Voi että kun on vaikeaa löytää vaatteita!

vnaölgnaek

Kun on vaihtoehtoja niin vähän. Seppälänkin isojen kokojen osasto on pienentynyt, KappAhlista saa mun mielestä nykyään vaan tanttamaisia vaatteita. Oikeastaan Lindex on enää jäljellä (Henkka Maukasta en ole koskaan välittänyt). Gossip on kai lopettanut? Ainakin Helsingin Sokkarilla ei ole enää Gossipin vaatteita. Että vaihtoehdot vaan vähenee mistä ostaa vaatteita.

Näissä samoissa paikoissa käyn aina ja ajattelinkin kysäistä että olisiko joku huomannut onko tullut jotain muita liikkeitä (hyviä) missä myydään isoja vaatteita?
Isokokoisia kai edelleen on Suomessa?!

Netistä en tykkää ostaa, kun minä haluan aina sovittaa vaatetta liikkeessä, koska vaikka vaate näyttää kuinka kivalta ja kokokin on sopiva, ei se välttämättä näyte hyvältä kun sen päälle laittaa (enimmäkseen niin!). Mallin pitää olla just oikea kun mä oon sellainen että on iso vatsa ja muuten olen suht hoikka.

7

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mediakasvatus2000

      Työasukaupoista löytyy monesti jopa 64 asti .. Se on tää kiinailmiö, meeppä lastenvaatekauppaan kuten H&M - niin varmaan 2 vaatetta kolmesta on SLIM tai Skinny kokoisia penskoille ... Syödään heinäsirkkoja ja sokerimuurahaisia kansalaispalkalla 10 vuoden päästä niin mahtuu nekin .. Saa nykyää olla homo ja umpihullu, juosta vapaana tai karussa mutta oopa ylipainoinen enemmistöläinen ...

      • apkirjoittaja

        Niinpä! Oiskohan helpompaa tosiaan jos ois hoikka homo? Minäkin olen tämän painoni kanssa tuskaillut vaikka kuinka monta vuotta ihan kuin se olisi niin hirveää jos on hieman ylipainoa 78 kg/165 cm. Vaatteita on tietenkin vaikea löytää omenavartaloisen. Pitäisköhän tulla kaapista tämän ompun kanssa ja käyttää muitakin vaatteita kuin sellaisia kaapuja jotka varmasti peittää kaiken? Olen jo vähän aloittanut ; ) Mukavan vilpoisaltu tuntuu näin helteillä!


    • ruikuttaja

      Olen samaamieltä vaateet ovat kehnoja tai ei ole mitään sopivaa kokoa mitä sovittaisi. Ostin mustan mekon joka meni piloille pesussa vaikka pesin ohjeen mukaan.Mekko on viskoosielastaania.Meni 40 kymppiä taas kankkulankaivoon .Kiinan rätit ei enää kiinnosta meni ostohalut kokonaan.

    • Saaralainen

      Itse löydän aika ajoin kivoja vaatteita liikkeestä Nora Fashion Helsinki, Mannerheimintie 98. Katso heidän Facebook sivut, niin saat osviittaa minkä tyylistä. Sain ystävältäni vinkin 3v sitten. Joskus olen sinnekin tehnyt kyllä turhan matkan ja se harmittaa, sillä asun Porvoossa saakka.

      • apkirjoittaja

        Kiitti vinkistä!


    • uutuuksia

      Hobby Hallissa ja Anttilassa on myös nykyään isompia naisten vaatteita. Itse yllätyin iloisesti molempien laajentuneista valikoimista ja mukaan tarttui uusia vaatteita.

    • Annemari1988

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe