-on-vakoillut-ja-vuotanut-tietoja/20163594/12

      • Nenälaikkaus

        Miehillehän kyömynenä sopiikin, mutta naisille ei valitettavasti sovi. Iso ja kyömy nenä tekee naisesta maskuliinisen näköisen. Ja en usko, että monikaan nainen haluaa näyttää mieheltä.

        Itselläni on kyömyn lisäksi nenässä edelleen pituutta liikaa.

        Asia häiritsee niin paljon ja tiedän sen olevan syy yksin olooni, että pitää vaan mennä sinne uusintaleikkaukseen.


      • 3D-Mallinnus_Printtaus
        Nenälaikkaus kirjoitti:

        Miehillehän kyömynenä sopiikin, mutta naisille ei valitettavasti sovi. Iso ja kyömy nenä tekee naisesta maskuliinisen näköisen. Ja en usko, että monikaan nainen haluaa näyttää mieheltä.

        Itselläni on kyömyn lisäksi nenässä edelleen pituutta liikaa.

        Asia häiritsee niin paljon ja tiedän sen olevan syy yksin olooni, että pitää vaan mennä sinne uusintaleikkaukseen.

        Kannustasin oleilemaan vaikka kuusi kuukautta Välimeren maissa ja katselemaan millaisia ne naistenkin nenät siellä ovat, niin se saattaisi auttaa pääsemään takapajula Suomen geeniperäisestikin sisäsiitotisesta ja ahtaasta kuvasta eroon.

        Hieman liioitellen, vaikuttaa kuin länsimaissa liki 'joka toinen' julkkis olisi nenänsä steriiliksi ja tehtyjen lajissaan joka nurkalla vastaan tulevan tavalliseksi leikauttanut.

        Omissa silmissäni naisella suora ja lyhyehkö ja lisäksi 'jonkin ihmeen' kauneustilaston mukaisella x-asteella osin pysty nenä on kaikkea muuta kuin naisekas. Siitä tulee lähinnä mileen bimbon ja naivin mielikuva.

        Itse pidän myös naisilla olevista 'lattari-kolveista' sillä niissä on luonnetta ja persoonaa, kuten oheisen kuvan oikean puoleisella neidolla ja tuo on edelleen ihan maltillinen kaari-kolvi.

        - http://www.taloussanomat.fi/img.php?f=B88415194Z120160513143552000GUEO6S4P21.jpg&w=800

        Onneksi realielämässä nimeomaan on paljon variaatioita ja vivahteita, ei jostakin 3D-'kauneusihanne'-standanrdi-ohjelmoidusta piirustusohjelmasta ulos työstettyjä luonteettomia ja persoonattomia neniä.

        Ps. Miksi hyvin taitavienkin vahanukketöiden tekijöiden on vaikeaa toistaa kohteen olemassa olevakin kolvi kaikkine sen pienine yksilöllisen persoonan antavine vivahteineen?

        Sama ongelma kun kirurgi alkaa muokata neniä ja lisäksi hän omaa takaraivossaan teoreettisen kauneuskaavan jota koettaa tietoisesti soveltaa kohteeseensa.

        Lopputulemana joka 'julkkis-nurkalla' vastaan tulevia tehtyjä persoonattomia toyota-corolla-neniä, suunnilleen saman ohjelmoinnin tuloksia.


      • 3D-Mallinnus_Printtaus
        3D-Mallinnus_Printtaus kirjoitti:

        Kannustasin oleilemaan vaikka kuusi kuukautta Välimeren maissa ja katselemaan millaisia ne naistenkin nenät siellä ovat, niin se saattaisi auttaa pääsemään takapajula Suomen geeniperäisestikin sisäsiitotisesta ja ahtaasta kuvasta eroon.

        Hieman liioitellen, vaikuttaa kuin länsimaissa liki 'joka toinen' julkkis olisi nenänsä steriiliksi ja tehtyjen lajissaan joka nurkalla vastaan tulevan tavalliseksi leikauttanut.

        Omissa silmissäni naisella suora ja lyhyehkö ja lisäksi 'jonkin ihmeen' kauneustilaston mukaisella x-asteella osin pysty nenä on kaikkea muuta kuin naisekas. Siitä tulee lähinnä mileen bimbon ja naivin mielikuva.

        Itse pidän myös naisilla olevista 'lattari-kolveista' sillä niissä on luonnetta ja persoonaa, kuten oheisen kuvan oikean puoleisella neidolla ja tuo on edelleen ihan maltillinen kaari-kolvi.

        - http://www.taloussanomat.fi/img.php?f=B88415194Z120160513143552000GUEO6S4P21.jpg&w=800

        Onneksi realielämässä nimeomaan on paljon variaatioita ja vivahteita, ei jostakin 3D-'kauneusihanne'-standanrdi-ohjelmoidusta piirustusohjelmasta ulos työstettyjä luonteettomia ja persoonattomia neniä.

        Ps. Miksi hyvin taitavienkin vahanukketöiden tekijöiden on vaikeaa toistaa kohteen olemassa olevakin kolvi kaikkine sen pienine yksilöllisen persoonan antavine vivahteineen?

        Sama ongelma kun kirurgi alkaa muokata neniä ja lisäksi hän omaa takaraivossaan teoreettisen kauneuskaavan jota koettaa tietoisesti soveltaa kohteeseensa.

        Lopputulemana joka 'julkkis-nurkalla' vastaan tulevia tehtyjä persoonattomia toyota-corolla-neniä, suunnilleen saman ohjelmoinnin tuloksia.

        Lisäys. Veikkaan että edellä linkittämäni kuvan neidot ovat espanjalaisia, varsinkin vasemman puoleisesta ajatellen, mutta oikealla oleva charmantti kauniin kaarikolven omaava neito voisi olla yhtä hyvin vaikkapa italialinen tai ranskalainen.

        ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe