Volkkari taitaa olla nykyisin hinta/laatusuhteeltaan kallein auto Suomessa.
Olen viimeisten 10 vuoden aikana omistanut 4 autoa, 2 kpl Lada Samaraa ja Golf 2011 ja Passat 2012. Olihan Ladoissakin murheensa, mutta ne olivat pieniä näihin Volkkarin ongelmiin verrattuna.
Golfia en pitänyt kuin 8 kk. Pieni, meluisa ja epäluotettava kulkupeli. Jätti tielle kaksi kertaa. Vaihdoin Golfin Passattiin jolla olen nyt ajanut noin 30 000 km.
Tielle Passatti ei ole jättänyt kertaakaan, mutta remonttia olen tehnyt senkin edestä. Kallis auto ja kallis korjata. Olen näiden kahden Volkkarin korjaamiseen käyttänyt enemmän rahaa kuin viimeisen Samaran osto- ja myyntihinnan erotus oli.
Kaiken lisäksi molemmat Samarat olivat parempia ajaa kuin nykyinen Passatti, jossa ei etuakselisto tahdo pysyä kasassa.
Ensimmäinen autoni yli 20 vuotta sitten, oli Kupla Volkkari. Hyvä ja luotettava auto, ehkä hieman kylmä, mutta nuorena miehenä ei pieni pakkanen haitannut. Olen yllättynyt ja pettynyt nykyisten Volkkarien heikkoon laatuun. Omien kokemusteni mukaan Ladakin on laadukkaampi auto kuin nykyiset Volkkarit.
Volkkareiden heikko laatu
22
189
Vastaukset
- PahastiPettynyt
Suomalaiset ovat lampaita. Ja tolvanoita, kaikki propaganda ja mainostus uppoaa suomiuunoon kuin häkä. Kaikki poliitikkojen lupaukset ennen vaalia ja selityksen suhmuroinnin jälkeen kun on jääty kiinni housut kintuissa. Samaa sumutusta on siedetty vuosia Volkkariliikkeissäkin, autot on kuraa, huolto on kuraa ja marmoritiskin "palvelu" on asiakasta vähättelevää nöyryyttämistä. Se arrogantti käytös varmasti opetetaan huollon jannuille varmasti jossain saksalaisella leirillä.
Volkkarilla asiakas on ensisijaisesti syyllinen ja aiheuttaja, sekä luonnollisesti maksaja. Kuinka monta Volkkaria ihmisen tarvitsee omistaa ennen kuin uskoo.
Vastaan itse. Kaksi. - laiskayritys
Sikalaiskat eivät jaksa edes itse keksiä näitä juttujaan. Kopioitu täältä.
http://www.tidny.com/volkkareiden-heikko-laatu-2856504.html
Jos et osaa keksiä itse tarinoita niin tyydy siihen. Varastaminen on rumaa.- laiska.lahjaton.tyhmä
Laiska ja lahjaton tarvitsee rikkaan suvun pärjätäkseen. Harvalla on ja sitten tulos on tällaista. Ei ole pojalle elästä paljon käteen jäänyt kun joutuu alentumaan trollin varastamiseen.
Ei niin unohtui vielä listasta typerä. Laiska, lahjaton ja typerä. Kuka on niin tyhmä ettei tiedä jäävänsä tuollaisesta kiinni ja nopeasti.
Ei ole sattunut hyvä päivä kun geenejä jaettiin
- OmassaPassatissani
2010 uutena ostettu Passat DSG (hieman yli 100 tkm) suurimmat:
- 2 pumppusuutinta
- kaksoismassavauhtipyörä
- DSG mekatroniikka x 2. Laatikko ei toiminut uutenakaan tyydyttävästi.
- maalipinta kesti vuoden OK. Takaluukku ruosteessa kahteen otteeseen. Maalattu siinä välissä. Kaikki kivenhakkaumat ruostui heti keulassa.
- tehdasasenteinen webasto toimi OK vuoden, deaktivoitiin toisena talvena jäätävän savupilven takia. Keulamaski ajaa lähes saman asian.
- ohjausakselin tunnistin
- jousituksen puslia jotain egr-venttiileitä
- tuulilasit 30-40 tkm:n välein
- ostohinta 20% ja jälleenmyyntihinta -20% kilpailijoihin verrattuna
Arvatkaapa vaihdoinko merkkiä?- Huonoa.ei.osteta
Näinhän tämä menee. Jos pettyy autoonsa niin seuraava auto on eri merkkiä. Se kaikkein luonnollisin tapa toimia ja kaikki tietävät sen. Juuri siksi autojen myyntitilastoja käytetään hyvin paljon niiden markkinoinnissa. Ja onhan se kaikkein vakuuttavin todiste hyvästä autosta jos ihmiset laittavat rahansa tiettyyn merkkiin vuosi vuoden jälkeen.
Saas nähdä mitä huomisen myyntitilastot kertovat. Mihin autoihin kansa ei ole pettynyt. - oravanpyöräkö
Huonoa.ei.osteta kirjoitti:
Näinhän tämä menee. Jos pettyy autoonsa niin seuraava auto on eri merkkiä. Se kaikkein luonnollisin tapa toimia ja kaikki tietävät sen. Juuri siksi autojen myyntitilastoja käytetään hyvin paljon niiden markkinoinnissa. Ja onhan se kaikkein vakuuttavin todiste hyvästä autosta jos ihmiset laittavat rahansa tiettyyn merkkiin vuosi vuoden jälkeen.
Saas nähdä mitä huomisen myyntitilastot kertovat. Mihin autoihin kansa ei ole pettynyt.Eniten minua ihmetyttää ihmiset, jotka pettyvät autoon syystä tai toisesta ja siitä huolimatta ostavat uudelleen samanlaisen ja pettyvät uudelleen. Jopa pahemmin. Ja taas ostetaan uusi samanlainen.. Joku voisi nimittää sitä ehkä tyhmyydeksi.
- ei.paskaa.uudestan
oravanpyöräkö kirjoitti:
Eniten minua ihmetyttää ihmiset, jotka pettyvät autoon syystä tai toisesta ja siitä huolimatta ostavat uudelleen samanlaisen ja pettyvät uudelleen. Jopa pahemmin. Ja taas ostetaan uusi samanlainen.. Joku voisi nimittää sitä ehkä tyhmyydeksi.
Ei tuollaista oikeassa elämässä tapahdu. OmassaPassatissani kiteytti asian just niinkuin se on:"Arvatkaapa vaihdoinko merkkiä?" Kyllä vaihtavat ja tulevat vielä kertomaan asioista muille niinkuin tämäkin nimimerkki. Ostaisitko itse uudestaan tuotteen johon olet pettynyt? Varsinkin niin kalliin kuin auton.
- kaikkiooppeleita
ei.paskaa.uudestan kirjoitti:
Ei tuollaista oikeassa elämässä tapahdu. OmassaPassatissani kiteytti asian just niinkuin se on:"Arvatkaapa vaihdoinko merkkiä?" Kyllä vaihtavat ja tulevat vielä kertomaan asioista muille niinkuin tämäkin nimimerkki. Ostaisitko itse uudestaan tuotteen johon olet pettynyt? Varsinkin niin kalliin kuin auton.
Uusien tai uudehkojen autojen markkinoilla merkki vaihtuu huonon kokemuksen jälkeen varmasti. Aina.
Vanhojen markkinoilla ei välttämättä, koska vanhojen autojen ostaminen on arpapeliä aina. Vanha paska on vanha paska merkistä riippumatta ja merkin vaihtaminen ei juuri asiaa muuta.
- puhuttunaeivetoa
Ja laskun kopiota todisteeksi kaivataan. Puheet on puheita. Tuulilasit voi unohtaa.
Ja jos et osaa autokauppaakaan tehdä, niin siitä olisi syytä olla hiljaa. - VWniemalswieder
Takavuosina oli sanonta, että kaikki autot muuttuvat vanhoina Opeleiksi.
Enää tuo ei ole totta. Opel korjasi virheensä.
Volkswagen on vajonnut niin pohjalle, että vanhanakaan moni muu merkki ei ole yhtä surkean epäluotettava ja kallis korjata, kuin uusi volsu. Sen jälkeen kun se 2 vuoden takuu on umpeutunut. Voisko sanoa, että Volsun omistajan elämässä on kaksi hienoa hetkeä: Se, kun saa sen ekan volsun alleen ja sitten se, kun pääsee siitä vikapommista vihdoin eroon. - tekniikkaa
Löysää jo sitä vannetta joka koppaasi kiristää
- TiedostaKiitollinen
Eipä Vokkelon huono laatu enää yllätä.
- Isäukonsanonta
Laatua se o huonokin laatu.
- hippelihoo
Itselläni oli v2008 1.4 tsi Golf Variant. Moottori vaihtoon 45tkm takuuna ja DSG vaihdettiin 63tkm, josta jouduin "vain" maksamaan 1000euro. Auto ja merkki meni vaihtoon 97000km. Ei koskaan enää tsi eikä dsg yhdistelmää...
- JohtotähdelläAjelen
Samaa mieltä.
- Viisastuynut
Ikinä en enää osta VAG-konsernin tuotteita ilman että vaihteistolle, kytkimelle ja mekatroniikalle myönnetään vähintään 200000 km takuu. Toivottavasti kaikki muutkin autoilijat tekisivät samoin, sillä teillä on hallussanne melkoisen suuri vipuvarsi nimittäin kukkaro eli massi.
- Kansanautonvoittokulku
Ja sitä massi-vipua kansa on käyttänyt jo vuosikaudet ja ostanut nimenomaan volkkareita. Kansa tykkää ja kansa ostaa. Sitä parasta.
- markkinaykkönen
Kansanautonvoittokulku kirjoitti:
Ja sitä massi-vipua kansa on käyttänyt jo vuosikaudet ja ostanut nimenomaan volkkareita. Kansa tykkää ja kansa ostaa. Sitä parasta.
Toyota on suomen teillä yleisin automerkki. melkein 90% kansasta ostaa jonkin muun kuin Volkkarin. Oman merkin takaisinostossa VW on maailman ylivoimainen ykkösmerkki 100%:n osuudella.
- Vahvaa.myyntiä
markkinaykkönen kirjoitti:
Toyota on suomen teillä yleisin automerkki. melkein 90% kansasta ostaa jonkin muun kuin Volkkarin. Oman merkin takaisinostossa VW on maailman ylivoimainen ykkösmerkki 100%:n osuudella.
Tojoa ole enää vuosiin myyty kuin papoille. Matkkinaosuus pudonnut kuin lehmän häntä.
VW on dominoinut mielinmäärin jo monta vuotta. Parhaimmillaan joka kolmas ostettu auto on ollut VW Groupista.
Tänä vuonna osuus on ollut vähän alta 30%. - Trolli.huijaa
Vahvaa.myyntiä kirjoitti:
Tojoa ole enää vuosiin myyty kuin papoille. Matkkinaosuus pudonnut kuin lehmän häntä.
VW on dominoinut mielinmäärin jo monta vuotta. Parhaimmillaan joka kolmas ostettu auto on ollut VW Groupista.
Tänä vuonna osuus on ollut vähän alta 30%.Toyota on Suomen teillä ja Suomessa yleisin automerkki todistetusti. Viime vuonnakin Ei ole mitään VW group-merkkistä autoa Trafin listauksessa. Se on vain trollin tyhmässä päässä.
- jarkkesetä
tähän otsikkoon voin kyllä yhtyä vw caddy aj240t säännöllisesti huollettu tosin long life totaalinen moottorin rikkoutuminen,minäkin luulin että volkkareilla ajaa kuin muillakin autoilla,mutta nyt huomasin että se olikin vain luuloa.
- JoOnn
Volkkarin DSG, TSI ja TFSI:t on jo vuosia tiedetty olevan vikapesiä. Tuohon vielä ruosteongelmat yms. ja maahantuojan nuiva suhtautuminen kaikkiin takuu/virhevastuuasioihin, niin onko tuo nyt ihme, jos Vikawagenilla ajo hävettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.1371916- 271908
Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha231858Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.851640Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?621448Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se201266Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan371163Avaa sydämesi mulle
❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo381160- 111148
Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k101137